De Premium resselers.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:33 schreef athlonkmf het volgende:
Waarom ga je dan ook niet direct bij alle bestellen. Wie denk je dat meer prioriteiten krijgt? De eigen Apple webstore of een dixons en wehkamp?
Ik heb nog altijd zonder gedaan, ik kan nu ook nog wel even wachten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:33 schreef athlonkmf het volgende:
Waarom ga je dan ook niet direct bij alle bestellen. Wie denk je dat meer prioriteiten krijgt? De eigen Apple webstore of een dixons en wehkamp?
Niet bij Dixons Almere in ieder geval. Was gister langs Dynabyte, MyCom, Dixons en Mediamarkt geweest, allen hadden ze geen iPads op voorraad m.u.v. Mediamarkt. Die had alleen nog één witte, 32 GB non-3g model liggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:37 schreef jeroenxo het volgende:
iPad 2 wit van 16 gb en 64 gb is nu op voorraad bij dixons. Heb vandaag 1 besteld, morgen lekker binnen met de blauwe smart cover
Hear hear..quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
Heb bij de mediamarkt de iPad2 eens even beetgehouden en bespeeld, maar ik irriteer mij direct mateloos aan de knopjes aan de zijkant die schuin zitten. Rottiger te bedienen.
Tel daarbij dan ook nog het scherm op die dezelfde resolutie heeft gehouden en ik vind de extra snelheid en crappy camera's niet de investering waard om over te stappen naar de iPad2.
Ga je ook een aparte databundel voor je iPad aanschaffen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:08 schreef Temlin het volgende:
Ik weet niet welke ik ga halen een 64gb wifi of een 32gb 3g
Foeilelijk dat wit IMOquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:22 schreef hondjes het volgende:
Net een gekocht bij Dixon, de laatste en alleen nog maar een witte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |