dobroe denquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
[..]
maar ik heb een verdomd goede argument:
de taal van de windows was op Russische ingesteld
kon uiteindelijk in outlook nog wel redelijk de weg vinden aan de hand van willekeurig klikken en de plaatjes
Dan snap ik dat ze mij niet uitgenodigd hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb liever dat ze het werk snappen en goed doen
Russischquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
[..]
maar ik heb een verdomd goede argument:
de taal van de windows was op Russische ingesteld
kon uiteindelijk in outlook nog wel redelijk de weg vinden aan de hand van willekeurig klikken en de plaatjes
aahahahahahahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:35 schreef Crazy-M het volgende:
Ik faalde net als ICT-er
Kon de log off knop niet vinden, en in outlook ook niks vinden
ik ga nog soebatten voor een PAquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan snap ik dat ze mij niet uitgenodigd hebben
mja mn collega is in rusland geweest voor het werk.quote:
Neequote:Op donderdag 24 maart 2011 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus je moet het niet koken?
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga nog soebatten voor een PA![]()
Dat is Aafke van SSTquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:37 schreef pgrferrari het volgende:
c_a wat voor avatar heb jij nou weer?
Dat is wel gaafquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja mn collega is in rusland geweest voor het werk.
maar goed, das wel leuk van deze klant. echt in zoveel landen.
mag ik dan ook onder de zolder komenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaMag ik dan wel bij jou wonen?
![]()
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mag ik dan ook onder de zolder komen
Haha ik wilde eerst hier neerzetten ik zuig graag op die nootjes. maar bedact mij toen vanwege een andere interpertatiequote:Op donderdag 24 maart 2011 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik kan iets heel fouts zeggen, maar houd m'n mond![]()
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Haha ik wilde eerst hier neerzetten ik zuig graag op die nootjes. maar bedact mij toen vanwege een andere interpertatie
is inderdaad wel een mogelijkheid.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is wel gaafMag je zelf ook naar het buitenland voor je job?
Kloptquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is Aafke van SST
Ze zeggen dat ik op haar lijk, maar ik ben natuurlijk veel knapper
Ja maar dat had ik nog niet gelezenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik begreep al dat het nootjes waren....
* Crazy-M zegt niksquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Haha ik wilde eerst hier neerzetten ik zuig graag op die nootjes. maar bedact mij toen vanwege een andere interpertatie
Die doen voor de verandering eens normaal. *zouden ze ziek zijn?*quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met je collega's?
maar het leek op groente tochquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar dat had ik nog niet gelezen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |