Dat was even sarcastisch reageren op sjaak zijn post..quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Ze doet het ook wel voor het geld, hoor. Daar heeft ze geen geheim van gemaakt.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:52 schreef pipojansen het volgende:
sukkels die nog geloven in die shit moeten deud.
het is niks aan met een chick die nog nooit gebonkiebonkie gedaan heeft.
alleen maar gezeik aan je hoofd. nee doe dat niet, nee dat doet pijn, nee wacht, oh nee, dat is niks. alleen maar geklets aan je hoofd. het echte ketswerk komt nooit aan de orde. en dan nog dat gezanik tussendoor met ben je al klaar, ben je al klaar. nee muts, als ik klaar was was ik gestopt.
en die neppe vliezen dan. met het neppe geluid erbij. aah dat doet pijn aah. aah. en dan ineens gaat mivrouw steeds sneller want ze vindt het lekker. duuh.
dat zijn meestal de verstandige mannenquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:53 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]mannen die liever kringloopspul willen
Daarom heb ik ook medelijden met al die moslims, die kunnen na hun dood alleen nog maagden neukenquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:52 schreef pipojansen het volgende:
sukkels die nog geloven in die shit moeten deud.
het is niks aan met een chick die nog nooit gebonkiebonkie gedaan heeft.
alleen maar gezeik aan je hoofd. nee doe dat niet, nee dat doet pijn, nee wacht, oh nee, dat is niks. alleen maar geklets aan je hoofd. het echte ketswerk komt nooit aan de orde. en dan nog dat gezanik tussendoor met ben je al klaar, ben je al klaar. nee muts, als ik klaar was was ik gestopt.
en die neppe vliezen dan. met het neppe geluid erbij. aah dat doet pijn aah. aah. en dan ineens gaat mivrouw steeds sneller want ze vindt het lekker. duuh.
Niet via een veiling.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:26 schreef waht het volgende:
[..]
Daar zijn talloze films over gemaakt, de vader die onwetend z'n dochter als prostituee besteld.
Vrije keuze misschien?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:42 schreef Muridae het volgende:
Wat is het verschil?
http://www.onemen.org/home
[ afbeelding ]
Dat dus. Echt niet dat iemand hier anderhalf ton voor biedt hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:44 schreef Multivitamine het volgende:
Wie zegt dat die biedingen echt zijnEmail adresje aanmaken en een miljoen bieden niet mogelijk?
En dat wordt ze uiteindelijk ook omdat dit soort 'bontkraag'meiden altijd voor het makkelijkste gaan,oppervlakkig zijn,kortom tot dit standaard volk behoren die alleen maar een grote bek hebben en alles uit Hollywood immiteren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:17 schreef Opkloter het volgende:
Ik weet het: Telegraaf
Dan ben je wel echt een hoer vind ik, niets tegen hoeren, maar kom op, de eerste keer sex doe je toch met iemand die je leuk vind en gewoon voor de lust/liefde en niet voor het geld.
Dit soort vrouwen mogen van mij part voor een loverboy aan het werk
zij is wel te djoeken vriendquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:36 schreef rubje het volgende:
[..]
En dat wordt ze uiteindelijk ook omdat dit soort 'bontkraag'meiden altijd voor het makkelijkste gaan,oppervlakkig zijn,kortom tot dit standaard volk behoren die alleen maar een grote bek hebben en alles uit Hollywood immiteren.
[ afbeelding ]
Tuurlijk geeft ze om hem, ze ontvangt keiharde pegels man..quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:44 schreef najazeg het volgende:
geld is mss wel leuk, maar het is natuurlijk veel bijzonderder om ontmaagd te worden door iemand waar je ook echt om geeft. Ik denk dat ze er op den duur spijt van gaat krijgen. Moet ze ook maar niet doen alsof het een ramp is om maagd te zijn
ik heb gebodenquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:17 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt een hoer vind ik, niets tegen hoeren, maar kom op, de eerste keer sex doe je toch met iemand die je leuk vind en gewoon voor de lust/liefde en niet voor het geld.
Dit soort vrouwen mogen van mij part voor een loverboy aan het werk
Dan moet je even contact opnemen met Schenkstroop.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:55 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Tuurlijk geeft ze om hem, ze ontvangt keiharde pegels man..
Voor 100.000 zou ik m'n aarsje ook wel openzetten.
''Hee meisje ik wil ej maagdlkheid kopn, ik bied 10.000 euro ik hala je op met trein greotjes socios.''quote:
Doe niet zo ouderwets man.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:17 schreef Opkloter het volgende:
Jaloers zijn op mensen die mooi genoeg zijn om hun lichaam te kunnen verkopenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
in sommige dingen hebben de oudjes best een punt. Sowieso, je lichaam verkopen
Alles is te koop brother.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
in sommige dingen hebben de oudjes best een punt. Sowieso, je lichaam verkopen
Pertinent niet waar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoger dan EUR 1.500,-. zou ik niet geboden hebben.
Neuquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:12 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jaloers zijn op mensen die mooi genoeg zijn om hun lichaam te kunnen verkopen
Mooi zoquote:
Het is mij om het even hoor, maar je bent natuurlijk al een ratsmongool als je er überhaupt ¤1500 voor wil betalen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Wel, hoor. Hoger zou ik niet gaan in dit geval.
Meer kan hij zich niet veroorloven, hij moet nou eenmaal zijn eerste liefde voor laten gaan: zijn treintjes.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is mij om het even hoor, maar je bent natuurlijk al een ratsmongool als je er überhaupt ¤1500 voor wil betalen.
Onzin. Vrouwen gaan voor. Geld is sowieso het probleem niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:26 schreef Ezio het volgende:
Meer kan hij zich niet veroorloven, hij moet nou eenmaal zijn eerste liefde voor laten gaan: zijn treintjes.
Zou je niet eens naar de kroeg gaan in plaats van het centraal station?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Onzin. Vrouwen gaan voor. Geld is sowieso het probleem niet.
Pertinent niet waar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Onzin. Vrouwen gaan voor. Geld is sowieso het probleem niet.
Wordt verworpen.quote:
Onmogelijk.quote:
Heb je deze in een kladblokje staan ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Iedere poging tot weerlegging is vanaf nu automatisch nietig verklaard. Ik hoef er dus niet meer op te reageren, daar de door jouw gemaakte opmerking nooit bestaan heeft.
Aanvraag afgewezen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Iedere poging tot weerlegging is vanaf nu automatisch nietig verklaard. Ik hoef er dus niet meer op te reageren, daar de door jouw gemaakte opmerking nooit bestaan heeft.
Nee, die is gejat, weet je nog?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:35 schreef Schalks. het volgende:
Heb je deze in een kladblokje staan ofzo?
Socios is een bot. Algemeen bekend.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:35 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Heb je deze in een kladblokje staan ofzo?
Godverdomme.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Jezus, voor 2 ton krijg ik er spijt van dat IK m'n maagdelijkheid niet verkocht heb.quote:
Jij bent man.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:33 schreef Northside het volgende:
[..]
Jezus, voor 2 ton krijg ik er spijt van dat IK m'n maagdelijkheid niet verkocht heb.
HoaX ! Fokkers hebben nog geen 100 Euro voor pret over.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Stiekem zit TS de hele tijd het hoogste bod te checken om direct te kunnen overbieden.
Ik zou het nog steeds kunnen doen, maar vind het een walgelijk idee. Mijn vriend gaat het gratis krijgen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:33 schreef Northside het volgende:
[..]
Jezus, voor 2 ton krijg ik er spijt van dat IK m'n maagdelijkheid niet verkocht heb.
Je moet wel maagd zijn. Niet dat ik overigens geloof dat deze meid dat wel is, maar tochquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:36 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Ik zou het nog steeds kunnen doen, maar vind het een walgelijk idee. Mijn vriend gaat het gratis krijgen.
Ja dat ben ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:39 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Je moet wel maagd zijn. Niet dat ik overigens geloof dat deze meid dat wel is, maar toch
Discriminatie naar geslacht!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:34 schreef vergezocht het volgende:
Jij bent man.Helaas zal niemand veel op je bieden.
heb ik geluk dat ik jouw vriend benquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:36 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Ik zou het nog steeds kunnen doen, maar vind het een walgelijk idee. Mijn vriend gaat het gratis krijgen.
Nee hoor dat is de realiteit. Stiekem heb ik het met je te doenquote:
Staat bij de regelsquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:41 schreef vergezocht het volgende:
Het grappigste van alles zou zijn wanneer deze meid de "heer" toch nog tot het gebruik van een condoom wil dwingen.
Aan mijn liefde voor jou kan je geen prijskaartje hangen!quote:
Hoezo dan maagdelijkheid breken?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:43 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Staat bij de regelsoraal moet ook met een condoom.
Gewoon telkens operatief laten herstellen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:36 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Ik ben geen foute dame.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:42 schreef Opkloter het volgende:
[..]
heb ik geluk dat ik jouw vriend ben
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:44 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Gewoon telkens operatief laten herstellen.
Voor een ton per keer zou ik het risico nemen. Helaas ben ik geen vrouw.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:46 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]zoiets lijkt me heel pijnlijk en gevaarlijk.
Zo kan iedereen wel fout zijn. Je valt op alle dames?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:46 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Op de foto's in je fobo kijk je wel een beetje zaad vragend, dat vind ik wel fout
En ik geen hoerquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:46 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Voor een ton per keer zou ik het risico nemen. Helaas ben ik geen vrouw.
Wel met lange zachte zwarte harenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:47 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Zo kan iedereen wel fout zijn. Je valt op alle dames?
Nu nog niet nee, maar dat word je wel. Kan je ook niks aan doen. Je bent nou eenmaal een vrouw.quote:
Dat is toch wel aan de prijs voor een avondje geklungel. Op de foto ziet ze er wel leuk uit, maar meer dan 10.000 euro zou ik er niet voor over hebben. Maagd of geen maagd.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:48 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nu nog niet nee, maar dat word je wel. Kan je ook niks aan doen. Je bent nou eenmaal een vrouw.
Ach, als je 85 bent en 50 miljoen op de bankrekening hebt staan... Of een of andere oliesheik. Wie weet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:00 schreef Yreal het volgende:
1,2 miljoen inmiddelsIemand moet zitten te trollen hier
Is dat een rijke user ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dan moet je even contact opnemen met Schenkstroop.
Dan zou ik met een clubje vrienden die meid eindeloos misbruiken een nachtje langquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ach, als je 85 bent en 50 miljoen op de bankrekening hebt staan... Of een of andere oliesheik. Wie weet.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:48 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Wel met lange zachte zwarte haren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |