Een eetcontest? En dat de meisjes dat natuurlijk niet willen en dan gaan huilen, behalve Sjerren natuurlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:05 schreef jesje1982 het volgende:
bart: over eten zijn we nog niet uitgepraat maar dat zie je vanavond in de liveshow
+1quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:04 schreef Stickertje het volgende:
waarom pakt hij niet 5 flessen alcohol![]()
dat is het eerste wat ik zou pakken
Die drank krijgen ze toch wel a.s. zaterdag...quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Er stond daar een hele rij flessen champagne en Karim neemt 5 andere dingen!!![]()
Jo: "Dit (Chocolade) is beter dan seks!"
Jaaaaa pannekoeken, speciaal voor Joan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Een eetcontest? En dat de meisjes dat natuurlijk niet willen en dan gaan huilen, behalve Sjerren natuurlijk.
Misschien moeten ze wel iets heeeeeel vies etenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Een eetcontest? En dat de meisjes dat natuurlijk niet willen en dan gaan huilen, behalve Sjerren natuurlijk.
Vanavond, vieren dat servio dr uit is!, 3 dagen feestquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Die drank krijgen ze toch wel a.s. zaterdag...
Ja. alla expeditie Robinson.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien moeten ze wel iets heeeeeel vies eten
Guidow ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:07 schreef Anneloortje het volgende:
O ja en nog even tussen neus en schaamlippen door.
ZUllen Cynthia en Jurrien er weer voor spek en bonen bij zitten in de live show???
Zonder dat ze 1 woord gezegd hebben?
Oh, dat zou tof zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Jaaaaa pannekoeken, speciaal voor Joan.
Mo heeft het volgens mij wel aan hem gelinked ooit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:07 schreef Stickertje het volgende:
hebben de bewoners het nog wel eens over die ene vraag ( dat is de eneige hint die ik heb gezien van servio ) over een bingospel?
Ik wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:07 schreef Ransjih het volgende:
denk niet dat er iemand jankt bij servio's vertrek
jamaar Guido en Sofia laten ze wel lullen maar di zure bek va nCyntia valt me al 3 weken op!!!quote:
voor zover ik het zie gaat het nergens overquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:07 schreef Stickertje het volgende:
hebben de bewoners het nog wel eens over die ene vraag ( dat is de eneige hint die ik heb gezien van servio ) over een bingospel?
Yesss!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
sofie is op huwelijksreis toch dus die zal er niet zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
jamaar Guido en Sofia laten ze wel lullen maar di zure bek va nCyntia valt me al 3 weken op!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |