Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
pandaquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
Wat héb ik toch de laatste dagen... Vergeet ik telkens te lunchen
om nou een kusje in je keel te geven...quote:
Mmmmm daar heb ik nou nooit last van. Ik vergeet wel andere dingen maar lunchen dat nooit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
Wat héb ik toch de laatste dagen... Vergeet ik telkens te lunchen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:56 schreef Panda72 het volgende:
Ratelslang bijt Duitser dood
WENEN - Een ratelslang heeft een Duitser doodgebeten die op bezoek was bij een reptielenzoo in het Oostenrijkse Kärnten.
De man had zijn hand uitgestoken in het terrarium van de giftige ratelslang. Het dier beet hem direct in de hand.
De bevriende eigenaar van de reptielenzoo schoot wel te hulp met antigif en waarschuwde hulpdiensten, maar het was al te laat. De man raakte bewusteloos en stierf korte tijd later aan een hart- en ademstilstand.
De Duitser had zelf een rondreizende show met niet-giftige reptielen, vooral zeeschildpadden. De Oostenrijkse eigenaar van de reptielenzoo wordt mogelijk vervolgd. Ratelslangen leven alleen in het wild in de Verenigde Staten. Een beet is meestal dodelijk.
lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
om nou een kusje in je keel te geven...![]()
kopje thee? met honing?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]en dat die man gewoon niet zo stom had moeten doen word gewoon genegeerd...
Dat had ik vanochtend ookquote:
Klinkt als zelfmoordquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:56 schreef Panda72 het volgende:
WENEN - Een ratelslang heeft een Duitser doodgebeten die op bezoek was bij een reptielenzoo in het Oostenrijkse Kärnten.
De man had zijn hand uitgestoken in het terrarium van de giftige ratelslang. Het dier beet hem direct in de hand.
De bevriende eigenaar van de reptielenzoo schoot wel te hulp met antigif en waarschuwde hulpdiensten, maar het was al te laat. De man raakte bewusteloos en stierf korte tijd later aan een hart- en ademstilstand.
De Duitser had zelf een rondreizende show met niet-giftige reptielen, vooral zeeschildpadden. De Oostenrijkse eigenaar van de reptielenzoo wordt mogelijk vervolgd. Ratelslangen leven alleen in het wild in de Verenigde Staten. Een beet is meestal dodelijk.
nee je bent niet scheelquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat had ik vanochtend ook![]()
En CA heb je nu een andere ui of ben ik scheel?
Wie is die blonde dame dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee je bent niet scheel
Ik heb een nieuwe UI... maar ik wissel veelDie met dat SP poppetje is mijn normale originele ui
Stiekem vind ik die het leukstquote:
Hing er geen bordje van pas op bijtgevaarlijke dieren oid?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:56 schreef Panda72 het volgende:
weebl and bobquote:
Van weebl toch?quote:
Ik hoop dat die arme slang er niks aan over heeft gehoudenquote:
quote:
quote:
nee, veranderen dus toch allemaal meequote:Op donderdag 24 maart 2011 13:06 schreef wel.o.k het volgende:
blijven de avas nu staan als je wisselt?
Ik ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die arme slang er niks aan over heeft gehouden
Auto-updatequote:Op donderdag 24 maart 2011 13:06 schreef wel.o.k het volgende:
blijven de avas nu staan als je wisselt?
quote:
Zeekoeien unitedquote:
Je bent mij echtquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat had ik vanochtend ook![]()
En CA heb je nu een andere ui of ben ik scheel?
Goed hoor lieve Marijke. En hoe gaat het met jou?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Hoe is het lieverd?
[..]
zeekoeien for life jeweetsquote:
ik zag hetquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Hoe is het lieverd?
[..]
Auto-update
Als je f5 doet dan staan er alleen dezelfde ava's
Jaquote:
ik heb het toch stug gequotequote:Op donderdag 24 maart 2011 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeekoeien united![]()
![]()
In de war
Laat maar
Lolquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeekoeien united![]()
![]()
In de war
Laat maar
ja dat is echt ikkequote:Op donderdag 24 maart 2011 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie is die blonde dame dan?
[..]
Stiekem vind ik die het leukst![]()
Fijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Goed hoor lieve Marijke. En hoe gaat het met jou?
Nee, sorry, ik was onterecht in de warquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb het toch stug gequote
Nuutquote:
Hihihi en paarsquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is echt ikke
Ok zonder paars haar dan
Die blonde is Aafke van SST.....
quote:
Dat is goed om te horenquote:
Anders was ik je seksslaaf ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik bedoel.. Uiteraard... Vet cool chickie
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
jaquote:
oeh, kaasbroodjesquote:Ik heb een kaasbroodjeSlecht maar heerlijk
SCARYquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:11 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
sinds gisteravond
[..]
oeh, kaasbroodjes
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders was ik je seksslaaf ook nietHaha helemaal goed !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij en NBTMy (sex)bitches
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha helemaal goed !
Jij en NBTMy (sex)bitches
Was het lekker?quote:
Haiquote:
Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:18 schreef wel.o.k het volgende:
mooie uitspraak![]()
it seems clear as mud to me
die hoorde ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was het lekker?En heb je al een sportmaatje gevonden?
Oeh, de boeken zijn NU al bezorgd
[..]
Hai
[..]
Hoe kom je daar bij?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
IJscappuccino in de zon![]()
Ik hou van mijn lunchpauzes
Ziet er een beetje leuk uit??quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:27 schreef Symphonic het volgende:
Mijn baas is nu solli gesprekken aan het voeren met mijn toekomstige nieuwe collega
like wtfquote:
Wat heerlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
IJscappuccino in de zon![]()
Ik hou van mijn lunchpauzes
Waarom ben ik niet uitgenodigd?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:27 schreef Symphonic het volgende:
Mijn baas is nu solli gesprekken aan het voeren met mijn toekomstige nieuwe collega
Ja hoor, smaakte goed.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was het lekker?En heb je al een sportmaatje gevonden?
Leesvoerquote:Oeh, de boeken zijn NU al bezorgd
Oeh oeh oeh, wie?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, smaakte goed.
En ik heb vooralsnog van 1 persoon een reactie gekregen.
[..]
Leesvoer.
Britney is ook leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi en paars
Oh, dat volg ik nietIk dacht even dat het Britney Spears was
![]()
Stenen?quote:
Stiekem wel jaquote:
Wasabinootjesquote:
Nee wasabinootjesquote:
Buhbye meisje!quote:
Aaaaltijd naaaisquote:
Gfquote:
quote:
Dat ja XDquote:
Nieuwe nummer van Britney is leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stiekem wel jaAl vind ik haar vooral zielig
Nog niet gehoordquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nieuwe nummer van Britney is leuk
Als je van scherp houdt wel, stiekem vind ik het net te scherpquote:
quote:
Ik vind van welquote:
Ik zuig vaak op die wasabinootjes.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog niet gehoordHoe heet het?
[..]
Als je van scherp houdt wel, stiekem vind ik het net te scherp
ik ken geen titels onthoudenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog niet gehoordHoe heet het?
[..]
Als je van scherp houdt wel, stiekem vind ik het net te scherp
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:35 schreef Crazy-M het volgende:
Ik faalde net als ICT-er
Kon de log off knop niet vinden, en in outlook ook niks vinden
ja dat weet ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:35 schreef Crazy-M het volgende:
Ik faalde net als ICT-er
Blonde momenten..quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:35 schreef Crazy-M het volgende:
Ik faalde net als ICT-er
dus je moet het niet koken?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik zuig vaak op die wasabinootjes.
Is ook lekker.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het ziet er echt exact zo uit... heb het van de week nog gegeten!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Blonde momenten..You are forgiven
quote:
maar ik heb een verdomd goede argument:quote:
ik kan iets heel fouts zeggen, maar houd m'n mondquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik zuig vaak op die wasabinootjes.
Ik ga zoekenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ken geen titels onthouden
Ik hou van pittig.... maar ik prak me groente altijd
dobroe denquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
[..]
maar ik heb een verdomd goede argument:
de taal van de windows was op Russische ingesteld
kon uiteindelijk in outlook nog wel redelijk de weg vinden aan de hand van willekeurig klikken en de plaatjes
Dan snap ik dat ze mij niet uitgenodigd hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb liever dat ze het werk snappen en goed doen
Russischquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
[..]
maar ik heb een verdomd goede argument:
de taal van de windows was op Russische ingesteld
kon uiteindelijk in outlook nog wel redelijk de weg vinden aan de hand van willekeurig klikken en de plaatjes
aahahahahahahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:35 schreef Crazy-M het volgende:
Ik faalde net als ICT-er
ik ga nog soebatten voor een PAquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan snap ik dat ze mij niet uitgenodigd hebben
mja mn collega is in rusland geweest voor het werk.quote:
Neequote:Op donderdag 24 maart 2011 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus je moet het niet koken?
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga nog soebatten voor een PA![]()
Dat is Aafke van SSTquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:37 schreef pgrferrari het volgende:
c_a wat voor avatar heb jij nou weer?
Dat is wel gaafquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja mn collega is in rusland geweest voor het werk.
maar goed, das wel leuk van deze klant. echt in zoveel landen.
mag ik dan ook onder de zolder komenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaMag ik dan wel bij jou wonen?
![]()
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mag ik dan ook onder de zolder komen
Haha ik wilde eerst hier neerzetten ik zuig graag op die nootjes. maar bedact mij toen vanwege een andere interpertatiequote:Op donderdag 24 maart 2011 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik kan iets heel fouts zeggen, maar houd m'n mond![]()
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Haha ik wilde eerst hier neerzetten ik zuig graag op die nootjes. maar bedact mij toen vanwege een andere interpertatie
is inderdaad wel een mogelijkheid.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is wel gaafMag je zelf ook naar het buitenland voor je job?
Kloptquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is Aafke van SST
Ze zeggen dat ik op haar lijk, maar ik ben natuurlijk veel knapper
Ja maar dat had ik nog niet gelezenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik begreep al dat het nootjes waren....
* Crazy-M zegt niksquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Haha ik wilde eerst hier neerzetten ik zuig graag op die nootjes. maar bedact mij toen vanwege een andere interpertatie
Die doen voor de verandering eens normaal. *zouden ze ziek zijn?*quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met je collega's?
maar het leek op groente tochquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar dat had ik nog niet gelezen
quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaMag ik dan wel bij jou wonen?
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar het leek op groente toch
Wasabinootjes?
Gaafquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is inderdaad wel een mogelijkheid.
mn leidinggevende komt net terug van een tripje singapore - australie
Jij mag bij ons in bed ipv in het tuinhuisjequote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Die doen voor de verandering eens normaal. *zouden ze ziek zijn?*
Inderdaadquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
Lijken net erwtjes
[ afbeelding ]
Ik pak m'n koffersquote:
Deze variant is wat harder en wat minder scherp. Lijkt inderdaad op erwtjes.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
Lijken net erwtjes
[ afbeelding ]
Ow je hebt ook nog verschillende soortenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Deze variant is wat harder en wat minder scherp. Lijkt inderdaad op erwtjes.
Ga je wel eens naar een toko? Daar liggen ze wel in verschillende variantenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow je hebt ook nog verschillende soorten
En wat nu? Heeft dat weer consequenties? En krijg je nou binnenkort al geld?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:49 schreef Muck het volgende:
Oh joy
Mijn 'werkcoach' heeft me allerlei onzin voor lopen houden
Een WIA-uitkering, gaat NIET via het UWV, terwijl hij beweerde van wel
nee eigenlijk niet... zitten er pinda's in??quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar een toko? Daar liggen ze wel in verschillende varianten
Toko'squote:Op donderdag 24 maart 2011 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet... zitten er pinda's in??
Het is gewoon een soort borrelnootje ofzo?
wablief ?quote:
Ja dat dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar een toko? Daar liggen ze wel in verschillende varianten
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toko'sWe doen wel een keer een tokomeet
En ja, het zijn echt net borrelnootjes, alleen dan met een ander smaakje
* Stopt snel een stapel wasabinootjes erin en wacht op de ontploffingquote:
no vy nichego ne govoritequote:
wasabinootjesquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Stopt snel een stapel wasabinootjes erin en wacht op de ontploffing
[..]
quote:
Ja, dat heeft zeer weer consequentiesquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat nu? Heeft dat weer consequenties? En krijg je nou binnenkort al geld?
Via wie loopt dat dan wel?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:49 schreef Muck het volgende:
Oh joy
Mijn 'werkcoach' heeft me allerlei onzin voor lopen houden
Een WIA-uitkering, gaat NIET via het UWV, terwijl hij beweerde van wel
[..]
Tokomeetquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
O, dan klopt de informatie op de website van het UWV ook niet:quote:
quote:Nadat u de uitkering heeft aangevraagd, beoordelen wij welke uitkering u kunt krijgen. Hierbij kijken wij onder andere naar wat u heeft gedaan om weer aan het werk te gaan. Ook heeft u een gesprek met de arts en de arbeidsdeskundige van UWV. Daarmee beslissen wij welke uitkering u kunt krijgen. Verandert er iets in uw situatie? Geef dit dan aan ons door.
Nee, ze moeten je voor dit soort dingen gewoon doorverwijzen naar de sociale dienstquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dan klopt de informatie op de website van het UWV ook niet:
[..]
juni? met rente?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, dat heeft zeer weer consequenties
het betekent dat ik al die tijd voor jan lul op en neer gereisd heb en papieren verzameld heb
Doordat hij pas kortgeleden (heel toevallig net na mijn klacht) alle gegevens naar de SD heeeft doorgezet, krijg ik in juni (!) pas geld MITS de aanvraag goedgekeurd wordt
ooooooooooooooow lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
in de pauze een bakje van 500gram gebakken kibbeling met saus op
was wel knoflook saus, maar geluk dat 2 andere collegas ook op hebben
Misschien dat er een verschil zit tussen of je wel of niet een werkgever hebt dan. Want ik weet ook niet beter dan dat een WIA-uitkering via het UWV looptquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ze moeten je voor dit soort dingen gewoon doorverwijzen naar de sociale dienst
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Muck, ik zou eens een jurist inschakelen... Het is echt ongehoord hoelang jij al op je geld wacht!!!!Dat mag wettelijk gezien niet eens... Ik zou kijken of je niet een compensatie kunt krijgen voor de gemaakt fouten
jah het is bespottelijk wat hier gebeurtquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Muck, ik zou eens een jurist inschakelen... Het is echt ongehoord hoelang jij al op je geld wacht!!!!Dat mag wettelijk gezien niet eens... Ik zou kijken of je niet een compensatie kunt krijgen voor de gemaakt fouten
Jumquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
kibbelingquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
met rente? ga er maar niet vanuitquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
juni? met rente?wat een hazen van het merk FAAL!
Ik heb ook al een hele tijd zin in sushiquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JumIk hoorde niets hoor
Ik heb al de hele week zo'n zin in sushiKomt er iemand eten?
ja idd, miss helpt flink dreigen daarmee welquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
ik heb geen rechtsbijstandsverzekeringquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JumIk hoorde niets hoor
jammer!quote:
Ze zijn gek!quote:en dan vragen ze doodleuk of ik nog een ziek-uit-dienst-verklaring van januari 2010 heb... nee, natuurlijk niet, die gaat rechtstreeks van de werkgever naar het UWV, en nu moet IK erachter aan
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, miss helpt flink dreigen daarmee welheb je n rechtsbijstandsverzekering?
nee dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb geen rechtsbijstandsverzekering
dan is het al koud,quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ooooooooooooooow lekker
kom je mij ook een bakje brengen
wat heb je niet gehoord ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JumIk hoorde niets hoor
was goed te etenquote:
Jurist! Doen hoor! Je hebt alleen een eigen bijdrage en daar kun je bijzondere bijstand voor aanvragen.. En advies van het juridisch loket is gratis... Achterlijke mongolenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:00 schreef Muck het volgende:
[..]
kibbeling
[..]
met rente? ga er maar niet vanuit
en dan vragen ze doodleuk of ik nog een ziek-uit-dienst-verklaring van januari 2010 heb... nee, natuurlijk niet, die gaat rechtstreeks van de werkgever naar het UWV, en nu moet IK erachter aan
daar ging ik ook vanuit, vooral omdat mijn werkcoach dat zeiquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien dat er een verschil zit tussen of je wel of niet een werkgever hebt dan. Want ik weet ook niet beter dan dat een WIA-uitkering via het UWV loopt.
jou werkcoachquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:01 schreef Muck het volgende:
[..]
daar ging ik ook vanuit, vooral omdat mijn werkcoach dat zei
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb ook al een hele tijd zin in sushi![]()
Komen jullie sushi eten?quote:
Dan nog, juridisch loket of rechtsbijstand omdat je minima bent! Heb je recht op, doen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb geen rechtsbijstandsverzekering
ik kan er ook gewoon niet meer tegenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jurist! Doen hoor! Je hebt alleen een eigen bijdrage en daar kun je bijzondere bijstand voor aanvragen.. En advies van het juridisch loket is gratis... Achterlijke mongolen
Maar UWV zegt dat overal op de eigen website... en volgens mij is het ook wettelijk zo bepaald... Is dit niet gewoon een manier om het makkelijk af te schuiven van UWV?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:01 schreef Muck het volgende:
[..]
daar ging ik ook vanuit, vooral omdat mijn werkcoach dat zei
Ik wil welquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie sushi eten?
Juridisch loket kunt je bellen, maar volgens mij mag je ook gewoon langskomen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kan er ook gewoon niet meer tegen
ik ga zo even kijken hoe ik het makkelijkst van hier naar het juridisch loket kom, want het huilen staat me nader
Volgens mij ook, stelletje prutsersquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar UWV zegt dat overal op de eigen website... en volgens mij is het ook wettelijk zo bepaald... Is dit niet gewoon een manier om het makkelijk af te schuiven van UWV?.
Weet ik veel?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar UWV zegt dat overal op de eigen website... en volgens mij is het ook wettelijk zo bepaald... Is dit niet gewoon een manier om het makkelijk af te schuiven van UWV?.
Ja, klapjosti'squote:Op donderdag 24 maart 2011 14:04 schreef Muck het volgende:
Weet je wat ik zo erg vind?
Ik deed een zware opleiding, werkte daarnaast 16 uur in de week EN ik had een gehandicapte moeder om voor te zorgen en dat heb ik jarenlang zonder mokken gedaan.
Nu het met mij niet zo goed gaat (understatement anyone?) laten ze me gewoon zitten
ik kan toch niet 16 maanden van de lucht leven?
Oh en sociaal raadslieden bij jou in de buurt, ben je al ingeschreven in Rotjeknor?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet ik veel?
Ik ben een halfgare analist die haar opleiding niet afgemaakt heb, wat weet ik nou van al die wazige wetten en uitkeringen enzo?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet ik veel?
Ik ben een halfgare analist die haar opleiding niet afgemaakt heb, wat weet ik nou van al die wazige wetten en uitkeringen enzo?
Daarom heb ik ook even snel in de wet gekeken, en daarin staat toch echt dat UWV beoordeelt en uitkeert... de Sociale Dienst wordt er niet in genoemd. Daarom ben ik zo bang dat ze je nu weer naar kastjes, muren en andere instanties sturen waar je niets aan hebtquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet ik veel?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady ploft neer ....
Even een kleine 45 minuten zitten en NIKS doen
Lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie sushi eten?
Hoi Llquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:11 schreef Ladylike het volgende:
Verplichte cursussen
de onderwerpen daarvan
maar goed, ik heb mn tijd weer om gekregen
En hoi
Lohaquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:11 schreef Ladylike het volgende:
Verplichte cursussen
de onderwerpen daarvan
maar goed, ik heb mn tijd weer om gekregen
En hoi
Uiteraardquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaMaar dan wel zelf maken
Das leuk
LLquote:
Ferrariquote:
Omdat je stil zit?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:13 schreef Myraela het volgende:
Waarom heb ik het zo koud, godverdomme.
Lekker.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:14 schreef Symphonic het volgende:
Zo net even lekker 10 minuutjes van de zon genoten
ja, belachelijk vind ik datquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, klapjosti's![]()
Maar volgens dit kabinet ben je natuurlijk gewoon lui etc
Echt, belachelijk... Maak er werk van en als je hulp nodig hebt dan gewoon roepen
Daar ben ik eigenlijk wel vrij zeker van jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook even snel in de wet gekeken, en daarin staat toch echt dat UWV beoordeelt en uitkeert... de Sociale Dienst wordt er niet in genoemd. Daarom ben ik zo bang dat ze je nu weer naar kastjes, muren en andere instanties sturen waar je niets aan hebt![]()
.
Doen meisje! Het moet maar klaar zijn met dat eeuwige gezanikquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, belachelijk vind ik dat
Terwijl niemand van de mensen die ik ken, ooit zal beweren dat ik lui ben
ik ga even wat spullen verzamelen, en dan richting het juridisch loket, want nu mijn oude werkgever bellen lijkt me ook niet zo'n strak plan
[..]
Daar ben ik eigenlijk wel vrij zeker van ja
Sorry dat ik zo tegen je mopper
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga even wat spullen verzamelen, en dan richting het juridisch loket, want nu mijn oude werkgever bellen lijkt me ook niet zo'n strak plan
[..]
Anders plannen we dat een keertjequote:
Ik zit een beetje terug te lezen, maar het zit je niet echt meequote:Op donderdag 24 maart 2011 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
ik had het ook koud, en toen ben ik naar buiten gegaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:13 schreef Myraela het volgende:
Waarom heb ik het zo koud, godverdomme.
lekker bezig Muckquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders plannen we dat een keertjeJij hebt een weekend ov toch?
Kutsituatie. Succes.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
wel lullig als je steeds terug naar de pc moet lopen om te postenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan niet stilzitten ik ben enorm onrustig de laatste tijd.
Sterkte Muck, ik weet hoe dwars dit soort instanties kunnen zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
het is gewoon zo ongelofelijk oneerlijk en frustrerendquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doen meisje! Het moet maar klaar zijn met dat eeuwige gezanik![]()
ik heb het allemaal niet meegekregen, maar succes enquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
het is gewoon zo ongelofelijk oneerlijk en frustrerend
en thanks jongens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Geeft niks, je bent boos en gefrustreerd door deze klotesituatie, en dat is gewoon terecht! En ik vat het ook niet persoonlijk opquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:14 schreef Muck het volgende:
Dat mag iedereenquote:
Doe maar nietquote:
Mart, had ik al gezegd dat ik zo blij met je ben?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geeft niks, je bent boos en gefrustreerd door deze klotesituatie, en dat is gewoon terecht! En ik vat het ook niet persoonlijk op.
Ik vind het alleen zo vervelend voor je, en wou dat ik zelf wat dieper in deze materie zat om ze juridisch flink aan te kunnen pakken voor je. Hopelijk kom je wat verder met het juridisch loket, en zo niet dan moet je maar even een gil geven.
Okquote:
* Pien85 pakt nog een kussenquote:
quote:
ik hou van KSCquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geeft niks, je bent boos en gefrustreerd door deze klotesituatie, en dat is gewoon terecht! En ik vat het ook niet persoonlijk op.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ok[me=Pien85] pakt tuinstoelkussen
[/me]
[..]
* Pien85 pakt nog een kussen
ik moet zometeen pas beginnenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
ik heb geen zin meer,
maar ja, nog maar 30 min
Ik heb al weekendquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
ik heb geen zin meer,
maar ja, nog maar 30 min
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
ik heb geen zin meer,
maar ja, nog maar 60 min
Absoluutquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit is nou wat de KSC de KSC maakt
maar ik ben vriendelijker dan iedereenquote:
Maar ik snap je mopjequote:Op donderdag 24 maart 2011 14:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar ik ben vriendelijker dan iedereen
Doe ik ook niet MZ
ik was ff pauze houden, kijk in het topic en schrik me dood.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik snap je mopjehet liefst zou ik ook zelf willen bellen...
Sloffen aan en deur dichtquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:32 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb koude voeten omdat de achterdeur open staat... en nu zit ik te twijfelen of ik dat zo laat of sloffen aan doe of de deur dicht ga doen
Ik wil eigenlijk de deur niet dichtquote:
Luiaardquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk de deur niet dichtEn ik wil ook niet opstaan van de bank
Niet je doodschrikken, straks doet je kastje het niet goedquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik was ff pauze houden, kijk in het topic en schrik me dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:35 schreef Panda72 het volgende:
Colllega is bevallen van een meisje van 9892 gram
serieus?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:35 schreef Panda72 het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:35 schreef Panda72 het volgende:
Dan heb jij mooie kindjesquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is geen baby, dat is een kleuter
![]()
mijn kinderen haalde 3000 gram nog niet eens (liken op hun vader)
mijne ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
echtquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:35 schreef Panda72 het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
Jaquote:
je maakt echt geen geintjequote:Op donderdag 24 maart 2011 14:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]ja en zij is zelf zo fijngebouwd en dan perst ze er een kind uit van bijna 10 kilo.
Hoeveelquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:35 schreef Panda72 het volgende:
Oh wacht even ik bedoel 9 kilo en 892 gramquote:
OMG, wat zal zij een pijn gehad hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]ja en zij is zelf zo fijngebouwd en dan perst ze er een kind uit van bijna 10 kilo.
ik hoop dat ZO voor haar..dat kan toch heul niet, 10 kilo 'baby'quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
weet je zeker dat het geen 9 pond is?
en dat is forsquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
weet je zeker dat het geen 9 pond is?
qua liefheid weer welquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne ook niet![]()
maar hij lijkt daarin niet op mij
Ik vind het ook onwerkelijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hoop dat ZO voor haar..dat kan toch heul niet, 10 kilo 'baby'
Koen was 9 pondquote:
Zwangerschapssuiker?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:35 schreef Panda72 het volgende:
Thijs ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het ook onwerkelijk
Koen is 3 kilo zwaarder...
Jij welquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
Hb je ehct geen typefoutje gemaakt
OMGquote:
Wat? Koen en Thijs zijn nu 13 kilo hoor, niet bij geboorte...quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMGIk wil echt geen kinderen meer
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat? Koen en Thijs zijn nu 13 kilo hoor, niet bij geboorte...
Ik schrok en mijn collega zei gelijk: no wayquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMGIk wil echt geen kinderen meer
![]()
Ja, maar dan nogquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tiepfoutquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zou ze niet in de krant komen met zo'n enorm kind?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik schrok en mijn collega zei gelijk: no way
Ik heb het ook overleeft hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dan nogJe zou maar een kind van meer dan 4 kg krijgen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |