quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Cameraman zoomt even in op die lilleke jaren '70 klomp.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hahaha, post werd steeds veranderd, lig hier dubbel
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:29 schreef Barb_ het volgende:
Servio zou die steen nu maar op z'n kop krijgen....
als ik het goed begrepen heb is ze hersteld van baarmoederhalskankerquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:29 schreef trollie67 het volgende:
maar is het nu echt waar dat aafke kanker heeft gehad...??want dan is dat kommentaar over die pukkels en huid van haar wel walgelijk...mijn beste vriendin is verleden jaar overleden aan kanker..borst..erna bot en uitgezaaid tot aan de lever..ze werdt helemaal geel..geel pukkels van de chemo,vieze opgesprongen blaren...een buik als een tientonner...en verschrikkelijk veel huidirritaties..
Geen idee, maar kanker hebben gehad is nog geen vrijbrief om in gezelschap ongegeneerd je puisten uit te knijpen en daarna, zonder je handen te wassen, je handen door andermans haar te laten gaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:29 schreef trollie67 het volgende:
maar is het nu echt waar dat aafke kanker heeft gehad...??want dan is dat kommentaar over die pukkels en huid van haar wel walgelijk...mijn beste vriendin is verleden jaar overleden aan kanker..borst..erna bot en uitgezaaid tot aan de lever..ze werdt helemaal geel..geel pukkels van de chemo,vieze opgesprongen blaren...een buik als een tientonner...en verschrikkelijk veel huidirritaties..
Je moet ook proberen niet alles te persoonlijk te maken. Sommige mensen storen zich gewoon aan haar en zoeken alles wat ze irriteert. Ik heb dat bij Aart, Stervio en Jo...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:29 schreef trollie67 het volgende:
Heb Hans anders nog niet horen gillen.......quote:
enigzins wel/....want als je juist deze puisten krijgt..raak je er heel snel aan gewent om die rot dingen weg te knijpen..en ja..monique zit met dr vieze kut op het aanrecht..gerard zijn haar lijkt wel in de olie gedumpelt...ze lopen en doen allemaal wel best smerig..maar kom op..wij doen hier net zo als of wij allemaal gaan douchen voor de eerste koffie..de meesten hier gaan vannuit bed eerst de logs lezen...geven ze toe ook..alleen zijn zij niet op tv..en wat is nu mis ermee dat karim in zijn blote bast in de keuken rondloopt??zei er iemand dat het smerig is..nou ja..ik heb het alltijd warm en loop op mijn enige vrije dag echt wel naakt door de keuken om koffie te zetten..quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geen idee, maar kanker hebben gehad is nog geen vrijbrief om in gezelschap ongegeneerd je puisten uit te knijpen en daarna, zonder je handen te wassen, je handen door andermans haar te laten gaan.
ja, maar ik loop gelukkig niet de hele dag in mijn stinkbadjas zoals Maik!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:38 schreef trollie67 het volgende:
[..]
enigzins wel/....want als je juist deze puisten krijgt..raak je er heel snel aan gewent om die rot dingen weg te knijpen..en ja..monique zit met dr vieze kut op het aanrecht..gerard zijn haar lijkt wel in de olie gedumpelt...ze lopen en doen allemaal wel best smerig..maar kom op..wij doen hier net zo als of wij allemaal gaan douchen voor de eerste koffie..de meesten hier gaan vannuit bed eerst de logs lezen...geven ze toe ook..alleen zijn zij niet op tv..en wat is nu mis ermee dat karim in zijn blote bast in de keuken rondloopt??zei er iemand dat het smerig is..nou ja..ik heb het alltijd warm en loop op mijn enige vrije dag echt wel naakt door de keuken om koffie te zetten..
ff die slaai van DraakJo nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:39 schreef danilel het volgende:
[..]
Heerlijk, Karim's getokkel.....
Altijd rustgevend.....
zelfs daar zijn we aan gewendquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:39 schreef danilel het volgende:
[..]
Heerlijk, Karim's getokkel.....
Altijd rustgevend.....
Dit subforum is om Commentaar op de Streams te geven, ik zie je probleem niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:38 schreef trollie67 het volgende:
[..]
enigzins wel/....want als je juist deze puisten krijgt..raak je er heel snel aan gewent om die rot dingen weg te knijpen..en ja..monique zit met dr vieze kut op het aanrecht..gerard zijn haar lijkt wel in de olie gedumpelt...ze lopen en doen allemaal wel best smerig..maar kom op..wij doen hier net zo als of wij allemaal gaan douchen voor de eerste koffie..de meesten hier gaan vannuit bed eerst de logs lezen...geven ze toe ook..alleen zijn zij niet op tv..en wat is nu mis ermee dat karim in zijn blote bast in de keuken rondloopt??zei er iemand dat het smerig is..nou ja..ik heb het alltijd warm en loop op mijn enige vrije dag echt wel naakt door de keuken om koffie te zetten..
Je trekt af en toe een kittig sportbroekje aan ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, maar ik loop gelukkig niet de hele dag in mijn stinkbadjas zoals Maik!!!
Ok, maar ik neem aan dat jij net als de meesten die het opvalt wel meer doucht dan wat wij door deze bewoners krijgen te zien...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:38 schreef trollie67 het volgende:
[..]
en kan wel een borstverkleining gebruiken!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je trekt af en toe een kittig sportbroekje aan ?
Natuurlijk blijft mooierquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en kan wel een borstverkleining gebruiken!!
Dat vind je zelf een goed idee? Zet dat er dan even bij.quote:
Ik weet nog wel een kliniekje ...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en kan wel een borstverkleining gebruiken!!
nee..maar daarvoor loopt miss je hele huishouding achter omdat je secret story kijkt....wij zijn toch allemaal geen jury van:hoe schoon is je huis??en we weten heus wel dat we ons irriteren aan dingen die wij zelf niet goed doen..want kom op...welke goede huisvrouw kan hier nu 20 uur tot nachts zelf om 4 uur de strem volgen zonder dat je huishouding verloedert??quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, maar ik loop gelukkig niet de hele dag in mijn stinkbadjas zoals Maik!!!
Ook jouw zonnige humeur tovert een glimlach op mijn lippen, mootiequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind je zelf een goed idee? Zet dat er dan even bij.
Ik word gek van al die aankondigingen hier, moet ik weer een bladzij verder lezen om erachter te komen dat het persoonlijke meningen etc. zijn.
theezakjes zijn niet aantrekkelijk hoor.quote:
Alex vertelde daarstraks dat hij nog maar sinds kort naar de sporschool (Thuis)gaat..Hij is niet zo lenigquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Sportman Alex heeft last van zijn rug en voert niks uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |