K zou een orgasme krijgen in die shopquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
Bij www.voor-thuis.nl mag ze shoppen, hebben leuke dingetjes
Ik kan niet tegen naaldenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ga je nu weer verder in de je depressieve periode?
Lithium al es geprobeerd?
Nou, daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
K zou een orgasme krijgen in die shop
[..]
Ik kan niet tegen naalden
Je moet toch regelmatig bloed laten prikken om de spiegel te controleren oid?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, daar heb ik dan weer geen last van![]()
En lithium zijn gewoon tabletjes heur
En?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Spiegel controleren doe ik gewoon in de badkamer.
Ja, da's wel weer waar idd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:10 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet toch regelmatig bloed laten prikken om de spiegel te controleren oid?
Ga nu niet controleren, moet ik de trap helemaal voor afquote:
Wrom nu wel dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Ik heb echt zin in dit weekend met dat bubbeldagje
En zondag weer eens uitslapen, tijdje geleden dat ik dat kon op zondag.
Jij weg, Gb weg...quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Zul je zien dat het mislukt omdat het niet in je ritme zit ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
En zondag weer eens uitslapen, tijdje geleden dat ik dat kon op zondag.
Nee, de afgelopen zondagen was ik naar een ochtendconcertquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wrom nu wel dan?
Heeft S. Bink-dienst?
Okay, ik ben om.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, da's wel weer waar idd.
Maar aan bloedprikken is nog nooit iemand doodgegaan.
Althans, als ik prik. Ze vallen nog wel es flauw, maar dat komt doorgaans meer door mijn uiterst charmante verschijning
Dan is bloedprikken niet meer nodig vrees ik.quote:
Oh ja!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Cat![]()
Greys? 12 maart heb je tot 12.30 uur liggen slapen trouwens
Niet speciaal.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan is bloedprikken niet meer nodig vrees ik.
Ben je bang voor vuur? Of opgesloten zitten?
En vooral allemaal zo goed gehumeurdquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja!
Frisch als een hüntje waren we toen, na die paar uur slaap!
Gross, nee ik denk tandenpoetsspetters van anderen. Hoop ik.quote:
Wanneer had je voor het laatst een sleeper?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Gross, nee ik denk tandenpoetsspetters van anderen. Hoop ik.
Greys in de ochtendquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En vooral allemaal zo goed gehumeurd
Een sleeper? Ik heb huisgenoten he, die bevuilen met z'n allen pontificaal de spiegel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:18 schreef APK het volgende:
[..]
Wanneer had je voor het laatst een sleeper?
Whehehequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Greys in de ochtend. Dat weet ik nog van Landal. Toen ze per se Lady GaGa wilde horen
(en niet per se aan de ontbijttafel wilde zitten).
Bad Romance en een energy drankjequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Greys in de ochtend. Dat weet ik nog van Landal. Toen ze per se Lady GaGa wilde horen
(en niet per se aan de ontbijttafel wilde zitten).
Oh dat weet je wel, maar ik wil het nog wel even spellen hoorquote:
Jakkes.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Een sleeper? Ik heb huisgenoten he, die bevuilen met z'n allen pontificaal de spiegel.
Ja, wisten wij veel wat je wensen warenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Bad Romance en een energy drankje
En idd liever niet aan een ontbijttafel met allemaal mensen
Maar ik deed het toch! Niet van harte, maar toch!
Sorry hoor, maar dat wat jij denkt is wel erg vergezochtquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:20 schreef Greys het volgende:
Oh dat weet je wel, maar ik wil het nog wel even spellen hoor![]()
Ik begreep jullie verkeerd.
En dat deden jullie er om.
Laat 'r met rust!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat wat jij denkt is wel erg vergezocht
Als het zo ver gezocht (is dat dan weer wel aan elkaar?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat wat jij denkt is wel erg vergezocht
Die zou ik dan dus lekker een uurtje op het balkon parkeren na een avondje doorhalenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo is altijd fris en fruitig....kleine stuiterbal
We hadden geen balkon volgens mij. Wel een spinnenschuurtje.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Die zou ik dan dus lekker een uurtje op het balkon parkeren na een avondje doorhalen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan loop ik even binnen en denk ik "Ja! Hij hangt er nog!"
quote:
quote:
Ja héél ver gezocht iddquote:
Wat kan het anders zijn?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
Als het zo ver gezocht (is dat dan weer wel aan elkaar?) is, hoe weet jij dan wat ik denk? Hm?
Huuuuuuuuuuuuuuu!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We hadden geen balkon volgens mij. Wel een spinnenschuurtje.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah, jullie maken er iets heel vies van.
Ikgawelzoveelmogelijkéénlettergrepigewoordengebruikenda'sveilig.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Het is echt één woord http://www.encyclo.nl/begrip/vergezocht
Snap er zelf ook niks meer van
Ja-aaaa Greys Greys Greys, die mannen deden het er omquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys![]()
![]()
![]()
Ik ga gauw douchen en puistjescontrole doen
Mooiquote:
poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poingquote:
Owquote:
Neverquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom ik chagrijnig over door het gebrek aan smileys?
No piempie no love Tomboquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:24 schreef tombolafan het volgende:
Oh, maar je bedoelde dus niet dat je van mij houdt, je vond het gewoon een lief plaatje?
Ik dacht dat ik een liefdesverklaring kreeg van je![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zegt dat ik geen piempie heb?quote:
Gurlquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen piempie heb?
Ah, zo eentje in je nachtkastje?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen piempie heb?
Jij komt niets te kort qua liefdesverklaringen van mij hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:24 schreef tombolafan het volgende:
Oh, maar je bedoelde dus niet dat je van mij houdt, je vond het gewoon een lief plaatje?
Ik dacht dat ik een liefdesverklaring kreeg van je![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik zei ook niet dat ik er WEL een hebquote:
truequote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij komt niets te kort qua liefdesverklaringen van mij hoor.
Ik miep nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat miep je dan
We willen allemaal aandacht van Erik hoor.
Ik heb niet zo veel aandacht te vergeven!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat miep je dan
We willen allemaal aandacht van Erik hoor.
Gebruikt van volledige zinnen getuigt van een intelligente geest.quote:
Daarom zei ik ook 'Van mij word je niet slimmer hoor'quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Gebruikt van volledige zinnen getuigt van een intelligente geest.
Wanneer en waar het ook maar kantquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gebruikt van volledige zinnen getuigt van een intelligente geest.
Check haar sig ookquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer en waar het ook maar kant
Plakt den tee er achterant!
Helemaal mee eenstquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer en waar het ook maar kant
Plakt den tee er achterant!
OMG, lekker van je moederquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Helemaal mee eenst![]()
Potver, belt die vent van die tafel....kon ik daar onder het werk ook nog over ouwehoeren en mams vond het stiekem m'n eigen schuld; dan had ik de afgelopen weken maar iedere dag moeten bellen dat er GEEN bod is gedaan![]()
![]()
Ik zit hier serieus te hyperventileren van woede![]()
Dus ik ga nu maar es koffie zetten en dan es wat werkjes doen
Goede tipquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:26 schreef Greys het volgende:
Goodbye, tip van de dag :
Trek geen kleding aan morgen die ergens knelt ofzo
Anders loopt je eerst nog een half uur in je nakende niksie met strepen.
Hoewel die bij jou op jouw leeftijd vast iets eerder weg trekken dan bij mij
Phew! Doet me deugd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:20 schreef tombolafan het volgende:
Erik, we zijn niet de enigen!![]()
Ik ga altijd net iets te lang door
Ik herken me ook echt in dat verhaal, das het ergstequote:
ik ook wel. Dat je dan op Facebook een bericht gestuurd hebt en dan ook nog eens wil smsenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik herken me ook echt in dat verhaal, das het ergste
Dat msnnen en toch nog smsen...
Ja, en dat je een "welterusten-sms" stuurt en dan antwoord krijgt en dan TOCH NOG een bericht stuurtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik ook wel. Dat je dan op Facebook een bericht gestuurd hebt en dan ook nog eens wil smsen. Tot ie ergens reageert.
Of geen antwoord krijgen dan en daarom zelf niet kunnen slapen. True story.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dat je een "welterusten-sms" stuurt en dan antwoord krijgt en dan TOCH NOG een bericht stuurt
Of met een rokje aan op een rotan stoel gaan zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goede tip
Ik ben wel eens met mn spijkerbroek aan in slaap gevallen, dan wil je je benen ook niet zien als je wakker wordt
Jaaaaaaaaaaaaaaa, dan bijna beledigd zijn dat ie niks meer terugstuurtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of geen antwoord krijgen dan en daarom zelf niet kunnen slapen. True story.
Jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Of met een rokje aan op een rotan stoel gaan zitten
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:45 schreef Greys het volgende:
Whehe een kennisje had ooit een oogje op een vent die we in de kroeg waren tegengekomen. Hij had wel leuk met haar staan praten en flirten en had een kaartje van zijn werk gegeven waarop zijn mobiele nr stond.
Zij de volgende dag:
- smsen naar zijn mobiel
- mailen naar zijn werk, want hij reageerde niet (meteen) op sms
- berichtje op Hyves achtergelaten
Ze kreeg 's avonds een sms terug met 'Als je nou ook nog even naar mijn werk had gefaxt had je werkelijk alles gehad. Ik had een crematie vandaag. Ik reageer van de week wel even op al je andere berichten'. Heeft ze nooit meer iets van gehoord. En terecht
Eén smsje kan ook prima, hij geeft niet voor niets zijn nr.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]wel terecht ja, maar ik zou iig minstens 1x smsen ook als ik haar was
quote:
quote:
Ik ga ze even in de OP zetten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:49 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zijn voor als Nederland zich niet kwalificeert
Voor het voetballen vanavondquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga ze even in de OP zetten.
Voor je weet maar nooit
Mooi inderdaad, maar dat gemekkervibrato stoorde mij echt teveel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ben even de liedjes van ESC 2010 terug aan het luisteren, en ik besef me op dit moment dat Zweden toch eigenlijk een erg mooi nummer had.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:54 schreef APK het volgende:
Ze zijn wel goed naast elkaar
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, maar dan is er iig iets positiefs aan het worst case scenarioquote:
Zat voor de grap even te kijken en het was 100¤ goedkoper dan vorig jaar en lekker later terug in januariquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:12 schreef Greys het volgende:
Nu alweer geboekt?
Je kunt er maar op tijd bij zijn!
Dat heb ik echt nog nooit gehoord, moet haast wel een instelling op jouw telefoon zijn...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:14 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand ook maar énig idee over het volgende?
Internetten op mijn telefoon lukt, maar als ik niet rap genoeg een post op FOK! heb getypt dan zegt ie na 'invoeren' dat er opnieuw een verbinding wordt gemaakt. Kortom, als ik niet snel genoeg typ verbreekt hij inmiddels de verbinding. En als ik dan opnieuw verbinding maak is mijn post pleite, want dan heb ik ineens een melding dat ik inmiddels met een ander IP adres ben aangemeld en dat de verbinding wordt verbroken. Of iets dergelijks.
Gek word ik er van, want een beetje mobiel FOK!en is er dus nooit bij, één en al ergernis. Halp!
Pak het emailadres van Youp er ook maar weer vast bijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:32 schreef Greys het volgende:
Ja en bij instellingen kan ik dus echt niets vinden.
Er valt niet zoveel in te stellen ook aan het internetgebeuren...
Ik ga wel even bellen. Weer
Zoiets heb ik ook met Fok!, zo nu en dan, alleen blijft m'n internet wel lopen, maar Fok! logt me uit zodra ik 1 post wil plaatsen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:14 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand ook maar énig idee over het volgende?
Internetten op mijn telefoon lukt, maar als ik niet rap genoeg een post op FOK! heb getypt dan zegt ie na 'invoeren' dat er opnieuw een verbinding wordt gemaakt. Kortom, als ik niet snel genoeg typ verbreekt hij inmiddels de verbinding. En als ik dan opnieuw verbinding maak is mijn post pleite, want dan heb ik ineens een melding dat ik inmiddels met een ander IP adres ben aangemeld en dat de verbinding wordt verbroken. Of iets dergelijks.
Gek word ik er van, want een beetje mobiel FOK!en is er dus nooit bij, één en al ergernis. Halp!
Overal.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:34 schreef APK het volgende:
[..]
Pak het emailadres van Youp er ook maar weer vast bij
Lijkt alsof er ergens een hele korte time out voor Internetten staat ingesteld.
Heb je het trouwens overal of alleen thuis?
APK'tjequote:
Heb je dit vanaf het begin met internet op je huidige telefoon of is hij 'ineens' zo moeilijk gaan doen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Overal.
En als ik naar de Internet Instellingen ga, dan is er een vakje 'Wachttijd (sec.)' en die staat op 150. Dus dat zal hem wel zijn? Maar die kan ik dus niet wijzigen. Heb het anderen ook laten proberen, is niet te selecteren.
Als je gewoon op andere sites aan het browsen bent, word je dan ook na 2.5 minuut van het internet gegooid?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:41 schreef Greys het volgende:
Overal.
En als ik naar de Internet Instellingen ga, dan is er een vakje 'Wachttijd (sec.)' en die staat op 150. Dus dat zal hem wel zijn? Maar die kan ik dus niet wijzigen. Heb het anderen ook laten proberen, is niet te selecteren.
Hey dit is een terugkomend Vrijdag-dingetjequote:
Welk duetje?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
Hey dit is een terugkomend Vrijdag-dingetje![]()
Ik ben Pisces, 30 jaar en ik ga vanavond een duetje doen
De eerste die voorbij komt vanavondquote:
Oh jij wilt niet de Björn voor mij zijn?quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:57 schreef Greys het volgende:
Abba, dan bof je Pisces want dat is APK's favo!
Heb even gebeld, moest internet maar opnieuw instellen.. toch gek dat surfen dan wel gewoon ging. Bij opnieuw internetprofiel wachttijd verhoogd. En verhipperdepip!
Gepost via wit met roze wijvenphone
Quoten ook, zo te zienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:49 schreef Greys het volgende:
Aan alleen een reageerbuisje heeft ze niet zoveel hoor
Kan nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:52 schreef Greys het volgende:
Hoe kom ik nou weer van Text Only naar de gewone?
Dat had ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:52 schreef Greys het volgende:
Hoe kom ik nou weer van Text Only naar de gewone?
Ik kon wijzigen niet vindenquote:
Laat maar heurquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga jij nou ff lekker aan dat reageerbuisje werken voor Tombo.
Als ik een kind krijg wil ik het liever via the real dealquote:
Niet van APK thoughquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik een kind krijg wil ik het liever via the real deal
Dat was mn terugkrabbel-voor-de-zekerheid-beginquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:34 schreef Greys het volgende:
Je kent hem niet en toch bij voorbaat vast 'nee dank je' roepen.
Smart move, Tombo!![]()
Ik zou er even 5 smsen en een wanhoopsbericht achteraan gooien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was mn terugkrabbel-voor-de-zekerheid-begin
PM me zn nummer even?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou er even 5 smsen en een wanhoopsbericht achteraan gooien.
Voor de zekerheid.
Een eerste ESF-setjequote:
Donequote:
Jepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Minder bezoek dan normaal en ze gaan af en toe naar het toiletquote:
Tegelijk?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:06 schreef APK het volgende:
[..]
Minder bezoek dan normaal en ze gaan af en toe naar het toilet
Waarom minder dan normaal?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:06 schreef APK het volgende:
[..]
Minder bezoek dan normaal en ze gaan af en toe naar het toilet
Doen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:08 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, zal ik?![]()
'Eat, Pray, Yawn' voor maar 120¤
Die wil vast wel luisteren naar Ketutquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Doen!
Nu. Klik!
Als K dat ook wil, tenminste.
quote:
En als ik het niet zie wijs je me er wel even op?quote:
Das wapperen als een boer met kiespijnquote:
Als Henk Westbroek volgend jaar voor Nederland naar ESF gaatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das wapperen als een boer met kiespijnWanneer doen we dat?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou zeggen sateprikkers, maar je steekt de andere vrouwen de ogen al uit met je schoonheid natuurlijk
slijmbalquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou zeggen sateprikkers, maar je steekt de andere vrouwen de ogen al uit met je schoonheid natuurlijk
Smooth!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
Iedere dag als ik langs de dijk rij denk ik aan je. Goftedomme, nog geen lammetjes te zien.quote:
Waaild woeman!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En ja, ik heb mobiel internet (vraag uit andere topic).
Maar ik kan er nog steeds niet mee overwegLiep er vanavond hier nog over te zaniken.
Nee. Maar ik loop steeds te kloten met mobiel FOK!en, want als ik niet snel genoeg mijn postje typ dan knalt ie de verbinding er automatisch uit steeds en ben ik de post weer kwijtquote:
Mannenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
Ziet niemand nou iets aan Tombo?
Of interesseert het jullie gewoon geen ene fuck?
Als ik ja zeg wil je vast pics, dus neequote:
Nee sorry, mn laatste nieuwe bh dateert van eind december dus helaas voor jouquote:
Ik ben geen ADHD'er!quote:
Ik wacht driftig op de eerste kiek op je Twittert.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iedere dag als ik langs de dijk rij denk ik aan je. Goftedomme, nog geen lammetjes te zien.
Gewoon 5 mailtjes naar een bedrijf sturen en dan nog een!quote:
tnxquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
Gefeli Tomo, lijkt me echt iets voor jou
Dat heet doortastendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon 5 mailtjes naar een bedrijf sturen en dan nog een!
Neuh dat soort dingen bekijk ik nooitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
Ziet niemand nou iets aan Tombo?
Of interesseert het jullie gewoon geen ene fuck?
Ah gosquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
Lammetje voor Dirkh en Pisces![]()
Schaap bevallen van hond?
tnxquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh dat soort dingen bekijk ik nooit
Gefeli Tombo
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:32 schreef APK het volgende:
Waarom moet je tombo feliciteren met een ondankbare hondenbaan?
quote:
Wel recordhouder gooien-met-de-meeste-smiliesquote:
Ik heb geen flauw idee waar dat over gaat dus dan hou ik liever mn mondquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
-1 natuurlijk dat je niet meteen PR-gerelateerde vraag beantwoord
Nu nog ergens modden en dan heb je drie tagsquote:
Het gaat je geen ene fuck aan, daarom misschien!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
-1 natuurlijk dat je niet meteen PR-gerelateerde vraag beantwoord
Deze is liefsterquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah gosDie eerste foto, maar dan wel het schaap
En wel een schattig hondje
Vroeger was er een iBood prijsvraag, die vond ik altijd heel leuk. Nu issie weg en kregen we alleen zo'n crappy affiliate linkje. Die is nu gelukkig wegquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar dat over gaat dus dan hou ik liever mn mond
Watquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat je geen ene fuck aan, daarom misschien!
@APK, waarom kijkt karn zo zuur bij haar laatste post?
Awwww, je houdt niet van veranderingen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vroeger was er een iBood prijsvraag, die vond ik altijd heel leuk. Nu issie weg en kregen we alleen zo'n crappy affiliate linkje. Die is nu gelukkig weg
Ah je bent al helemaal ingewerkt qua om de kwestie zelf heendraaien en domme antwoorden gevenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Awwww, je houdt niet van veranderingen?
Autistisch nerdje
Ze heeft volgens mij al een jaar of 5 niet meer op FoK! gepost, zal wel een misklik zijn geweest ofzoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
@APK, waarom kijkt karn zo zuur bij haar laatste post?
'Ineens'?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat
Ik mag toch wel gewoon vragen waarom een steeds wederkerende prijsvraag er ineens niet meer is
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah je bent al helemaal ingewerkt qua om de kwestie zelf heendraaien en domme antwoorden geven
Ik vraag het al zo langquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
'Ineens'?
Die is er al een flinke tijd niet meer hoor.
Complete onzin dus om dat Tombo te vragen!
Zeg nog eens iets over satéprikkers?
Ik voel weer een Greys-Ll ruzie aankomenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah je bent al helemaal ingewerkt qua om de kwestie zelf heendraaien en domme antwoorden geven
Awwwwww wat een dingetjequote:
Wat mag ik eisen dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik geef toch antwoord?
Ik weet dat gewoon niet, en ik vond je post wel schattig overkomen dus sue me voor mn domme antwoord
Als er niemand antwoord wil dan is het logisch dat je het lang vraagtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vraag het al zo lang![]()
Maar niemand wil antwoord![]()
Dat jij vast nog zou slagen als ze de potloodtest voor een sateprikker test vervingen?
Wat je maar wilt, geen kans dat je het krijgt namelijkquote:
Zie jij hem nog dan? Die link?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:40 schreef APK het volgende:
Ik hoop toch zo dat die kleine ibood-link opeens als een gekke gaat knipperen als er een hunt is
Hij is allergisch voor blauw denk ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voel weer een Greys-Ll ruzie aankomen
Zit je nog op de mobiel?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie jij hem nog dan? Die link?
Ik ben hem kwijt
CarO op tijd voor het zingenquote:
En hoequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Persdag 9 april - 3Js ontvangen buitenlandse concurrenten in Volendam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |