Ja, dat was hier gister ook ineens zo.quote:Op zondag 17 april 2011 12:41 schreef Schanulleke het volgende:
Zijn hier meer gebruikers van Friendly for iPad? Ik heb sinds de laatste update een hoop geklooi ermee, zwarte schermen waar je niet meer uit kan komen en/ of opstartproblemen. Meer ervaringen hiermee?
Een iPad is dan ook gewoon een uit de kluiten gewassen iPodquote:Op zondag 17 april 2011 23:30 schreef Fiorellino het volgende:
Ik heb een witte besteld.
Vind zwart niet echt iets.. doet me teveel denken aan een iPod Touch.
Niet. Maar ik heb mijn zwarte iPad1 bij de Saturn gekocht.quote:Op maandag 18 april 2011 00:39 schreef fonsoy het volgende:
Waar hebben jullie de iPad 2 trouwens gekocht allemaal?
Barcelona.quote:Op maandag 18 april 2011 00:39 schreef fonsoy het volgende:
MediaMarkt.quote:Op maandag 18 april 2011 00:39 schreef fonsoy het volgende:
Ik vind het leuk als speelgoed niet meer niet minder.quote:Op maandag 18 april 2011 15:10 schreef Apekoek het volgende:
Is garageband trouwens wat? Kunt je daar mee op semi-professionele wijze tracks maken, of kent het nog te veel portable handheld restricties?
Gorillaz heeft een hele album hoofdzakelijk met iPad apps geproduceerd.quote:Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als speelgoed niet meer niet minder.
Dixonsquote:Op maandag 18 april 2011 00:39 schreef fonsoy het volgende:
Hier ben ik ook voor aan het kijken. Laat het wel weten wanneer ik een geschikte heb gevonden.quote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef Irving het volgende:
Iemand ervaringen met apps als Desktop connect o.i.d. (apps waarmee je je computer van afstand kan zien/besturen)? Als zoiets goed en snel werkt, ga ik ook voor een iPad aangezien je er dan zo'n beetje alles op kan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |