Nee, pre-master studenten kunnen per september alleen nog maar als contract-student inschrijven, en dan verlies je het recht op studiefinanciering/lening en ov-kaart. En universiteiten kunnen gaan vragen wat ze willen. Effectief wordt de HBO -> WO master route daarmee onmogelijk gemaakt voor het gros van de mensen.quote:
Schandalig inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee, pre-master studenten kunnen per september alleen nog maar als contract-student inschrijven, en dan verlies je het recht op studiefinanciering/lening en ov-kaart. En universiteiten kunnen gaan vragen wat ze willen. Effectief wordt de HBO -> WO master route daarmee onmogelijk gemaakt voor het gros van de mensen.
Bizarre maatregel weer. Maar goed wat hadden we anders verwachtquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee, pre-master studenten kunnen per september alleen nog maar als contract-student inschrijven, en dan verlies je het recht op studiefinanciering/lening en ov-kaart. En universiteiten kunnen gaan vragen wat ze willen. Effectief wordt de HBO -> WO master route daarmee onmogelijk gemaakt voor het gros van de mensen.
Heerlijk!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:04 schreef betyar het volgende:
En vandaag toch zeker 2 forellen gevangen![]()
Voor zover ik begreep is dit geen maatregel van het kabinet, maar hebben enkele universiteiten dit zelf besloten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bizarre maatregel weer. Maar goed wat hadden we anders verwacht
Bron: http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/23877quote:Veel hbo-studenten die verder willen studeren, moeten vanaf volgend jaar flink meer geld gaan betalen. Vanaf september 2012 willen verschillende universiteiten tot 12.000 euro collegegeld in rekening gaan brengen voor een pre-masterstudie. Maar dit is tegen de afspraken die het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) met de Vereniging van Universiteiten (VSNU) heeft gemaakt. GroenLinks heeft er Kamervragen over gesteld.
Een premaster is een studie die hbo-studenten doen voor ze aan een master op een universiteit kunnen beginnen. In het verleden is tussen de VSNU en het ministerie van Onderwijs afgesproken dat er voor de premasterstudies het wettelijke collegegeld van ongeveer 1700 euro wordt gerekend.
Nu blijkt dat de VU voor premasteropleidingen per 1 september 2012 zo'n 100 tot 200 euro vraagt per studiepunt dat gehaald moet worden. Daardoor kan het bedrag flink oplopen. Volgens het Interstedelijk Studenten Overleg (ISO) willen ook de Universiteit van Amsterdam en de Universiteit Utrecht het collegegeld verhogen. De Erasmus Universiteit vraagt nu al voor sommige premasters 3000 euro.
De VU wil van de studenten 'contractstudenten' maken, waardoor ze buiten het normale systeem vallen. "Dat was niet afgesproken", zegt Guy Hendricks van het ISO.
De Vereniging van Universiteiten (VSNU) zegt dat het komt door de bezuinigingen van het kabinet op het hoger onderwijs. "Je kunt niet anders", zo reageert voorzitter Sijbolt Noorda van de VSNU in EenVandaag. "Op wie anders dan de student moet je het doorberekenen?"
Op de faculteiten waar ik heb rondgelopen, heb ik me wel afgevraagd in hoeverre die route meerwaarde biedt, maar dat kan natuurlijk per studierichting en universiteit verschillen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik heb na het HBO nog een WO Master gedaan en voor mezelf vond ik dat zeker wel meerwaarde hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Op de faculteiten waar ik heb rondgelopen, heb ik me wel afgevraagd in hoeverre die route meerwaarde biedt, maar dat kan natuurlijk per studierichting en universiteit verschillen.
Oh, primaquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is een optie, maar schaf het dan gewoon af, en laat het niet bestaan maar met zo'n prijskaartje eraan dat het onbetaalbaar wordt.quote:
quote:
Mooi werk dat dit straks niet meer kan. Als je uni via HBO moet halen, dan ben je niet slim genoegquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb na het HBO nog een WO Master gedaan en voor mezelf vond ik dat zeker wel meerwaarde hebben.
kijk jou eens domme dingen zeggen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi werk dat dit straks niet meer kan. Als je uni via HBO moet halen, dan ben je niet slim genoeg
Wat een suffe baan heb ik ookquote:
Wannabee academici. Met een iq van 100 kan iedereen uni halen, als ze er 80 jaar over mogen doen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:09 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
kijk jou eens domme dingen zeggen.
www.lenen.nlquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:09 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
kijk jou eens domme dingen zeggen.
Ik ken heel veel MBO'ers waarvoor HBO te moeilijk bleek, dat heb je dus ook bij HBO'ers op het WO. Ook als je ze 80 jaar geeft gaan ze het niet halen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wannabee academici. Met een iq van 100 kan iedereen uni halen, als ze er 80 jaar over mogen doen.
Eerst ging ik er vanuit dat ik naar huis mocht, wat mijn uurloon opkrikte naar ¤25,50.. Nu moet ik toch langer blijven wat mijn waarde per uur doet kelderen.quote:
De éne voetballer debuteert op z'n 17e bij een topclub, terwijl de ander pas op z'n 23e echt doorbreekt. Inherent talent is niet bepaald de enige factor die hier een rol speelt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi werk dat dit straks niet meer kan. Als je uni via HBO moet halen, dan ben je niet slim genoeg
Wat een onzinquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vaak is het meer een kwestie van discipline dan intelligentie volgens mij.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat kan toch ook in de werksituatiequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
De éne voetballer debuteert op z'n 17e bij een topclub, terwijl de ander pas op z'n 23e echt doorbreekt. Inherent talent is niet bepaald de enige factor die hier een rol speelt.
Kijk, nog een persoon die domme dingen zegt!quote:
Ik zie het met fiscaal aantrekkelijke constructies bedenken ook hoor. Totaal niet de randjes opzoeken, bij de voorvragen al een beetje vastlopen, moeilijk dingen samenvatten. Weg ermee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:06 schreef GSbrder het volgende:
HBO faalt ook ontzettend op calculus en statistiek
Als iedereen die HBO deed er WO achteraan deed en dit afrondde, dan had nog steeds een minderheid van de Nederlandse bevolking een WO diploma. Het hele punt is ook niet dat iedere HBOer zou moeten doorstromen naar WO. Het punt is dat het een mogelijke route is. Bijvoorbeeld voor 'laatbloeiers'.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat kan toch ook in de werksituatieWaarom zou iedereen uni moeten hebben
Ik heb geen meningen.quote:
Tja. Dat kan straks niet meer. We hebben 500 miljoen voor Afghanistan en nu ook minstens 20 miljoen nodig voor Libië. Je kan het maar een keer uitgevenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als iedereen die HBO deed er WO achteraan deed en dit afrondde, dan had nog steeds een minderheid van de Nederlandse bevolking een WO diploma. Het hele punt is ook niet dat iedere HBOer zou moeten doorstromen naar WO. Het punt is dat het een mogelijke route is. Bijvoorbeeld voor 'laatbloeiers'.
Dat is jouw meningquote:
Wat schiet je daarmee op? Het sterft van de hoger opgeleiden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:23 schreef GSbrder het volgende:
Vroegah had je ook laatbloeiers. Die kwamen binnen als 16 jarig jochie en deden er vervolgens op hun veertigste wat executive masters achteraan.
Nou inderdaad, voor elke arbeider hebben we 15 masters.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat schiet je daarmee op? Het sterft van de hoger opgeleiden.
Straks wordt de vuilnis niet meer opgehaald. Of ze zetten drs.en achter de vuilniswagen.
Mensen moeten niet onder hun niveau gaan werken, daar word je ontzettend ongelukkig van. Iemand die best HBO aankan, maar per ongeluk op het MBO is terecht gekomen moet de kans hebben toch naar zijn eigen niveau te groeien. In groep 7 had ik het schooladvies 'VMBO T', een jaar later HAVO/VWO. Een mens kan veel veranderen in korte tijd, ik moet er niet aan denken waar ik zou staan indien ik VMBO had gedaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat schiet je daarmee op? Het sterft van de hoger opgeleiden.
Straks wordt de vuilnis niet meer opgehaald. Of ze zetten drs.en achter de vuilniswagen.
Je wordt in Nederland ook wel enorm vroeg in een bepaalde richting geduwd / hokje gestopt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mensen moeten niet onder hun niveau gaan werken, daar word je ontzettend ongelukkig van. Iemand die best HBO aankan, maar per ongeluk op het MBO is terecht gekomen moet de kans hebben toch naar zijn eigen niveau te groeien. In groep 7 had ik het schooladvies 'VMBO T', een jaar later HAVO/VWO. Een mens kan veel veranderen in korte tijd, ik moet er niet aan denken waar ik zou staan indien ik VMBO had gedaan.
Yep. Slachtoffer, hier.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je wordt in Nederland ook wel enorm vroeg in een bepaalde richting geduwd / hokje gestopt.
Dat laatste weet je pas als je op de arbeidsmarkt ronddobbert.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mensen moeten niet onder hun niveau gaan werken, daar word je ontzettend ongelukkig van. Iemand die best HBO aankan, maar per ongeluk op het MBO is terecht gekomen moet de kans hebben toch naar zijn eigen niveau te groeien. In groep 7 had ik het schooladvies 'VMBO T', een jaar later HAVO/VWO. Een mens kan veel veranderen in korte tijd, ik moet er niet aan denken waar ik zou staan indien ik VMBO had gedaan.
Het onderwijs is prima hier. Het probleem zijn eerder mensen zoals jij met een obsessieve hokjesgeest die blijkbaar vinden dat er voor kinderen op hun 12 moet worden beslist of ze achter een vuilniswagen aan gaan lopen of jurist worden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Yep. Slachtoffer, hier.
Onderwijs is hier 3 x niks.
Lotsbestemming.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef Reya het volgende:
Ik was waarschijnlijk exact zo gemarginaliseerd geraakt als ik nu ben.
Nee, ik wou zeggen dat je juist veel te vroeg moet kiezen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het onderwijs is prima hier. Het probleem zijn eerder mensen zoals jij met een obsessieve hokjesgeest die blijkbaar vinden dat er voor kinderen op hun 12 moet worden beslist of ze achter een vuilniswagen aan gaan lopen of jurist worden.
En het mooie is dat er vervolgens meerdere wegen naar Rome leiden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, ik wou zeggen dat je juist veel te vroeg moet kiezen.
Ach, daar heb ik geen enkele last van gehad. Ligt ook erg aan je vakgebied, studie en keuzes binnen een studie.quote:Verder: onderwijs sluit 0,0 aan op beroepspraktijk.
Eensch, doe het maar iets later.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je wordt in Nederland ook wel enorm vroeg in een bepaalde richting geduwd / hokje gestopt.
20 miljoen voor Libië =quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. Dat kan straks niet meer. We hebben 500 miljoen voor Afghanistan en nu ook minstens 20 miljoen nodig voor Libië. Je kan het maar een keer uitgeven_!
Krijgen we dat weer. Hoeveel pogingen heb je eigenlijk ondernomen om aan de slag te komen? Als in: hoeveel sollicitaties en jaren gewerkt?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, ik wou zeggen dat je juist veel te vroeg moet kiezen.
Verder: onderwijs sluit 0,0 aan op beroepspraktijk.
En met welke studie?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Hoeveel pogingen heb je eigenlijk ondernomen om aan de slag te komen? Als in: hoeveel sollicitaties en jaren gewerkt?
TU/e-product. Ik schaam me voor EchtGaafquote:
Ach, een universiteit kan niet iedereen goed afleveren natuurlijk. Het DNA van de student is nog altijd de belangrijkste factor, daar verander je niets aan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
TU/e-product. Ik schaam me voor EchtGaaf
Ik begreep ir. electrical engineering.quote:
Die jaquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Yep. Slachtoffer, hier.
Onderwijs is hier 3 x niks.
Mwa, ik voor vorige twee beter. Het kan ermee door.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:20 schreef eriksd het volgende:
Ook een hele goede. Maar In Your Eyes is zijn beste.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:24 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mwa, ik voor vorige twee beter. Het kan ermee door.
rechtvaardige politie?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:38 schreef Zeeland het volgende:
Twee duimen voor wie me kan vertellen wat Karma Police betekent. Vrijwillige politie?
Ietwat autistisch (mede)ingenieur dus. Ja, die hebben het vaak lastig in het bedrijfsleven.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
TU/e-product. Ik schaam me voor EchtGaaf
Of heel lastig, of heel gemakkelijk. Misschien had het geholpen als EchtGaaf op kamers was gegaan, een bestuursjaar deed en zich extra-curriculair ontplooide. Nu is dat iets te laat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ietwat autistisch (mede)ingenieur dus. Ja, die hebben het vaak lastig in het bedrijfsleven.
Cliché: Het is nooit te laat om te veranderen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of heel lastig, of heel gemakkelijk. Misschien had het geholpen als EchtGaaf op kamers was gegaan, een bestuursjaar deed en zich extra-curriculair ontplooide. Nu is dat iets te laat.
Mwah, als je afgestudeerd bent kan je nog maar weinig aan je CV veranderen. Het staat nogal nep om als werkloze starter ineens vrijwilligerswerk te doen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:08 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Cliché: Het is nooit te laat om te veranderen.
Als je totaal ongeschikt ben wordt daar wel doorheen geprikt, ook als je CV heel uigebreid is met allerlei activiteiten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, als je afgestudeerd bent kan je nog maar weinig aan je CV veranderen. Het staat nogal nep om als werkloze starter ineens vrijwilligerswerk te doen.
Ingenieurs met sociale vaardigheden hebben het vaak erg makkelijk op de arbeidsmarkt. Heb je die niet, dan wordt het lastig. Je wordt in het bedrijfsleven toch vaak geacht in teams te werken of op z'n minst fatsoenlijk met collega's te kunnen communiceren.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of heel lastig, of heel gemakkelijk. Misschien had het geholpen als EchtGaaf op kamers was gegaan, een bestuursjaar deed en zich extra-curriculair ontplooide. Nu is dat iets te laat.
Dat overkwam mij ook ooit en ik ben het nog steedsquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
Oke dan, ben blauw zonder dat het gepland was.
Of een universitaire studie na hun HBO (of zelfs nog met de MBO tussenstap ken er een aantal die deze route hebben doorlopen en met succes).quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:23 schreef GSbrder het volgende:
Vroegah had je ook laatbloeiers. Die kwamen binnen als 16 jarig jochie en deden er vervolgens op hun veertigste wat executive masters achteraan.
Toch jammer dat wanneer je tegen ze zegt dat het slecht gaat in Libië, ze denken dat je een gebrek aan sekslust hebt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of een universitaire studie na hun HBO (of zelfs nog met de MBO tussenstap ken er een aantal die deze route hebben doorlopen en met succes).
Als ik aan Day-Lewis denk, dan denk ik aan My left foot.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:32 schreef Tem het volgende:
Wat is die Daniel Day-Lewis toch een geweldenaar in die film
U spreekt in raadselen...quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch jammer dat wanneer je tegen ze zegt dat het slecht gaat in Libië, ze denken dat je een gebrek aan sekslust hebt.
Zeker, er zit een verschil tussen kennis en wijsheid denk ik dan maar. Als ze denken dat alleen dat papiertje je ergens krijgt zegt het al genoeg, en je voorbeeld is aardig toepasselijk voor 7 van de 10 studenten inderdaad, zo niet meer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch jammer dat wanneer je tegen ze zegt dat het slecht gaat in Libië, ze denken dat je een gebrek aan sekslust hebt.
Hij bedoeld te zeggen dat menig student niet verder komt dan "hurr durr durr ff blokkuh en neukuh" als interessegebied.quote:
Oh allicht maar juist voor degenen die doorstuderen op een hoger niveau gaat dit minder op. Die maken al een vrij bewuste keuze waarop al veel meer tijds- en gelddruk zit dan op een regulier traject.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij bedoeld te zeggen dat menig student niet verder komt dan "hurr durr durr ff blokkuh en neukuh" als interessegebied.
Het is niet minderwaardig, als mensen neuken lekker vinden dan vinden ze dat maar, vind ik ook, "hurr durr".quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:43 schreef dotCommunism het volgende:
Ah, Voorschrift is alweer vroeg bezig met het proberen zichzelf goed over te laten komen door anderen af te doen als minderwaardig zie ik!
Daarom gaat dit ballonnetje dus ook niet op voor iedere student, maar wel veel. Overigens is er niks mis mee, ik vind het wel gezond dat studenten ook "sociaal" zijn. Van die autistische "nerds" (om het zo maar te noemen) die overal 10'nen voor halen maar verder niks kunnen qua omgangsvorm heb je ook niks aan buiten een stoffig lab of bibliotheek.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh allicht maar juist voor degenen die doorstuderen op een hoger niveau gaat dit minder op. Die maken al een vrij bewuste keuze waarop al veel meer tijds- en gelddruk zit dan op een regulier traject.
Niet zonder meer; een heel aantal HBO-ers gaat enkel een WO-master volgen omdat ze denken met een WO-diploma betere kansen te hebben op de arbeidsmarkt (ergo: een hoger salaris te verdienen). Mensen met louter economische motieven mogen wat mij betreft op kostprijs worden afgerekend. Voor mensen met bovengemiddelde prestaties op het HBO en een aantoonbare interesse in verdere zelfontplooiing (denk aan het schrijven van bijv. een essay ter ondersteuning van een beursapplicatie) zouden de poorten dan wel weer ruim open moeten blijven.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh allicht maar juist voor degenen die doorstuderen op een hoger niveau gaat dit minder op. Die maken al een vrij bewuste keuze waarop al veel meer tijds- en gelddruk zit dan op een regulier traject.
Meh, meh, meh.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:57 schreef KoosVogels het volgende:
College van GS Gelderland wordt waarschijnlijk VVD, PvdA, CDA en D66. Kan ik mee leven
Ik ook.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:57 schreef KoosVogels het volgende:
College van GS Gelderland wordt waarschijnlijk VVD, PvdA, CDA en D66. Kan ik mee leven
En de PVV gaat de provincie helemaal gek maken, las ik. Volgens onze vrijheidsstrijders had de kiezer de voorkeur uitgesproken voor een coalitie met de PVV. Beetje vreemd verhaal aangezien de PVV de 4e of 5e partij is in Gelderland.quote:
Met PVV er in was 't al helemaal bar en boos geweest.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En de PVV gaat de provincie helemaal gek maken, las ik. Volgens onze vrijheidsstrijders had de kiezer de voorkeur uitgesproken voor een coalitie met de PVV. Beetje vreemd verhaal aangezien de PVV de 4e of 5e partij is in Gelderland.
Ook vraag ik mij af hoe een partij het provinciebestuur gek denkt te maken. Zouden die lui enig idee hebben wat een provincie zoal doet?
Ik krijg dat idee wel inderdaad. Die PVV-mafketels denken dat er in het provinciehuis de felste debatten worden gevoerd en dat de provincie veel in de pap heeft te brokkelen. In werkelijkheid is de provincie meer een veredelde stempelmachine die projecten goed- of afkeurt.quote:
Af en toe ben je ook echt een bijzonder simpel figuurquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met PVV er in was 't al helemaal bar en boos geweest.
D'66 zit nog op het randje, maar een PvdA in de provincieraad strijkt me recht tegen de haren in, wie wil die nou nog in een bestuurlijke rol zien binnen Nederland dan? Stupiditeit pur sang.
Neu, cordon sanitaire om die proleten partij(en).quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Af en toe ben je ook echt een bijzonder simpel figuurIets met coalitiestelsel en keuzes maken enzo.
Jammer dan. Als je per se een rechtse regering wilt, dan vlucht je maar naar The States.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu, cordon sanitaire om die proleten partij(en).
Did you just prove my point?quote:
Wellicht, ligt een beetje aan het werk ook en de lonen die ze kunnen bieden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jammer dan. Als je per se een rechtse regering wilt, dan vlucht je maar naar The States.
Dat wil ik ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:57 schreef KoosVogels het volgende:
Er valt weinig meer te organiseren dan een locatie en een datum/tijd te prikken lijkt mequote:Op donderdag 24 maart 2011 10:06 schreef Voorschrift het volgende:
Wanneer komt overigens die POL-Meet een keer, zijn er nog vrijwilligers die wat willen organiseren of?
Als het initiatief er maar ligt, als er interesse is tenminste.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Er valt weinig meer te organiseren dan een locatie en een datum/tijd te prikken lijkt me
Het onderwerp komt elke 10 SC's ter sprake, ben benieuwd of het er ooit van komt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als het initiatief er maar ligt, als er interesse is tenminste.
Of meer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:00 schreef KoosVogels het volgende:
Had gisteravond niet moeten zuipen.
Dan had ik me ziek kunnen melden, bedoel je?quote:
Ik ben vandaag maar eens op de fiets gegaan. Heerlijk!quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:04 schreef Voorschrift het volgende:
Geen slecht idee, rot kantoor en heerlijk weer buiten.
Dat is me te koud en te ver, bovendien weet ik niet of ik nog weg moet overdag.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:04 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik ben vandaag maar eens op de fiets gegaan. Heerlijk!
Of je had een leukere avond gehad en ervoor kunnen zorgen dat de kater pas eind van de middag pas echt goed toesloeg.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan had ik me ziek kunnen melden, bedoel je?
Goeie. Ach, het is niet anders. Verzin zometeen wel een of andere lulsmoes om de deur uit te kunnen. Moet bijvoorbeeld nog een foto maken van een windmolen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of je had een leukere avond gehad en ervoor kunnen zorgen dat de kater pas eind van de middag pas echt goed toesloeg.
Terrasje pakken Koos, biertje er bij, bitterballen er bij, zonnetje er bij, mensen loeren.quote:
Ja, ik houd daar wel van. Rokjedagquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Terrasje pakken Koos, biertje er bij, bitterballen er bij, zonnetje er bij, mensen loeren.
Dat gaat weer wat ver, als ze maar niet meer ingepakt zitten in die dikke jassen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, ik houd daar wel van. Rokjedag
Aan de nabestaandenquote:
Dat is toch wel het prettigst aan de zomer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat gaat weer wat ver, als ze maar niet meer ingepakt zitten in die dikke jassen.
Wie is er dood?quote:
Inderdaad, dan komen de shorts weer, beach-look!quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is toch wel het prettigst aan de zomer.
Zonder hem geen rokjesdag.quote:
Oh, geen weet van.quote:
Aanrader: http://opinie.volkskrant.nl/artikel/show/id/3077quote:
3/4 broeken met slippers eronder. Heerlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, dan komen de shorts weer, beach-look!
Ja of boardshorts.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
3/4 broeken met slippers eronder. Heerlijk.
quote:
Die tattoos zijn verschrikkelijk.quote:
Wat is er mis met tattoos?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die tattoos zijn verschrikkelijk.
Maar verder niet slecht.
Zwaar a-sexy.quote:
Daar zijn er teveel van inderdaad.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die tattoos zijn verschrikkelijk.
Maar verder niet slecht.
Ik heb mijn hele bovenarm ondergkliederd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zwaar a-sexy.
Weet niet, vind het gewoon een tokkie uitstraling hebben, heb er niks mee. Dat mensen 't mooi vinden mag best, maar vind 't vaak onzin. Naja, een roosje of hartje of iets kleins op een leuke plek kan nog, maar zo'n "reet gewei" is niks.
Not my type. Hoewel het bij mannen wat meer kan dan vrouwen m.i.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele bovenarm ondergkliederd.
Nee, Japanse stijl golven.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Not my type. Hoewel het bij mannen wat meer kan dan vrouwen m.i.
Toch geen Koi karper mag ik hopen?
Dit idee?quote:
U ook hard aan het WOGGEN?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:43 schreef Reya het volgende:
Een bijzonder goede morgen, weledele heer Butters.
Iets in die geest inderdaad. Alleen is de mijne uiteraard fraaier.quote:
Gekke jongen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele bovenarm ondergkliederd.
Dat groep 1-gevoel nooit echt los kunnen laten.quote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iets in die geest inderdaad. Alleen is de mijne uiteraard fraaier.
Pas op voor de wieken hè?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
Moet nog foto's schieten van zonnepanelen en windmolens. Lekker ritje plus wandeling in de zon.
Lekker voor verkoeling.quote:
Windmolens in Gelderland?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
Moet nog foto's schieten van zonnepanelen en windmolens. Lekker ritje plus wandeling in de zon.
Met die dingen hadden we veel indruk gemaakt op onze maten in Libië.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:50 schreef remlof het volgende:
En weer een probleem erbij voor Hillen: Rekenkamer ziet JSF als risico
Wel een met verstand. Coke niet meer overigens.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:48 schreef GSbrder het volgende:
Maar Koos, jij bent ook een ons cokesnuivend kraakpand tatoeagegekkie.
De polder, mn beste. Vijf minuten rijden en ik ben in Flevoland.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Windmolens in Gelderland?
Het word nog wat daar.
Als jij een Tsunamischildering op je bovenarm hebt, hmm, dan weet ik het niet zo met dat verstand. Schatte je toch hoger in.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel een met verstand. Coke niet meer overigens.
Dat kan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als jij een Tsunamischildering op je bovenarm hebt, hmm, dan weet ik het niet zo met dat verstand. Schatte je toch hoger in.
Geeft verder nietsquote:
Oh, ik lig er ook niet wakker van, mn bestequote:Op donderdag 24 maart 2011 12:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geeft verder niets
Ik heb ook één tot twee vrienden met tatoeages. Er bestaan ook fatsoenlijke mensen met ze.
Nee, dat hoor je mij ook niet zeggen. Het percentage idioten is enkel wat hoger, maar jij bent ongetwijfeld de uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik lig er ook niet wakker van, mn besteHet is echter niet alsof je een volslagen idioot bent als je een tattoo neemt. Hoewel die er natuurlijk ook tussenzitten.
Dat stukje treurnis, het is toch wat.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De polder, mn beste. Vijf minuten rijden en ik ben in Flevoland.
Ach, laat haar dan maar henna zetten voor een geil weekend en voor de rest die zooi achterwege laten of weet ik wat. Sorry voor m'n taalgebruik, maar om er nou permanent die zooi in te zetten is toch niks? Word je wakker op je 50'ste naast zo'n uitgerekte rimpel tattoo en weet ik wat. Meh.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:26 schreef Tem het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, alleen ziet het er niet uit als ze ouder worden.
quote:"Greed is good"
"There's no nobility in poverty."quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:20 schreef Zeeland het volgende:
[..]
There is enough for everybody's need, but not enough for anybody's greed.
- Mohatma Gandhi
"Greed is bad"quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"There's no nobility in poverty."
"Jealousy is worse"quote:
Wie is er jaloers?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"Jealousy is worse"
- GSbrder (2011)
Die bemoeizucht komt van twee kanten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
Als mensen zo tegen hebzucht en bezit zijn, dan gaan ze toch lekker minimalistisch leven? Ik hou ze niet tegen hoor, maakt mij niks uit als [insert random persoon] niets wil hebben.
Zolang hij mij maar niet tegenhoud met wat ik wil vind ik het best, maar ja dat kunnen ze niet, klagen en bemoeien willen ze wel graag.
Valt mee, als je tevreden bent met weinig dan hoef je ook niet "meer dan weinig" vind ik. Als je meer wil, ga je ook maar meer doen. Dat willen ze niet, en meer gun ik ze ook niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die bemoeizucht komt van twee kanten.
Het feit dat jij al stemt op een partij die er een andere mening op nahoudt dan ik, duidt al op een zekere mate van bemoeizucht. Jij en de VVD willen immers maatregelen door mijn strot duwen waar ik niet op zit te wachten. En ik betaal net zo goed belasting als jij.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Valt mee, als je tevreden bent met weinig dan hoef je ook niet "meer dan weinig" vind ik. Als je meer wil, ga je ook maar meer doen. Dat willen ze niet, en meer gun ik ze ook niet.
Al helemaal niet van mijn centen, waar 't altijd op uitdraait.
Die maatregelen zijn alleen maar goed voor je, i.t.t. de maatregelen van de PvdA, of elke andere sociaal(-democratische) partij wat dat betreft.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het feit dat jij al stemt op een partij die er een andere mening op nahoudt dan ik, duidt al op een zekere mate van bemoeizucht. Jij en de VVD willen immers maatregelen door mijn strot duwen waar ik niet op zit te wachten. En ik betaal net zo goed belasting als jij.
Nee, dat vind jij.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die maatregelen zijn alleen maar goed voor je, i.t.t. de maatregelen van de PvdA, of elke andere sociaal(-democratische) partij wat dat betreft.
Do I ever talk shit?quote:
De VVD is goed als jij goed voor de economie bentquote:
Nee, dat vinden jullie. Bezuinigen is momenteel de belangrijkste doelstelling. Er is echter meer dan een manier om Rome te bereiken. De weg die de VVD bewandelt staat mij niet aan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De VVD is goed als jij goed voor de economie bent
Door dit kabinet en omstandigheden gaat het begrotingstekort al terug naar 2 a 3%, dat is toch geweldig nieuws? Dat zie ik die geldsmijters van de socialistische kant niet doen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat vinden jullie. Bezuinigen is momenteel de belangrijkste doelstelling. Er is echter meer dan een manier om Rome te bereiken. De weg die de VVD bewandelt staat mij niet aan.
Allereerst stond onlangs in de krant te lezen dat rechts over het algemeen meer uitgeeft, daarnaast erger ik mij vooral aan de keuzes die worden gemaakt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Door dit kabinet en omstandigheden gaat het begrotingstekort al terug naar 2 a 3%, dat is toch geweldig nieuws? Dat zie ik die geldsmijters van de socialistische kant niet doen.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:40 schreef Reya het volgende:
Ik overweeg een iPad aan te schaffen. Maakt dat me een slechter mens?
Mooie samenvatting van democratie, waar de 3 wolven onrendabelen zijn en de ene geit de goedverdienende presteerder.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Democratie is een negatief systeem omdat het een leider nodig heeft en een meerderheid ook beslist voor de minderheid, terwijl de meerderheid vaak niet zo snugger is.
Als je 4 dieren hebt, 3 wolven en een geit en die gaan stemmen over het menu van die dag, gaat die geit opgegeten worden dus.
Sociocratie betekent dat iedereen beslist en is veel beter. Iederwijs bijvoorbeeld is gebaseerd op sociocratie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sociocratie
Nee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Mooie samenvatting van democratie, waar de 3 wolven onrendabelen zijn en de ene geit de goedverdienende presteerder.
Ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:40 schreef Reya het volgende:
Ja.quote:
Ja.quote:[..]
Ja.
Nee, je gelooft in domme sprookjes die geen enkele basis in de realiteit hebben. Lees je toevallig ook elke dag de telegraaf?quote:
Soms wel. Soms niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:40 schreef Reya het volgende:
Nee. En ik wil onderbouwingen zien. Ben je populistisch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:58 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee, je gelooft in domme sprookjes die geen enkele basis in de realiteit hebben. Lees je toevallig ook elke dag de telegraaf?
Vertel eens.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat vinden jullie. Bezuinigen is momenteel de belangrijkste doelstelling. Er is echter meer dan een manier om Rome te bereiken. De weg die de VVD bewandelt staat mij niet aan.
Structurele keuzes durven maken in plaats van overal alleen maar met de kaasschaaf langs gaan zou al een hele verbetering zijn. De enige visie die dit politieke samenwerkingsverband heeft is die van het tegen de PvdA zijn, heel leuk maar daar bestuur je volgens mij geen land mee...quote:
Echt typisch weer dit. Een inlichtendienst met kantooruren.quote:Naar nu blijkt vroeg de marine enkele uren voor de operatie om advies van de inlichtingendienst, maar omdat het buiten kantooruren op zondag was, werd dat verzoek niet opgemerkt.
Bizar inderdaadquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Echt typisch weer dit. Een inlichtendienst met kantooruren.
Ik overweeg er ook een aan te schaffen, zit alleen te twijfelen of ik er wel zo'n enorm voordeel aan zal hebben. Voor kantoorwerk en "on the road" is het handiger dan zo'n irritante dongel lijkt me, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:40 schreef Reya het volgende:
Als je een vriendin hebt kan t je zelfs helpen. Een ipad is toch een stuk socialer dan een laptop op je schoot. Terwijl jij online een krantje leest op de bank kan zij haar hoofd neervlijen op jouw schoot. Iedereen blij.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:40 schreef Reya het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:06 schreef Dutchnative het volgende:
Zo, zit lekker m'n nieuwe CD van de Doobie Brothers te luisteren
Toulouse Streetquote:
toe maarquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:11 schreef betyar het volgende:
![]()
Zo de eerste BBQ van het nieuwe seizoen achter de rug.
Ging lekker, vader moeder en de andere schoonmoeder erbij erbij, onder de overkapping met de terrasverwarming was het goed uit te houden.quote:
He, die wilde ik kopen voor mijn rondreis door Europa. Is het touchscreen goed?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:56 schreef remlof het volgende:
Ik ben heel tevreden met m'n 7" Android Tablet van ¤250
Het Mars verhaaltje? Ik heb het over; We must confront the privileged elite who have destroyed a large part of the world. ----- consumerism on an irrational capitalist model. ------ I hereby accuse the North American empire of being the biggest menace to our planet. -----quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Het mars verhaaltje? Heeft hij niet stiekem wat lucht uit Japan opgesnoven?
Klopt, er moet bezuinigd worden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:21 schreef betyar het volgende:
Mijn vader is zo blij met de rechtse partijen, deze kosten hem en mijn moeder maar 3 jaar langer werken, en zo'n 1500 euro per maand aan pensioen tot zijn 71e. Wat fijn zeg. Hij geniet echt zo ontzettend momenteel.
Op de verkeerde manier ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:46 schreef Holograph het volgende:
[..]
Klopt, er moet bezuinigd worden.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:50 schreef eriksd het volgende:
Ohja, er moet meer weg "bij de rijken".
Om vervolgens 520 miljoen aan zinloze militaire missies over de balk te smijtenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:48 schreef eriksd het volgende:
Toch mooi dat sommige mensen blijven ontkennen dat er bezuinigd moet worden.
De graaiers moeten alle ruimte krijgen. Laat ze de minstverdienenden nog verder uitkleden. Lang leve de VVDquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:50 schreef eriksd het volgende:
Ohja, er moet meer weg "bij de rijken".
En nog steeds geld in een vliegtuigje stoppen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Om vervolgens 520 miljoen aan zinloze militaire missies over de balk te smijten
Och ja, waarom zou je nog meer moeten betalen omdat je rijk bent? Of wil je hier een Communistisch land van maken. Vind ik goed, alleen niet zo geleidelijk en twijfelendquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:54 schreef betyar het volgende:
[..]
En nog steeds geld in een vliegtuigje stoppen.![]()
![]()
En de rijke mensen natuurlijk ontzien, die zijn al de lul met de torenhoge belastingen, ze betalen zoveel belasting dat ze bijna arm zijn en naar de voedselbank gaan. Ooh wacht, meer belasting heffen zorgt ervoor dat ze naar het buitenland gaan![]()
Heb je ook meer doordachte bezuinigingen dan: 'Haal het bij de rijken'? De rijken betalen de crisis voor het grootste deel al.quote:
Ja, ze verdwijnen met bosjes naar het buitenland sinds de bonussen onder druk staan. Banken kunnen geen managers meer vinden. Wie wil er nou rondkomen van tonnensalaris zonder bonus?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:54 schreef betyar het volgende:
[..]
En nog steeds geld in een vliegtuigje stoppen.![]()
![]()
En de rijke mensen natuurlijk ontzien, die zijn al de lul met de torenhoge belastingen, ze betalen zoveel belasting dat ze bijna arm zijn en naar de voedselbank gaan. Ooh wacht, meer belasting heffen zorgt ervoor dat ze naar het buitenland gaan![]()
mijn vader verdient niet slecht hoor hij verdient erg goed zelfs, meer dan menig fokker hier ooit zal verdienen vermoed ik zo. En toch is mijn vader niet rechts maar stemt SP, hoe kan dat toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De graaiers moeten alle ruimte krijgen. Laat ze de minstverdienenden nog verder uitkleden. Lang leve de VVD
Neuh. Ik overweeg het namelijk ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:40 schreef Reya het volgende:
En nog betalen ze te weinig.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:56 schreef Holograph het volgende:
[..]
Heb je ook meer doordachte bezuinigingen dan: 'Haal het bij de rijken'? De rijken betalen de crisis voor het grootste deel al.
De SP is populistisch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:58 schreef betyar het volgende:
[..]
mijn vader verdient niet slecht hoor hij verdient erg goed zelfs, meer dan menig fokker hier ooit zal verdienen vermoed ik zo. En toch is mijn vader niet rechts maar stemt SP, hoe kan dat toch?
Tuurlijk. Ze profiteren helemaal niet van hun top HRAquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:56 schreef Holograph het volgende:
[..]
Heb je ook meer doordachte bezuinigingen dan: 'Haal het bij de rijken'? De rijken betalen de crisis voor het grootste deel al.
Wat denk je dat rijken gaan doen als het desastreuze SP-beleid wordt ingevoerd?quote:
Klopt, dat is ook een slechte regeling. Maar alleen met de HRA kom je er niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ze profiteren helemaal niet van hun top HRA
Beiden zijn populistisch. Ik ben allang blij dat Jan Marijnissen weg is.quote:
Praat niet zo eng.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Och ja, waarom zou je nog meer moeten betalen omdat je rijk bent? Of wil je hier een Communistisch land van maken. Vind ik goed, alleen niet zo geleidelijk en twijfelend
Tuurlijk vertrekken ze, wie heeft die onzin bedacht? Als ze ergens beter kunnen krijgen moeten ze gaan. Maar ze gaan niet. anders waren ze allang vertrokken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:00 schreef Holograph het volgende:
[..]
Wat denk je dat rijken gaan doen als het desastreuze SP-beleid wordt ingevoerd?
Inderdaad, die vertrekken uit Nederland. Gevolg is dat de sociale voorzieningen niet meer kunnen worden gehandhaafd.
Verrekte mooi apparaatquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Neuh. Ik overweeg het namelijk ook
Vraag het hem?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:58 schreef betyar het volgende:
[..]
mijn vader verdient niet slecht hoor hij verdient erg goed zelfs, meer dan menig fokker hier ooit zal verdienen vermoed ik zo. En toch is mijn vader niet rechts maar stemt SP, hoe kan dat toch?
Ja dat is wel een faal inderdaadquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verrekte mooi apparaat
Vind het wel zwak dat het ding nog steeds geen Flash ondersteunt
Dat laatste is meestal wel waar, maar laten we vaststellen dat de rijken wel wat meer kunnen missen dan laagbetaalden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:01 schreef Holograph het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook een slechte regeling. Maar alleen met de HRA kom je er niet.
Voorzitter Beheerder, ik ben van mening dat dit argument niet serieus kan zijn. Overigens ben ik van mening dat de One-liners van Mevrouw Thieme saai worden.quote:
Ik ga ook een tablet kopen maar ik moet nog steeds een keuze maken uit een stuk of 5.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja dat is wel een faal inderdaad
Hoe is het verder hier?
Ik weet het wel hoor. Hij is tegen het rechtse beleid, ook al zou dat "goed" voor hem zijn volgens sommige.quote:
Soms denk ik dat je een van de vele klonen van Scanman bentquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik weet het wel hoor. Hij is tegen het rechtse beleid, ook al zou dat "goed" voor hem zijn volgens sommige.
mijn vader heeft wel door hoe die ratten te werk gaan. Gelukkig heb ik dat mee gekregen, jammer genoeg moeten de meeste het nog voelen hoe "goed" rechts voor de normale man is.
Nounou, ratten nog wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik weet het wel hoor. Hij is tegen het rechtse beleid, ook al zou dat "goed" voor hem zijn volgens sommige.
mijn vader heeft wel door hoe die ratten te werk gaan. Gelukkig heb ik dat mee gekregen, jammer genoeg moeten de meeste het nog voelen hoe "goed" rechts voor de normale man is.
Zo'n kapitalist als jij koopt ze toch gewoon alle 5, is nog goed voor de werkgelegenheid.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga ook een tablet kopen maar ik moet nog steeds een keuze maken uit een stuk of 5.
Maar waarom stem je dan op de SP? De SP wilt namelijk niet regeren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Ga je stug door met trollen? Het was even leuk, begint nu te irriteren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo'n kapitalist als jij koopt ze toch gewoon alle 5, is nog goed voor de werkgelegenheid.![]()
Klinkt als een Jehova's getuige.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Prachtige dag. Mooi weer, semi-zomer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja dat is wel een faal inderdaad
Hoe is het verder hier?
Het zit nogal diep geloof ik.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ga je stug door met trollen? Het was even leuk, begint nu te irriteren.
Het blijven goed praten van die achterlijke kapitalisten ook.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ga je stug door met trollen? Het was even leuk, begint nu te irriteren.
Willen wel, kunnen niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:07 schreef Holograph het volgende:
[..]
Maar waarom stem je dan op de SP? De SP wilt namelijk niet regeren.
Ik dub nog: Samsung Galaxy Tab, Asus EEEpad, Apple Ipad 1, Ipad 2, Acer Iconiaquote:
Je kan ook vertrekken uit Nederland he, dat weet je!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Het blijven goed praten van die achterlijke kapitalisten ook.
Zeg, pak jij eens gauw die hamerquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Het blijven goed praten van die achterlijke kapitalisten ook.
Nee hoor, ik heb het goed. Ik kan nog best wat missen hoor om ervoor te zorgen dat iedereen kan genieten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Je kan ook vertrekken uit Nederland he, dat weet je!
Prachtige week. Jammer dat ik er weinig van mee krijg. Ja, kan de hele dag achter mijn bureautje naar de zon starenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Prachtige dag. Mooi weer, semi-zomer.![]()
Ik begrijp niet dat Apple dit niet oplost. Ik dacht dat eea met de energieverbruik had te maken
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:09 schreef Dutchnative het volgende:
Dadelijk maar weer eens Oh Oh Tirol kijken. pff, 't is te hopen dat dat wijf eens flinke klappen krijgt.
Ok, stort dan FF 600 ¤ op mijn rekening zodat ik morgen al een iPad 2 kan aanschaffenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het goed. Ik kan nog best wat missen hoor om ervoor te zorgen dat iedereen kan genieten.
Die zijn daar niet voor bedoeld.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ok, stort dan FF 600 ¤ op mijn rekening zodat ik morgen al een iPad 2 kan aanschaffen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:13 schreef Reya het volgende:
Ik walg in dien mate van mezelf dat ik het land dat me heeft voortgebracht verlaat.
Zeker jammer . Maar morgen is het alweer over.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Prachtige week. Jammer dat ik er weinig van mee krijg. Ja, kan de hele dag achter mijn bureautje naar de zon staren
Zondag wordt weer een mooie dagquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeker jammer . Maar morgen is het alweer over.
Met die zon wordt alles weer vrolijkniks zo prettig om in de zon te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |