het is gewoon zo ongelofelijk oneerlijk en frustrerendquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doen meisje! Het moet maar klaar zijn met dat eeuwige gezanik![]()
ik heb het allemaal niet meegekregen, maar succes enquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
het is gewoon zo ongelofelijk oneerlijk en frustrerend
en thanks jongens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Geeft niks, je bent boos en gefrustreerd door deze klotesituatie, en dat is gewoon terecht! En ik vat het ook niet persoonlijk opquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:14 schreef Muck het volgende:
Daar ben ik eigenlijk wel vrij zeker van ja
Sorry dat ik zo tegen je mopper
Dat mag iedereenquote:
Doe maar nietquote:
Mart, had ik al gezegd dat ik zo blij met je ben?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geeft niks, je bent boos en gefrustreerd door deze klotesituatie, en dat is gewoon terecht! En ik vat het ook niet persoonlijk op.
Ik vind het alleen zo vervelend voor je, en wou dat ik zelf wat dieper in deze materie zat om ze juridisch flink aan te kunnen pakken voor je. Hopelijk kom je wat verder met het juridisch loket, en zo niet dan moet je maar even een gil geven.
Okquote:
* Pien85 pakt nog een kussenquote:
quote:
ik hou van KSCquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geeft niks, je bent boos en gefrustreerd door deze klotesituatie, en dat is gewoon terecht! En ik vat het ook niet persoonlijk op.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ok[me=Pien85] pakt tuinstoelkussen
[/me]
[..]
* Pien85 pakt nog een kussen
ik moet zometeen pas beginnenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
ik heb geen zin meer,
maar ja, nog maar 30 min
Ik heb al weekendquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
ik heb geen zin meer,
maar ja, nog maar 30 min
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
ik heb geen zin meer,
maar ja, nog maar 60 min
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |