K zou een orgasme krijgen in die shopquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
Bij www.voor-thuis.nl mag ze shoppen, hebben leuke dingetjes
Ik kan niet tegen naaldenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ga je nu weer verder in de je depressieve periode?
Lithium al es geprobeerd?
Nou, daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
K zou een orgasme krijgen in die shop
[..]
Ik kan niet tegen naalden
Je moet toch regelmatig bloed laten prikken om de spiegel te controleren oid?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, daar heb ik dan weer geen last van![]()
En lithium zijn gewoon tabletjes heur
En?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Spiegel controleren doe ik gewoon in de badkamer.
Ja, da's wel weer waar idd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:10 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet toch regelmatig bloed laten prikken om de spiegel te controleren oid?
Ga nu niet controleren, moet ik de trap helemaal voor afquote:
Wrom nu wel dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Ik heb echt zin in dit weekend met dat bubbeldagje
En zondag weer eens uitslapen, tijdje geleden dat ik dat kon op zondag.
Jij weg, Gb weg...quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Zul je zien dat het mislukt omdat het niet in je ritme zit ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
En zondag weer eens uitslapen, tijdje geleden dat ik dat kon op zondag.
Nee, de afgelopen zondagen was ik naar een ochtendconcertquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wrom nu wel dan?
Heeft S. Bink-dienst?
Okay, ik ben om.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, da's wel weer waar idd.
Maar aan bloedprikken is nog nooit iemand doodgegaan.
Althans, als ik prik. Ze vallen nog wel es flauw, maar dat komt doorgaans meer door mijn uiterst charmante verschijning
Dan is bloedprikken niet meer nodig vrees ik.quote:
Oh ja!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Cat![]()
Greys? 12 maart heb je tot 12.30 uur liggen slapen trouwens
Niet speciaal.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan is bloedprikken niet meer nodig vrees ik.
Ben je bang voor vuur? Of opgesloten zitten?
En vooral allemaal zo goed gehumeurdquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja!
Frisch als een hüntje waren we toen, na die paar uur slaap!
Gross, nee ik denk tandenpoetsspetters van anderen. Hoop ik.quote:
Wanneer had je voor het laatst een sleeper?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Gross, nee ik denk tandenpoetsspetters van anderen. Hoop ik.
Greys in de ochtendquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En vooral allemaal zo goed gehumeurd
Een sleeper? Ik heb huisgenoten he, die bevuilen met z'n allen pontificaal de spiegel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:18 schreef APK het volgende:
[..]
Wanneer had je voor het laatst een sleeper?
Whehehequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Greys in de ochtend. Dat weet ik nog van Landal. Toen ze per se Lady GaGa wilde horen
(en niet per se aan de ontbijttafel wilde zitten).
Bad Romance en een energy drankjequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Greys in de ochtend. Dat weet ik nog van Landal. Toen ze per se Lady GaGa wilde horen
(en niet per se aan de ontbijttafel wilde zitten).
Oh dat weet je wel, maar ik wil het nog wel even spellen hoorquote:
Jakkes.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Een sleeper? Ik heb huisgenoten he, die bevuilen met z'n allen pontificaal de spiegel.
Ja, wisten wij veel wat je wensen warenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Bad Romance en een energy drankje
En idd liever niet aan een ontbijttafel met allemaal mensen
Maar ik deed het toch! Niet van harte, maar toch!
Sorry hoor, maar dat wat jij denkt is wel erg vergezochtquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:20 schreef Greys het volgende:
Oh dat weet je wel, maar ik wil het nog wel even spellen hoor![]()
Ik begreep jullie verkeerd.
En dat deden jullie er om.
Laat 'r met rust!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat wat jij denkt is wel erg vergezocht
Als het zo ver gezocht (is dat dan weer wel aan elkaar?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat wat jij denkt is wel erg vergezocht
Die zou ik dan dus lekker een uurtje op het balkon parkeren na een avondje doorhalenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo is altijd fris en fruitig....kleine stuiterbal
We hadden geen balkon volgens mij. Wel een spinnenschuurtje.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Die zou ik dan dus lekker een uurtje op het balkon parkeren na een avondje doorhalen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan loop ik even binnen en denk ik "Ja! Hij hangt er nog!"
quote:
quote:
Ja héél ver gezocht iddquote:
Wat kan het anders zijn?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
Als het zo ver gezocht (is dat dan weer wel aan elkaar?) is, hoe weet jij dan wat ik denk? Hm?
Huuuuuuuuuuuuuuu!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We hadden geen balkon volgens mij. Wel een spinnenschuurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |