bestellen zal wel geen probleem zijn, het binnen korte termijn geleverd krijgen is een ander verhaal.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:50 schreef Wessiej het volgende:
Jeej lanceringsdag van de iPad 2.
Quick question, hoe groot is de kans dat ik hem morgen gewoon via apple.nl kan bestellen?
Ik zou zelf naar de MediaMarkt gaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben benieuwd of wij een iPad 2 te pakken kunnen krijgen vanmiddagWaar zou je het meeste kans hebben? MediaMarkt, Apple Store, of Dixons?
Ik zou ook op de MediaMarkt gokken. Toen ik er vorig jaar wasa bij de iPad 1 launch, hadden ze er nog voldoende op voorraad. Alleen de goedkoopste versie gaat erg hard.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben benieuwd of wij een iPad 2 te pakken kunnen krijgen vanmiddagWaar zou je het meeste kans hebben? MediaMarkt, Apple Store, of Dixons?
Heb je iig half april zeker een iPad.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Dixons heeft er 13, de rest die ik gebeld heb wil niets zeggen, allemaal nodig doordat ze bij de Mycom helemaal niets krijgen tot half april waar ik een reservering had...
Dus gelijk aan nu bestellen via Apple.com met gravering ed.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Heb je iig half april zeker een iPad.
13quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Dixons heeft er 13, de rest die ik gebeld heb wil niets zeggen, allemaal nodig doordat ze bij de Mycom helemaal niets krijgen tot half april waar ik een reservering had...
De Dixons in het winkelcentrum bij mij, die overigens facking groot is, verkoopt niet eens een iPad! De nieuwe en de vorige versie niet!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Nope. Benieuwd of ik 'm krijg vanmiddag... Al zal vraag naar het duurste model vast minder groot zijn.quote:
Ga jij voor de 64GB+3G dan? Geld over ofzo?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Benieuwd of ik 'm krijg vanmiddag... Al zal vraag naar het duurste model vast minder groot zijn.
Jammer dat het niet regentquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Topic op t.net meldt ook overal weinig voorraad, mensen in de rij etc.
Nablijven.. zit jij op de basisschool?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef TTTNL het volgende:
Ik wil hem halen, maar moet focking nablijven fock fok fuk fu f
Waar heb je 'm besteld?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:07 schreef Asskicker14 het volgende:
iPad 16gb wi-fi zwart besteld en komt morgen binnen, ben maar een arme student. Anders had ik minimaal 32gb genomen.
Ja bij mij ook. Opnieuw opstarten gaf iets verbetering maar loste het probleem niet op.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef Copycat het volgende:
Knalt bij meer mensen de RTL XL app er direct uit?
Dixons.nl, tot ongeveer een half uur geleden waren alle modellen nog op voorraad, nu zijn alle 3G modellen uitverkocht.quote:
Bij MM Almere ook geen 3G te verkrijgen. Ik heb nu een witte 64 Gb met alleen wifi. Maar ik ben er wel erg blij meequote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer thuis. Zowel bij Ivizi als bij Media-Markt hier in Maastricht geen enkele zwarte 64GB+3G binnengekomen. Liggen zeker allemaal in filialen in Amsterdam en Rotterdam
.
En dan bel je Ivizi vanuit de rij, mag ie zogenaamd niet zeggen of ze van alle modellen iets hebben binnengekregen. Net daarna gaat een medewerker wel roepen dat ze die zwarte 64GB+3G niet hebben binnengekregen. Zeg dat dan meteen.
LOL ROFL LMAO nu ben je een n00bquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:56 schreef beefcake het volgende:
[..]
Bij MM Almere ook geen 3G te verkrijgen. Ik heb nu een witte 64 Gb met alleen wifi. Maar ik ben er wel erg blij mee
Sorry... Wij hebben een zwarte 64GB + 3G bij de Dixons te pakken weten te krijgenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer thuis. Zowel bij Ivizi als bij Media-Markt hier in Maastricht geen enkele zwarte 64GB+3G binnengekomen. Liggen zeker allemaal in filialen in Amsterdam en Rotterdam
.
En dan bel je Ivizi vanuit de rij, mag ie zogenaamd niet zeggen of ze van alle modellen iets hebben binnengekregen. Net daarna gaat een medewerker wel roepen dat ze die zwarte 64GB+3G niet hebben binnengekregen. Zeg dat dan meteen.
Nee hoor, je hebt toch maar mooi 100 pleuro in je knip kunnen houden en dat 3G is niet zo heel belangrijk voor je gok ik? Het apparaat werkt iig exact hetzelfdequote:
Met welk mobiel apparaat postte jij dat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:24 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Mijn leven, zonder dit majestueuze stukje techniek, ziet er gelukkig nog steeds goed uit...
Al lijkt het me wel leuk om er mee te spelen!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:34 schreef LeonH het volgende:
Ik moet me steeds inhouden om dat ding te bestellen maar ik heb en niet genoeg geld op dit moment en een kameraad neemt me binnenkort eentje mee uit Amerika. Ik wil 'm nu!
Weet je zeker dat je kunt lezen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Een kameraad neemt jou binnenkort mee uit Amerika?
Ben je een immigrant ofzo?
Nicequote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:00 schreef MrX1982 het volgende:
Jaaaa ik heb er een![]()
![]()
.
Na mijn werk naar de Media Markt Alexandrium gegaan met de gedachte wie weet.Blij dat ik gegaan ben.
Ik heb de laatste witte 32gig wifi die ze hadden. Lucky me.
WTF een iPad Nano?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:57 schreef Misan het volgende:
Op dit moment heb ik een iPad Nano 3G. In hoeverre heeft een ipad2 toegevoegde waarde buiten een groter scherm?
IPhone 4quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
WTF een iPad Nano?
En waarom is dat lelijke shitwit zo populair. [ afbeelding ]
Als tie nog op voorraad is wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:18 schreef kadeya het volgende:
Sta ik 2 uur in de rij te wachten, heb ik hem eindelijk. Kom ik thuis zit er een fout in. Het rubber wat tussen het scherm en achterkant zit laat los en er zitten flinke kieren in. Als ik nou terug ga naar iCentre, krijg ik dan gelijk een nieuwe mee?
Onder andere haha. Ik sta op met m'n iPhone en ga naar bed met m'n iPhone, verwacht niet dat dat met de iPad anders is :p Wil m ook nog voor m'n werk gebruiken.quote:
Met tijdschriften, pdf's en wat grote apps krijg je dat ding ook vol. Ik heb er geen muziek op staan en nog 1,7 van de 64 GB vrij.quote:
Wat doet die app dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
GarageBand geïnstalleerd.
Onbegrijpelijk dat zoiets maar 3,99 kost. Wat een scala aan mogelijkheden zeg!
Heb m'n iPad uit- en aangezet, de app opnieuw geïnstalleerd, maar hij blijft hetzelfde doen: direct afsluiten als ik 'm probeer op te starten. Als je ook naar de commentaren kijkt, schijnen meer mensen er sinds de laatste update niks meer mee te kunnen. De kritieken zijn sowieso verre van malsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:16 schreef misterDre het volgende:
Ja bij mij ook. Opnieuw opstarten gaf iets verbetering maar loste het probleem niet op.
Denk 't niet of heel beperkt..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:20 schreef klaasdj het volgende:
Zouden er morgen nog iPad 2's zijn bij winkels als MM en Apple Premium Resellers?
Mocht je alsnog de iPad 2 willen, ze zijn daar allemaal uitverkocht. Stond er om half 5, bonnetje halen. Een paar minuten na 5 uur kon ik naar de kassa met een iPad 2 16 GB Black en een blauwe Smart-Cover. Had je toen geen bonnetje dan was je al te laat, want die waren heel snel op. Best veel mensen gezien die hem niet meer konden krijgen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:48 schreef einschtein het volgende:
Zit toch de twijfelen of ik nou de iPad 1 of 2 moet gaan halen...
Hoe dan ook, vanmiddag even naar de Mediamarkt in Groningen. Even spieken.
Lig nu in bed met de iPad 2, kamer is nog donker. He-le-maal nergens last van. Mag ook wel voor die prijs, maar goed.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:14 schreef Ballsofsteel het volgende:
Trouwens, die light-leaks. Hebben jullie daar last van? Ik was gister dus bij een vriend, daar waren 2 zwarte ipad's en een witte. De 2 zwarte hadden er last van, niet super erg, maar met een zwart plaatje of een film wel. En die witte, daar was het wel heel erg, dat waren flinke vlekken.
Wat een domme mensen zijn er toch in Nrderlandquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Op Marktplaats wordt de iPad 16gb wifi zelfs voor tussen de 600 en 700 euro van eigenaar gewisseld!
Ik vind die bovenste wel erg tof. Beetje Moleskine-achtig.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben op zoek naar een lederen case voor mijn iPad 2 die nu leverbaar is. Ik wil geen SmartCover. Ik wil er maximaal 40 euro voor uitgeven.
Op dit moment heb ik er twee op het oog die er goed uitzien
Marware Eco Vue for iPad 2
[ afbeelding ]
Griffin Elan Passport Folio for iPad 2
[ afbeelding ]
Maar die zijn beide pas halverwege april leverbaar.
Iemand goede alternatieven?
Dat is een hoes/sleeve. Met andere woorden, niet een case dat je kunt open klappen en kunt gebruiken, dit biedt geen enkele bescherming als je je iPad 2 daadwerkelijk gebruikt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb deze besteld:
[ afbeelding ]
Nothing special, maar volgens mij dient het prima het doel wat ik voor ogen hebUiteindelijk gaat het om wat er in de hoes zit
![]()
Desalniettemin zijn er mooie dingen te krijgen!
Klopt, maar dat zoek ik ook niet per se. Het gaat mij er meer om dat ie veilig in een tas kan waar al andere spullen inzitten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is een hoes/sleeve. Met andere woorden, niet een case dat je kunt open klappen en kunt gebruiken, dit biedt geen enkele bescherming als je je iPad 2 daadwerkelijk gebruikt.
Misschien wel, het is wel balen als ie 't heeft (hoewel vooral zichtbaar in het donker, maar dan nog, je wilt gewoon een perfecte iPad), ik kan alleen totaal niet inschatten welk percentage er serieus last van heeft.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:26 schreef Fiorellino het volgende:
Is het verstandig om te wachten met het aanschaffen van een iPad mbt dat blacklight bleeding?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is een enorme productie flater van Apple. Bijna alle iPad 2's hebben hier last van.
[ afbeelding ]
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1114606
Tientallen topics zijn er al over geopend in verscheidene Apple/Mac fora. Je moet in een compleet donkere kamer een zwarte afbeelding nemen en brightness op 100% ztten
Nogmaals, dat is geen case, maar een sleeve cover.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:10 schreef Vixxen het volgende:
Voor case deze http://www.senacases.com/(...)lim-with-smartcover/
Hmm ik wacht wel even dan. Wanneer komt de 2e batch uit, weet jij dat?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:40 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Misschien wel, het is wel balen als ie 't heeft (hoewel vooral zichtbaar in het donker, maar dan nog, je wilt gewoon een perfecte iPad), ik kan alleen totaal niet inschatten welk percentage er serieus last van heeft.
Geen idee. Ik ben in ieder geval van plan ze terug te brengen totdat er een goed is.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:30 schreef Fiorellino het volgende:
[..]
Hmm ik wacht wel even dan. Wanneer komt de 2e batch uit, weet jij dat?
Ik vind wel dat als je zo'n smak geld uitgeeft het wel goed moet zijn.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor wie nog een 16 gb iPad zoekt.
http://link.marktplaats.nl/435447936
on?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik de enige die zijn iPad 2 nog aangetast in zijn verpakking heeft gelaten?
Ja, het voelt toch niet goed om de iPad 2 nu al uit te pakken.quote:
Dus? Laat je hem nu voor altijd ingepakt zitten?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja, het voelt toch niet goed om de iPad 2 nu al uit te pakken.
Ik hoor teveel gemixte berichten over de backlight bleeding om het uit te pakken en mijn resale value zien dalen, deze problemen zullen pas bij een volgende batch opgelost worden, en nu ruilen heeft sowieso geen zin.
Of hij last heeft van Backlight bleeding kun je uittesten. Is het zo, dan breng je hem terug voor een nieuwe. Dan zul je inderdaad even moeten wachten, maar als je een paar weken wacht is je omruilperiode wel voorbij, of je hem nu ingepakt laat of niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja, het voelt toch niet goed om de iPad 2 nu al uit te pakken.
Ik hoor teveel gemixte berichten over de backlight bleeding om het uit te pakken en mijn resale value zien dalen, deze problemen zullen pas bij een volgende batch opgelost worden, en nu ruilen heeft sowieso geen zin.
Het gaat mij niet om het doorverkopen met winst, zoals jullie twee dat insinueren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
iPads zijn gewilde objecten, maar geen verzamelobjecten, dus ik verwacht niet dat er heel veel meer wordt betaald voor 'nieuw in seal'.
Waar gaat het dan wel om? Ik insinueer niets maar kan me geen goede reden voorstellenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om het doorverkopen met winst, zoals jullie twee dat insinueren.
Ik zag vandaag personen luttele uren na aankoop hun iPad 2 te koop aanbieden, maar dan reeds geopend; uit de verpakking. Op het moment dat je besluit om er een te kopen met de intentie hem door te verkopen, dan open je de verpakking niet. Zowel, dan kun je gewoon verwachten dat mensen er minder voor bieden. Niet dat ik dat van plan ben, maar om de situatie te schetsen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar gaat het dan wel om? Ik insinueer niets maar kan me geen goede reden voorstellen
Snap ik, daarom merkte ik ook op dat 'nieuw in seal' of niet nauwelijks uitmaakt en je er dus net zo goed mee kunt werken tot die tijd. Dan houd je net zo veel opties open en weet je ook nog eens of je het een fijn ding vindt of niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op dit moment wil ik mijn opties open houden aangaande het wel of niet behouden van mijn iPad 2.
Ik zou em via Apple zelf terug sturen. Mijn ervaring leert dat je dan sneller je spullen terug hebt dan wanneer een dealer de spullen terug stuurt naar Applequote:Op zondag 27 maart 2011 00:08 schreef kadeya het volgende:
Ik heb een ipad 2 gekocht bij iCentre, maar heb er een probleempje mee. Kan ik dan bij een willekeurige iCentre naar binnen stappen of moet het bij het filiaal waar ik hem heb gekocht?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een faal poging is datquote:Op zondag 27 maart 2011 00:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]x infinity
Die biedingen ook.560 euro voor wat een iPad 1 moet voorstellen maar wat in werkelijkheid een Blokker tablet is.
Terwijl een iPad 1 nu een nieuwprijs van minder dan 400 euro heeft.
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:29 schreef einschtein het volgende:
Hoe kan ik ingodsnaam in de AppStore in de categorie Games tussen de verschillende genres kiezen? Snap er geen hol van...
Op mijn iPhone zie ik het wel. iPad zie ik hem niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:29 schreef einschtein het volgende:
Hoe kan ik ingodsnaam in de AppStore in de categorie Games tussen de verschillende genres kiezen? Snap er geen hol van...
Het scheelt dat ze toch niet op voorraad zijnquote:Op zondag 27 maart 2011 01:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De witte Ipad ziet er trouwens oke uit in het echt, persoonlijk een stuk beter als de zwarte. Alleen is mijn laptop aan het stuk gaan, dus deze maand geen Ipad 2 maar een dell laptop aanschaffen.
Ik wil die functie!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:48 schreef Cid het volgende:
[..]kan het ook niet vinden, op de iPhone kon dat geloof ik wel.
Als je in de AppStore zoekt kan je wel zoeken in een subcategorie. Raar dat je niet gewoon per subcategorie kunt kijken wat er wordt aangeboden.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:29 schreef einschtein het volgende:
mmmm.... best wel wat probleempjes dus met de ipad 2, misschien moet ik gewoon maar wachten op de 2e batch.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:59 schreef kadeya het volgende:
Ik ben niet echt tevreden over de afwerking. Meer mensen dit probleem:
[ afbeelding ]
Ik ben bij een paar iCentre's geweest en daar hadden de demomodellen er ook last van op precies dezelfde plek. Sommige meer, sommige minder. Beetje jammer.
Of je koopt het gewoon niet, zo zijn er altijd product redenen te verzinnen om een aankoop af te wachten. Inmiddels overtuigd van de witte Ipad, stuk relaxterquote:Op zondag 27 maart 2011 13:57 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
mmmm.... best wel wat probleempjes dus met de ipad 2, misschien moet ik gewoon maar wachten op de 2e batch.
Nee, maar heb zelf dit: http://i752.photobucket.com/albums/xx170/sdsolstice/crooked.jpg.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:59 schreef kadeya het volgende:
Ik ben niet echt tevreden over de afwerking. Meer mensen dit probleem:
[ afbeelding ]
Ik ben bij een paar iCentre's geweest en daar hadden de demomodellen er ook last van op precies dezelfde plek. Sommige meer, sommige minder. Beetje jammer.
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:50 schreef Queetnix het volgende:
[..]
Nee, maar heb zelf dit: http://i752.photobucket.com/albums/xx170/sdsolstice/crooked.jpg.![]()
Ben alleen niet zo kieskeurig dat ik m daar voor terugstuur. Zal met de vraag te maken hebben denk ik, dat ze die dingen te snel en te onzorgvuldig produceren of zo.
Er lijkt wel met elk iPad 2 exemplaar IETS mis te zijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:50 schreef Queetnix het volgende:
[..]
Nee, maar heb zelf dit: http://i752.photobucket.com/albums/xx170/sdsolstice/crooked.jpg.![]()
Ben alleen niet zo kieskeurig dat ik m daar voor terugstuur. Zal met de vraag te maken hebben denk ik, dat ze die dingen te snel en te onzorgvuldig produceren of zo.
Pfff oke dan. Kun je m zelf niet een beetje draaien?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:50 schreef Queetnix het volgende:
[..]
Binnenkort dus weer wat zelfmoorden bij foxconn.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:50 schreef Queetnix het volgende:
[..]
Daarom en draaien lukt jammer genoeg niet, dus laat t maar zo.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Pfff oke dan. Kun je m zelf niet een beetje draaien?
Het zou ook niet iets zijn waar ik hem terug voor zou sturen. Ik zoudoen en dan lekker ervan genieten. T maakt m ook wel uniek!
Die heb ik ook. Doet goed wat ie moet doen (drie vakanties overleven, onder andere).quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb deze besteld:
[ afbeelding ]
Nothing special, maar volgens mij dient het prima het doel wat ik voor ogen hebUiteindelijk gaat het om wat er in de hoes zit
![]()
Desalniettemin zijn er mooie dingen te krijgen!
Euh, huh? Bij het zoekscherm moet ik wat invoeren...quote:Op zondag 27 maart 2011 10:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je in de AppStore zoekt kan je wel zoeken in een subcategorie. Raar dat je niet gewoon per subcategorie kunt kijken wat er wordt aangeboden.
Edit: in het zoek scherm kan je wel kijken wat er wordt aangeboden in de subcategorie, gewoon geen zoek naam invullen.
Ik heb medelijden met de persoon die hier in traptquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Dude koop voor minder een iPad1. Je zal er echt geen spijt van krijgen jwz.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:03 schreef Tinos85 het volgende:
Zal me benieuwen wanneer ze weer iPad2's in voorraad hebben. Ze hadden hier in Haarlem niks meer
ja maar denk wel dat er nog wat haken en ogen aan je PP presentatie hangen aangezien sommige templates niet goed(of soms helemaal niet) worden weergeven op je iPad. Denk dus simpel als je een PP presentatie in elkaar wilt flansen en wilt weergeven op je iPad.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:58 schreef Stienn het volgende:
Zijn er mensen die hun iPad voor school gebruiken? Docenten hebben powerpoint e.d. die je dan gewoon relaxed op je iPad kan bekijken?
Zit er over na te denken om een iPad hiervoor te kopen.
Daarnaast hoe lastig is het om een ipad te importeren?
. Goed maar dat ik slechts 480 heb betaald, anders was ik een debiel geweest.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:26 schreef Xeanor het volgende:
Ik heb medelijden met al die gasten die 500 euro of nog meer uitgeven om een beetje Angry Birds en Real Racing te spelen en 'm daarna alweer opzij leggen... echt wat een debielen
Ja, want dat is ook echt waar ik mijn iPad voor koop.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:26 schreef Xeanor het volgende:
Ik heb medelijden met al die gasten die 500 euro of nog meer uitgeven om een beetje Angry Birds en Real Racing te spelen en 'm daarna alweer opzij leggen... echt wat een debielen
Waow jij hebt een iPhone 4 en een kleine Macbook Pro!!1quote:Op maandag 28 maart 2011 13:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, want dat is ook echt waar ik mijn iPad voor koop.Terwijl ik al een iPhone 4 en een MacBook Pro 13" heb.
Grapjas.
Via via weet ik iemand die in hong Kong zit en sowieso elke maand naar Nederland vliegt.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:29 schreef rubje het volgende:
[..]
ja maar denk wel dat er nog wat haken
en ogen aan je PP presentatie hangen aangezien sommige templates niet goed(of soms helemaal niet) worden weergeven op je iPad. Denk dus simpel als je een PP presentatie in elkaar wilt flansen en wilt weergeven op je iPad.
Importeren een iPad is gewoon zonde van je tijd en geldwant het gaat nergens meer over tegenwoordig itt vorig jaar april met de toenmalige levering en dollarkoers vs Euro.
![]()
Het verschil is niet eens 50 of 100 euro,dus om daar al die moeite voor te doen voor shipment is![]()
MITS je iemand hebt die toch naar de VS gaat en er een zomaar kan meenemen voor je,dan loont het.
Jezus.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dixons heeft levertijd inmiddels op mei 2011 staan: http://dixons.nl/specials/iPad2
Ja hoiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef beefcake het volgende:
Ai, iCentre heeft hopelijk een kortere levertijd! We hebben er daar nog een in bestelling staan. En als we die binnen hebben, hebben we een iPad 1 te koop
Denk dat dat ook ermee te maken heeft dat aanbod van iPad2 heel beperkt is en dat dus nog niet iedereen die dat wil 'm heeftquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:32 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja hoi![]()
![]()
Ik had gedacht dat de 2e hands Ipad 1 wel V&A zouden overstromen, maar hier en op tweakers valt het erg tegen...
Welk type en hoe duur?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef beefcake het volgende:
Ai, iCentre heeft hopelijk een kortere levertijd! We hebben er daar nog een in bestelling staan. En als we die binnen hebben, hebben we een iPad 1 te koop
Ja hoiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:32 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja hoi![]()
![]()
Ik had gedacht dat de 2e hands Ipad 1 wel V&A zouden overstromen, maar hier en op tweakers valt het erg tegen...
Er zit wel een verschil tussen willen en het ook krijgenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:42 schreef klaasdj het volgende:
MediaMarkt in Groningen wil eind deze week weer iPad 2's in de schappen hebben.
Het heeft weinig zin om nu je iPad te verkopen als je nog 4+ weken moet wachten tot de iPad2 op voorraad isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:32 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja hoi![]()
![]()
Nope en denk dat ze daar net zo goed uitverkocht zijn, wachttijden hebben en dat er handelaars alles opkopen om het in China weer met winst te resellen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:30 schreef Stienn het volgende:
Via via weet ik iemand die in hong Kong zit en sowieso elke maand naar Nederland vliegt.
Weet alleen niet of ze daar zoveel goedkoper zijn.
Wat wil jij doen dan? Een 2e-hands object met winst verkopen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:05 schreef Copycat het volgende:
En dan ook met verlies verkopen. Als je daar intrapt, heb je het ook bijna verdiend.
Kennelijk kan het nog steeds uit, welk type mens trapt hier nou in? Het probleem ligt bij de kopers, niet de oplichters. (ja natuurlijk ten eerste de oplichters, maar jullie weten wel wat ik bedoel)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:05 schreef Copycat het volgende:
En dan ook met verlies verkopen. Als je daar intrapt, heb je het ook bijna verdiend.
Nou, zeker niet de volgende dag tegen de helft van de prijs verkopen. En in seal, met een schaarste? Ja, dan kan er wel een kleine winstmarge op.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:07 schreef einschtein het volgende:
Wat wil jij doen dan? Een 2e-hands object met winst verkopen?
Dat lijkt mij duidelijk en totaal geen discussie punt. Kijk vraag en aanbod maar eens op marktplaats, iedereen plaatst de ipad 2 duurder op als aanschaf waarde. Waarom? Handelaren weten dat de ipad 2 overal is uitverkocht, en ja iemand die het geld er voor over heeft betaald meer, simpel zat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, zeker niet de volgende dag tegen de helft van de prijs verkopen. En in seal, met een schaarste? Ja, dan kan er wel een kleine winstmarge op.
Zoveel hoeft dat niet te zeggen. Bij de release van de iPad 1 kreeg ik 'm ook opeens 3 weken voor de verwachte levertijd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dixons heeft levertijd inmiddels op mei 2011 staan: http://dixons.nl/specials/iPad2
Inmiddels vervroegd naar aprilquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
iPhone4 had officieel ook zo'n lange wachttijd. 8 weken werd er gezegd maar had 'm na 4 weken binnen. Dus die aangegeven datums zeggen weinig...quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:35 schreef SixtY het volgende:
Mailtje gehad van ifactors dat ik mijn ipad2 vandaag op kan komen halen! Wie had dit verwacht, zo snel??
Geef je binnenkort een lijstje gijs...komt goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, ik heb er ook eentje besteld. Via de iStore. Levertijd 3-4 weken.
Wat zijn must have apps?
heerlijk de witte, nu nog een mooie cover eromheen zoeken..quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jeetje, de witte Ipad 2 is echt relaxt, stuk beter als zwart qua kleur in zijn totaliteit.
Kwestie van smaak natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jeetje, de witte Ipad 2 is echt relaxt, stuk beter als zwart qua kleur in zijn totaliteit.
http://www.zagg.com/acces(...)TFgKgCFYob4QodPVpirAquote:Op zondag 3 april 2011 15:30 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
heerlijk de witte, nu nog een mooie cover eromheen zoeken..
iemand een aanrader?
GoodReader en Evernote zijn echt programma's die op een tablet echt goed tot hun recht komen.quote:Op zondag 3 april 2011 16:58 schreef mime_negert het volgende:
Heb net een iPad 2 (Wi-Fi 16GB Zwart) besteld via Dixons.nl, de verwachte levertijd is 8 april.
Ik heb lang zitten twijfelen tussen een iPad of een Android tablet. Uiteindelijk ben ik dus voor de iPad gegaan omdat er in de Appstore kwalitatief betere apps staan in vergelijking met de Android Market en omdat de NVIDIA Tegra 2 blijkbaar toch niet in staat is om 1080p (high profile) films af te spelen.
Een paar voorbeelden hiervan zijn:
• Note Taker HD
Welke apps kunnen jullie nog aanbevelen?
WeatherProHD, Read it Later, Zinio, Pressreader, TED, Epicurious, BBC GoodFood, Wired, Reiz&, FD Persoonlijk, Star Walk, Flightradar24...quote:Op zondag 3 april 2011 16:58 schreef mime_negert het volgende:
Heb net een iPad 2 (Wi-Fi 16GB Zwart) besteld via Dixons.nl, de verwachte levertijd is 8 april.
Ik heb lang zitten twijfelen tussen een iPad of een Android tablet. Uiteindelijk ben ik dus voor de iPad gegaan omdat er in de Appstore kwalitatief betere apps staan in vergelijking met de Android Market en omdat de NVIDIA Tegra 2 blijkbaar toch niet in staat is om 1080p (high profile) films af te spelen.
Een paar voorbeelden hiervan zijn:
• Note Taker HD
Welke apps kunnen jullie nog aanbevelen?
Even de file zelf hebben, die de film bevat. Daarna het programma Handbrake gebruiken om het bestand om te zetten naar een bestandstype die de iPad ondersteund.quote:Op zondag 3 april 2011 16:43 schreef Misan het volgende:
Hoe kun je trouwens makkelijk gedownloade films of films vanaf dvd op je iPad zetten?
4.3.quote:Op zondag 3 april 2011 19:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Met welke ios wordt de iPad 2 geleverd?
Kan elk willekeurig inputbestand zijn?quote:Op zondag 3 april 2011 18:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
Even de file zelf hebben, die de film bevat. Daarna het programma Handbrake gebruiken om het bestand om te zetten naar een bestandstype die de iPad ondersteund.
Hm, durf ik zo niet te zeggen en kan ik nu ook niet voor je nakijken. Het programma ondersteunt in ieder geval wel veel types.quote:
Omdat de idioten welke op advertenties bieden altijd een heel laag bod uitbrengen ondanks de duidelijke vaste of bieden vanaf prijs.quote:Op maandag 4 april 2011 09:51 schreef Apekoek het volgende:
Niet te geloven, zojuist weer eens naar 2e hands ipad 1's gekeken op Marktplaats. Maar wat een prijzen! Mensen bieden gewoon nog blind tot 320 tot 350 euro, terwijl je een nieuwe kunt krijgen voor 360 euro. Waarom drukken deze mensen zichzelf in deze niet rendabele positie?
Zoek je dan een IPad 1?quote:Op maandag 4 april 2011 09:51 schreef Apekoek het volgende:
Niet te geloven, zojuist weer eens naar 2e hands ipad 1's gekeken op Marktplaats. Maar wat een prijzen! Mensen bieden gewoon nog blind tot 320 tot 350 euro, terwijl je een nieuwe kunt krijgen voor 360 euro. Waarom drukken deze mensen zichzelf in deze niet rendabele positie?
Zijn het dan wel allemaal 16GB wifi modellen, want ik zou mijn 1 met 64GB, 3G ook niet voor 400 wegdoen hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 09:51 schreef Apekoek het volgende:
idioterie iddquote:Op maandag 4 april 2011 09:51 schreef Apekoek het volgende:
Dat vind ik nog veel. Zijn die krengen zo waardevast?quote:Op maandag 4 april 2011 12:37 schreef Misan het volgende:
[..]
idioterie iddvoor een tweedehands ipad 1 16GB wifi zou ik nu niet meer dan 250 euro bieden
nee vind ik niet, maar zijn nog wel maar een jaar oud dus helft van de prijs vind ik redelijkquote:Op maandag 4 april 2011 12:45 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Dat vind ik nog veel. Zijn die krengen zo waardevast?
Tja maar een nieuwe ipad 1 16gb is via pricewatch nog maar 360.quote:Op maandag 4 april 2011 12:46 schreef Misan het volgende:
[..]
nee vind ik niet, maar zijn nog wel maar een jaar oud dus helft van de prijs vind ik redelijk
dan dus maximaal 180 euro als je het mij vraagtquote:Op maandag 4 april 2011 12:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tja maar een nieuwe ipad 1 16gb is via pricewatch nog maar 360.
Mocht hij geen interesse hebben, dan ik welquote:Op maandag 4 april 2011 10:03 schreef nelisb het volgende:
[..]
Zoek je dan een IPad 1?
Misschien heb ik er wel 1 over.
Die is nog 600 euro nieuw.quote:Op maandag 4 april 2011 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn het dan wel allemaal 16GB wifi modellen, want ik zou mijn 1 met 64GB, 3G ook niet voor 400 wegdoen hoor.
Wat vind je er minder aan? Atomic Web Browser is een alternatief.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:47 schreef Sold het volgende:
Heb sinds een week of twee een iPad, maar vind Safari geen fijne browser. Iemand tips voor betere browsers?
Nee, dat heeft echt met Safari te maken. Voor de iOS dan.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is dat opnieuw laden niet meer iets met geheugen dan browser?
Omdat het bij de iPad 2 beter werkt.
Als er nog iemand een ipad1 verkoopt voor een leuk prijsje hoor ik het graag!quote:Op maandag 4 april 2011 10:03 schreef nelisb het volgende:
[..]
Zoek je dan een IPad 1?
Misschien heb ik er wel 1 over.
Oh, dat wist ik niet. Misschien ook maar eens op zoek naar een andere dan, al bevalt Safari me eigenlijk prima en gebruik ik nauwelijks tabs.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:52 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, dat heeft echt met Safari te maken. Voor de iOS dan.
Bij alle? Wut?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:33 schreef athlonkmf het volgende:
Waarom ga je dan ook niet direct bij alle bestellen. Wie denk je dat meer prioriteiten krijgt? De eigen Apple webstore of een dixons en wehkamp?
De Premium resselers.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:33 schreef athlonkmf het volgende:
Waarom ga je dan ook niet direct bij alle bestellen. Wie denk je dat meer prioriteiten krijgt? De eigen Apple webstore of een dixons en wehkamp?
Ik heb nog altijd zonder gedaan, ik kan nu ook nog wel even wachten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:33 schreef athlonkmf het volgende:
Niet bij Dixons Almere in ieder geval. Was gister langs Dynabyte, MyCom, Dixons en Mediamarkt geweest, allen hadden ze geen iPads op voorraad m.u.v. Mediamarkt. Die had alleen nog één witte, 32 GB non-3g model liggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:37 schreef jeroenxo het volgende:
iPad 2 wit van 16 gb en 64 gb is nu op voorraad bij dixons. Heb vandaag 1 besteld, morgen lekker binnen met de blauwe smart cover
Hear hear..quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
Heb bij de mediamarkt de iPad2 eens even beetgehouden en bespeeld, maar ik irriteer mij direct mateloos aan de knopjes aan de zijkant die schuin zitten. Rottiger te bedienen.
Tel daarbij dan ook nog het scherm op die dezelfde resolutie heeft gehouden en ik vind de extra snelheid en crappy camera's niet de investering waard om over te stappen naar de iPad2.
Ga je ook een aparte databundel voor je iPad aanschaffen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:08 schreef Temlin het volgende:
Ik weet niet welke ik ga halen een 64gb wifi of een 32gb 3g
Foeilelijk dat wit IMOquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:22 schreef hondjes het volgende:
Net een gekocht bij Dixon, de laatste en alleen nog maar een witte.
Ja, dat was hier gister ook ineens zo.quote:Op zondag 17 april 2011 12:41 schreef Schanulleke het volgende:
Zijn hier meer gebruikers van Friendly for iPad? Ik heb sinds de laatste update een hoop geklooi ermee, zwarte schermen waar je niet meer uit kan komen en/ of opstartproblemen. Meer ervaringen hiermee?
Een iPad is dan ook gewoon een uit de kluiten gewassen iPodquote:Op zondag 17 april 2011 23:30 schreef Fiorellino het volgende:
Ik heb een witte besteld.
Vind zwart niet echt iets.. doet me teveel denken aan een iPod Touch.
Niet. Maar ik heb mijn zwarte iPad1 bij de Saturn gekocht.quote:Op maandag 18 april 2011 00:39 schreef fonsoy het volgende:
Waar hebben jullie de iPad 2 trouwens gekocht allemaal?
Barcelona.quote:Op maandag 18 april 2011 00:39 schreef fonsoy het volgende:
MediaMarkt.quote:Op maandag 18 april 2011 00:39 schreef fonsoy het volgende:
Ik vind het leuk als speelgoed niet meer niet minder.quote:Op maandag 18 april 2011 15:10 schreef Apekoek het volgende:
Is garageband trouwens wat? Kunt je daar mee op semi-professionele wijze tracks maken, of kent het nog te veel portable handheld restricties?
Gorillaz heeft een hele album hoofdzakelijk met iPad apps geproduceerd.quote:Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als speelgoed niet meer niet minder.
Dixonsquote:Op maandag 18 april 2011 00:39 schreef fonsoy het volgende:
Hier ben ik ook voor aan het kijken. Laat het wel weten wanneer ik een geschikte heb gevonden.quote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef Irving het volgende:
Iemand ervaringen met apps als Desktop connect o.i.d. (apps waarmee je je computer van afstand kan zien/besturen)? Als zoiets goed en snel werkt, ga ik ook voor een iPad aangezien je er dan zo'n beetje alles op kan doen
Waar de fuck is dat ding te koop!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:52 schreef RudyCarell het volgende:
Ik ga een iPad2 16Gb Wifi kopen! Vervolgens mijn DesireHd Wifi-Hotspot gebruiken en ik kan ook overal 3Gen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |