bestellen zal wel geen probleem zijn, het binnen korte termijn geleverd krijgen is een ander verhaal.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:50 schreef Wessiej het volgende:
Jeej lanceringsdag van de iPad 2.
Quick question, hoe groot is de kans dat ik hem morgen gewoon via apple.nl kan bestellen?
Ik zou zelf naar de MediaMarkt gaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben benieuwd of wij een iPad 2 te pakken kunnen krijgen vanmiddagWaar zou je het meeste kans hebben? MediaMarkt, Apple Store, of Dixons?
Ik zou ook op de MediaMarkt gokken. Toen ik er vorig jaar wasa bij de iPad 1 launch, hadden ze er nog voldoende op voorraad. Alleen de goedkoopste versie gaat erg hard.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben benieuwd of wij een iPad 2 te pakken kunnen krijgen vanmiddagWaar zou je het meeste kans hebben? MediaMarkt, Apple Store, of Dixons?
Heb je iig half april zeker een iPad.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Dixons heeft er 13, de rest die ik gebeld heb wil niets zeggen, allemaal nodig doordat ze bij de Mycom helemaal niets krijgen tot half april waar ik een reservering had...
Dus gelijk aan nu bestellen via Apple.com met gravering ed.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Heb je iig half april zeker een iPad.
13quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Dixons heeft er 13, de rest die ik gebeld heb wil niets zeggen, allemaal nodig doordat ze bij de Mycom helemaal niets krijgen tot half april waar ik een reservering had...
De Dixons in het winkelcentrum bij mij, die overigens facking groot is, verkoopt niet eens een iPad! De nieuwe en de vorige versie niet!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Nope. Benieuwd of ik 'm krijg vanmiddag... Al zal vraag naar het duurste model vast minder groot zijn.quote:
Ga jij voor de 64GB+3G dan? Geld over ofzo?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Benieuwd of ik 'm krijg vanmiddag... Al zal vraag naar het duurste model vast minder groot zijn.
Jammer dat het niet regentquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Topic op t.net meldt ook overal weinig voorraad, mensen in de rij etc.
Nablijven.. zit jij op de basisschool?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef TTTNL het volgende:
Ik wil hem halen, maar moet focking nablijven fock fok fuk fu f
Waar heb je 'm besteld?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:07 schreef Asskicker14 het volgende:
iPad 16gb wi-fi zwart besteld en komt morgen binnen, ben maar een arme student. Anders had ik minimaal 32gb genomen.
Ja bij mij ook. Opnieuw opstarten gaf iets verbetering maar loste het probleem niet op.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef Copycat het volgende:
Knalt bij meer mensen de RTL XL app er direct uit?
Dixons.nl, tot ongeveer een half uur geleden waren alle modellen nog op voorraad, nu zijn alle 3G modellen uitverkocht.quote:
Bij MM Almere ook geen 3G te verkrijgen. Ik heb nu een witte 64 Gb met alleen wifi. Maar ik ben er wel erg blij meequote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer thuis. Zowel bij Ivizi als bij Media-Markt hier in Maastricht geen enkele zwarte 64GB+3G binnengekomen. Liggen zeker allemaal in filialen in Amsterdam en Rotterdam
.
En dan bel je Ivizi vanuit de rij, mag ie zogenaamd niet zeggen of ze van alle modellen iets hebben binnengekregen. Net daarna gaat een medewerker wel roepen dat ze die zwarte 64GB+3G niet hebben binnengekregen. Zeg dat dan meteen.
LOL ROFL LMAO nu ben je een n00bquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:56 schreef beefcake het volgende:
[..]
Bij MM Almere ook geen 3G te verkrijgen. Ik heb nu een witte 64 Gb met alleen wifi. Maar ik ben er wel erg blij mee
Sorry... Wij hebben een zwarte 64GB + 3G bij de Dixons te pakken weten te krijgenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer thuis. Zowel bij Ivizi als bij Media-Markt hier in Maastricht geen enkele zwarte 64GB+3G binnengekomen. Liggen zeker allemaal in filialen in Amsterdam en Rotterdam
.
En dan bel je Ivizi vanuit de rij, mag ie zogenaamd niet zeggen of ze van alle modellen iets hebben binnengekregen. Net daarna gaat een medewerker wel roepen dat ze die zwarte 64GB+3G niet hebben binnengekregen. Zeg dat dan meteen.
Nee hoor, je hebt toch maar mooi 100 pleuro in je knip kunnen houden en dat 3G is niet zo heel belangrijk voor je gok ik? Het apparaat werkt iig exact hetzelfdequote:
Met welk mobiel apparaat postte jij dat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:24 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Mijn leven, zonder dit majestueuze stukje techniek, ziet er gelukkig nog steeds goed uit...
Al lijkt het me wel leuk om er mee te spelen!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:34 schreef LeonH het volgende:
Ik moet me steeds inhouden om dat ding te bestellen maar ik heb en niet genoeg geld op dit moment en een kameraad neemt me binnenkort eentje mee uit Amerika. Ik wil 'm nu!
Weet je zeker dat je kunt lezen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Een kameraad neemt jou binnenkort mee uit Amerika?
Ben je een immigrant ofzo?
Nicequote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:00 schreef MrX1982 het volgende:
Jaaaa ik heb er een![]()
![]()
.
Na mijn werk naar de Media Markt Alexandrium gegaan met de gedachte wie weet.Blij dat ik gegaan ben.
Ik heb de laatste witte 32gig wifi die ze hadden. Lucky me.
WTF een iPad Nano?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:57 schreef Misan het volgende:
Op dit moment heb ik een iPad Nano 3G. In hoeverre heeft een ipad2 toegevoegde waarde buiten een groter scherm?
IPhone 4quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
WTF een iPad Nano?
En waarom is dat lelijke shitwit zo populair. [ afbeelding ]
Als tie nog op voorraad is wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:18 schreef kadeya het volgende:
Sta ik 2 uur in de rij te wachten, heb ik hem eindelijk. Kom ik thuis zit er een fout in. Het rubber wat tussen het scherm en achterkant zit laat los en er zitten flinke kieren in. Als ik nou terug ga naar iCentre, krijg ik dan gelijk een nieuwe mee?
Onder andere haha. Ik sta op met m'n iPhone en ga naar bed met m'n iPhone, verwacht niet dat dat met de iPad anders is :p Wil m ook nog voor m'n werk gebruiken.quote:
Met tijdschriften, pdf's en wat grote apps krijg je dat ding ook vol. Ik heb er geen muziek op staan en nog 1,7 van de 64 GB vrij.quote:
Wat doet die app dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
GarageBand geïnstalleerd.
Onbegrijpelijk dat zoiets maar 3,99 kost. Wat een scala aan mogelijkheden zeg!
Heb m'n iPad uit- en aangezet, de app opnieuw geïnstalleerd, maar hij blijft hetzelfde doen: direct afsluiten als ik 'm probeer op te starten. Als je ook naar de commentaren kijkt, schijnen meer mensen er sinds de laatste update niks meer mee te kunnen. De kritieken zijn sowieso verre van malsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:16 schreef misterDre het volgende:
Ja bij mij ook. Opnieuw opstarten gaf iets verbetering maar loste het probleem niet op.
Denk 't niet of heel beperkt..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:20 schreef klaasdj het volgende:
Zouden er morgen nog iPad 2's zijn bij winkels als MM en Apple Premium Resellers?
Mocht je alsnog de iPad 2 willen, ze zijn daar allemaal uitverkocht. Stond er om half 5, bonnetje halen. Een paar minuten na 5 uur kon ik naar de kassa met een iPad 2 16 GB Black en een blauwe Smart-Cover. Had je toen geen bonnetje dan was je al te laat, want die waren heel snel op. Best veel mensen gezien die hem niet meer konden krijgen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:48 schreef einschtein het volgende:
Zit toch de twijfelen of ik nou de iPad 1 of 2 moet gaan halen...
Hoe dan ook, vanmiddag even naar de Mediamarkt in Groningen. Even spieken.
Lig nu in bed met de iPad 2, kamer is nog donker. He-le-maal nergens last van. Mag ook wel voor die prijs, maar goed.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:14 schreef Ballsofsteel het volgende:
Trouwens, die light-leaks. Hebben jullie daar last van? Ik was gister dus bij een vriend, daar waren 2 zwarte ipad's en een witte. De 2 zwarte hadden er last van, niet super erg, maar met een zwart plaatje of een film wel. En die witte, daar was het wel heel erg, dat waren flinke vlekken.
Wat een domme mensen zijn er toch in Nrderlandquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Op Marktplaats wordt de iPad 16gb wifi zelfs voor tussen de 600 en 700 euro van eigenaar gewisseld!
Ik vind die bovenste wel erg tof. Beetje Moleskine-achtig.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben op zoek naar een lederen case voor mijn iPad 2 die nu leverbaar is. Ik wil geen SmartCover. Ik wil er maximaal 40 euro voor uitgeven.
Op dit moment heb ik er twee op het oog die er goed uitzien
Marware Eco Vue for iPad 2
[ afbeelding ]
Griffin Elan Passport Folio for iPad 2
[ afbeelding ]
Maar die zijn beide pas halverwege april leverbaar.
Iemand goede alternatieven?
Dat is een hoes/sleeve. Met andere woorden, niet een case dat je kunt open klappen en kunt gebruiken, dit biedt geen enkele bescherming als je je iPad 2 daadwerkelijk gebruikt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb deze besteld:
[ afbeelding ]
Nothing special, maar volgens mij dient het prima het doel wat ik voor ogen hebUiteindelijk gaat het om wat er in de hoes zit
![]()
Desalniettemin zijn er mooie dingen te krijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |