Ik vind 'r steeds irritanter worden. Als ze haar mond dichthoudt gaat het wel, maar die stem... net Mona uit BB1quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:01 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb er de software niet voor, maar valt zelfs nog wel op muziek te zetten, denk ik..... Teringtiefus, de nieuwe Hit van Joanna, uitgebracht door FOK!
quote:
Ik doe ff Maikie na ..... Huh wat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:02 schreef Nobodies het volgende:
Heeft iemand al een makro gemaakt voor het auto-muten van specifieke mensen?
Soundboard is easy...mixen is een ander verhaal. Hier een voorbeeld van een maffe WOW guildleader die een eigen soundboard kreeg met zijn rants...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:01 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb er de software niet voor, maar valt zelfs nog wel op muziek te zetten, denk ik..... Teringtiefus, de nieuwe Hit van Joanna, uitgebracht door FOK!
Maik staat toch 24/7 op mutequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:03 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik doe ff Maikie na ..... Huh wat?
Teringtiefuszweet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:03 schreef Pearlbitch het volgende:
En nu zijn we lekker aan het fitnessen
Ik stoor mij aan alles van Jo, maar dat is inmiddels wel duidelijk. Ook haar voorkeurspositie. Bah.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:02 schreef Day het volgende:
Ik vind 'ik stond hier en .... zat daar en toen zei ik' van Jo heel erg storend. Is ook een manipulatiemiddel. Immers, immers die zo goed onthoudt waar iedereen tijdens het gebeuren was, zal de rest ook wel weten.
Het gaat er om dat we die samples hebben van '2000% zekkaaah te wettaah' en 'druk dan nuuuhuuu' en dat soort dingen. Maar die hebben we niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Soundboard is easy...mixen is een ander verhaal. Hier een voorbeeld van een maffe WOW guildleader die een eigen soundboard kreeg met zijn rants...
http://www.troxed.com/soundboard.php
Kwestie van geduld en je opname knop gereed houden...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:05 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Het gaat er om dat we die samples hebben van '2000% zekkaaah te wettaah' en 'druk dan nuuuhuuu' en dat soort dingen. Maar die hebben we niet.
dit dusquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kwestie van geduld en je opname knop gereed houden...
Ik denk dan dat heeft ze toch maar mooi voor elkaar, mocht dat al zo zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:00 schreef beequeen het volgende:
@Roevka: ik baal gewoon van de voorkeurspostitie van Jo. Je kunt toch niet ontkennen dat dat niet zo is?
Ja gek ik kan toch niet 6 weken geleden terug?quote:
Ik heb haar moeder net even via Twitter op de hoogte gesteld dat haar dochter volgens mij latent lesbisch is.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:48 schreef akveor het volgende:
Gofferdegoffer gewoon geen enkele cam op Joanna hè...![]()
![]()
Kan het nou niet echt bijzonder vinden wat ie allemaal aan het schreeuwen is......quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Soundboard is easy...mixen is een ander verhaal. Hier een voorbeeld van een maffe WOW guildleader die een eigen soundboard kreeg met zijn rants...
http://www.troxed.com/soundboard.php
Niet netjes van je dit keer....waarom zou je dat in hemelsnaam doen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:07 schreef Pearlbitch het volgende:
edit
[..]
Ik heb haar moeder net even via Twitter op de hoogte gesteld dat haar dochter volgens mij latent lesbisch is.
Heel de dag door dat F******ng gezeik over ''voorkeurspositie'' wat een bullshit. Als zij toestemming krijgt van Gerard en Servio om te mogen praten met thuisfront (30 hele seconden) dan is dat voorkeurbehandeling. Als er 5 mensen staan genomineerd en dit duidelijk teveel is en ze er dus 2 van maken, dan komt dat omdat het Joanna is. Als er jusdorange het huis ingaat omdat zij dat toevallig ook drinkt, is het een voorkeursbehandeling. Wtf boeit jullie dat nou? Serieus, kijk er naar hoe het gaat of kijk niet..quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik stoor mij aan alles van Jo, maar dat is inmiddels wel duidelijk. Ook haar voorkeurspositie. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |