Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
pandaquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
Wat héb ik toch de laatste dagen... Vergeet ik telkens te lunchen
om nou een kusje in je keel te geven...quote:
Mmmmm daar heb ik nou nooit last van. Ik vergeet wel andere dingen maar lunchen dat nooit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
Wat héb ik toch de laatste dagen... Vergeet ik telkens te lunchen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:56 schreef Panda72 het volgende:
Ratelslang bijt Duitser dood
WENEN - Een ratelslang heeft een Duitser doodgebeten die op bezoek was bij een reptielenzoo in het Oostenrijkse Kärnten.
De man had zijn hand uitgestoken in het terrarium van de giftige ratelslang. Het dier beet hem direct in de hand.
De bevriende eigenaar van de reptielenzoo schoot wel te hulp met antigif en waarschuwde hulpdiensten, maar het was al te laat. De man raakte bewusteloos en stierf korte tijd later aan een hart- en ademstilstand.
De Duitser had zelf een rondreizende show met niet-giftige reptielen, vooral zeeschildpadden. De Oostenrijkse eigenaar van de reptielenzoo wordt mogelijk vervolgd. Ratelslangen leven alleen in het wild in de Verenigde Staten. Een beet is meestal dodelijk.
lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
om nou een kusje in je keel te geven...![]()
kopje thee? met honing?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]en dat die man gewoon niet zo stom had moeten doen word gewoon genegeerd...
Dat had ik vanochtend ookquote:
Klinkt als zelfmoordquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:56 schreef Panda72 het volgende:
WENEN - Een ratelslang heeft een Duitser doodgebeten die op bezoek was bij een reptielenzoo in het Oostenrijkse Kärnten.
De man had zijn hand uitgestoken in het terrarium van de giftige ratelslang. Het dier beet hem direct in de hand.
De bevriende eigenaar van de reptielenzoo schoot wel te hulp met antigif en waarschuwde hulpdiensten, maar het was al te laat. De man raakte bewusteloos en stierf korte tijd later aan een hart- en ademstilstand.
De Duitser had zelf een rondreizende show met niet-giftige reptielen, vooral zeeschildpadden. De Oostenrijkse eigenaar van de reptielenzoo wordt mogelijk vervolgd. Ratelslangen leven alleen in het wild in de Verenigde Staten. Een beet is meestal dodelijk.
nee je bent niet scheelquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat had ik vanochtend ook![]()
En CA heb je nu een andere ui of ben ik scheel?
Wie is die blonde dame dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee je bent niet scheel
Ik heb een nieuwe UI... maar ik wissel veelDie met dat SP poppetje is mijn normale originele ui
Stiekem vind ik die het leukstquote:
Hing er geen bordje van pas op bijtgevaarlijke dieren oid?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:56 schreef Panda72 het volgende:
weebl and bobquote:
Van weebl toch?quote:
Ik hoop dat die arme slang er niks aan over heeft gehoudenquote:
quote:
quote:
nee, veranderen dus toch allemaal meequote:Op donderdag 24 maart 2011 13:06 schreef wel.o.k het volgende:
blijven de avas nu staan als je wisselt?
Ik ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die arme slang er niks aan over heeft gehouden
Auto-updatequote:Op donderdag 24 maart 2011 13:06 schreef wel.o.k het volgende:
blijven de avas nu staan als je wisselt?
quote:
Zeekoeien unitedquote:
Je bent mij echtquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat had ik vanochtend ook![]()
En CA heb je nu een andere ui of ben ik scheel?
Goed hoor lieve Marijke. En hoe gaat het met jou?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Hoe is het lieverd?
[..]
zeekoeien for life jeweetsquote:
ik zag hetquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Hoe is het lieverd?
[..]
Auto-update
Als je f5 doet dan staan er alleen dezelfde ava's
Jaquote:
ik heb het toch stug gequotequote:Op donderdag 24 maart 2011 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeekoeien united![]()
![]()
In de war
Laat maar
Lolquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeekoeien united![]()
![]()
In de war
Laat maar
ja dat is echt ikkequote:Op donderdag 24 maart 2011 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie is die blonde dame dan?
[..]
Stiekem vind ik die het leukst![]()
Fijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Goed hoor lieve Marijke. En hoe gaat het met jou?
Nee, sorry, ik was onterecht in de warquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb het toch stug gequote
Nuutquote:
Hihihi en paarsquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is echt ikke
Ok zonder paars haar dan
Die blonde is Aafke van SST.....
quote:
Dat is goed om te horenquote:
Anders was ik je seksslaaf ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik bedoel.. Uiteraard... Vet cool chickie
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
jaquote:
oeh, kaasbroodjesquote:Ik heb een kaasbroodjeSlecht maar heerlijk
SCARYquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:11 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
sinds gisteravond
[..]
oeh, kaasbroodjes
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders was ik je seksslaaf ook nietHaha helemaal goed !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij en NBTMy (sex)bitches
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |