Hear hear..quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
Heb bij de mediamarkt de iPad2 eens even beetgehouden en bespeeld, maar ik irriteer mij direct mateloos aan de knopjes aan de zijkant die schuin zitten. Rottiger te bedienen.
Tel daarbij dan ook nog het scherm op die dezelfde resolutie heeft gehouden en ik vind de extra snelheid en crappy camera's niet de investering waard om over te stappen naar de iPad2.
Ga je ook een aparte databundel voor je iPad aanschaffen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:08 schreef Temlin het volgende:
Ik weet niet welke ik ga halen een 64gb wifi of een 32gb 3g
Foeilelijk dat wit IMOquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:22 schreef hondjes het volgende:
Net een gekocht bij Dixon, de laatste en alleen nog maar een witte.
Ja, dat was hier gister ook ineens zo.quote:Op zondag 17 april 2011 12:41 schreef Schanulleke het volgende:
Zijn hier meer gebruikers van Friendly for iPad? Ik heb sinds de laatste update een hoop geklooi ermee, zwarte schermen waar je niet meer uit kan komen en/ of opstartproblemen. Meer ervaringen hiermee?
Een iPad is dan ook gewoon een uit de kluiten gewassen iPodquote:Op zondag 17 april 2011 23:30 schreef Fiorellino het volgende:
Ik heb een witte besteld.
Vind zwart niet echt iets.. doet me teveel denken aan een iPod Touch.
Niet. Maar ik heb mijn zwarte iPad1 bij de Saturn gekocht.quote:Op maandag 18 april 2011 00:39 schreef fonsoy het volgende:
Waar hebben jullie de iPad 2 trouwens gekocht allemaal?
Barcelona.quote:Op maandag 18 april 2011 00:39 schreef fonsoy het volgende:
MediaMarkt.quote:Op maandag 18 april 2011 00:39 schreef fonsoy het volgende:
Ik vind het leuk als speelgoed niet meer niet minder.quote:Op maandag 18 april 2011 15:10 schreef Apekoek het volgende:
Is garageband trouwens wat? Kunt je daar mee op semi-professionele wijze tracks maken, of kent het nog te veel portable handheld restricties?
Gorillaz heeft een hele album hoofdzakelijk met iPad apps geproduceerd.quote:Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als speelgoed niet meer niet minder.
Dixonsquote:Op maandag 18 april 2011 00:39 schreef fonsoy het volgende:
Hier ben ik ook voor aan het kijken. Laat het wel weten wanneer ik een geschikte heb gevonden.quote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef Irving het volgende:
Iemand ervaringen met apps als Desktop connect o.i.d. (apps waarmee je je computer van afstand kan zien/besturen)? Als zoiets goed en snel werkt, ga ik ook voor een iPad aangezien je er dan zo'n beetje alles op kan doen
Waar de fuck is dat ding te koop!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:52 schreef RudyCarell het volgende:
Ik ga een iPad2 16Gb Wifi kopen! Vervolgens mijn DesireHd Wifi-Hotspot gebruiken en ik kan ook overal 3Gen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |