abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94533684
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:35 schreef yowkah het volgende:

[..]

Nee dit hele ding hoeft als enige reden te hebben dat de mensen rechten beschermt worden. Dat Ghadaffi niet zijn eigen volk aanvalt.
De EU, VS en AL mogen dat best willen, dat hij weg moet. Maar dat is aan het volk om te bewerkstelligen. Anders gaan wij ze een nieuw regime opdringen wat ze mogelijk niet eens willen.1 De interventie hoeft geen gevolg plan te hebben. Het zorgen dat de NFZ in stand blijft en dat er geen etra wapens in het land komen is MEER dan genoeg2
1: Nee, wat is dit voor belachelijke aanname. Kunnen wij niet akkoord gaan met het interim regering wat onafhankelijk is gevormd?
2: Nee, dit heb ik al vaak genoeg gezegd; van de grondtroepen van Gadhaffi moet worden voorkomen dat ze burgers vermoorden. Dit kan alleen door middel van geweld.
Life is a tragedy for those who feel, but a comedy to those who think.
- Horace Walpole
pi_94533725
Libye: forte explosion sur une base militaire à l'est de Tripoli

TRIPOLI - Une forte explosion s'est produite mercredi soir sur une base de l'armée de terre libyenne à 32 km à l'est de Tripoli, ont indiqué des témoins à l'AFP.

Ces témoins ont vu après l'explosion des flammes s'élever de la base militaire, située dans la région de Tajoura, au kilomètre 32 à l'est de la capitale.

Ce camp avait déjà été pris pour cible au premier jour des frappes de la coalition internationale samedi contre les objectifs militaires du colonel Mouammar Kadhafi.

La télévision d'Etat libyenne a ensuite fait défiler un bandeau qui, citant une source militaire, annonçait que "des bombardements des colonialistes croisés ont frappé certaines cibles civiles et militaires à Tajoura".

Peu après, l'agence officielle libyenne Jana a rapporté que la région de Tajoura, où se situent les plus importantes bases militaires de Tripoli, avait été la cible de raids de la coalition pour "la seconde fois cette nuit".

(©AFP / 23 mars 2011 22h13)

vertaald

Libië: sterke explosie op een militaire basis ten oosten van Tripoli

TRIPOLI - Een sterke explosie deed zich woensdagavond op basis van de Libische leger op 32 km ten oosten van Tripoli, zeiden getuigen AFP.

Deze getuigen zagen na de explosie van vlammen een stijging van de militaire basis, gelegen in de regio Tajoura, 32 kilometer ten oosten van de hoofdstad.

Dit kamp was al gericht stakingen op de eerste dag van de internationale coalitie op zaterdag tegen militaire doelen van kolonel Muammar Gaddafi.

Libische staatstelevisie schuift dan een banner die, onder vermelding van een militaire bron, kondigde aan dat "de bombardementen van de kolonialisten kruisvaarders een aantal civiele en militaire doelen hit in Tajoura.

Kort daarna, de officiële Libische agentschap Jana gemeld dat de regio Tajoura, waar zijn de belangrijkste militaire bases in Tripoli, was het doelwit van aanvallen geweest door de coalitie om "de tweede keer die nacht."

(© AFP / 23 maart 2011 22:13)
pi_94533783
Gadaffi heeft zo'n 2000 tanks tot zijn beschikking. Hoeveel zouden er op dit moment nog over zijn?
pi_94533841
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:35 schreef Ulpianus het volgende:

[..]

Klopt, iedereen wil Gadhaffi weg.
Maar vooral nadat hij zijn burgers begon af te slachten.

Het liefst hebben we vrede in dat land, is dat zo moeilijk te bevatten?
Nee! helemaal niet, en ik hoop het beste voor de Libische bevolking. :Y
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_94533973
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:37 schreef Ulpianus het volgende:

[..]

1: Nee, wat is dit voor belachelijke aanname. Kunnen wij niet akkoord gaan met het interim regering wat onafhankelijk is gevormd?
2: Nee, dit heb ik al vaak genoeg gezegd; van de grondtroepen van Gadhaffi moet worden voorkomen dat ze burgers vermoorden. Dit kan alleen door middel van geweld.
1.welke interim regering
2. Klopt maar dat kan je ook alleen met grondtroepen, of wil jij kruisraketten gebruiken om een sluipschutter aan te vallen -.-. Arabische Liga heeft gezegt niet mee te gaan met zenden van grondtroepen dus dat zit er sowieso niet in. Daarnaast is al vaak gezegt door de rebellen dat ze de VN landen bedanken voor de luchtdekking tegen tanks etc. en dat ze de sluipschutters zelf zullen uitschakelen.
pi_94534031
Corrected: Gaddafi compound under air strike: report

Corrects to show Arabiya reporting strike in Ajdabiyah not Tripoli)

BERLIN (Reuters) - Libyan leader Muammar Gaddafi's compound in Ajdabiyah was subject to air strikes, Arabiya TV reported on Wednesday.

On Tuesday, Gaddafi addressed supporters at the compound.
(Reporting by Joseph Nasr; Writing by Adam Tanner)
pi_94534046
Jullie willen de doodstraf voor Gaddafi. Wat moet het standpunt van Mark Rutte zijn in deze? Er was met de executie van Saddam veel ophef over het standpunt van Balkenende.
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:44:42 #205
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_94534064
quote:

[..]

Nee dit hele ding hoeft als enige reden te hebben dat de mensen rechten beschermt worden. Dat Ghadaffi niet zijn eigen volk aanvalt.
Dan moet je rond Misrata en Zintan blijven bombarderen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_94534095
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:44 schreef Lagrinta het volgende:
Jullie willen de doodstraf voor Gaddafi. Wat moet het standpunt van Mark Rutte zijn in deze? Er was met de executie van Saddam veel ophef over het standpunt van Balkenende.
Gadaffi moet gewoon berecht worden in zijn eigen land. Als daar de doodstraf bestaat: so be it.
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:45:41 #207
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_94534143
quote:
Laat hem lekker levenslang krijgen, doodstraf is minder erg dan levenslang.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:46:30 #208
pi_94534206
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:36 schreef yowkah het volgende:

[..]

misschien de valse hoop dat ze snachts moeilijker te raken zijn XD
Moeten ze wel door blijven gaan met bombarderen.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_94534207
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef yowkah het volgende:

[..]

1.welke interim regering
2. Klopt maar dat kan je ook alleen met grondtroepen, of wil jij kruisraketten gebruiken om een sluipschutter aan te vallen -.-. Arabische Liga heeft gezegt niet mee te gaan met zenden van grondtroepen dus dat zit er sowieso niet in. Daarnaast is al vaak gezegt door de rebellen dat ze de VN landen bedanken voor de luchtdekking tegen tanks etc. en dat ze de sluipschutters zelf zullen uitschakelen.
1: De interim regering in Benghazi, waar die planoloog hoofd van is.
2: Grondtroepen zijn er al, ze worden rebellen genoemd maar zijn gewoon Libische burgers.
- Horace Walpole
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:46:40 #210
2651 svann
night-hawk
pi_94534219
10:15 PM Tricia1234: Separately, our source claims that state television in Tripoli is showing pictures of dead people which the reports say were killed in the coalition air strikes
10:15 PM Tricia1234: however some of the dead have been recognised by viewers as relatives who disappeared during Gaddafis crackdown on Tripoli.

http://www.livestream.com/libya17feb chat
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_94534239
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dan moet je rond Misrata en Zintan blijven bombarderen.
ben ik ook helemaal mee eens. dat ontken ik zeker niet ( ook niet gedaan volgens mij). Vraag is alleen of daar nog meer troepen voor nodig zijn. En daar pleit de SP ook voor, daar willen ze opheldering over, ook of daar de nederlandse NAVO troepen voor gebruikt zullen worden.
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:48:14 #212
pi_94534312
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef yowkah het volgende:

[..]

ben ik ook helemaal mee eens. dat ontken ik zeker niet ( ook niet gedaan volgens mij). Vraag is alleen of daar nog meer troepen voor nodig zijn. En daar pleit de SP ook voor, daar willen ze opheldering over, ook of daar de nederlandse NAVO troepen voor gebruikt zullen worden.
Als je jezelf en je houding tov mensenrechten serieus neemt, wel.
pi_94534323
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:46 schreef Ulpianus het volgende:

[..]

1: De interim regering in Benghazi, waar die planoloog hoofd van is.
2: Grondtroepen zijn er al, ze worden rebellen genoemd maar zijn gewoon Libische burgers.
1. die is niet onafhankelijk, en wordt alleen erkend door frankrijk.
2. Klopt deze rebellen zijn de grondtroepen en burgers, alleen zij mogen Ghadaffi afzetten. Dat mogen de VN en NAVO troepen dus niet.
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:49:41 #214
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_94534380
Kadaffi is nog steeds de baas in libie ~O>
There is only one religion
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:50:39 #215
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_94534428
das snel:

Kamer akkoord met Nederlandse missie Libië: http://bit.ly/fqwio5

op mijn politiek24 hebben ze nog niet gestemd...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:50:48 #216
pi_94534436
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:48 schreef yowkah het volgende:

[..]

1. die is niet onafhankelijk,
Geen enkele regering is onafhankelijk. :')
pi_94534456
quote:

[..]

Ja dat is reden die iedereen gebruikt, en ook een terechte reden.

quote:
De EU, VS en AL mogen dat best willen, dat hij weg moet. Maar dat is aan het volk om te bewerkstelligen. Anders gaan wij ze een nieuw regime opdringen wat ze mogelijk niet eens willen.
Waarom denk je dat ze alleen de pro Ghadaffi troepen aanvallen?
Dan kies je toch al voor een bepaalde partij. :?
quote:
De interventie hoeft geen gevolg plan te hebben. Het zorgen dat de NFZ in stand blijft en dat er geen etra wapens in het land komen is MEER dan genoeg
Denk je dit nu echt? Dan ben je toch wel een beetje naief.
Natuurlijk moet er wel een plan b zijn na deze interventie, natuurlijk moet dit wel worden uitgevoerd door de Libische bevolking zelf.
pi_94534734
discussie gaat nu op 3 fronten. zouden we hier effe een apart topic voor moeten openen?
en daarnaast wil ik van jullie weten waarvoor jullie discussiëren. Ik probeer hier eigenlijk de beredenering van de SP te verduidelijken en waarom ik de vraag ( of je niet moet afvragen of de troepen die nu worden gebruikt tegen Libië niet voldoende zijn) zo belangrijk vind.

Ook ik steun de motie om vliegtuigen te sturen en de Haarlem te laten patrouilleren voor de huidige missie ( wapen embargo). Ik ben alleen bang voor de toekomst van deze missie waarin de NAVO misschien achter Ghadaffi aan gaat ( op dit moment enkel tegen gehouden door Duitsland en Turkije). dit zou kunnen resulteren dat Nederland deze missie verder gaat steunen ( waar ik dus tegen ben).
pi_94534861
Ben je bang dat de Navo achter Gaddafi aangaat ? waarom ?
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:03:02 #220
pi_94534989
Waarom grijpen we in in Libië ?

In dit topic houden we de actualiteiten bij, is niet bedoeld voor discussie. En we zijn het gewoon niet eens met de SP die waarschijnlijk dode Libiërs misbruikt om het kabinet dwars te zitten.
pi_94535027
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:57 schreef yowkah het volgende:
discussie gaat nu op 3 fronten. zouden we hier effe een apart topic voor moeten openen?
en daarnaast wil ik van jullie weten waarvoor jullie discussiëren. Ik probeer hier eigenlijk de beredenering van de SP te verduidelijken en waarom ik de vraag ( of je niet moet afvragen of de troepen die nu worden gebruikt tegen Libië niet voldoende zijn) zo belangrijk vind.

Ook ik steun de motie om vliegtuigen te sturen en de Haarlem te laten patrouilleren voor de huidige missie ( wapen embargo). Ik ben alleen bang voor de toekomst van deze missie waarin de NAVO misschien achter Ghadaffi aan gaat ( op dit moment enkel tegen gehouden door Duitsland en Turkije). dit zou kunnen resulteren dat Nederland deze missie verder gaat steunen ( waar ik dus tegen ben).
Op en apart topic voor de beredenering van de SP zit ik iig niet te wachten, maar je bent vrij om deze te starten. :)
pi_94535094
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:00 schreef zoefbust het volgende:
Ben je bang dat de Navo achter Gaddafi aangaat ? waarom ?
de NAVO of VN wel ja. De reden daarvoor is dat Frankrijk de leider van de missie is samen met Engeland. Frankrijk dat nieuwe regime als de enige bestempeld heeft. Dat elke partij in de VN al heeft gezegd tegen Ghadaffi te zijn en hem weg wilt hebben. En dat dit ook in de artikel 100 brief staat. Dat maakt mij eerlijk gezegt wel een beetje bang ja.

@MR_Memorry.
ik ook niet eigenlijk maarja wordt toch een beetje grotere discussie dan ik had verwacht vandaar hehe
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:07:15 #223
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_94535186
AMWorldTodayPM: Skyping a man in #Misurata: He says 75% of the city has no electricity, water supply was cut 2 wks ago. (cont) #Libya
half a minute ago via web

OmarAlmoktar: 14-CallFrom #Misurata," footage we took and sent to media, they can't show them to the world as horrible as you can not imagine"
25 minutes ago via TweetDeck

11:25pm: Reuters quotes a doctor in the opposition-held city of Misurata as saying government forces are closing in on the hospital. Government tanks are closing in on Misurata hospital and shelling the area, the doctor told the news agency before the line was cut off.

11:16pm: Al Jazeera English correspondent Anita McNaught, in Tripoli, journalists were driven around the city earlier today with a promise from the government of being taken to see the scene of a coaltion air strike, some civilian casualties, maybe even a hospital.But none of this happened. After being driven around for 45 minuets or so, we were being taken back to the hotel and they said they couldnt find the right address.
2019: The Great Awakening
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:07:25 #224
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94535203
quote:
De keuze is aan het volk van Libië.
pi_94535222
quote:
16s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:49 schreef Dance99Vv het volgende:
Kadaffi is nog steeds de baas in libie ~O>
[OT]
Wat is er met je gebeurd tussen Egypte en nu? daar nog Pro-democracy en nu dit soort posts?
[/OT]
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:10:22 #226
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94535329
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:51 schreef Mr_Memory het volgende:

Denk je dit nu echt? Dan ben je toch wel een beetje naief.
Natuurlijk moet er wel een plan b zijn na deze interventie, natuurlijk moet dit wel worden uitgevoerd door de Libische bevolking zelf.
Lijkt me wel zo aardig om ze hier zelf over te laten beslissen, gezien zij juist voor dat recht zijn opgestaan.
pi_94535420
http://live.twitstream.net/penw over bunker Gaddafi in Brega
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:13:17 #228
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_94535460
Weetje, wat ik vrij erg vind, we zeggen allemaal dingen in de media van 'die missie moet niet doorgaan zus' en 'we weten niet wat er komt na dit zo', terwijl er geen enkele Libiër gehoord wordt wat zijn oplossingen zouden zijn wat betreft dit dilemma...
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:15:21 #229
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_94535561
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
Weetje, wat ik vrij erg vind, we zeggen allemaal dingen in de media van 'die missie moet niet doorgaan zus' en 'we weten niet wat er komt na dit zo', terwijl er geen enkele Libiër gehoord wordt wat zijn oplossingen zouden zijn wat betreft dit dilemma...
inderdaad ik hoor de hele wereld behalve iets zinnigs uit libie
There is only one religion
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:15:32 #230
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94535570
#Confirmed: Misrata port is open now! Int'l organizations must quickly come with protection of UN mission ships.
pi_94535592
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:10 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Lijkt me wel zo aardig om ze hier zelf over te laten beslissen, gezien zij juist voor dat recht zijn opgestaan.
Oh zeker, dat zei ik ook al, maar er moet wel een plan zijn voor wie en hoe de opstandelingen te steunen in de toekomst.
Dat ze het zelf moeten doen is juist voor mij een pre!
pi_94535684
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
Weer de westerse arrogantie dat wij wel weten hoe het moet denk ik |:(
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:18:01 #233
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94535685
Ik lees het nu pas echt eigenlijk. Volgens mij zijn we het eens :P
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:19:16 #234
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_94535742
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:15 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

inderdaad ik hoor de hele wereld behalve iets zinnigs uit libie
Voorbeeld: ik hoorde de hele neerlandse media waarschuwen over de stammenverdeeldheid die zou heersen in Libië. Toen hoorde ik bij met het oog op morgen een Libiër zeggen dat die stammen het moslimbroederschap van Egypte zijn, kortom: massahysterie.
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:25:29 #235
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94536007
AJE

Our correspondent Anita McNaught, in Tripoli, journalists were driven around the city earlier today with a promise from the government of being taken to see the scene of a coaltion air strike, some civilian casualties, maybe even a hospital.

But none of this happened. :') After being driven around for 45 minuets or so, we were being taken back to the hotel and they said they couldn't find the right address." :')
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:25:34 #236
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94536014
Sommige politici laten wel weer duidelijk hun mening horen, maar het straalt van de argumentatie af dat ze er helemaal nog niks van begrijpen.

Alsof Gadaffi gaat meedoen aan dat staakt-het-vuren dat ze willen verzoeken. Hebben ze de afgelopen vier weken gemist ofzo :')
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:26:32 #237
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_94536064
OmarAlmoktar: 19-CallFrom #Misurata,"Imagine how catastrophic we live, when we see a plane bomb, we get HAPPY!!"
24 minutes ago via TweetDeck

OmarAlmoktar: 19-CallFrom #Misurata,"This is a WITNEESSING, all bombs from the sky is are so precise that anything around the target is completely save"
17 minutes ago via TweetDeck

AMWorldTodayPM: #Misurata call: He says he just got information that there are still nine tanks in the city centre.
3 minutes ago via web

AMWorldTodayPM: #Misurata call: "we need US planes to destroy these tanks immediately"
2 minutes ago via web
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:26:41 #238
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94536078
Morgen weer een kans want volgens de staats tv zijn er wederom vele burgers getroffen door de coalitie bombardementen.

Libyan state news agency Jana is reporting that coalition raids have hit a residential neighbourhood east of the capital and killed "a large number" of civilians. The report cannot be verified.

AFP is reporting that Libyan state news agency Jana says coalition raids on a residential neighbourhood east of the capital have killed "a large number" of civilians.
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:27:55 #239
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94536144
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:26 schreef MangoTree het volgende:
OmarAlmoktar: 19-CallFrom #Misurata,"Imagine how catastrophic we live, when we see a plane bomb, we get HAPPY!!"

:'(
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:29:39 #240
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_94536215
en ik hoor trouwens nog steeds mensen over 'de stammen'. Stel je voor dat khadaffi's regime weg is, dan zou je mot tussen de stammen kunnen krijgen, stel je voor...

maar dat was volgens die Libiër dus massahysterie. Overigens moet ik wel melden dat dit een Libiër was die in Nederland woont nu.

http://nos.nl/radiouitzen(...)morgen-2300-uur.html

va 25:13 is ie te horen
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:30:16 #241
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_94536247
itsDice: Watching BBC News from Tripoli u can hear the ITN reporter right next to him broadcasting live on ITV
3 minutes ago via TweetDeck

rt_com: Explosions going off in Tripoli and rounds of anti-aircraft gunfire being fired.
8 minutes ago via web

feb17libya: BBC Correspondents in #Tripoli say they can see tracer fire going up into the sky, but much less than previous nights. http://t.co/6oDaTQP
7 minutes ago via Tweet Button
pi_94536294
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 23:08 schreef The-Dutch-Priest het volgende:

[..]

[OT]
Wat is er met je gebeurd tussen Egypte en nu? daar nog Pro-democracy en nu dit soort posts?
[/OT]
Wellicht is ie er achter gekomen dat ie de verloren zoon van Kadaffi is en baalt ie van het mislopen van de macht?

Is maar een optie ;)
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:31:17 #243
pi_94536305
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:26 schreef yavanna het volgende:
Morgen weer een kans want volgens de staats tv zijn er wederom vele burgers getroffen door de coalitie bombardementen.

Libyan state news agency Jana is reporting that coalition raids have hit a residential neighbourhood east of the capital and killed "a large number" of civilians. The report cannot be verified.

AFP is reporting that Libyan state news agency Jana says coalition raids on a residential neighbourhood east of the capital have killed "a large number" of civilians.
Ik zag vanavond zo een mooi filmpje van de Staats TV over een gebombardeerd huis in Tripoli. O+

Keurige brokstukken, een keurig vuurtje er in. Een keurige man die keurig wist te roepen dat hij zo schandelijk door de coalitie was getroffen. Een keurige vrouw die keurig wanhopig schreeuwde.

Ik moest meteen aan de carglass-reclame denken _O-
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:31:46 #244
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94536325
#Cool! Unmanned RQ-4 Global Hawk as Forte 10 FL500 went tactical at 22:15 UTC #OdysseyDawn wondering where the MCE unit is located!

geen foto van nu
pi_94536395
Ik weet niet of jullie nu nog politiek 24 de SP hoorde spreken?
over wat het dubbel besluit was?

En wat daar hun antwoord op is?
dubbelbesluit is:
dat er in elke brief of wat staat dat het regime weg moet.
Dat sommige fracties al zeggen dat als de NAVO actie wordt uitgebreid of groter worden gemaakt, we automatisch mee zullen gaan.

de SP wilt alleen steunen voor 1973 en niet meer. Zodra duidelijk is dat de NAVO niet verder gaat. Zullen zij instemmen. Dat is wat hij zegt. en daar ben ik het met hem eens. Ook al vind ik dat dit besluit niet directe invloed op deze aspecten. Toch van belang.

maar hierin schieten ze ook iets door naar mijn mening. Ze konden het ook gewoon aanstippen, en dan mee stemmen ( wat ze dus niet doen) beetje zonde. ( voor de mensen die het interesseert, ik heb geen SP gestemt, aar groen links :D ander oorlogs onderwerp om over te discussiëren wat dat betreft)
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:39:23 #246
pi_94536708
1973: Alles mag om de bevolking te beschermen behalve een bezettingsmacht. Als je denkt dat je Ghaddafi moet wegbombarderen om de bevolking te beschermen, mag dat dus gewoon volgens de VN.

De SP is voor resolutie 1973, dus de SP wil Roemer wegbombarderen.
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:39:35 #247
2651 svann
night-hawk
pi_94536716
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:26 schreef yavanna het volgende:

quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:46 schreef svann het volgende:

10:15 PM Tricia1234: Separately, our source claims that state television in Tripoli is showing pictures of dead people which the reports say were killed in the coalition air strikes

10:15 PM Tricia1234: however some of the dead have been recognised by viewers as relatives who disappeared during Gaddafis crackdown on Tripoli.

http://www.livestream.com/libya17feb chat
Libische Staats TV online: http://watchtvlivestreaming.com/tvlive/b1951
Bij mij doet hij het niet.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:39:46 #248
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94536725
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:31 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
#Cool! Unmanned RQ-4 Global Hawk as Forte 10 FL500 went tactical at 22:15 UTC #OdysseyDawn wondering where the MCE unit is located!

[ afbeelding ]
geen foto van nu
Het lijkt wel een, wat vreemde, walvis.
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:40:11 #249
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_94536746
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
1973: Alles mag om de bevolking te beschermen behalve een bezettingsmacht. Als je denkt dat je Ghaddafi moet wegbombarderen om de bevolking te beschermen, mag dat dus gewoon volgens de VN.

De SP is voor resolutie 1973, dus de SP wil Roemer wegbombarderen.
_O-
pi_94536850
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:39 schreef svann het volgende:

[..]
Libische Staats TV online: http://watchtvlivestreaming.com/tvlive/b1951
Bij mij doet hij het niet.
En de tweede Staatszender:
http://nl.wwitv.com/tv/b6257.htm

Daar laten ze ook veel amateurbeelden zien
pi_94536885
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:40 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

_O-
Als je daarmee tegelijkertijd de bevolking om hem heen die mee dood gaat ook beveiligt mag dat inderdaad.
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:52:52 #252
2651 svann
night-hawk
pi_94537335
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:42 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
En de tweede Staatszender:
http://nl.wwitv.com/tv/b6257.htm

Daar laten ze ook veel amateurbeelden zien
Krijg ik ook niet aan de praat.
Niet dat ik veel mis natuurlijk, maar een blik was wel leuk geweest.
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:54:55 #253
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_94537437
Synergy3k: @richardengelnbc recounts a close call in Benghazi http://on.msnbc.com/favtrM
9 minutes ago via TweetDeck

Video, o.a. rebel met een speelgoedgeweer :Y)
pi_94537941
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:54 schreef MangoTree het volgende:
Synergy3k: @richardengelnbc recounts a close call in Benghazi http://on.msnbc.com/favtrM
9 minutes ago via TweetDeck

Video, o.a. rebel met een speelgoedgeweer :Y)
Leip filmpje. Laat goed zien hoe ongeorganiseerd en hoe slecht bewapend de rebellen zijn.
- Horace Walpole
  donderdag 24 maart 2011 @ 00:07:26 #255
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_94538063
Phone-cam footage of citizen soldiers attacking a tank: Benghazi

Deze is helemaal vaag, het lijkt wel of die tank door rebellen bestuurd wordt die niet weten wat ze doen. :o
pi_94538079
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:31 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[ afbeelding ]
geen foto van nu
Wat een bazenvliegtuig is dat zeg.
  donderdag 24 maart 2011 @ 00:11:51 #257
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94538286
Huub heeft trouwens een geweldige map samengesteld met belangrijke luchthavens en bijbehorende info.
pi_94538446
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Was naar iets anders aan het zoeken, kom ik dit tegen

Dit is van Feb 17. Bizar dat het zo snel zo hard werd daar.
- Horace Walpole
  donderdag 24 maart 2011 @ 00:18:27 #260
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94538493
Ja :x op youtube staan nu echt heel wat filmpjes van wat eerder, maar sommige zijn echt niet goed man :X
pi_94538665
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Was naar iets anders aan het zoeken, kom ik dit tegen

En de reactie eronder:

this is why america has the second amendment.

_O_ _O_
  donderdag 24 maart 2011 @ 00:25:23 #262
2651 svann
night-hawk
pi_94538785
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:18 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ja :x op youtube staan nu echt heel wat filmpjes van wat eerder, maar sommige zijn echt niet goed man :X
Ik ben na al die jaren Fok wel wat gewend, maar dat filmpje van die huurlingen die gedwongen werden rauwe hond te eten...
En misschien vooral wel de mentaliteit van de legerleiding die daarvan uitgaat...
Het echoot nog na op mijn netvlies.
What has been seen cannot be unseen ofzo. ;(
pi_94539012
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:25 schreef svann het volgende:

Ik ben na al die jaren Fok wel wat gewend, maar dat filmpje van die huurlingen die gedwongen werden rauwe hond te eten...
En misschien vooral wel de mentaliteit van de legerleiding die daarvan uitgaat...
Het echoot nog na op mijn netvlies.
What has been seen cannot be unseen ofzo. ;(
Rauwe hond?
  donderdag 24 maart 2011 @ 00:32:58 #264
104871 remlof
Europees federalist
pi_94539088
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:30 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Rauwe hond?
Net zoiets als op die video van Syrische elite troepen die een puppie levend verscheurden.
Saddam gaf die ooit eens aan een Amerikaanse diplomaat. Walgelijk :r
  donderdag 24 maart 2011 @ 00:33:45 #265
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_94539120
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:07 schreef MangoTree het volgende:

Deze is helemaal vaag, het lijkt wel of die tank door rebellen bestuurd wordt die niet weten wat ze doen. :o
Wordt misschien wel bestuurd door huurlingen. Zag net een filmpje op de staatstv over slachtoffers. Vond er wel erg veel donkere kroeskopjes bij liggen.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_94539199
quote:
9s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:32 schreef remlof het volgende:

[..]

Net zoiets als op die video van Syrische elite troepen die een puppie levend verscheurden.
Saddam gaf die ooit eens aan een Amerikaanse diplomaat. Walgelijk :r
Ik weet dat de Syrische Special Forces schorpioenen en/of slangen moeten eten, maar een puppy? :o
pi_94540939
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:07 schreef MangoTree het volgende:

dat dacht ik ook toen ik dat filmpje zag vanmiddag, maar het zou ook kunnen zijn dat de besturing naar de klote is en dat ze proberen te vluchten, maar dat het niet helemaal lukt ofzo
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 24 maart 2011 @ 01:59:03 #268
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_94541164
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:22 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

_O_ _O_
Zodat je je kunt verdedigen tegen nota bene je eigen regering? Hoezo self-fulfilling prophecy :')
AFC AJAX
  donderdag 24 maart 2011 @ 04:01:35 #269
2651 svann
night-hawk
pi_94542093
21:24 Reuters Gaddafis forces have resumed shelling Misrata, which is almost totally cut off. Government tanks are closing in on Misrata hospital and shelling the area, a witness told Reuters by phone before the line was cut off.

U.N. intervenes as Gaddafi attacks Misrata http://www.livelibya.com
Gaddafis military battalion has continued its attacks on the city of Misrata. They have been heavily shelling the city with tanks aiming at targets such as Guz Al Tuk Hotel, medical clinics and Abu Ammar Mosque. A few ours later and U.N. coalition forces began attacking Gaddafis forces with missile airstrikes after Gaddafis forces clearly demonstrated that they were killing civilians.

00:45 The Dictator tweets: CONFIRMED: Electricity now back in the whole of #Misrata. Tanks have retreated. #Libya #Feb17

Eindelijk weer stroom! Misschien morgen ook weer water?
pi_94542120
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 04:01 schreef svann het volgende:
21:24 Reuters Gaddafis forces have resumed shelling Misrata, which is almost totally cut off. Government tanks are closing in on Misrata hospital and shelling the area, a witness told Reuters by phone before the line was cut off.

U.N. intervenes as Gaddafi attacks Misrata http://www.livelibya.com
Gaddafis military battalion has continued its attacks on the city of Misrata. They have been heavily shelling the city with tanks aiming at targets such as Guz Al Tuk Hotel, medical clinics and Abu Ammar Mosque. A few ours later and U.N. coalition forces began attacking Gaddafis forces with missile airstrikes after Gaddafis forces clearly demonstrated that they were killing civilians.

00:45 The Dictator tweets: CONFIRMED: Electricity now back in the whole of #Misrata. Tanks have retreated. #Libya #Feb17

Eindelijk weer stroom! Misschien morgen ook weer water?
Kan iemand mij uitleggen wat "tweets" betekenen? Ik ben van de eerdere generatie, en weet niet wat het ding is.

Kan iemand zomaar een account aanmaken als dictator or zo bijv.? Of komt dat van Khadafi? :?

En hoe weet je wie welke tweet stuurt, je kan toch niet iedereen als vriend hebben? Hoe weet je op welke 'feeds?' je moet abonneren?

Ik snap er geen bal van. :)
  donderdag 24 maart 2011 @ 04:22:56 #271
2651 svann
night-hawk
pi_94542139
Tweets zijn van die korte Twitterberichtjes van max. 140 tekens.
Daar kun je net als op een forum een account aanmaken met een saaie of sprekende naam.
Erkende bekende personen kunnen hun account laten verifiëren en krijgen dan een V tekentje.
Je kan interessante accounts 'volgen' van een persoon, krant of club en dan komen er automaties berichten die zij tweeten in jouw brievenbus timeline, zodat de informatie naar je toe komt.
Sommige mensen houden hun account privé en dan is het alleen voor genodigden zichtbaar.

Maar WTF! UTFS! ;)
pi_94542142
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 04:10 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Kan iemand mij uitleggen wat "tweets" betekenen? Ik ben van de eerdere generatie, en weet niet wat het ding is.
Tweets zijn berichten van maximaal 140 tekens die gepost worden op Twitter. Een post op twitter heet dus een tweet.

quote:
Kan iemand zomaar een account aanmaken als dictator or zo bijv.? Of komt dat van Khadafi? :?
Ja, iedereen kan (zomaar) een account aanmaken op Twitter. De tweet die je leest komt van iemand die zich The Dictator noemt.

quote:
En hoe weet je wie welke tweet stuurt, je kan toch niet iedereen als vriend hebben? Hoe weet je op welke 'feeds?' je moet abonneren?
Iedereen heeft een gebruikersnaam en elke tweet is gekoppeld aan een gebruiker. Je kunt mensen volgen, waardoor je hun berichten ziet op je homepagina wanneer je bent ingelogd (je hoeft dus niet iedereen langs te gaan, de berichten komen vanzelf naar jou toe). Of, je kunt ook lijsten (die anderen gemaakt hebben) volgen, zoals deze. In dat geval zie je de berichten (tweets) van mensen die zijn toegevoegd aan zo'n lijst.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2011 04:25:39 ]
  donderdag 24 maart 2011 @ 04:25:16 #273
2651 svann
night-hawk
pi_94542143
:7

Verder wat ZarGon zegt. Met een heel handige Libië-link.

[ Bericht 6% gewijzigd door svann op 24-03-2011 04:44:11 ]
  donderdag 24 maart 2011 @ 04:37:09 #274
2651 svann
night-hawk
pi_94542167
FRANCE 24 23/03/2011 EXCLUSIVE: Zintan rebels persist

The mountain stronghold of Zintan has not figured much in media coverage from Libya. In this exclusive report, FRANCE 24 goes behind the scenes with local residents holding out against an onslaught of attacks from Gaddafi's forces.

They are a motley band of fighters whose weapons include bolt-action rifles of a bygone era - but they are determined to protect their town from Gaddafi s tanks and artillery.

Verder: http://www.france24.com/e(...)zintan-libya-gaddafi (Verhaal met sfeerfilmpje.)

Je ziet eigenlijk niet veel, maar wel dat het wonderlijk is dat ze zo'n ongelijke strijd al zolang volhouden.
pi_94542965
Ik begin nu toch enigszins mentaal moe te worden van de Arabisch lente. Houden jullie het nog vol om alles te volgen?
  donderdag 24 maart 2011 @ 08:10:21 #276
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94543010
G'morning. c_/

This video posted on YouTube last night by user zintan2011 purports to be images of a destroyed regime tank near the town of Zintan, which has been the scene of back-and-forth fighting in recent days:
pi_94543288
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 08:05 schreef Lagrinta het volgende:
Ik begin nu toch enigszins mentaal moe te worden van de Arabisch lente. Houden jullie het nog vol om alles te volgen?
Volgen lukt wel maar ik reageer duidelijk minder... Al ben ik natuurlijk nog steeds blij wanneer Ghadaffi word aangevallen.

Mubarak en Tahrir zijn al weer erg lang geleden ondertussen, dat heeft toen mijn aandacht getrokken. Nu is het ook echt een oorlog en wie weet wanneer er een einde aan komt. Toch is deze oorlog wel heel belangrijk voor volgende revoluties en andere die nog aan de gang zijn. Als de demonstranten in Libië toch winnen na al dit geweld hebben mensen in andere landen ook meer kansen :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_94543982
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:22 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

En de reactie eronder:

_O_ _O_
Ach, ik heb ze daar in libië ook bijna allemala met wapens rond zien lopen. Dus of dat veel verschil zou hebben gemaakt.
..non est vivere sed valere vita est ..
  donderdag 24 maart 2011 @ 09:16:47 #279
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_94544083

This is how Gaddafi 'state' tv roll. As the man brandishes his gun on tv proclaiming he will fight until the last drop of blood.

Via Facebook, en goeiemorgen c_/
pi_94544513
woopsy beetje oude tweet :X
pi_94548242
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:16 schreef MangoTree het volgende:
[ afbeelding ]

This is how Gaddafi 'state' tv roll. As the man brandishes his gun on tv proclaiming he will fight until the last drop of blood.

Via Facebook, en goeiemorgen c_/
Libie heeft wel de coolste staats-TV van alle landen. Alleen Noord-Korea kan nog mee-concurreren. :D
  donderdag 24 maart 2011 @ 11:36:23 #282
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_94548430
1e schip met medicamenten aangekomen in misrata.

http://medeor.org/
Snooker is top!!!
pi_94548684
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:36 schreef sunny16947 het volgende:
1e schip met medicamenten aangekomen in misrata.

http://medeor.org/
Ik snap totaal niet waarom dit soort dingen niet en masse worden gedropt door vliegtuigen. En eerder.
- Horace Walpole
  donderdag 24 maart 2011 @ 11:43:55 #284
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_94548735
AJE
Libya Live Blog - March 24

11:28am
Reuters photographer Goran Tomasevic snapped this photograph on Monday. It shows a rebel gunman at a checkpoint aiming his AK-47 at a man protecting another man who the fighter believes is a Gaddafi sympathizer, and shows how fluid the situation in Libya can be:

11:24am
Al Jazeera's Tony Birtley follows up on the story of Ahmed Mohammed, a boy shot in the chest during Gaddafi's final push on Benghazi on Saturday morning, before Western warplanes began enforcing the no-fly, no-drive zone:

donderdag 24 maart 2011 @ 11:57:04 #286
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_94549266
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:31 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Libie heeft wel de coolste staats-TV van alle landen. Alleen Noord-Korea kan nog mee-concurreren. :D
de video (the telegraph)
quote:
He said: "In the name of all mighty God I pledge to you my dear leader that I will sacrifice my last breath, my last bullet, my last drop of blood, last baby and child for you.
...we vervolgen het programma met Lingo *O* :+
  donderdag 24 maart 2011 @ 12:09:37 #287
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94549753
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:42 schreef Ulpianus het volgende:

[..]

Ik snap totaal niet waarom dit soort dingen niet en masse worden gedropt door vliegtuigen. En eerder.
De haven is sinds gisteren volgens mij pas weer open.

En deze hield tot voor kort buitenlandse vluchten boven Libisch grondgebied in de gaten

maar nu is het zeker optioneel :Y
pi_94550242
ik lees dat een aidship is aangekomen in misrata, maar ook dat de haven is ingenomen door kadaffi :?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 24 maart 2011 @ 12:25:57 #289
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_94550405
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 12:21 schreef Slayage het volgende:
ik lees dat een aidship is aangekomen in misrata, maar ook dat de haven is ingenomen door kadaffi :?
Het schip is gister aangekomen en werd begeleid door US en Maltese militairen. Het was georganiseerd door Mohamed Nabous en zijn supporters (stichting?) i.s.m. medeor.org. Volgende zijn onderweg.
Snooker is top!!!
pi_94550544
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 12:25 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Het schip is gister aangekomen en werd begeleid door US en Maltese militairen. Het was georganiseerd door Mohamed Nabous en zijn supporters (stichting?) i.s.m. medeor.org. Volgende zijn onderweg.
ah ok, maar als de haven nu in handen van K is wordt de levering lastig lijkt me ;(
-Rabia Al-Basri
  donderdag 24 maart 2011 @ 12:29:40 #291
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_94550556
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 12:25 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Hoe is Mohammed omgekomen? vuurgevecht?
pi_94550589
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 12:29 schreef Muridae het volgende:

[..]

Hoe is Mohammed omgekomen? vuurgevecht?
wat ik heb gelezen ; sniper toen Mo aan het filmen was ...
hoezo adhd ?
pi_94550995
turkse president roept op tot vertrek van khadaffi

http://www.zaman.com.tr/h(...)ulkeni-talan-ettirme
-Rabia Al-Basri
  donderdag 24 maart 2011 @ 12:43:35 #294
pi_94551028
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 12:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

ah ok, maar als de haven nu in handen van K is wordt de levering lastig lijkt me ;(
Dan word het gewoon schieten denk ik. :P
  donderdag 24 maart 2011 @ 13:07:17 #295
104871 remlof
Europees federalist
pi_94551823
FMCNL FMC the Netherlands
Netherlands Air Force F-16 departing Leeuwarden EHLW 14:30 UTC to Decimomannu Air Base Italy LIED live audio http://goo.gl/lloaP
3 minutes ago
pi_94552172
misrata voorlopig weer veilig van tanks en artillerie

http://www.guardian.co.uk(...)-air-strikes-misrata
-Rabia Al-Basri
pi_94553037
http://www.nytimes.com/20(...)&partner=rss&emc=rss

weet niet of het al geplaatst was. Gaat over Merkel die bekritiseert wordt door anderen uit haar eigen partij
pi_94553971
Wat een misselijke situatie is het toch geworden.

Ghaddafi die verliest, Ghaddafi die weer aan de winnende hand is.

Frankrijk dat de verlosser speelt, Ghaddafi lijkt wederom verslagen.

En nu is het weer wat rustiger.

Is dit soms een vorm van entertainment voor de rest van de wereld.
Bel me op me 0 six
Krijg hoofd van een hoop chicks
Pak cake zie je bent boos
Wij zijn in the building jullie zijn dakloos
pi_94554427
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:07 schreef Allessio het volgende:

nou niet bepaald. heb het liefste dat dit alles snel voorbij is en dat er geen andere arabische landen waar opstand is een no fly zone of dergelijke actie nodig heeft.
  donderdag 24 maart 2011 @ 14:18:50 #300
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94554450
Een paar dagen terug was er ook een dergelijk bericht, of die klopte niet of dit is een oude tweet.

Guardian :

1.07pm: Tweet from ABC News.

#BREAKING ABC's Martha Raddatz: #Gadhafi sends up first warplane violating no fly zone -- plane is shot down by French fighter jets. #Libya
pi_94554492
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:07 schreef Allessio het volgende:

Ik word er ook letterlijk misselijk van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')