Zou je niet eens naar de kroeg gaan in plaats van het centraal station?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Onzin. Vrouwen gaan voor. Geld is sowieso het probleem niet.
Pertinent niet waar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Onzin. Vrouwen gaan voor. Geld is sowieso het probleem niet.
Wordt verworpen.quote:
Onmogelijk.quote:
Heb je deze in een kladblokje staan ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Iedere poging tot weerlegging is vanaf nu automatisch nietig verklaard. Ik hoef er dus niet meer op te reageren, daar de door jouw gemaakte opmerking nooit bestaan heeft.
Aanvraag afgewezen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Iedere poging tot weerlegging is vanaf nu automatisch nietig verklaard. Ik hoef er dus niet meer op te reageren, daar de door jouw gemaakte opmerking nooit bestaan heeft.
Nee, die is gejat, weet je nog?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:35 schreef Schalks. het volgende:
Heb je deze in een kladblokje staan ofzo?
Socios is een bot. Algemeen bekend.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:35 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Heb je deze in een kladblokje staan ofzo?
Godverdomme.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Jezus, voor 2 ton krijg ik er spijt van dat IK m'n maagdelijkheid niet verkocht heb.quote:
Jij bent man.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:33 schreef Northside het volgende:
[..]
Jezus, voor 2 ton krijg ik er spijt van dat IK m'n maagdelijkheid niet verkocht heb.
HoaX ! Fokkers hebben nog geen 100 Euro voor pret over.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Stiekem zit TS de hele tijd het hoogste bod te checken om direct te kunnen overbieden.
Ik zou het nog steeds kunnen doen, maar vind het een walgelijk idee. Mijn vriend gaat het gratis krijgen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:33 schreef Northside het volgende:
[..]
Jezus, voor 2 ton krijg ik er spijt van dat IK m'n maagdelijkheid niet verkocht heb.
Je moet wel maagd zijn. Niet dat ik overigens geloof dat deze meid dat wel is, maar tochquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:36 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Ik zou het nog steeds kunnen doen, maar vind het een walgelijk idee. Mijn vriend gaat het gratis krijgen.
Ja dat ben ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:39 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Je moet wel maagd zijn. Niet dat ik overigens geloof dat deze meid dat wel is, maar toch
Discriminatie naar geslacht!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:34 schreef vergezocht het volgende:
Jij bent man.Helaas zal niemand veel op je bieden.
heb ik geluk dat ik jouw vriend benquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:36 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Ik zou het nog steeds kunnen doen, maar vind het een walgelijk idee. Mijn vriend gaat het gratis krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |