abonnement Unibet Coolblue
pi_94650722
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:41 schreef Zeeland het volgende:

[..]

'K had toch het idee dat ze het echt niet snapt. Als de haan drie keer gekraaid heeft. :{
Ook een beetje een statistische vergelijking hè. 99,9% van de mensen die rechten hebben gestudeerd hebben als bijvak iig economie en ook een beetje statistiek gehad en dus begrijpen waar haar tegenstanders het over hebben als ze de statistische vergelijking proberen uit te leggen, echter... niet dus bij haar... wat haar toch op zijn minst een beetje gelijk geeft, de ene rechten afgestudeerde is de andere niet blijkbaar... of wat? :{.
I´m back.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 20:22:35 #156
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_94650998
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ook een beetje een statistische vergelijking hè. 99,9% van de mensen die rechten hebben gestudeerd hebben als bijvak iig economie en ook een beetje statistiek gehad en dus begrijpen waar haar tegenstanders het over hebben als ze de statistische vergelijking proberen uit te leggen, echter... niet dus bij haar... wat haar toch op zijn minst een beetje gelijk geeft, de ene rechten afgestudeerde is de andere niet blijkbaar... of wat? :{.
Daarom wordt statistisch onderzoek gedaan onder grote populaties, zodat het toeval wordt gecorrigeerd.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_94651188
Holo die kan wel constant 'hullie doen het ook' roeptoeteren, maar dommer dan dit heb Ik ze nog nooit gezien.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_94651238
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:22 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Daarom wordt statistisch onderzoek gedaan onder grote populaties, zodat het toeval wordt gecorrigeerd.
Dus we moeten voor een beter begrip meerdere PVV angehörigen zien te vinden die rechten hebben gestudeerd, paar jaar advocatuur hebben gedaan en dan kijken of ze de onnavolgbare redenering van deze vrouw kunnen volgen?
I´m back.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 21:13:49 #159
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_94653291
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:26 schreef Compatibel het volgende:
Holo die kan wel constant 'hullie doen het ook' roeptoeteren, maar dommer dan dit heb Ik ze nog nooit gezien.
Dan heb je de debatten niet goed gevolgd :').

Daarnaast gebeurt precies, maar dan ook precies hetzelfde als er een ander kamerlid die niet van de PVV is in opspraak komt. Dus je verwijt is een beetje misplaatst.
pi_94656016
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:13 schreef Holograph het volgende:

[..]

Dan heb je de debatten niet goed gevolgd :').

Daarnaast gebeurt precies, maar dan ook precies hetzelfde als er een ander kamerlid die niet van de PVV is in opspraak komt. Dus je verwijt is een beetje misplaatst.
kan je niet vergelijken vind ik, die ene zit bij de pvv en die ander bij een andere partij. dat is appels met peren en koeien aan de haren erbij trekken. :)
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:30:56 #161
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_94656467
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:19 schreef okiokinl het volgende:

[..]

kan je niet vergelijken vind ik, die ene zit bij de pvv en die ander bij een andere partij. dat is appels met peren en koeien aan de haren erbij trekken. :)
_O-
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_94656625
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 18:13 schreef betyar het volgende:

[..]

Een toppoliticus die is gekozen door 1.3 miljoen Nederlanders.
Nou ja, eigenlijk hebben die 1,3 miljoen Nederlands op Wilders gestemd, in de veronderstelling dat hij hun belangen behartigd. Alle andere dingen, zoals verreweg de meeste kamerleden van de PVV, krijgen ze zonder daar specifiek voor te kiezen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_94667081
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:13 schreef Holograph het volgende:

[..]

Dan heb je de debatten niet goed gevolgd :').

Daarnaast gebeurt precies, maar dan ook precies hetzelfde als er een ander kamerlid die niet van de PVV is in opspraak komt. Dus je verwijt is een beetje misplaatst.
Ik volg de debatten zeer goed en zo triest als deze dame zijn ze er gewoon niet. Ja, dat ze van de PVV is doet er wel degelijk toe, want dit is het zoveelste dieptepunt dat de incompetentie van die club aantoont. Je kunt wel constant blijven huilen dat andere partijen even erg zijn, maar dat is gewoon niet zo. Zelfs was was dit wel zo, wat voor de duidelijkheid dus echt niet zo is (zelfs Hamer was niet zo infantiel), dan doet dit helemaal niets af aan het gestuntel dat de PVV constant laat zien.

Ik vind echt dat je hier niet zomaar voor kunt weglopen door te stellen dat anderen even erg zijn, wat een zwaktebod.

Maargoed, stel nu dat het zo is; andere partijen zitten even vol met klapmongolen als de PVV. Als ik nu vervolgens stel dat andere partijen ook super slecht bezig zijn en helemaal kapot moeten enzo, en ik vraag je wat je van de incompetentie van de PVV vindt, wat is dan je antwoord?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  zondag 27 maart 2011 @ 10:22:18 #164
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_94667264
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 10:07 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Ik volg de debatten zeer goed en zo triest als deze dame zijn ze er gewoon niet. Ja, dat ze van de PVV is doet er wel degelijk toe, want dit is het zoveelste dieptepunt dat de incompetentie van die club aantoont. Je kunt wel constant blijven huilen dat andere partijen even erg zijn, maar dat is gewoon niet zo. Zelfs was was dit wel zo, wat voor de duidelijkheid dus echt niet zo is (zelfs Hamer was niet zo infantiel), dan doet dit helemaal niets af aan het gestuntel dat de PVV constant laat zien.
:'). Hamer heeft zelfs grotere blunders gemaakt.
quote:
Ik vind echt dat je hier niet zomaar voor kunt weglopen door te stellen dat anderen even erg zijn, wat een zwaktebod.
Klopt, elke politicus maakt wel eens een fout. Ik snap dat dat moeilijk te begrijpen is, zeker als de politicus in kwestie van de PVV is.
quote:
Maargoed, stel nu dat het zo is; andere partijen zitten even vol met klapmongolen als de PVV. Als ik nu vervolgens stel dat andere partijen ook super slecht bezig zijn en helemaal kapot moeten enzo, en ik vraag je wat je van de incompetentie van de PVV vindt, wat is dan je antwoord?
Dan zou ik daar mee kunnen leven. Ik zou in ieder geval niet zo overdreven reageren als jij nou doet.
  Moderator zondag 27 maart 2011 @ 10:30:15 #165
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_94667352
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 13:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

OMG :')
Dear God :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_94667654
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 10:22 schreef Holograph het volgende:

[..]

:'). Hamer heeft zelfs grotere blunders gemaakt.

[..]

Klopt, elke politicus maakt wel eens een fout. Ik snap dat dat moeilijk te begrijpen is, zeker als de politicus in kwestie van de PVV is.

[..]

Dan zou ik daar mee kunnen leven. Ik zou in ieder geval niet zo overdreven reageren als jij nou doet.
Dit gaat een stuk verder dan simpelweg een foutje maken. Dat mens blinkt uit in stupiditeit. Dommer ben ik ze zelden tegen gekomen. En als dit nou het eerste incident was....Helaas, op de een of andere manier heeft Wilders de meeste idiote klapmongolen in Nederland weten te verzamelen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 27 maart 2011 @ 10:58:25 #167
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_94667735
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 10:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit gaat een stuk verder dan simpelweg een foutje maken. Dat mens blinkt uit in stupiditeit. Dommer ben ik ze zelden tegen gekomen. En als dit nou het eerste incident was....Helaas, op de een of andere manier heeft Wilders de meeste idiote klapmongolen in Nederland weten te verzamelen.
Deze vrouw is universitair opgeleid en was als advocaat al redelijk bekend (ik kende haar al voordat ze bij de PVV ging), dus het lijkt me inderdaad dat deze vrouw gewoon een keer pech had.
pi_94667746
Pech? :D
pi_94667771
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 10:58 schreef Holograph het volgende:

[..]

Deze vrouw is universitair opgeleid en was als advocaat al redelijk bekend (ik kende haar al voordat ze bij de PVV ging), dus het lijkt me inderdaad dat deze vrouw gewoon een keer pech had.
Het gegeven dat deze dame universitair geschoold is, zegt blijkbaar erg weinig. Dit is geen pech, dit is gewoon pure domheid. Bovendien is het een druppel in een emmer die al meerdere malen overstroomd is met dank aan haar incompetente partijgenoten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 27 maart 2011 @ 11:02:40 #170
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_94667799
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 10:58 schreef Holograph het volgende:

[..]

Deze vrouw is universitair opgeleid en was als advocaat al redelijk bekend (ik kende haar al voordat ze bij de PVV ging), dus het lijkt me inderdaad dat deze vrouw gewoon een keer pech had.
Godskanonne hoe fucking erg moet het met jullie worden voor je godverdomme eens een keer iets toe kan geven?

Dit mokkel is ernstig stupide. Punt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 27 maart 2011 @ 11:04:19 #171
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_94667824
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 10:22 schreef Holograph het volgende:

Klopt, elke politicus maakt wel eens een fout. Ik snap dat dat moeilijk te begrijpen is, zeker als de politicus in kwestie van de PVV is.
Je moet het nou niet omdraaien; in jouw werelbeeld kan iedere politicus een fout maken (en die moet, hoe klein ook breed worden uitgevent), BEHALVE de PVV, die alleen maar pure klasse levert.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_94667832
En daar hebben we onze vrijheid minnende vrienden weer:

PVV wil Mawlid Festival verbieden
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_94667848
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 11:02 schreef Verbal het volgende:

[..]

Godskanonne hoe fucking erg moet het met jullie worden voor je godverdomme eens een keer iets toe kan geven?

Dit mokkel is ernstig stupide. Punt.

V.
Holo probeert zichzelf gerust te stellen. Ergens beseft hij dondersgoed dat je je de ogen uit de kop moet schamen als je PVV stemt, maar door gebeurtenissen als deze te begattaliseren komt hij in reine met zijn eigen geweten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_94667911
Hou zou mevrouw Helder beredeneren tussen een moslim die een strafbare handeling heeft begaan (laat ik gemakshalve zeggen persoon A) en een Marokkaan (persoon B)?
  zondag 27 maart 2011 @ 11:10:13 #175
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_94667917
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 11:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Holo probeert zichzelf gerust te stellen. Ergens beseft hij dondersgoed dat je je de ogen uit de kop moet schamen als je PVV stemt, maar door gebeurtenissen als deze te begattaliseren komt hij in reine met zijn eigen geweten.
Yep, de woorden cognitieve dissonantie zwierven al ergens in mijn gedachten...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 27 maart 2011 @ 11:11:46 #176
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_94667947
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 11:09 schreef Smeich het volgende:
Hou zou mevrouw Helder beredeneren tussen een moslim die een strafbare handeling heeft begaan (laat ik gemakshalve zeggen persoon A) en een Marokkaan (persoon B)?
Het is in ieder geval ironisch en deprimerend tegelijk dat zij behoort tot een partij die groot is geworden door mensen in grote groepen te verdelen, onder noemers te vangen en er verwrongen statistieken op los te laten.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_94668166
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 11:11 schreef Verbal het volgende:

[..]

Het is in ieder geval ironisch en deprimerend tegelijk dat zij behoort tot een partij die groot is geworden door mensen in grote groepen te verdelen, onder noemers te vangen en er verwrongen statistieken op los te laten.

V.
Goed punt ^O^ .
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_94668379
;)
  zondag 27 maart 2011 @ 14:10:02 #179
274453 okiokinl
blablabla
pi_94672524
quote:
14s.gif Op zondag 27 maart 2011 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
En daar hebben we onze vrijheid minnende vrienden weer:

PVV wil Mawlid Festival verbieden
quoteje uit het artikel:
quote:
Een festival dat oproept geweld en extremisme af te keuren en te veroordelen, dat mag volgens de PVV niet. Een conferentie toespreken, die wordt gedragen door de wapenindustrie, en daarin oproepen tot strijd tegen de islam en de multiculturele samenleving, dat mag natuurlijk wel. Gaat er nog een partij vragen stellen over het bezoek van een Nederlandse parlementariër op uitnodiging van een organisatie die evenementen organiseert die gefinancierd worden door Khaddafi?
goede vraag.
pi_94675443
Waarom gaat iedereen er van uit dat het onderzoek waar naar wordt gerefereerd ook goed is uitgevoerd? Het is een behoorlijk grijs gebied. Het zou me niet verbazen als er andere onderzoeken zijn die precies het tegenovergestelde concluderen. Zo gaat dat nou eenmaal in de alfawetenschappen.

Mevrouw van de PVV had het absoluut beter kunnen verwoorden en kwam heel dom over, maar klakkeloos een conclusie overnemen van een of ander onderzoekje is nog dommer.
  zondag 27 maart 2011 @ 15:54:59 #181
274453 okiokinl
blablabla
pi_94675672
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:48 schreef Kworb het volgende:
Waarom gaat iedereen er van uit dat het onderzoek waar naar wordt gerefereerd ook goed is uitgevoerd? Het is een behoorlijk grijs gebied. Het zou me niet verbazen als er andere onderzoeken zijn die precies het tegenovergestelde concluderen. Zo gaat dat nou eenmaal in de alfawetenschappen.

Mevrouw van de PVV had het absoluut beter kunnen verwoorden en kwam heel dom over, maar klakkeloos een conclusie overnemen van een of ander onderzoekje is nog dommer.
en nog dommer dan dat is niet de rede die jij noemt verwoorden, maar claimen dat onderzoeken per definitie niet betoruwbaar zijn.
  zondag 27 maart 2011 @ 19:33:14 #182
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_94683115
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 15:48 schreef Kworb het volgende:
Waarom gaat iedereen er van uit dat het onderzoek waar naar wordt gerefereerd ook goed is uitgevoerd?
Volgens mij worden diverse onderzoeken aangehaald, die allemaal hetzelfde concluderen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_94684329
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 10:58 schreef Holograph het volgende:

[..]

Deze vrouw is universitair opgeleid en was als advocaat al redelijk bekend (ik kende haar al voordat ze bij de PVV ging), dus het lijkt me inderdaad dat deze vrouw gewoon een keer pech had.
Een keer pech? Deze dame maakt in een aantal minuten zoveel fouten dat je je toch echt afvraagt hoe ze zich heeft omhoog heeft gewerkt..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_94685360
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 20:01 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Een keer pech? Deze dame maakt in een aantal minuten zoveel fouten dat je je toch echt afvraagt hoe ze zich heeft omhoog heeft gewerkt..
Met d'r pijpbek. Alleen jammer dat ze dan vervolgens net doet alsof ze weet waar ze het over heeft.
pi_94685470
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 13:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

OMG :')
Ik kreeg 'm net van iemand. Geniaal :') Het klassieke PVV geluid
  zondag 27 maart 2011 @ 20:31:46 #186
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_94685628
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 20:01 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Een keer pech? Deze dame maakt in een aantal minuten zoveel fouten dat je je toch echt afvraagt hoe ze zich heeft omhoog heeft gewerkt..
Het is dat zij niet in statistiek gelooft, want anders zou ik zeggen dat de statistische kans dat dit alleen maar pech is...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_94686192
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 20:01 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Een keer pech? Deze dame maakt in een aantal minuten zoveel fouten dat je je toch echt afvraagt hoe ze zich heeft omhoog heeft gewerkt..
Waarschijnlijk had ze op een gegeven moment ook wel door dat ze een fout had gemaakt. Maarja, geef dat dan nog maar eens toe. Dan krijg je dit soort holle retoriek... Balkenende was daar ook koning in.
pi_94687549
Ik blijf mij verwonderen over hoe weinig verstand de gemiddelde PVV-stemmer schijnt te hebben. Ik vind het bijvoorbeeld een wonder dat Holograph kan schrijven. Persoonlijk dacht ik dat PVV-stemmers slechts met een stok op een stuk steen kunnen rammen, maar ik had het mis.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 27 maart 2011 @ 21:26:55 #189
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_94688403
Het is inderdaad paradoxaal, omdat kunnen lezen en schrijven in ieder geval basale verstandelijke vermogens suggereert. Maar wellicht dat het lateraal denken nog wat problemen oplevert.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_94695520
quote:
14s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:12 schreef KoosVogels het volgende:
Ik blijf mij verwonderen over hoe weinig verstand de gemiddelde PVV-stemmer schijnt te hebben. Ik vind het bijvoorbeeld een wonder dat Holograph kan schrijven. Persoonlijk dacht ik dat PVV-stemmers slechts met een stok op een stuk steen kunnen rammen, maar ik had het mis.
Beetje zielig om in je vrije tijd even komen te provoceren, helaas zijn er toch nog PVV-stemmers die het door hebben (goed he ?) en niet zullen happen op je zielige reactie zoals je waarschijnlijk hoopt.

Maar goed, vind het leuk dat die poster van het filmpje erbij zet het 'klassieke' pvv geluid, geef dan meteen meer voorbeelden i.p.v 1 filmpje want nu maak je een héle misplaatste opmerking die ook nergens op gebaseerd is. :W
pi_94695581
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:24 schreef Calimero-Gedrag het volgende:

[..]

Beetje zielig om in je vrije tijd even komen te provoceren, helaas zijn er toch nog PVV-stemmers die het door hebben (goed he ?) en niet zullen happen op je zielige reactie zoals je waarschijnlijk hoopt.

Maar goed, vind het leuk dat die poster van het filmpje erbij zet het 'klassieke' pvv geluid, geef dan meteen meer voorbeelden i.p.v 1 filmpje want nu maak je een héle misplaatste opmerking die ook nergens op gebaseerd is. :W
En dan toch reageren. Wat een heerlijk figuur ben je ook.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 27 maart 2011 @ 23:26:24 #192
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_94695586
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:24 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Maar goed, vind het leuk dat die poster van het filmpje erbij zet het 'klassieke' pvv geluid, geef dan meteen meer voorbeelden i.p.v 1 filmpje want nu maak je een héle misplaatste opmerking die ook nergens op gebaseerd is. :W
Wil je alle filmpjes van het "onvervalste PVV geluid" hebben? Kijk eens op youtube zou ik zeggen.
pi_94695755
quote:
17s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dan toch reageren. Wat een heerlijk figuur ben je ook.
Misschien moet je even goed lezen wat ik zei i.p.v kijken of ik reageerde.

So eh.. nice social you got there..
pi_94695944
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:30 schreef Calimero-Gedrag het volgende:

[..]

Misschien moet je even goed lezen wat ik zei i.p.v kijken of ik reageerde.

So eh.. nice social you got there..
Het feit dat je uberhaupt reageert vind ik al koddig genoeg, Je doet je naam eer aan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_94696038
quote:
17s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het feit dat je uberhaupt reageert vind ik al koddig genoeg, Je doet je naam eer aan.
Ja, makkelijke one-liner om te maken natuurlijk. En uiteraard reageer ik, volgens mij de bedoeling van een forum niet ? Kan het mis hebben hoor. Maar ik vind het al voldoende dat je erkent dat je volledig irrelevante provocaties post omdat je (Blijkbaar) te weinig aandacht krijgt. Reageer inhoudelijk of ga op straat mensen pesten.
pi_94696091
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:37 schreef Calimero-Gedrag het volgende:

[..]

Ja, makkelijke one-liner om te maken natuurlijk. En uiteraard reageer ik, volgens mij de bedoeling van een forum niet ? Kan het mis hebben hoor. Maar ik vind het al voldoende dat je erkent dat je volledig irrelevante provocaties post omdat je (Blijkbaar) te weinig aandacht krijgt. Reageer inhoudelijk of ga op straat mensen pesten.
Hoezo irrelevant? Mijn woorden waren en zijn gemeend.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_94696306
quote:
14s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoezo irrelevant? Mijn woorden waren en zijn gemeend.
Als jij meer dan een miljoen PVV-stemmers verwijt weinig verstand te hebben, ben je niet lekker bezig. En met laatste de zin dat PVV'rs met 'een stok op een steen slaan' vind ik een beetje provocerend en onnodig, niet zo gek toch ?
pi_94696770
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:43 schreef Calimero-Gedrag het volgende:

[..]

Als jij meer dan een miljoen PVV-stemmers verwijt weinig verstand te hebben, ben je niet lekker bezig. En met laatste de zin dat PVV'rs met 'een stok op een steen slaan' vind ik een beetje provocerend en onnodig, niet zo gek toch ?
Zie het probleem eerlijk gezegd niet. Ik kijk neer op de PVV-stemmer. Wat is daar mis mee?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 27 maart 2011 @ 23:55:38 #199
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_94696820
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zie het probleem eerlijk gezegd niet. Ik kijk neer op de PVV-stemmer. Wat is daar mis mee?
De PVV Koos!!!! De PVV, daar mag je niet aankomen.
pi_94696887
quote:
6s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:55 schreef betyar het volgende:

[..]

De PVV Koos!!!! De PVV, daar mag je niet aankomen.
Ja, blijkbaar. Calimero schijnt te denken dat ik hem met respect dien te behandelen, ondanks dat hij PVV stemt. Mafketel :?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 28 maart 2011 @ 00:01:28 #201
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_94697012
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zie het probleem eerlijk gezegd niet. Ik kijk neer op de PVV-stemmer. Wat is daar mis mee?
Dat vraag ik mij ook af...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_94697078
Iemand in jou positie hoort uberhaupt niet op iemand neer te kijken, en volgens mij dien je iedereen met respect te behandelen hoor, dat je goedkoop wilt scoren vind ik niet erg moet jij weten, maar ga alsjeblieft niet denken dat je daadwerkelijk iets van de maatschapij afweet als je op een forumpje ruzie zoekt.
pi_94697079
sommigen doen gewoon dom, de rest is het ook echt.
pi_94697096
quote:
6s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:55 schreef betyar het volgende:

[..]

De PVV Koos!!!! De PVV, daar mag je niet aankomen.
Als die dat over de PVDA zei had ik precies het zelfde gezegd.
pi_94697164
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:03 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Iemand in jou positie hoort uberhaupt niet op iemand neer te kijken, en volgens mij dien je iedereen met respect te behandelen hoor, dat je goedkoop wilt scoren vind ik niet erg moet jij weten, maar ga alsjeblieft niet denken dat je daadwerkelijk iets van de maatschapij afweet als je op een forumpje ruzie zoekt.
Waarom hoort iemand in mijn positie niet op anderen neer te kijken? Wat is mijn positie eigenlijk? Overigens hoop ik niet goedkoop te scoren en pretendeer ik ook niet alles van de maatschappij af te weten. Ik poep gewoon op PVV-stemmers en spreek die gevoelens uit op dit forum.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_94697231
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom hoort iemand in mijn positie niet op anderen neer te kijken? Wat is mijn positie eigenlijk? Overigens hoop ik niet goedkoop te scoren en pretendeer ik ook niet alles van de maatschappij af te weten. Ik poep gewoon op PVV-stemmers en spreek die gevoelens uit op dit forum.
Als je niet eens je frustraties binnenboord kan houden snap ik je aanwezigheid niet hoor. Je positie is dat je je mening onduidelijk verkondigt, louter provoceert, en neerkijkt op een geweldig grote groep mensen en die vanaf je computertje even voor dom uitmaakt. Besef je wel hoe raar je bezig bent ? Waarschijnlijk niet omdat iemand je een complimentje gaf, ik ga naar bed, kusje.
pi_94697302
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:07 schreef Calimero-Gedrag het volgende:

[..]

Als je niet eens je frustraties binnenboord kan houden snap ik je aanwezigheid niet hoor. Je positie is dat je je mening onduidelijk verkondigt, louter provoceert, en neerkijkt op een geweldig grote groep mensen en die vanaf je computertje even voor dom uitmaakt. Besef je wel hoe raar je bezig bent ? Waarschijnlijk niet omdat iemand je een complimentje gaf, ik ga naar bed, kusje.
kijken PVVers niet neer op een geweldige groep mensen dan?
pi_94697308
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:07 schreef Calimero-Gedrag het volgende:

[..]

Als je niet eens je frustraties binnenboord kan houden snap ik je aanwezigheid niet hoor. Je positie is dat je je mening onduidelijk verkondigt, louter provoceert, en neerkijkt op een geweldig grote groep mensen en die vanaf je computertje even voor dom uitmaakt. Besef je wel hoe raar je bezig bent ? Waarschijnlijk niet omdat iemand je een complimentje gaf, ik ga naar bed, kusje.
Wellicht dat het je geruststelt, maar in het eggie spreek ik die gevoelens eveneens uit. Overigens heeft het niets van doen met frustraties. Ik spreek slechts mijn gevoelens uit. Iets waar jij blijkbaar slecht tegen kan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_94697837
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:24 schreef Calimero-Gedrag het volgende:

[..]

Beetje zielig om in je vrije tijd even komen te provoceren, helaas zijn er toch nog PVV-stemmers die het door hebben (goed he ?) en niet zullen happen op je zielige reactie zoals je waarschijnlijk hoopt.

Maar goed, vind het leuk dat die poster van het filmpje erbij zet het 'klassieke' pvv geluid, geef dan meteen meer voorbeelden i.p.v 1 filmpje want nu maak je een héle misplaatste opmerking die ook nergens op gebaseerd is. :W
Zoals betyar al zei... waarschijnlijk bedoelden ze 'onvervalst' :P
http://www.youtube.com/re(...)alst+pvv+geluid&aq=f

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2011 00:24:03 ]
pi_94697894
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:07 schreef Calimero-Gedrag het volgende:

[..]

Als je niet eens je frustraties binnenboord kan houden snap ik je aanwezigheid niet hoor. Je positie is dat je je mening onduidelijk verkondigt, louter provoceert, en neerkijkt op een geweldig grote groep mensen en die vanaf je computertje even voor dom uitmaakt. Besef je wel hoe raar je bezig bent ? Waarschijnlijk niet omdat iemand je een complimentje gaf, ik ga naar bed, kusje.
Dat een geweldig grote groep deze ideeen ondersteunt hoeft nog niet te betekenen dat er een kern van waarheid (of logica) in zit.

btw. Een Alexander Pechtold trofee krijg je niet voor niks he ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2011 00:24:46 ]
pi_94700915
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 10:58 schreef Holograph het volgende:

[..]

Deze vrouw is universitair opgeleid en was als advocaat al redelijk bekend (ik kende haar al voordat ze bij de PVV ging), dus het lijkt me inderdaad dat deze vrouw gewoon een keer pech had.
Naar aanleiding van deze opmerking heb ik het filmpje eens bekeken.
Universitair opgeleid was bij mij nooit een argument, want dat ben ik zelf ook en ik heb uiterst stupide redeneringen van universitair opgeleidden voorbij zien komen.
Maar godallemachtig, wat is dat mens stom. Haar enige verdediging kan zijn, dat ze geen ruimte heeft gekregen om tussentijds bijgespijkerd te worden. Dus ze moest wel aan haar originele verhaal vasthouden.

Recht en statistiek zijn twee duidelijk verschillende vakken.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_94703040
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 13:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

OMG :')
Ze heeft het volgens mij zelf niet echt door, maar toch heeft ze een punt. In het onderzoek wordt er geen gebruik gemaakt van twee willekeurig gekozen groepen, maar van twee groepen die veroordeeld zijn tot verschillende straffen. Er vanuit gaande dat de rechtspraak in Nederland een beetje werkt en er dus een reden is waarom de ene groep tot een gevangenisstraf is veroordeeld en de ander tot een werkstraf, is het dus onmogelijk om een zinnige conclusie uit dit onderzoek te trekken.
pi_94703595
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:23 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Dat een geweldig grote groep deze ideeen ondersteunt hoeft nog niet te betekenen dat er een kern van waarheid (of logica) in zit.

btw. Een Alexander Pechtold trofee krijg je niet voor niks he ;)

Die competitie is corrupt.
pi_94703864
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 09:12 schreef kipknots het volgende:

[..]

Ze heeft het volgens mij zelf niet echt door, maar toch heeft ze een punt. In het onderzoek wordt er geen gebruik gemaakt van twee willekeurig gekozen groepen, maar van twee groepen die veroordeeld zijn tot verschillende straffen. Er vanuit gaande dat de rechtspraak in Nederland een beetje werkt en er dus een reden is waarom de ene groep tot een gevangenisstraf is veroordeeld en de ander tot een werkstraf, is het dus onmogelijk om een zinnige conclusie uit dit onderzoek te trekken.
Dan veronderstel je dus dat rechters hun werk best aardig doen, en dat ga je van een pvv'ert natuurlijk niet horen.

Daarnaast verwoorde V het mooi door te stellen dat de pvv constant op basis van statistieken hele bevolkingsgroepen stigmatiseert.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_94705289
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 09:41 schreef Tem het volgende:

[..]

Die competitie is corrupt.
:{w
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_94705359
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:03 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Iemand in jou positie hoort uberhaupt niet op iemand neer te kijken, en volgens mij dien je iedereen met respect te behandelen hoor, dat je goedkoop wilt scoren vind ik niet erg moet jij weten, maar ga alsjeblieft niet denken dat je daadwerkelijk iets van de maatschapij afweet als je op een forumpje ruzie zoekt.
Hetzelfde respect dat de PVV toont aan....anderen? Goedkoop scoren, ook net zoals de PVV doet of heeft gedaan om stemmen te winnen?
pi_94705500
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:07 schreef Calimero-Gedrag het volgende:

[..]

Als je niet eens je frustraties binnenboord kan houden snap ik je aanwezigheid niet hoor. Je positie is dat je je mening onduidelijk verkondigt, louter provoceert, en neerkijkt op een geweldig grote groep mensen en die vanaf je computertje even voor dom uitmaakt. Besef je wel hoe raar je bezig bent ? Waarschijnlijk niet omdat iemand je een complimentje gaf, ik ga naar bed, kusje.
Wat is er eigenlijk mis met neerkijken op een geweldig grote groep? Ik kijk bijvoorbeeld neer op de geweldig grote groep pedoseksuelen in de wereld, geen probleem toch?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_94705796
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 10:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

:{w
Ach man de krant stond vol over het omkoopschandaal van deze competitie.
pi_94705848
quote:
6s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:00 schreef Tem het volgende:

[..]

Ach man de krant stond vol over het omkoopschandaal van deze competitie.
Tendentieuze journalistiek.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_94706018
quote:
13s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tendentieuze journalistiek.
Die verdraaide Stentor is ook niet te vertrouwen.
pi_94707604
Het stijgt Koos een beetje naar zijn hoofd, hij ziet zichzelf als een heel groot persoon, maar aan het eind van de dag blijft die die gene die het niet kan laten om bijdehand te doen op het FokForum :') Sinds gister neem ik hem al niet meer serieus. Beste discussie voeren ? Iemand die neerkijkt op een groep mensen van 1.5 miljoen en dan hier gefrustreerd gaat zitten provoceren weet niet eens wat discussieren is man.
pi_94707967
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:53 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Het stijgt Koos een beetje naar zijn hoofd, hij ziet zichzelf als een heel groot persoon, maar aan het eind van de dag blijft die die gene die het niet kan laten om bijdehand te doen op het FokForum :') Sinds gister neem ik hem al niet meer serieus. Beste discussie voeren ? Iemand die neerkijkt op een groep mensen van 1.5 miljoen en dan hier gefrustreerd gaat zitten provoceren weet niet eens wat discussieren is man.
Wat is nou precies het probleem. Je kunt het niet verkroppen dat ik neerkijk op het PVV-electoraat? Het staat deze mensen vrij om voor Wilders te kiezen, maar ga niet lopen janken als ik hen daar op afreken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 28 maart 2011 @ 12:04:16 #223
322645 Voorschrift
See if I care
pi_94708010
Bovendien, je afzetten tegen 1.5 miljoen mensen en daar op neerkijken is kinderspel. Links vertegenwoordig namelijk veel meer mensen, dus kop op, baas boven baas.

Linkse plebejers. :r
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_94708376
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is nou precies het probleem. Je kunt het niet verkroppen dat ik neerkijk op het PVV-electoraat? Het staat deze mensen vrij om voor Wilders te kiezen, maar ga niet lopen janken als ik hen daar op afreken.
Janken.. Ja. Nee wat me dwars is dat jij jezelf boven PVV-Stemmers stelt terwijl daar totaal geen draagvlak voor is. Geef dan even aan waarom je hun daarop afreken en ga niet losse dingen lopen roepen, ik wil graag weten hoe je daar inhoudelijk over denkt hoor, maar ga geen stomme dingen zeggen.
pi_94708528
PVVers kijken neer op, uiteraard, moslims, maar maken ook constant linkse stemmers en politici belachelijk. wat de PVV de linkse kerk noemt, dat staat voor nog veel meer dan 1.5 miljoen stemmers.
beetje zielig om dan te gaan klagen dat mensen jouw belachelijk maken.

misschien kan een PVV stemmer daar even op reageren?
pi_94708705
Ik kijk helemaal niet meer op moslims. Ik houd me niet eens zoveel bezig met het geloof de Islam, meer met het gedrag van de gemigreerde Marokanen in Nederland. Ik ben een PVV-stemmer om die reden. En ik vind het prima als een ieder beslist PVDA te stemmen, jammer dat mensen als Koos het echter andersom niet kunnen hebben. Er zijn nou eenmaal mensen die anders over bepaalde dingen denken. ^O^
pi_94708888
quote:
6s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:04 schreef Voorschrift het volgende:
Bovendien, je afzetten tegen 1.5 miljoen mensen en daar op neerkijken is kinderspel. Links vertegenwoordig namelijk veel meer mensen, dus kop op, baas boven baas.

Linkse plebejers. :r
Het is allemaal hetzelfde natuurlijk, of je nou een moslim de schuld geeft van je eigen falen (PVV) of een persoon met boven-modaal inkomen (SP).
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  maandag 28 maart 2011 @ 12:36:04 #228
322645 Voorschrift
See if I care
pi_94708953
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:33 schreef waht het volgende:

[..]

Het is allemaal hetzelfde natuurlijk, of je nou een moslim de schuld geeft van je eigen falen (PVV) of een persoon met boven-modaal inkomen (SP).
Daarom, als ik een Euro moest krijgen voor het aantal keer dat ik met mijn politieke overtuiging kritiek zou krijgen dan was ik nu ook wel miljonair. Mensen (dus ook PVV'ers) moeten gewoon eens een wat dikkere huid kweken, al dat vinger-wijzen slaat nergens op.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_94709050
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:33 schreef waht het volgende:

[..]

Het is allemaal hetzelfde natuurlijk, of je nou een moslim de schuld geeft van je eigen falen (PVV) of een persoon met boven-modaal inkomen (SP).
Je schrijft het als een feit, maar het is onzin.
pi_94709737
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:17 schreef Calimero-Gedrag het volgende:

[..]

Janken.. Ja. Nee wat me dwars is dat jij jezelf boven PVV-Stemmers stelt terwijl daar totaal geen draagvlak voor is. Geef dan even aan waarom je hun daarop afreken en ga niet losse dingen lopen roepen, ik wil graag weten hoe je daar inhoudelijk over denkt hoor, maar ga geen stomme dingen zeggen.
Het feit dat de PVV moedwillend een complete bevolkingsgroep stigmatiseert en op basis van deze gevoelens zelfs stappen wil ondernemen om hun bewegingsvrijheid te beperken, maakt dat ik geen greintje respect op kan brengen voor de PVV en haar aanhang. Nu besef ik heel goed dat een koranverbod nooit en te nimmer zal worden ingevoerd, maar het feit dat de partij hier uberhaupt al naar streeft, is mijn optiek al erg genoeg.

Tel daarbij alle domme uitlatingen van Wilders en zijn partijgenoten bij op en ik kan niet anders dan concluderen dat je behoorlijk simpel moet zijn om die partij te steunen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_94709754
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:33 schreef waht het volgende:

[..]

Het is allemaal hetzelfde natuurlijk, of je nou een moslim de schuld geeft van je eigen falen (PVV) of een persoon met boven-modaal inkomen (SP).
Het is beide kansloos inderdaad.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')