Het moest alleen gebakken op haar rug hangen...Grapjuhhhhhquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nu nog het hart op de juiste plek.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:14 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Nee irritante, domme gast. Als het me niet zou boeien dan kwam ik hier niet. En dan zou ik ook niet kunnen vinden dat het onzin is wat jij allemaal loop te verkondigen. Heb vanmiddag ook al gepost op jou achterlijke gezeik maar toen reageerde je niet..omdat je waarschijnlijk nog dommer bent dan Maik.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het moest alleen gebakken op haar rug hangen...Grapjuhhhhh
Retardquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:14 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Nee irritante, domme gast. Als het me niet zou boeien dan kwam ik hier niet. En dan zou ik ook niet kunnen vinden dat het onzin is wat jij allemaal loop te verkondigen. Heb vanmiddag ook al gepost op jou achterlijke gezeik maar toen reageerde je niet..omdat je waarschijnlijk nog dommer bent dan Maik.
Typisch dat je dat zegt, ik vond haar hier namelijk erg op Mona lijkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind 'r steeds irritanter worden. Als ze haar mond dichthoudt gaat het wel, maar die stem... net Mona uit BB1
Lekker doorgaan met je gezeik tegen anderen....quote:
En in de linker corner...Caveman.....heel sterk komend met een autoriteits probleem van de tegenstander...benieuwd hoe hij daar van terugkomt...after the break....quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Lekker doorgaan met je gezeik tegen anderen....
Thuis geen flikker te vertellen, zeker?
ik moest lachenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:03 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik doe ff Maikie na ..... Huh wat?
Huh, hoe.. wat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:17 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
In jouw post is jouw ook met een w hoor.
wie gaan er in dm schelden????quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:19 schreef mootie het volgende:
Kom op kinders, ga maar lekker in DM schelden.
De maat opnemen voor de gebreide peniskoker van De Stem.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:20 schreef akveor het volgende:
Maar ondertussen... waar is Joanna eigenlijk?
Nog niet gespot, dus misschien kan je het lief vragenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:20 schreef meneertje1972 het volgende:
@flashbox heb je de beelden van laura kunnen achterhalen?
Nee irritante, domme gast. Als het me niet zou boeien dan kwam ik hier niet. En dan zou ik ook niet kunnen vinden dat het onzin is wat jij allemaal loop te verkondigen. Heb vanmiddag ook al gepost op jouw achterlijke gezeik maar toen reageerde je niet..omdat je waarschijnlijk nog dommer bent dan Maik.quote:
Helaas dat onmogelijk na te doen zonder je gezicht te verstuikenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik moest lachen![]()
heb je er dan ook nog zo'n geitekop bij??
Taalkundige Spookjes...als je denkt alles gezien te hebben...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:20 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nee irritante, domme gast. Als het me niet zou boeien dan kwam ik hier niet. En dan zou ik ook niet kunnen vinden dat het onzin is wat jij allemaal loop te verkondigen. Heb vanmiddag ook al gepost op jouw achterlijke gezeik maar toen reageerde je niet..omdat je waarschijnlijk nog dommer bent dan Maik.
maik heeft er anders geen moeite mee!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:21 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Helaas dat onmogelijk na te doen zonder je gezicht te verstuiken
heb vanmiddag ook al gepost op jou...KOMMA...achterlijk gezeik...enzquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:20 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nee irritante, domme gast. Als het me niet zou boeien dan kwam ik hier niet. En dan zou ik ook niet kunnen vinden dat het onzin is wat jij allemaal loop te verkondigen. Heb vanmiddag ook al gepost op jouw achterlijke gezeik maar toen reageerde je niet..omdat je waarschijnlijk nog dommer bent dan Maik.
Die heeft vanaf zijn geboorte al op dat gezicht kunnen oefenenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
maik heeft er anders geen moeite mee!!!
Ik kom ook pas net binnen hoor, weet niet eens waar het over gaat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Taalkundige Spookjes...als je denkt alles gezien te hebben...
hoor ik hier een verborgen servio?? je hebt niets meegemaakt.. je hebt nul komma nul mensenkennis...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Taalkundige Spookjes...als je denkt alles gezien te hebben...
Ik gok saaie streamsquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:23 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik kom ook pas net binnen hoor, weet niet eens waar het over gaat.
Je bedoelt dat ze in de KvdW is of wat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De maat opnemen voor de gebreide peniskoker van De Stem.
Er moet ook een komma voor maarquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
heb vanmiddag ook al gepost op jou...KOMMA...achterlijk gezeik...enz![]()
( als in; ik heb vanmiddag ook al gereageerd op jou, wat een achterlijk gezeik)
gaan we grammatica doen?
hij is leuk...redelijk normaal tegenover de rest...al is dat niet moeilijk met die idiooten,maar boeiend is die ook niet,,valt alleen op omdat ie ouder is en dus enigzins normaalquote:
Ik weet niet waar ze is, ik maakte een GRJAPJEEE....quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze in de KvdW is of wat?
Ik heb het niet over mijn post he. Of ik moet dooie pixels hebben, maar ik zie in de originele post echt geen komma.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:14 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Nee irritante, domme gast. Als het me niet zou boeien dan kwam ik hier niet. En dan zou ik ook niet kunnen vinden dat het onzin is wat jij allemaal loop te verkondigen. Heb vanmiddag ook al gepost op jou, achterlijke zeikerd, maar toen reageerde je niet..omdat je waarschijnlijk nog dommer bent dan Maik.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
een half uur geen pukkels uitdrukken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |