Wees gewoon jezelf en probeer niet altijd op hem te focussen. Als hij je echt leuk vind, dan krijg je wel signalen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:39 schreef clairan het volgende:
Ik vind momenteel een jongen leuk, we hebben voornamelijk 1-op-1 contact via msn en sms (dit omdat we dezelfde vriendengroep hebben en we elkaar meestal op feestjes zien).
Ik heb alleen het gevoel dat ik altijd iets te lang doorga.
Daarmee bedoel ik dat als een van ons tweeën sms dat ik bijna altijd de laatste ben die terug smst. Ook msn, als het gesprek even stilvalt verzin ík altijd wel iets om het gesprek maar gaande te houden.
Het is niet dat ik verslaafd aan hem ben ofzo, want het komt ook voor dat we dagen elkaar niet spreken, of alleen bij feestjes.
Kom ik erg wanhopig over? (eerlijk antwoord gewenst)
En wat kan ik er aan doen, zonder dat ik hem de indruk geef dat ik m niet zie staan als ik geen contact meer met hem zoek?
Wat een ouderwetse gedachte, Bateman.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Je zou natuurlijk kunnen stoppen met dat semi-contact per MSN en SMS, en gewoon af en toe eens ''in real life'' met m kunnen afspreken.
Het is maar een idee...
Dat is zooo 1996.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Je zou natuurlijk kunnen stoppen met dat semi-contact per MSN en SMS, en gewoon af en toe eens ''in real life'' met m kunnen afspreken.
Het is maar een idee...
Ja is dat tegenwoordig zo, dat je van iemand houdt waar je alleen maar 1 op 1 MSN en SMS contact mee hebt ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:04 schreef Jordony het volgende:
je houdt gewoon veel van hem:) Het is een soort van aandacht waar je naar verlangt en daar is niks mis mee denk ik. Al kan het wel heel soms tot irritaties bij de ander leiden als hijzelf bijvoorbeeld eventjes geen behoefte heeft. Maar volgens mij zit het bij jullie wel goed:)
Nee, wel onzeker.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:39 schreef clairan het volgende:
Kom ik erg wanhopig over? (eerlijk antwoord gewenst)
oh en nog meer vragen:quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:38 schreef Snuwerd het volgende:
Waarom denk je ineens dat daar wat mis mee is? Je stoort je aan jezelf? Heeft hij iets (niet) gezegd?
iddquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:58 schreef Zwappel het volgende:
Altijd grappig als 2 mensen allebei het laatste woord willen hebben
Maar of het wanhopig of irritant is merk je wel aan diegene denk ik?
Veel seks.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:15 schreef goofy_goober het volgende:
Kennelijk hebben jullie elkaar gewoon weinig te melden als het gesprek al stilvalt op MSN. Hoe moet dat in het echte leven?
Mensen die altijd het laatste woord willen hebben zijn vervelend. Dat bedoel ik WEL negatief. Er is WEL iets mis met mensen die die neiging hebben. Punt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:07 schreef Ordos20 het volgende:
Wanhopig? Mwah nee hoor, ik heb hetzelfde probleem. Je bent gewoon zo dat je altijd het laatste woord wil hebben (en dat is NIET negatief bedoeld), en so be it. Ik heb die neiging ook, en er is niks mis mee.
De een zit gewoon anders in elkaar dan de ander. Punt.
Heb je aanleiding om dit gevoel te hebben, bijvoorbeeld omdat hij dat liet blijken of omdat hij dat zei, of bestaat dit tot nu toe alleen in jouw hoofd?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:39 schreef clairan het volgende:
Ik heb alleen het gevoel dat ik altijd iets te lang doorga.
Dit heb ik ook en met je andere topic erbij begin ik een beetje te denken dat je mijn evenbeeld bent ofzo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:00 schreef JustKiss het volgende:
Oh ik heb dat ook, vreselijk... ik probeer me altijd in te houden, maar hoe verliefder ik word, hoe onmogelijker dat wordt... ik wil dan gewoon steeds weer antwoord terug hebben, het maakt me niet uit wat, waar het over gaat, of wat dan ook, als ik maar contact heb!! Liefst de hele dag door. Ik word daar echt gek van.
We kennen elkaar via onze vrienden en we zijn nooit close geweest. Nu komt dat een beetje, we hebben al een paar x samen afgesproken, maar dat was steeds met een reden. Hij wil mijn usb lenen, dus ga ik bij m langs en blijf de rest van de middag/avond hangen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Het is maar een idee...
Ik ben nooit de laatste die terugsms't, waardoor het me bij hem soms opvalt alshij niet terug smst, waardoor ik aan mezelf ga twijfelen. Hij heeft er gelukkig nog nooit iets van gezegd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:38 schreef Snuwerd het volgende:
Waarom denk je ineens dat daar wat mis mee is? Je stoort je aan jezelf? Heeft hij iets (niet) gezegd?
Het is meer dat ik altijd nog wel iets weet om over te praten, dat met als laatste doei zeggen heb ik geen moeite mee. Enneh, zoals ik hierboven al zeg heb ik (bijna) nooit het laatste woord bij anderen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:23 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
oh en nog meer vragen:
Doe je dit ook bij anderen? (Het laatste woord nemen)
En zijn je 'laatste' woorden steeds een mogelijke verlening van het gesprek of zeg je het liefst ook als laatste gedag?
Als je ook als laatste gedag wil zeggen ben je wss gewoon een controlfreak en kun je lastig omgaan met minder dan 100% onzekerheidHeeft het idd meer met onzekerheid dan met wanhopigheid te maken.
Dat je een beetje onzeker wordt van een leuke jongen is niet gek. En onzeker zijn mag je ookNiet zo hard zijn voor jezelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |