quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Stopt snel een stapel wasabinootjes erin en wacht op de ontploffing
quote:
Ja, dat heeft zeer weer consequentiesquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat nu? Heeft dat weer consequenties? En krijg je nou binnenkort al geld?
Via wie loopt dat dan wel?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:49 schreef Muck het volgende:
Oh joy
Mijn 'werkcoach' heeft me allerlei onzin voor lopen houden
Een WIA-uitkering, gaat NIET via het UWV, terwijl hij beweerde van wel
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Stopt snel een stapel wasabinootjes erin en wacht op de ontploffing
Tokomeetquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toko'sWe doen wel een keer een tokomeet
En ja, het zijn echt net borrelnootjes, alleen dan met een ander smaakje
O, dan klopt de informatie op de website van het UWV ook niet:quote:
quote:Nadat u de uitkering heeft aangevraagd, beoordelen wij welke uitkering u kunt krijgen. Hierbij kijken wij onder andere naar wat u heeft gedaan om weer aan het werk te gaan. Ook heeft u een gesprek met de arts en de arbeidsdeskundige van UWV. Daarmee beslissen wij welke uitkering u kunt krijgen. Verandert er iets in uw situatie? Geef dit dan aan ons door.
Nee, ze moeten je voor dit soort dingen gewoon doorverwijzen naar de sociale dienstquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dan klopt de informatie op de website van het UWV ook niet:
[..]
juni? met rente?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, dat heeft zeer weer consequenties
het betekent dat ik al die tijd voor jan lul op en neer gereisd heb en papieren verzameld heb
Doordat hij pas kortgeleden (heel toevallig net na mijn klacht) alle gegevens naar de SD heeeft doorgezet, krijg ik in juni (!) pas geld MITS de aanvraag goedgekeurd wordt
ooooooooooooooow lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
in de pauze een bakje van 500gram gebakken kibbeling met saus op
was wel knoflook saus, maar geluk dat 2 andere collegas ook op hebben
Misschien dat er een verschil zit tussen of je wel of niet een werkgever hebt dan. Want ik weet ook niet beter dan dat een WIA-uitkering via het UWV looptquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ze moeten je voor dit soort dingen gewoon doorverwijzen naar de sociale dienst
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Muck, ik zou eens een jurist inschakelen... Het is echt ongehoord hoelang jij al op je geld wacht!!!!Dat mag wettelijk gezien niet eens... Ik zou kijken of je niet een compensatie kunt krijgen voor de gemaakt fouten
jah het is bespottelijk wat hier gebeurtquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Muck, ik zou eens een jurist inschakelen... Het is echt ongehoord hoelang jij al op je geld wacht!!!!Dat mag wettelijk gezien niet eens... Ik zou kijken of je niet een compensatie kunt krijgen voor de gemaakt fouten
Jumquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
kibbelingquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
met rente? ga er maar niet vanuitquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
juni? met rente?wat een hazen van het merk FAAL!
Ik heb ook al een hele tijd zin in sushiquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JumIk hoorde niets hoor
Ik heb al de hele week zo'n zin in sushiKomt er iemand eten?
ja idd, miss helpt flink dreigen daarmee welquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |