Tuurlijk geeft ze om hem, ze ontvangt keiharde pegels man..quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:44 schreef najazeg het volgende:
geld is mss wel leuk, maar het is natuurlijk veel bijzonderder om ontmaagd te worden door iemand waar je ook echt om geeft. Ik denk dat ze er op den duur spijt van gaat krijgen. Moet ze ook maar niet doen alsof het een ramp is om maagd te zijn
ik heb gebodenquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:17 schreef Opkloter het volgende:
Ik weet het: Telegraaf
[..]
Dan ben je wel echt een hoer vind ik, niets tegen hoeren, maar kom op, de eerste keer sex doe je toch met iemand die je leuk vind en gewoon voor de lust/liefde en niet voor het geld.
Dit soort vrouwen mogen van mij part voor een loverboy aan het werk
Dan moet je even contact opnemen met Schenkstroop.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:55 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Tuurlijk geeft ze om hem, ze ontvangt keiharde pegels man..
Voor 100.000 zou ik m'n aarsje ook wel openzetten.
''Hee meisje ik wil ej maagdlkheid kopn, ik bied 10.000 euro ik hala je op met trein greotjes socios.''quote:
Doe niet zo ouderwets man.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:17 schreef Opkloter het volgende:
Ik weet het: Telegraaf
Dan ben je wel echt een hoer vind ik, niets tegen hoeren, maar kom op, de eerste keer sex doe je toch met iemand die je leuk vind en gewoon voor de lust/liefde en niet voor het geld.
Jaloers zijn op mensen die mooi genoeg zijn om hun lichaam te kunnen verkopenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
in sommige dingen hebben de oudjes best een punt. Sowieso, je lichaam verkopen
Alles is te koop brother.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
in sommige dingen hebben de oudjes best een punt. Sowieso, je lichaam verkopen
Pertinent niet waar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoger dan EUR 1.500,-. zou ik niet geboden hebben.
Neuquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:12 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jaloers zijn op mensen die mooi genoeg zijn om hun lichaam te kunnen verkopen
Mooi zoquote:
Het is mij om het even hoor, maar je bent natuurlijk al een ratsmongool als je er überhaupt ¤1500 voor wil betalen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Wel, hoor. Hoger zou ik niet gaan in dit geval.
Meer kan hij zich niet veroorloven, hij moet nou eenmaal zijn eerste liefde voor laten gaan: zijn treintjes.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is mij om het even hoor, maar je bent natuurlijk al een ratsmongool als je er überhaupt ¤1500 voor wil betalen.
Onzin. Vrouwen gaan voor. Geld is sowieso het probleem niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:26 schreef Ezio het volgende:
Meer kan hij zich niet veroorloven, hij moet nou eenmaal zijn eerste liefde voor laten gaan: zijn treintjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |