Nope. Benieuwd of ik 'm krijg vanmiddag... Al zal vraag naar het duurste model vast minder groot zijn.quote:
Ga jij voor de 64GB+3G dan? Geld over ofzo?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Benieuwd of ik 'm krijg vanmiddag... Al zal vraag naar het duurste model vast minder groot zijn.
Jammer dat het niet regentquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Topic op t.net meldt ook overal weinig voorraad, mensen in de rij etc.
Nablijven.. zit jij op de basisschool?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef TTTNL het volgende:
Ik wil hem halen, maar moet focking nablijven fock fok fuk fu f
Waar heb je 'm besteld?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:07 schreef Asskicker14 het volgende:
iPad 16gb wi-fi zwart besteld en komt morgen binnen, ben maar een arme student. Anders had ik minimaal 32gb genomen.
Ja bij mij ook. Opnieuw opstarten gaf iets verbetering maar loste het probleem niet op.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef Copycat het volgende:
Knalt bij meer mensen de RTL XL app er direct uit?
Dixons.nl, tot ongeveer een half uur geleden waren alle modellen nog op voorraad, nu zijn alle 3G modellen uitverkocht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |