Uggsquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:42 schreef rubje het volgende:
![]()
Ik neem aan dat Maria zelf al in de rij staat en reageert vanuit de rij sedert vanmorgen?
zo hej een VIP pas...quote:Op woensdag 29 december 2010 14:52 schreef Maria2.0 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ben er gister geweest en had een VIP pas. Geen rij en was als een van de eersten in die winkel. Ik vind Uggs dus wel leuk maar echt geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om voor een paar schoenen in een rij te gaan staan
Nee hoor, dat is klinkklare onzin die je nu loopt te verkopen. Dat je een hekel hebt aan Uggs, oke. Maar ga niet doen alsof je de expert bent.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:27 schreef rubje het volgende:
[..]
zo hej een VIP pas...en wat krijg je dan als je een VIPPas hebt van de uggstore rotterdam?
![]()
Of alleen vroege toegang tot de zaak en verder niks?Dan stelt het dus geen ruk voor want ze gaan echt geen exclusieve uggs daar neerzetten want die hele zaak is gewoon 1 grote dumpzaak van uggs schoeisel.
![]()
je kan echt merken dat het alleen maar hetzelfde slag meisjes is wat daar te zien is. Allemaal van die tutten die op school zitten en soaps kijken,grote nepmerken tas hebben,grote zonnebril,jeans en zo een bontkraag jas en denken dat ze Kim Kardashian of een andere hollywood snol zijn.![]()
Image onzin dus.
Dierenleed?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik wil er nog niet dood in gevonden worden, al kreeg ik ze gratis. Veel geld voor lelijk schoeisel waar ook nog eens dierenleed achter schuilt. Men loopt ermee voor gek.. vrouwen die op grote voet leven al helemaal.
Inderdaad, en voor de leuk een geinig paar gekocht ook nog.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:27 schreef rubje het volgende:
[..]
zo hej een VIP pas...en wat krijg je dan als je een VIPPas hebt van de uggstore rotterdam?
![]()
Of alleen vroege toegang tot de zaak en verder niks?Dan stelt het dus geen ruk voor want ze gaan echt geen exclusieve uggs daar neerzetten want die hele zaak is gewoon 1 grote dumpzaak van uggs schoeisel.
![]()
je kan echt merken dat het alleen maar hetzelfde slag meisjes is wat daar te zien is. Allemaal van die tutten die op school zitten en soaps kijken,grote nepmerken tas hebben,grote zonnebril,jeans en zo een bontkraag jas en denken dat ze Kim Kardashian of een andere hollywood snol zijn.![]()
Image onzin dus.
Da's dus niet waar, voor een ugg wordt het schaapje helaas niet alleen geschoren..... Het is gewoon een binnenstebuiten gekeerd schaap dat je aan je voeten hebt. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben zelf ook een ugg-liefhebber, maar het is dus niet alleen de wol die in de laars gaat.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dierenleed?Die paar schaapjes die geschoren worden, net zoals alle schapen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |