Watquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat je geen ene fuck aan, daarom misschien!
@APK, waarom kijkt karn zo zuur bij haar laatste post?
Awwww, je houdt niet van veranderingen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vroeger was er een iBood prijsvraag, die vond ik altijd heel leuk. Nu issie weg en kregen we alleen zo'n crappy affiliate linkje. Die is nu gelukkig weg
Ah je bent al helemaal ingewerkt qua om de kwestie zelf heendraaien en domme antwoorden gevenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Awwww, je houdt niet van veranderingen?
Autistisch nerdje
Ze heeft volgens mij al een jaar of 5 niet meer op FoK! gepost, zal wel een misklik zijn geweest ofzoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
@APK, waarom kijkt karn zo zuur bij haar laatste post?
'Ineens'?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat
Ik mag toch wel gewoon vragen waarom een steeds wederkerende prijsvraag er ineens niet meer is
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah je bent al helemaal ingewerkt qua om de kwestie zelf heendraaien en domme antwoorden geven
Ik vraag het al zo langquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
'Ineens'?
Die is er al een flinke tijd niet meer hoor.
Complete onzin dus om dat Tombo te vragen!
Zeg nog eens iets over satéprikkers?
Ik voel weer een Greys-Ll ruzie aankomenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah je bent al helemaal ingewerkt qua om de kwestie zelf heendraaien en domme antwoorden geven
Awwwwww wat een dingetjequote:
Wat mag ik eisen dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik geef toch antwoord?
Ik weet dat gewoon niet, en ik vond je post wel schattig overkomen dus sue me voor mn domme antwoord
Als er niemand antwoord wil dan is het logisch dat je het lang vraagtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vraag het al zo lang![]()
Maar niemand wil antwoord![]()
Dat jij vast nog zou slagen als ze de potloodtest voor een sateprikker test vervingen?
Wat je maar wilt, geen kans dat je het krijgt namelijkquote:
Zie jij hem nog dan? Die link?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:40 schreef APK het volgende:
Ik hoop toch zo dat die kleine ibood-link opeens als een gekke gaat knipperen als er een hunt is
Hij is allergisch voor blauw denk ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voel weer een Greys-Ll ruzie aankomen
Zit je nog op de mobiel?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie jij hem nog dan? Die link?
Ik ben hem kwijt
CarO op tijd voor het zingenquote:
En hoequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Persdag 9 april - 3Js ontvangen buitenlandse concurrenten in Volendam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |