SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake's Jack geeft voor Fokmembers 6% korting! (geldig tot 01-06-2011)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 15% off Brainwavz:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: $5 off Brainwavz M2 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: $10 off Brainwavz M3 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert n keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).
Chinese Webshops topic #124 Waar het ons allemaal lekker boeit![]()
Ik voel me niet serieus genomen als ik in dit topic reageer met zo'n titel
Welke (chinese) webshop is wel leuk voor kleding ed. en heeft een engelse website?Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Vancl. Maar die bezorgt niet meer in nederland.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:15 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik voel me niet serieus genomen als ik in dit topic reageer met zo'n titel
Welke (chinese) webshop is wel leuk voor kleding ed. en heeft een engelse website?
Je zou asos kunnen proberen![]()
'UK's largest independent online fashion and beauty retailer'quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:23 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Vancl. Maar die bezorgt niet meer in nederland.
Je zou asos kunnen proberenIP WLAN Cam ook bij MP4 Nation: http://mp4nation.net/cata(...)b8ced3c1f56dd49d6d76quote:The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zoveel verdienen ze er toch niet aan. 70$ inkoop, 70 verkoop. Je zou denken dat het gedoe met retouren, garantie, lange verzending het niet de moeite waard zou maken.quote:![]()
Kleine fout ontdekt in de OP:quote:Jack is een mede-eigenaar van Zarmark een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. Zarmark is een webshop met een redelijk uitgebreid assortiment, deze shop heeft een goede service omdat het toch wel een van de kleinere shops is, het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij Zarmark hebben besteld. De reden dat mensen bij Zarmark bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, service01@zarmark.com. Om een schatting te maken van de prijs die Zarmark voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.Nederlander in Mnchen, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Ik zoek trouwens een hardcore mini zaklampje voor een beetje normale prijs
http://www.dealextreme.co(...)ashlight-3-aaa-26798
leek me wel wat, maar ik snap soms echt niet het verschil tussen al die zaklampen, deze met dit uiterlijk staat nog 100x in de lijst met verschillende uit een lopende prijzen![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:23 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Vancl. Maar die bezorgt niet meer in nederland.
Je zou asos kunnen proberen(chinese staat tussen haakjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
'UK's largest independent online fashion and beauty retailer'
[..]
IP WLAN Cam ook bij MP4 Nation: http://mp4nation.net/cata(...)b8ced3c1f56dd49d6d76) En dan nog iets. Het is waarschijnlijk goedkoper om uit UK te halen dan bij Vancl. echt goedkoop zijn ze namelijk niet.
![]()
Ohai. Did i miss anything? Ben na topic 122 afgehaakt omdat ik.. Nou ja, moest verhuizen.
ik zoek nog wat spulletjes eigenlijk, vanwege de verhuis, en waar kan je die beter scoren als in.. Jup. Kan het alleen niet echt vinden, dus misschien heeft iemand al eens iets gezien bij de webshops waar ik iets mee kan. Ik zoek nog wat powercords welke normaal gesproken voor pc's gebruikt worden.. Zeg maar zo eentje:
http://www.dealextreme.co(...)ble-120cm-250v-23189
Maar dan met een erg korte snoer van een centimeter of 50 maximaal. Ik weet dat ze bestaan, kan ze alleen in Nederland niet vinden. DX en BIC hebben ze iig niet. Tenminste, niet met korte kabels.
Tevens ben ik uiteraard verhuisd naar een ghetto en wil ik mijzelf kunnen beschermen tegen carjacking. Aangezien pepperspray, 100000000 volt stunguns en mobile kerncentrales nog steeds verboden zijn in Nederland om bij je te hebben zat ik te denken om, multifunctioneel, een lekker grote, felle zaklamp in de auto te leggen. Eentje met assault crown uiteraard. Staan er genoeg op bijv. DX, maar goed, meeste van die dingen hebben vrij exotische batterijen nodig. Dus als iemand er eentje weet die gewoon oplaadbare penlites slikt (of in ieder geval iets wat in een normale batterijlader past zodat ik niet NOG een lader + aparte set exotische batterijen moet kopen) sta ik open voor suggesties.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ehm die marktplaats advertentie is toch echt wel heel anders... die van DX kan je dus gewoon op afstand laten bewegen...![]()
Welcome back neo2000, hopelijk ging het verhuizen een beetje voorspoedig.
Heb ff gekeken... '3-Prong EU'-snoeren kan ik alleen in 1.2m en langer vinden.
Zijn deze ook verboten eigenlijks? (Gewoon een leuk poppetje aan m'n sleutelhanger dacht ik, iets anders zag ik er nou helemaal niet in...)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Thnx. En ja hoor, veel hulp gehad.
Ik vrees het wel. Volgens mij is alles wat gebruikt kan worden als speciale decoratie voor je vingers verboden, omdat het gecategoriseerd wordt als wapen.
Wat mij bevreemd is dat men:
1. kruisbogen is vergeten op te nemen in de wet schijnbaar. (is gewoon legaal in NL)
2. je bij iedere viswinkel levensgevaarlijke messen kan kopen die inklapbaar zijn etc etc. Paar jaar geleden lagen daar ook gewoon vlindermessen en stiletto's bij, tegenwoordig mag dat dan weer niet.
Oh, en zaklampen mogen ook gewoon, terwijl zo'n assault crown niet tof voor je is zeg maar.Toch best wel effectief in de auto denk ik zo, mocht je echt eens een aanvaring met een aso krijgen.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Een lieve poes sleutelhangerquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:33 schreef shiznuts het volgende:
Welcome back neo2000, hopelijk ging het verhuizen een beetje voorspoedig.
Heb ff gekeken... '3-Prong EU'-snoeren kan ik alleen in 1.2m en langer vinden.
Zijn deze ook verboten eigenlijks? (Gewoon een leuk poppetje aan m'n sleutelhanger dacht ik, iets anders zag ik er nou helemaal niet in...)
![]()
Hetzelfde effect als je sleutels door je vingers doen![]()
Dit is ook wel iets, handige grote sleutelhanger waardoor je de sleutels niet snel kwijt raakt en makkelijk kunt vasthouden![]()
In Nederland is alles een verboden wapen als je van te voren bedenkt iets mee te nemen om "in het geval dat" als wapen te kunnen gebruiken Een kaasschaaf meenemen verboten, de assaultcrown ook![]()
Daarom ook nooit verklaren dat je iets had meegenomen voor zelfverdediging, alles was toevallig en survival instinct deed de rest![]()
Doe wel een nichterig polsbandje om je assault crown, dan kan het ding nooit uit je handen worden getrokken en in je eigen hersenpan komen![]()
![]()
Miauw, miauw.. I JUST TURNED YOUR FACE INTO A BLOODY PULP WITH MA KITTEY!Common sense is my super power. What's yours?
Je kunt ook gewoon je deur vergrendeld houden natuurlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
De darts over de rug van een gifkikker halen, hoef je alleen je autoraampje op een kier te zetten![]()
http://www.tinydeal.com/l(...)ui21504-p-17965.html![]()
Heb ook alweer vanalles besteld :$
Dat samurai horloge was natuurlijk veels te groot voor mijn pols (had beter de vrouwenversie kunnen kopen)
http://www.dealextreme.co(...)ck-120cm-cable-58217
Gewoon omdat het kan. Heb namelijk al de chillste oordoppen ooit: Sunrise SW-Xcape. Gekocht bij zococity.. echt een aanrader!
http://www.zococity.es/pr(...)e-Audio-Sw-Xcape.htm
Dit zijn dus de Sunrise SW-Xcape v1. Op Head-Fi geroemd om zijn fantastische geluid. Hier goedkoper dan via ebay.
Heel gedetailleerd en toch ook lichtelijk warm geluid. Kan met EQ makkelijk omgetoverd worden in een basshead IEM. Dat is leuk voor bijv. Justice of Daft Punk.
Echt beste aankoop ooit geweest.
http://www.zococity.es/product/150/0/0/1/2/Hifiman-RE-ZERO.htm
Deze vind ik dan weer niks. Worden op Head-Fi ook geroemd maar zijn veel te kil, helemaal geen enkele bass.
http://lightake.com/detai(...)C_Laptop_White-32253
Geen idee waarom ik deze gekocht hebEcht geen enkel idee.
Ik heb al 2 kanen koptelefoons die me niet echt bevielen. Heb een Sennheiser HD201 en nog een goed ding van de Aldi. En dan ook nog die ene die hier onder staat.
http://www.mymemory.co.uk(...)-PortaPro-Headphones
Volgens Head-Fi de beste koptelefoon voor zijn geld. Al 25 jaar.
Oja en nog een wii controller voor bij mn android telefoon, kan ik mooi emulators spelen
http://cube.lightake.com/(...)Ds_Flashlight_White_(3_LR1130_Included)_-24679
5x gekocht, bij Jack omdat ze daar maar 25 cent kosten als je er 5 koopt
Op ebay, puur uit verveling. Voor 1 euro.![]()
Top! Dit soort reviews moeten we hebben![]()
Sunrise SW-Xcape v1 <- zien er top uit, helaas zijn in-ears niet voor mij![]()
![]()
Sorry voor de dubbel posts de hele tijd, maar ik zit meestal mobiel op Fok! En ik klik vaak op "quote" ipv "edit" vandaar![]()
Ik heb eigenlijk nog geen goede gebruikerservaringen gehoord over cheap-ass over-ears.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef Ballsofsteel het volgende:
Sunrise SW-Xcape v1 <- zien er top uit, helaas zijn in-ears niet voor mij
What-ap with that?
Zie post boven mijquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog geen goede gebruikerservaringen gehoord over cheap-ass over-ears.
What-ap with that?![]()
![]()
Niet wat Head-Fi'ers vinden, wat FOK!kers ervan vinden.quote:
Ennuh... naast geluid mag best het aspect 'trendy design' meespelen.![]()
Wat bedoel je met over-ears?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog geen goede gebruikerservaringen gehoord over cheap-ass over-ears.
What-ap with that?![]()
HD-201 is opzich voor zijn geld goed. Aleen de drivers zitten wel bijna aan hun max. Dus dat is jammer. Die Koss Porta Pro zien er 80s uit (dat vind je leuk/verschrikkelijk) maar schijnen ook erg goed te zijn. Ljokerl heeft ook een topic over koptelefoons.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Niet wat Head-Fi'ers vinden, wat FOK!kers ervan vinden.
Neem aan dat je dat bedoelt met over-ears?![]()
Deze bedoel ik. Of zit ik er helemaal naast en heb je het over iets heel anders?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:41 schreef ErkendFokker het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.zococity.es/pr(...)e-Audio-Sw-Xcape.htm
Dit zijn dus de Sunrise SW-Xcape v1. Op Head-Fi geroemd om zijn fantastische geluid. Hier goedkoper dan via ebay.
Heel gedetailleerd en toch ook lichtelijk warm geluid. Kan met EQ makkelijk omgetoverd worden in een basshead IEM. Dat is leuk voor bijv. Justice of Daft Punk.
Echt beste aankoop ooit geweest.![]()
Wat heb je tegen in-ears?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef Ballsofsteel het volgende:
Sunrise SW-Xcape v1 <- zien er top uit, helaas zijn in-ears niet voor mij
Ik vond ze eerst zelf ook behoorlijk kut. Maar als je van goede kwaliteit hebt dan zitten ze prima, je merkt op een gegeven moment niet eens dat ze in je oren zitten.![]()
Nou hoe ze zitten heb ik geen last van, maar het schuur-geluid dat de draadjes maken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:09 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Wat heb je tegen in-ears?
Ik vond ze eerst zelf ook behoorlijk kut. Maar als je van goede kwaliteit hebt dan zitten ze prima, je merkt op een gegeven moment niet eens dat ze in je oren zitten.![]()
Met deze dingen op je schedel ben je echt een hippe vogel hoor, juist omdat niemand het durftquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Niet wat Head-Fi'ers vinden, wat FOK!kers ervan vinden.
Je krijgt ook respect op straat van de kenners
![]()
![]()
Met dure oordoppen (als er een beetje een fatsoenlijke kabel op zit) heb je dat niet meer. En er zit een shirt clip bijgeleverd waardoor je de microphonics (zo noemen ze dat schuurgeluid) vermindert. Als je het dan nog niet goed vindt kan je de draad ngo over je oor doen (oordoppen op de kop in). Dan is het helemaal weg.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Nou hoe ze zitten heb ik geen last van, maar het schuur-geluid dat de draadjes maken.![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:08 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Deze bedoel ik. Of zit ik er helemaal naast en heb je het over iets heel anders?Ik quotete shiznuts, niet jou :p Hij had het over over-ears ... Geen idee wat dat isquote:![]()
Heb laatst meelec m9 besteld, schijnen ook goede oordoppen te zijn. Maar verder volledig offtopic want komt uit vs![]()
![]()
Meelec maakt ook zeker goed spul. Ik had M11 en die vond ik heel goed. Totdat ik die sunrise binnen kreegquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:42 schreef ElmoFan het volgende:
Heb laatst meelec m9 besteld, schijnen ook goede oordoppen te zijn. Maar verder volledig offtopic want komt uit vsWat een verschil.
Maar Meelec is niet voor niets een van de favourite brands op Head-fi
[ Bericht 4% gewijzigd door ErkendFokker op 23-03-2011 21:55:20 ]![]()
Bedankt voor de tips! Helaas zit ik op china-budget, dus moet ik even wachten voor ik ze kan kopen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:19 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Met dure oordoppen (als er een beetje een fatsoenlijke kabel op zit) heb je dat niet meer. En er zit een shirt clip bijgeleverd waardoor je de microphonics (zo noemen ze dat schuurgeluid) vermindert. Als je het dan nog niet goed vindt kan je de draad ngo over je oor doen (oordoppen op de kop in). Dan is het helemaal weg.![]()
Ghehe, herkenbaar. Ik heb ondertussen al genoeg in china uitgegeven. Als ik dat allemaal in 1x aan iets goeds had uitgegeven dan had ik nu echt fantastische dingen gehad. Maar in plaats daar van heb ik een heleboel kapotte kanen oordoppenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:50 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips! Helaas zit ik op china-budget, dus moet ik even wachten voor ik ze kan kopen.En kanen koptelefoons die kut klinken.
![]()
Headphones die als schelpen over je oren zitten (denk Beats Studio).quote:
On-ears (denk Beats Solo) wat mij betreft ook goed. Zie ook deze monsterlijke site.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
http://www.head-fi.org/fo(...)s-studio-added-03-22 :pquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Headphones die als schelpen over je oren zitten (denk Beats Studio).
On-ears (denk Beats Solo) wat mij betreft ook goed. Zie ook deze monsterlijke site.
Heb zelf de HD201, een of ander Aldi ding en dus gisteren die porta pro besteld. Maar eens kijken of het wat is. ben zelf eigenlijk meer van de IEMs omdat ze best comfortabel zijn eigenlijk (niet zo'n zwaar ding op je hoofd)![]()
pandawill happy hour is weer begonnen..
7" ipad voor $69,95 over 2 dagen 6 uur en 14 minuten. (dus om 0700u smorgens!)
Qpad 7 Inch Tablet PC Android 1.6 WIFI
http://www.pandawill.com/index.php?main_page=happyLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ik had een tijd lang in-ears van Creative, maar die waren vrij onaangenaam. Ik besloot voor kwaliteit en comfort te gaan en kocht de echte Beats Solo by Dr Dre, on-ear types. De geluidskwaliteit was echt fenomenaal toen ik die voor het eerst opzette.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:26 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
http://www.head-fi.org/fo(...)s-studio-added-03-22 :p
Heb zelf de HD201, een of ander Aldi ding en dus gisteren die porta pro besteld. Maar eens kijken of het wat is. ben zelf eigenlijk meer van de IEMs omdat ze best comfortabel zijn eigenlijk (niet zo'n zwaar ding op je hoofd)Maar meh... on-ears is bij langdurig gebruik ook niet echt comfortabel. Ik ben daarna eigenlijk verrast door m'n Brainwavz Alpha's van $4,-. Een mad bass en een lekkere vibe, toch vrij comfortabel en eigenlijk gebruik in die tegenwoordig vaker dan mijn Beats. Maar wat ik eigenlijk wil proberen zijn over-ears met noise cancellation en crisp sound maar toch met de nodige bass. Ff Studio's gaan kopen is leuk bedacht, maar daar hangt een prijskaartje aan. Ik heb bij de Saturn hier een simpele en opvouwbare noise-reduction headphone gekocht. Maar dat is het toch ook niet.
Ik zou nu eigenlijk gewoon de kwaliteit-prijs verhouding van de Brainwavz Alpha terug willen zien in een over-ear (eventueel comfortabele on-ears) headphone. Ik begrijp dat dt niet kan voor vier dollar, maar 30 40 wel zou je toch denken? Maar daar hoor je eigenlijk nauwelijks wat over.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Omg ik zie net een heel beschamende faal op m'n paypalOp never-buying had ik een keer een centdeal besteld waar ze een dollar insurance bijgeplakt hadden en die niet aankwam, toen maakte ik een geschil aan. Nu zie ik dat ik de claim bij lightake gemaakt had, zelfde bedrag en zelfde orderweek.
Die sites zijn toch allebei van Jack? Maar dan nog is het best lullig![]()
![]()
Nee never-buying is niet van Jack :p Jack is geen nakkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:10 schreef 08gnoT. het volgende:
Omg ik zie net een heel beschamende faal op m'n paypalOp never-buying had ik een keer een centdeal besteld waar ze een dollar insurance bijgeplakt hadden en die niet aankwam, toen maakte ik een geschil aan. Nu zie ik dat ik de claim bij lightake gemaakt had, zelfde bedrag en zelfde orderweek.
Die sites zijn toch allebei van Jack? Maar dan nog is het best lullig![]()
Dan heb ik dat al die tijd verkeerd gedachtquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:31 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Nee never-buying is niet van Jack :p Jack is geen nakkerMaar een bestelling doen om het goed te maken dan
![]()
![]()
Ctrl+f even op dit: (C7) JVC HA-M750 Black Series Krijgt een 8 op isolation.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik had een tijd lang in-ears van Creative, maar die waren vrij onaangenaam. Ik besloot voor kwaliteit en comfort te gaan en kocht de echte Beats Solo by Dr Dre, on-ear types. De geluidskwaliteit was echt fenomenaal toen ik die voor het eerst opzette.Maar meh... on-ears is bij langdurig gebruik ook niet echt comfortabel. Ik ben daarna eigenlijk verrast door m'n Brainwavz Alpha's van $4,-. Een mad bass en een lekkere vibe, toch vrij comfortabel en eigenlijk gebruik in die tegenwoordig vaker dan mijn Beats. Maar wat ik eigenlijk wil proberen zijn over-ears met noise cancellation en crisp sound maar toch met de nodige bass. Ff Studio's gaan kopen is leuk bedacht, maar daar hangt een prijskaartje aan. Ik heb bij de Saturn hier een simpele en opvouwbare noise-reduction headphone gekocht. Maar dat is het toch ook niet.
Ik zou nu eigenlijk gewoon de kwaliteit-prijs verhouding van de Brainwavz Alpha terug willen zien in een over-ear (eventueel comfortabele on-ears) headphone. Ik begrijp dat dt niet kan voor vier dollar, maar 30 40 wel zou je toch denken? Maar daar hoor je eigenlijk nauwelijks wat over.
(C12) Panasonic RP-HTX7 zou je ook kunnen overwegen, ziet er een stuk minder lomp uit :p
(C15) Equation Audio RP-15MC ook niet slecht.
Ik denk dat je zou moeten kiezen tussen deze 3. Je hebt hier de meeste kans op de panasonic te vinden (maar dan een stuk duurder geloof ik..) of de JVC.
http://www.head-fi.org/fo(...)s-studio-added-03-22
Deze gast weet wel waar hij over praat.. Je moet de balans zien te vinden tussen comfort, sound en isolation. Ik denk dat dat bij de 3 hierboven wel goed zit..
On-Ear is inderdaad echt vervelend, gaat echt op je oren drukken idd. Daarom around-ear of IEM
Ik vind die JVC's heel erg lomp, maar ze zien er kwa kwaliteit, sound en isolation wel goed uit.
[ Bericht 4% gewijzigd door ErkendFokker op 24-03-2011 02:43:30 ]![]()
Die van mij ben ik nog hartstikke tevreden mee en ze krijgen best wat te verduren in die maanden dat ik ze heb/draag.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:11 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ghehe, herkenbaar. Ik heb ondertussen al genoeg in china uitgegeven. Als ik dat allemaal in 1x aan iets goeds had uitgegeven dan had ik nu echt fantastische dingen gehad. Maar in plaats daar van heb ik een heleboel kapotte kanen oordoppenEn kanen koptelefoons die kut klinken.
Net wat op wat spul op eBay geboden m.b.v. 08gnot search. Morgenvroeg weet ik of ik wat gewonnen heb.![]()
Koptelefoon of doppen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:43 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die van mij ben ik nog hartstikke tevreden mee en ze krijgen best wat te verduren in die maanden dat ik ze heb/draag.
Net wat op wat spul op eBay geboden m.b.v. 08gnot search. Morgenvroeg weet ik of ik wat gewonnen heb.![]()
op zich maken ze best goede doppen inderdaad. Bouwkwaliteit is alleen echt heel slecht. Lijkt haast wel expres zodat je er meer koopt ofzo... Slapen doe ik niet aan, ben verslaafd aan china shoppingquote:Op donderdag 24 maart 2011 04:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Doppen.
Ebay zijn beide binnen.
Damn, ik moet eens gaan slapen.maar het is nu laat zat. Moet over 4u weer op. Good night.
![]()
Happy Hour zojuist voorbij gekomen;
en ik had nog price ook, een edhardy iphone 4 case voor 0.01$
WHOOOOOOOEI![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
handig overzichtje met wat de prijzen zijn per KG van verschillende verzendbedrijven
en hoelang je gemiddeld moet wachten op een pakketje.![]()
BIC package has arrived... met Wayfarer (damn, je zou hem haast bij de lokale opticien willen terugbrengen voor een refund, het is echt alles erop en eraan), enne, staat wel leuk boven m'n pyjama zo'n zonnebril, straks eerst maar eens douchen en fatsoenlijk aankleden, meteen ff zo'n CK boxer passen.
Kwam ook een ander pakketje binnen, ik dacht, oh, dat is de helikoptertrainingskit zeker? Maar het was de freebie die ik won bij Suntek. Pink magic cute haircurlers of zo. Joepie.![]()
Nu nog wachten op de RC heli trainings-/crashkit, de 1/4"-20 Tripod screw to Flash Hot Shoe Mount Adapter en een mic pop filter. Yay!
Hoe lang was die freebie onderweg?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:09 schreef shiznuts het volgende:
BIC package has arrived... met Wayfarer (damn, je zou hem haast bij de lokale opticien willen terugbrengen voor een refund, het is echt alles erop en eraan), enne, staat wel leuk boven m'n pyjama zo'n zonnebril, straks eerst maar eens douchen en fatsoenlijk aankleden, meteen ff zo'n CK boxer passen.
Kwam ook een ander pakketje binnen, ik dacht, oh, dat is de helikoptertrainingskit zeker? Maar het was de freebie die ik won bij Suntek. Pink magic cute haircurlers of zo. Joepie.![]()
Nu nog wachten op de RC heli trainings-/crashkit, de 1/4"-20 Tripod screw to Flash Hot Shoe Mount Adapter en een mic pop filter. Yay!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Eh.. het mailtje met 'Please be informed that your order has been shipped from Hong Kong on 25 February 2011 by Standard Air Mail postal service' doet concluderen een maand. En volgens mij duurde het ook ff voordat de deelname geverifieerd was en het ook daadwerkelijk op de bus was gedaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoe lang was die freebie onderweg?
Nakkers bij MP4Nation. Had zo'n mp3 speler en oordoppen gewonnen op facebook. Dus die raz mailt mij, om te vragen wat mn adres is.
Dus ik mail netjes terug met mijn adres. Maar heb tot de dag van vandaag niks meer van ze gehoord, pakketje is hier niet, heb hem nog een paar berichten gestuurd maar hij reageert niet meer :s![]()
gewoon keihard lekker publiek @mp4nation tweetenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:56 schreef ErkendFokker het volgende:
Nakkers bij MP4Nation. Had zo'n mp3 speler en oordoppen gewonnen op facebook. Dus die raz mailt mij, om te vragen wat mn adres is.
Dus ik mail netjes terug met mijn adres. Maar heb tot de dag van vandaag niks meer van ze gehoord, pakketje is hier niet, heb hem nog een paar berichten gestuurd maar hij reageert niet meer :s
jaja, en azo...![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:09 schreef shiznuts het volgende:
![]()
Grrr, vandaag mijn BIC pakketje ontvangen met wat ledlampjes,liggen er gewoon al 2 van de 6 kapot in de verpakking.![]()
![]()
Overdreven, dat lach bandjequote:Net alsof er echt mensen daar zijn die helemaal uit hun dak gaan
Verschrikkelijk.
![]()
Ik zat al te twijfelen over zo'n wayfarer van BIC, welke heb je gekocht? Deze? http://www.buyincoins.com(...)s-product-1611.html?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:09 schreef shiznuts het volgende:
BIC package has arrived... met Wayfarer (damn, je zou hem haast bij de lokale opticien willen terugbrengen voor een refund, het is echt alles erop en eraan![]()
Ja. (spreek even voor hemquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:01 schreef l30n het volgende:
[..]
Ik zat al te twijfelen over zo'n wayfarer van BIC, welke heb je gekocht? Deze? http://www.buyincoins.com(...)s-product-1611.html?)
![]()
bij welke chinese webshop kan je ook alweer schilderijtjes laten maken?Don't trust anyone else!
Trust me!![]()
Zou ik ook graag willen wetenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef groggy het volgende:
bij welke chinese webshop kan je ook alweer schilderijtjes laten maken?![]()
![]()
Hoi, ben een beetje aan het browsen op TaoBao, echter zie ik bij de kledingmaten van jassen heel vaak staan "chest circumference" of gewoon "chest" en vervolgens 60-65 centimeter van S tot L. Ben zelf slank en heb een borstomtrek van 92 cm dus vroeg me af hoe zij dit meten?
Alvast bedankt![]()
![]()
Inderdaad. Thnx.quote:Nice... al komt het niet helemaal meer in de buurt van wat het is geweest...quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:48 schreef ElmoFan het volgende:
De Alpha Brainwavz zijn weer terug:
http://mp4nation.net/cata(...)info&products_id=402Misschien is er daarbovenop nog een speciale FOK!discount te krijgen?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:51 schreef ElmoFan het volgende:
Brainwavz alpha's zijn nu 5$ tot vrijdag bij mp4nation
Ik denk met Chinezen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:20 schreef Granaatappel het volgende:
Hoi, ben een beetje aan het browsen op TaoBao, echter zie ik bij de kledingmaten van jassen heel vaak staan "chest circumference" of gewoon "chest" en vervolgens 60-65 centimeter van S tot L. Ben zelf slank en heb een borstomtrek van 92 cm dus vroeg me af hoe zij dit meten?
Alvast bedankt
Je hebt door dat die quote heel oud is?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Misschien is er daarbovenop nog een speciale FOK!discount te krijgen?![]()
![]()
Ja dat dacht ik ook al tot ik de centimeter pakte, leek wel kleuter zo klein.quote:
Misschien iemand anders hier ervaring mee?![]()
Heel oud?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:29 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je hebt door dat die quote heel oud is?Paar maandjes maar. Maar ik bedoelde met de korting daarbovenop, op die 9.50, want een tijdje geleden kon het schijnbaar uit om ze voor $5,- de deur uit te doen, waarom nu niet?
Ik denk dat ze geld willen verdienenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heel oud?Paar maandjes maar. Maar ik bedoelde met de korting daarbovenop, op die 9.50, want een tijdje geleden kon het schijnbaar uit om ze voor $5,- de deur uit te doen, waarom nu niet?
![]()
Zo juist wat besteld op BIC met couponcode: 10%eBay110 geeft toch weer 10% korting
Ps. ik heb de vorige topics niet gevolgd, dus weet niet of deze code al langs gekomen is.![]()
Menigeen heeft het als signature.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:39 schreef Anne-Myrthe het volgende:
Zo juist wat besteld op BIC met couponcode: 10%eBay110 geeft toch weer 10% korting
Ps. ik heb de vorige topics niet gevolgd, dus weet niet of deze code al langs gekomen is.
Btw, met recommender had je nog een extra 5% gehad.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:39 schreef Anne-Myrthe het volgende:
Ps. ik heb de vorige topics niet gevolgd, dus weet niet of deze code al langs gekomen is.Als je slim bent maak je je zelf ook recommender, nog 5% extra korting (aka dus gewoon elke keer als je besteld een nieuw account.)
Had ik ook, wist alleen niet meer welke naam ik gebruikt had. Ik verwacht dat ik binnen twee weken mijn zooi wel binnen heb, ik zal tzt mijn bevindingen wel postenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Menigeen heeft het als signature.
Btw, met recommender had je nog een extra 5% gehad.![]()
![]()
Even een vraagje voor de heli piloten hier, welke helicopter raden jullie aan voor een beginner? Niet te groot, niet te duur maar wel met gyro.![]()
Spannennnddd!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:01 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Had ik ook, wist alleen niet meer welke naam ik gebruikt had. Ik verwacht dat ik binnen twee weken mijn zooi wel binnen heb, ik zal tzt mijn bevindingen wel postenAltijd leuk h? Cadeautjes voor jezelf kopen en ze als verrassing aan de deur aantreffen
Wat ga je ermee doen? Binnen vliegen? Buiten vliegen? Heb je binnen genoeg ruimte? Heb je buiten een aardig ruime tuin of een veldje in de buurt misschien?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:59 schreef UncleSam het volgende:
Even een vraagje voor de heli piloten hier, welke helicopter raden jullie aan voor een beginner? Niet te groot, niet te duur maar wel met gyro.
Binnen: IR (Infrared) heli, coaxiaal (dubbele rotor)
Buiten: RF (Radiofrequency) 27 MHz, of 2.4Ghz systeem
Stabiliteit? Coaxiale heli met gyro.
Manoeuvrebiliteit? 4CH Flybar of flybarless fixed pitch systeem
3D? 6CH collective pitch systeem
Als ik zo deze punten zie 'beginner, niet te groot, niet te duur maar wel met gyro' dan denk ik al gauw aan een Volitation, een H8 X-Power (heet ook wel Pro Exceed) als echt nette modellen. Iets kleiner en goedkoper heb je de Syma Alu Shark 006. Voordeel van deze heli's is dat ze ook buiten te gebruiken zijn vanwege de RF i.p.v. IR die je toch eigenlijk tegenkomt op alle heli's die kleiner zijn dan dat. Buiten houdt echter niet in dat je elke dag naar buiten kan om te vliegen, des te kleiner ze zijn, des te vatbaarder zijn ze voor wind. Je kunt eigenlijk alleen in (zo goed als) windstille condities vliegen. Ga je voor IR, dan heb je werkelijk keuze uit tientallen, zo niet honderden verschillende heli's voor binnengebruik. Zijn allemaal quasi hetzelfde gebouwd dus veel verschil is daar niet.
En de 15% code werkt, heb ze net besteld voor $8,07. Is misschien geen $5 maar die actie had ik net gemist. Alsnog vind ik het knap dat het voor dit geld kan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:48 schreef ElmoFan het volgende:
De Alpha Brainwavz zijn weer terug:
http://mp4nation.net/cata(...)info&products_id=402![]()
![]()
Dear fliend,quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:56 schreef Schild het volgende:
Grrr, vandaag mijn BIC pakketje ontvangen met wat ledlampjes,liggen er gewoon al 2 van de 6 kapot in de verpakking.
Solly for the tlouble
Fliend, we make sure that we have checked evelything is ok before we send out your older, may be something happened on the way to you.![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:36 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geld willen verdienenNou ja, is eigenlijk ook wel zo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:14 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
En de 15% code werkt, heb ze net besteld voor $8,07. Is misschien geen $5 maar die actie had ik net gemist. Alsnog vind ik het knap dat het voor dit geld kan.
Twee stuks voor 10,33 EUR is natuurlijk best een koopje te noemen.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:22 schreef Koen. het volgende:
[..]
Dear fliend,
Solly for the tlouble
Fliend, we make sure that we have checked evelything is ok before we send out your older, may be something happened on the way to you.![]()
![]()
Ze zijn binnen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef PeeJie_ het volgende:
Trouwens deze spullen besteld bij DealExtreme op dit moment:
http://www.dealextreme.co(...)0-hour-standby-30407
[ afbeelding ]
Bluetooth headset, (kopie) van Nokia, lijkt me chill voor onderweg
http://www.dealextreme.co(...)keyboard-white-45252
[ afbeelding ]
Bluetooth toetsenbord, voor me pa, zijn laptop toetsenbord was niet meer leverbaar en hij had een draadloze kleine nodig. Indien handig, bestel ik er ook een voor mezelf, voor me ps3
[..]
Iemand enig idee vanaf hoe lang het nu nog kan duren?
Even een korte kleine eerste review:
Nokia Headset, beetje groot, goed en mooi geluid, jammer dat ik niet wist dat er een andere stekker bij zat (gelukkig had ik nog een nokia lader), irritant lichtje wat ik meteen ga afplakken.
Bluetooth keyboard
Ziet er degelijk uit, binnenkort even uitproberen. Kopie van een apple draadloze toetsenbord, op wat vormgeving puntjes naWie niet dom is moet slim zijn!![]()
Wow! Twee dagen! Als dat geen record is!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heb ik ook al eens gehad.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:11 schreef shiznuts het volgende:
Wow! Twee dagen! Als dat geen record is!![]()
Ik heb wel eens de postbode aan de deur gehad... en toen moest ik zelfs nog bestellen!quote:The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die gekke chinezen altijd hequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de postbode aan de deur gehad... en toen moest ik zelfs nog bestellen!![]()
Joa. Die benne nie goud wies.quote:
Vraagje btw, iemand een idee waar je zo'n muts (00:50) vandaan kan halen:
Hanky Panky DEAL EXTREME! lol. heb volgende week mijn e-cigarette. *klik* heb er vijf besteld en 1 voor mezelf. dus in totaal 6. de andere vijf zijn voor illegale handel
''een dag niet gebeund, is een dag niet geleefd''.
''De wereld is n groot gekkenhuis, en dit is het hoofdkantoor''.![]()
Zo vandaag toch nog de MD80 cam gekregen, leuk dingetje wel. (claim maar weer afgesloten)
Maar hoe stel je hem nu zo in, dat hij automatisch begint als je praat zegmaar?
Of kan dat niet bij alle MD80's?toch?![]()
Heb het gevondenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:34 schreef keesos het volgende:
Maar hoe stel je hem nu zo in, dat hij automatisch begint als je praat zegmaar?
Of kan dat niet bij alle MD80's?
toch?![]()
Gd thinkin' m8.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:36 schreef Schild het volgende:
@shiznuts; Zoek eens bij E-bay op 'skull balaclava'(Hum, ook al allemaal van dat dunne stof helaas
)
quote:Enjoying it so far?
Ik heb vandaag mijn MD80 van Pandawill binnen gekregen. Maar ik weet gewoon echt niet hoe het werkt. Ik dacht dat het makkelijk was. Als ik 'm oplaad dan blijft het lampje daarna aan. En dan druk ik op record. Maar dan gebeurt er niks..
Kapot?
Koen![]()
Heb je er een microSD kaartje in?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:55 schreef Koen. het volgende:
Ik heb vandaag mijn MD80 van Pandawill binnen gekregen. Maar ik weet gewoon echt niet hoe het werkt. Ik dacht dat het makkelijk was. Als ik 'm oplaad dan blijft het lampje daarna aan. En dan druk ik op record. Maar dan gebeurt er niks..
Kapot?
Koen![]()
ha ha toevallig ik zat net ook op die pagina te kijken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef monkeybrain het volgende:
8gnot, al in bestelling staan?![]()
[ afbeelding ]
ga jij die kopen![]()
dan wel ff een rewiev gevenBAM dit is 3KB![]()
Ze zien er wel leuk uit, op een plaatje, maar je hebt er echt niks aan lijkt me.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]Lightinthebox heb ik wel een aantal keer voorbij zien komen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:01 schreef GuitarJJ het volgende:
Google ads van DX. Nog nooit eerder gezien op fok
[ afbeelding ]
http://imgur.comquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:52 schreef Loll het volgende:
alweer wat kapot. iemand goede image hoster(gratis)jaja, en azo...![]()
Oeh die zijn wel tofquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Eens kijken of ik die zelf kan maken, want voor 7 dollar vind ik ze niet nuttig genoeg![]()
![]()
Zit die headset een beetje lekker? En denk je dat die op z'n plaats blijft als je bijvoorbeeld gaat hardlopen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:44 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ze zijn binnen!
Even een korte kleine eerste review:
Nokia Headset, beetje groot, goed en mooi geluid, jammer dat ik niet wist dat er een andere stekker bij zat (gelukkig had ik nog een nokia lader), irritant lichtje wat ik meteen ga afplakken.
Bluetooth keyboard
Ziet er degelijk uit, binnenkort even uitproberen. Kopie van een apple draadloze toetsenbord, op wat vormgeving puntjes na
Ik ben de laatste dagen ook naar zoiets opzoek![]()
![]()
http://www.mymemory.co.uk(...)SportaPro-Headphonesquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Zit die headset een beetje lekker? En denk je dat die op z'n plaats blijft als je bijvoorbeeld gaat hardlopen?
Ik ben de laatste dagen ook naar zoiets opzoek
Neem deze![]()
![]()
Ik heb deze site's gevonden:quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef groggy het volgende:
bij welke chinese webshop kan je ook alweer schilderijtjes laten maken?
http://www.europic-art.com/Oil-Paintings-from-photos.html
http://www.painting-store.com/
http://www.paintingspal.com/
Ondertussen zoek ik nog even verder
[ Bericht 5% gewijzigd door Anne-Myrthe op 24-03-2011 21:22:53 (Meer site's gevonden) ]![]()
Ik zocht eigenlijk iets met bluetooth, maar deze in combinatie met zo'n armband voor mp3/telefoon zal ook goed, zo niet beter, werken. Ik hou deze even in de gaten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:47 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
http://www.mymemory.co.uk(...)SportaPro-Headphones
Neem deze![]()
![]()
Schijnt iig goed te klinken. Het is de goedkopere versie van de porta pro, en de porta pro is geroemd om zijn goede geluidskwaliteit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:19 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk iets met bluetooth, maar deze in combinatie met zo'n armband voor mp3/telefoon zal ook goed, zo niet beter, werken. Ik hou deze even in de gaten.
Deze is dus de sporta pro, dus zal ook wel voor sporten gemaakt zijn
Bluetooth voegt meestal wel extra gewicht toe, want accu.![]()
bedankt morgen ff opload doen. had een leren hoesje voor de iphone 3 besteld, met broek clip. komen bij jullie die BD 1 cent oordopjes ook altijd kapot aan?quote:BAM dit is 3KB![]()
![]()
Hoe heet die ene Chinese kopie van eBay nou?
De naam van een website waar je regelmatig op zit vergeten.![]()
![]()
http://www.taobao.com/index_global.php ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:36 schreef rcco het volgende:
[ afbeelding ]
De naam van een website waar je regelmatig op zit vergeten.![]()
Taobao?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:36 schreef rcco het volgende:
[ afbeelding ]
De naam van een website waar je regelmatig op zit vergeten.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nee, hij is in het engels.
Edit: ioffer.com dus. Ik heb hier bijna twee uur naar gezocht.![]()
[ Bericht 85% gewijzigd door rcco op 24-03-2011 21:48:34 ]![]()
Is by the way polarized. Ik merkte het aan mijn screenprotector van mijn phone die er opeens redelijk funky uitzag als ik m'n hoofd ten opzichte van het scherm bewoog.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:01 schreef l30n het volgende:
[..]
Ik zat al te twijfelen over zo'n wayfarer van BIC, welke heb je gekocht? Deze? http://www.buyincoins.com(...)s-product-1611.html?
Vandaag opgehad. Goed spulletje wel.
Leuke producten heeft die sitequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:38 schreef rcco het volgende:
Nee, hij is in het engels.
Edit: ioffer.com dus. Ik heb hier bijna twee uur naar gezocht.![]()
![]()
Ja.![]()
Voor twee wastafels zoek ik een afvoerplug, ik kwam op deze uit van lightinthebox. Is dit universieel?![]()
H bedankt voor je uitgebreide info. Eigenlijk moet er een apart topic komen voor RC gadgets.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:14 schreef shiznuts het volgende:
Wat ga je ermee doen? Binnen vliegen? Buiten vliegen? Heb je binnen genoeg ruimte? Heb je buiten een aardig ruime tuin of een veldje in de buurt misschien?
Binnen: IR (Infrared) heli, coaxiaal (dubbele rotor)
Buiten: RF (Radiofrequency) 27 MHz, of 2.4Ghz systeem
Stabiliteit? Coaxiale heli met gyro.
Manoeuvrebiliteit? 4CH Flybar of flybarless fixed pitch systeem
3D? 6CH collective pitch systeem
Als ik zo deze punten zie 'beginner, niet te groot, niet te duur maar wel met gyro' dan denk ik al gauw aan een Volitation, een H8 X-Power (heet ook wel Pro Exceed) als echt nette modellen. Iets kleiner en goedkoper heb je de Syma Alu Shark 006. Voordeel van deze heli's is dat ze ook buiten te gebruiken zijn vanwege de RF i.p.v. IR die je toch eigenlijk tegenkomt op alle heli's die kleiner zijn dan dat. Buiten houdt echter niet in dat je elke dag naar buiten kan om te vliegen, des te kleiner ze zijn, des te vatbaarder zijn ze voor wind. Je kunt eigenlijk alleen in (zo goed als) windstille condities vliegen. Ga je voor IR, dan heb je werkelijk keuze uit tientallen, zo niet honderden verschillende heli's voor binnengebruik. Zijn allemaal quasi hetzelfde gebouwd dus veel verschil is daar niet.
Heb je ook wat goede (Chinese) webshops voor me, of haal jij alles van eBay af?![]()
Morgen in ieder geval even uitproberen naar me werk, kan helaas niet hardlopen want me enkel is dubbel geklapt dus dat weet ik nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Zit die headset een beetje lekker? En denk je dat die op z'n plaats blijft als je bijvoorbeeld gaat hardlopen?
Ik ben de laatste dagen ook naar zoiets opzoek. Zit niet heel comfortabel, een beetje te groot voor mij heb ik het idee. Zit ook niks flexibels in. Maar misschien valt het mee
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Hij is 1 1/4", normale maat voor een wastafel. En ik kan het weten want ik werk bij een installatiebedrijfquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:07 schreef portabel het volgende:
Voor twee wastafels zoek ik een afvoerplug, ik kwam op deze uit van lightinthebox. Is dit universieel?. Tenzij jouw wastafel afwijkt natuurlijk.
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Alles van eBay (voornamelijk China en Duitsland) eigenlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:26 schreef UncleSam het volgende:
[..]
H bedankt voor je uitgebreide info. Eigenlijk moet er een apart topic komen voor RC gadgets.
Heb je ook wat goede (Chinese) webshops voor me, of haal jij alles van eBay af?
Als je spul vrij vlot binnen wil hebben is de Duitse Perlikst bijvoorbeeld wel een idee. Daar heb ik zelf mijn 105 cm QS8005 en Volitation vandaan en een X-Power H8 voor een vriend gekocht. Dat gaat per opbod. Soms gaan ze weg voor 38 euro, soms voor 69. Moet je maar ff in de geschiedenis van geindigde items kijken.Daarnaast heb ik dus een MJX T23 en een Walkera UFLYS uit China (eBay).
Kijkje bij Conrad nemen is natuurlijk ook geen slecht idee. Geen slecht idee is ook een R/C topic. Ik ben eigenlijk niet zo'n forumexplorer, maar je zou toch denken dat er al een R/C modelbouwtopicreeks zou moeten zijn.
Eh, nee.quote:
Je voelde hem al aankomen hea, ofniet?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef rcco het volgende:
[..]
Over de producten mag helaas niet gesproken worden hier.
Ja.![]()
Nope, live audience. En Niles-CC zijn gewoon baas.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:58 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Overdreven, dat lach bandjeNet alsof er echt mensen daar zijn die helemaal uit hun dak gaan
Verschrikkelijk.
![]()
Wat een gare live audience danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nope, live audience. En Niles-CC zijn gewoon baas.
Ik vind de show opzich wel grappig maar ik vind dat gelach echt lame.![]()
Ik heb een keer het publiek gezien en daar zat het type "middle-aged women". Dat verklaart ook wat denk ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:02 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Wat een gare live audience dan
Ik vind de show opzich wel grappig maar ik vind dat gelach echt lame.![]()
En bij de afgelopen eBay dingen staat een hoop interessant spul. Een volwaardig statief voor 99 dollarcent (verstuurd en wel, nooit op geboden)?Waarom zie ik die beste deals nooit?
![]()
![]()
Jep, straks ff kijken of ik hem een beetje in de auto kan krijgen, en eens even een stukje rijden om te kijken of't wat isquote:
toch?![]()
Je zat er dichtbij.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:22 schreef Koen. het volgende:
[..]
Dear fliend,
Solly for the tlouble
![]()
Dear friend:
Sorry for the trouble
friend, we make sure that we have checked everything is ok before we send out your order
We apologize for all of the trouble and inconvenience and we will try our best to solve the problem in a pleasent way.
How about we refund you $5?
How about your idea?
Sorry for the trouble and hope you can forgive us.
Best wishes
-----![]()
DANK U!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:27 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Hij is 1 1/4", normale maat voor een wastafel. En ik kan het weten want ik werk bij een installatiebedrijf. Tenzij jouw wastafel afwijkt natuurlijk.
![]()
Ik heb wat gekocht waar ze willen dat ik de kleur in een paypal note achterlaat. Maar waar kan ik die note vinden. Ik heb geen idee waar ik iets neer kan zetten.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!![]()
Voordat je op nu betalen klikt staat er ergens, [add message]. Heel klein geschreven onder de artikelomschrijving.
Zoiets:![]()
![]()
Oeh ik zie
Thanks!De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
ik zie net Ioffer.com voorbijkomen, iemand ervaring met deze site? is deze een beetje te vertrouwen?![]()
gisteren trouwens een brief van TNT in de bus waarin er gevraagd wordt om een omschrijving van de inhoud van mijn pakketje te geven ivm douane/import kosten.. mijn bestelling is rond de 200,- maar onder de 150,- scheelt dat 6% heffingskosten had ik begrepen.
Dus mijn idee was om gewoon 150,- op te geven en de factuur een beetje aan te passen (is toch een emailtje van pandawill)
iemand ervaring hiermee? is er een kans op een administratieve boete?
Heb wel vaker duurdere dingen besteld.. (tablet etc.) maar hoe komt het dat het nu opeens gecheckt wordt trouwens?
/edit: (pandawill bestelling gaat het over)![]()
Mijn 2 pakjes staan nu op "Passed China customs"
Betekent dit nou dat ze nog in China zijn of al het land uit zijn?
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Het betekend dat het elk moment (of over een maandquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:38 schreef Semmm het volgende:
Mijn 2 pakjes staan nu op "Passed China customs"
Betekent dit nou dat ze nog in China zijn of al het land uit zijn?) het vliegtuig ingetrapt word.
@ hierboven: het lijkt me op een telefoonhoesje met riemhouder, fietshouder o.i.d.?![]()
![]()
Vergeet niet je batterijen eruit te halen als je 'm niet gebruikt. Dat ding van mij doet niets meer.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:51 schreef Dhaha het volgende:
Dealextreme groene laser was kapot, na 7 dagen antwoord dat ze een nieuwe sturenNice!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:58 schreef ElmoFan het volgende:
ik heb iets van 15 dollar aan coupons van focalprice door een paar kapotte oortjes![]()
ooquote:oeps.
nee dat was de iphone hoes met de gebroken broek clip. hoelang doet z'n ticket er nu over bij dx?
naja. wat deed ik verkeerd met dat plaatje?BAM dit is 3KB![]()
Op 14 maart een order geplaatst bij Focalprice. Vandaag (25 maart) geleverd, dus best wel snel. Alleen van de 5 zonnebrillen die ik besteld had heb ik er maar 3 ontvangenIemand een idee of het gebruikelijk is dat ze dit misschien in 2 zendingen doen en dat ik nog even moet wachten? Op de website staat alles wel op 'shipped' nl. Of moet ik hier melding van maken?
Vorige keer overigens nog meer zonnebrillen besteld (stuk of 8, ook voor iemand anders) en die zaten wel allemaal in 1 envelop.![]()
wie kan er chinees en vertelt me even de prijs van een ipad hierzo?
http://www.taobao.com/mar(...)46359471b2eee&pm_id=wat is dit![]()
Eh... je kunt gewoon de prijs overtypen er CNY -> EUR achter zetten (Google) en dan weet je het...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:29 schreef Dhaha het volgende:
wie kan er chinees en vertelt me even de prijs van een ipad hierzo?
http://www.taobao.com/mar(...)46359471b2eee&pm_id=
(Oppassen, zit de verkoper in Hong Kong, dan waarschijnlijk HKD)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat vooropgesteld inderdaad.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:54 schreef UncleSam het volgende:
Het is niet echt slim om iPads uit China te kopen hoor..Maar dat is mijn pakkie an verder niet.
Krijg trouwens nu net een berichtje van Dixons dat ze de iPad 2 nu verkopen:
http://dixons.nl/pagina/iPad2
[ Bericht 13% gewijzigd door shiz op 25-03-2011 18:06:11 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Waarom is dat zo?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef rcco het volgende:
[..]
Over de producten mag helaas niet gesproken worden hier.![]()
![]()
Ik zoek: http://www.dealextreme.com/p/mini-usb-to-micro-usb-adapter-41527
maar dan voor Mini usb male -> USB female
(En het zou helemaal geweldig zijn als het 1 was die van 1 mini ook meteen split naar 2 gewone USB)
Kan hem zo snel niet vinden
Ik kreeg 'n mailtje van Apple zelf. Maar ik ga hem (nooit) kopen...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat vooropgesteld inderdaad.Maar dat is mijn pakkie an verder niet.
Krijg trouwens nu net een berichtje van Dixons dat ze de iPad 2 nu verkopen:
http://dixons.nl/pagina/iPad2
EDIT: faal...'Merk'producten -> nep -> verboden om over te praten.quote:
[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 25-03-2011 18:48:38 ]![]()
Daar zit dan weer zo'n stukje kabel tussen die ik niet nodig hebquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:14 schreef shiznuts het volgende:
http://cgi.ebay.com/USB-F(...)&hash=item2a0796a321
(of bieden)![]()
Misschien is het er wel helemaal niet
Het leek me handig voor mijn toekomstige tablet, dan hangt de dongle/usb stick niet losMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Oh zo, zoiets: http://cgi.ebay.com/USB-F(...)&hash=item4aa62c89d6 (BIC eBay)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Daar zit dan weer zo'n stukje kabel tussen die ik niet nodig heb![]()
Misschien is het er wel helemaal niet
Het leek me handig voor mijn toekomstige tablet, dan hangt de dongle/usb stick niet los
(Zoekterm die ik gebruikte 'mini usb male female adapter' en dan sorteren op lowest price+shipping first)
Ze hebben ook wel een geinig hubdinkie op eBay:
Ik denk vaak 'nou, volgens mij heb ik helemaal niks te wensen meer, ik heb alles al', maar dan zie je toch weer dingen voorbijkomen en voor je het weet zit je te wachten tot meerdere pakketjes binnen zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:30 schreef mtchel112 het volgende:
Zijn jullie niet eens uitgekocht op die sites:')![]()
Hier ook, een 3,5 mm splittertje gekocht voor $0,80 op eBay.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik denk vaak 'nou, volgens mij heb ik helemaal niks te wensen meer, ik heb alles al', maar dan zie je toch weer dingen voorbijkomen en voor je het weet zit je te wachten tot meerdere pakketjes binnen zijn.![]()
Wat ik er mee doe? Geen idee, achteraf had ik 'm ook niet gekocht...![]()
ben er nu wel klaar mee idd. tenzij er nieuwe dingen komen, de meeste sites hebben min of meer allemaal dezelfde crapquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:30 schreef mtchel112 het volgende:
Zijn jullie niet eens uitgekocht op die sites:')
There are only 151 Pokmon.![]()
Mijn nieuwe source voor Chinese spullen: ebay
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Ik ben er vorig jaar mee begonnen om dingen eerst een dag in het winkelmandje te laten zitten voor ik afreken. Verbazend hoeveel dingen ik besluit toch niet nodig te hebben![]()
Zelfde op ebay, daar gebruik ik ook meestal een sniper nu (gixen.com) zodat ik een bod tot de laatste 3 seconden kan annuleren. Ik kreeg iets te veel overbodige zooi binnen van ebay de eerste weken![]()
![]()
Daarom probeer ik het kopen van zooi te beperken tot wanneer ik echt iets nodig heb de laatste tijd. Dan koop ik meestal een hoop zooi bij om de bestelling af te ronden naar een mooi bedrag () maar t'is in ieder geval al minder. Speaking of things i still need:
Oh, en natuurlijk zoek ik nog een goeie grote zaklamp met assault crown. Kan wel 100000 reviews gaan lezen van allerlei onbekende Chinezen, maar lees liever persoonlijke ervaringen hier.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:15 schreef neo2000 het volgende:
Ik zoek nog wat powercords welke normaal gesproken voor pc's gebruikt worden.. Zeg maar zo eentje:
http://www.dealextreme.co(...)ble-120cm-250v-23189
Maar dan met een erg korte snoer van een centimeter of 50 maximaal.
<snip>
mwoah het is gewoon leuk omdingen in/aan je brievenbus/deurbel te krijgen. iemand een progamma waardoor het progammatje voor je bied op ebay tot bijvoorbeeld 10 cent?BAM dit is 3KB![]()
Gixen? Of bedoel je op alle veilingen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:40 schreef Loll het volgende:
mwoah het is gewoon leuk omdingen in/aan je brievenbus/deurbel te krijgen. iemand een progamma waardoor het progammatje voor je bied op ebay tot bijvoorbeeld 10 cent?![]()
Na een aantal verhalen uit mn omgeving, heb ik vanmorgen ook maar eens wat besteld bij DE. Een uber(semi)hip kussen!
http://www.dealextreme.co(...)pillow-cushion-56429
Ook nog een eelt ei, want je wilt niet met klompvoeten lopen
Heeft er trouwens iemand ooit eens een mobiel daar gekocht? Of bij een andere chinese webshop for that matter? En is het wat?
Ook een tablet pc in de wishlist, en nee geen iPad. Kan niet wachten op mn salaris![]()
![]()
![]()
veiling ja. wat gixen is weet ik nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:03 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Gixen? Of bedoel je op alle veilingen?BAM dit is 3KB![]()
Zijn we hier nog dol op de Chinese ballonnen? $2 is niet duur, deze ga ik testen![]()
http://www.tinydeal.com/c(...)go0a3onhubsdj6n7aie5
Doen we gelijk een scheetkussen erbij![]()
http://www.tinydeal.com/s(...)ke2d2ssnrho5v2ehce60![]()
Tablet pc's zijn een gok. Wil je er een met Android raad ik je aan in het Android topic te kijken hier op Fok, daar komen ervaringen voorbij. Verwacht echter niet dezelfde kwaliteit als bij een Ipad o.i.d. Wil je iets hebben wat een beetje aardig werkt, dan moet je een vrij recente Android release hebben, een pad welke goeie support uit de community heeft (en dus niet als de A-pad verschillende revisie heeft waarbij revisie X wel een bepaalde rom kan draaien en revisie Y weer niet, terwijl revisies alleen te onderscheiden zijn aan een kleur van een ledjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:03 schreef Romanov het volgende:
Na een aantal verhalen uit mn omgeving, heb ik vanmorgen ook maar eens wat besteld bij DE. Een uber(semi)hip kussen!
http://www.dealextreme.co(...)pillow-cushion-56429
Ook nog een eelt ei, want je wilt niet met klompvoeten lopen
Heeft er trouwens iemand ooit eens een mobiel daar gekocht? Of bij een andere chinese webshop for that matter? En is het wat?
Ook een tablet pc in de wishlist, en nee geen iPad. Kan niet wachten op mn salaris![]()
) en zelf een beetje technisch zijn. Oh, en beseffen dat de goedkoopste PADS bij voorbaat al niets zijn omdat je jezelf gaat ergeren aan de traagheid en weten dat je qua support niet in aanmerking komt voor support.
Dus, veel tijd hebben en jezelf eens goed inlezen voor je iets koopt.
Telefoons kunnen we hier kort over zijn: begin er niet aan. Vaak is het een OS wat nagebouwd is om te lijken op en bestaand OS. Batterijen zijn vaak niet wat je ervan verwacht, ook geen support etc etc. Plus, en da's het belangrijkste; vaak scheelt zo'n mobiel niet eens zo veel qua prijs met een instap modelletje hier. Wil je meer kunnen als met een instapmodelletje dan zeker geen Chinaphone kopen. Is ook maar de vraag of bellen berhaupt gaat werken aangezien Chinezen soms IMEI nummers klonen waardoor je provider bepaalde toestellen van het netwerk kan blocken. En meer van die fratsen waar je niet op zit te wachten. Er zullen vast uitzonderingen zijn, maar je kan jezelf afvragen of je die moeite wilt gaan doen.
Dat ga ik ook doen! bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik ben er vorig jaar mee begonnen om dingen eerst een dag in het winkelmandje te laten zitten voor ik afreken. Verbazend hoeveel dingen ik besluit toch niet nodig te hebben![]()
![]()
Begint anders echt uit de hand te lopen namelijk
Sinds ik bestel uit china (0,5 jaar) heb ik constant iets op de 'wachtlijst' gehad, atm ook nog 6 pakjes..toch?![]()
Ik ook niet hoor, het is echt een kortstondige verslavingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:23 schreef mtchel112 het volgende:
Ik ook, maar koop zelden nog wat. Mis het totaal niet :p![]()
Heb in iets van 80 delen van deze reeks gepost en elke week kwamen er wel wat pakketjes binnen maar op een gegeven moment realiseer je dat je eigenlijk niks meer doet met die troep en dan gaat het de kast weer in, zonde van het geld.
't Zijn allemaal kleine bedragen maar tel je ze op zie je een groot bedrag onder de streep
Nu moet ik zeggen dat ik wel aan het shoppen ben op TaoBao via zarmark maar dat zijn geen gadgets.![]()
weinig kans, maar wel een tof idee
alleen HOE gaat die data je 230V netwerk in?
t is alleen een oplader zie ik, en NOG belangrijker: This item is currently waiting on final safety approval.
hahahahahahahaLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Mocht je het niet vinden,quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:43 schreef Ballsofsteel het volgende:
Ik kan dit nergens vinden, jullie wel?
[ [url=http://store.fastmac.com/contents/image.php?sizex=160&sizey=160&image[0]=images/products/usocket_checkout.jpg&]afbeelding[/url] ]
Moet natuurlijk wel met een euro plug zijn
+
Die laatste is wel goedkoper te krijgen, maar op ebay kan ik hem niet vinden. Een gewone 3-weg splitter.![]()
alweer een bestelling ontvangen net, DX gaat snel de laatste tijd, was zeker minder dan 14 dagen..There are only 151 Pokmon.![]()
![]()
Ramptoeristen, nee, wacht, rampexploiteurs!
Action, 80 cent ofzo maar dan zonder aan en uitknop. (zie ik ook geen voordeel in eigenlijk)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:43 schreef 08gnoT. het volgende:
Die laatste is wel goedkoper te krijgen, maar op ebay kan ik hem niet vinden. Een gewone 3-weg splitter.![]()
Ja, dat moet m dan worden denk ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:43 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Mocht je het niet vinden,
[ link | afbeelding ]
+
[ link | afbeelding ]
Die laatste is wel goedkoper te krijgen, maar op ebay kan ik hem niet vinden. Een gewone 3-weg splitter.
De zolder word nu verbouwd en het leek me wel leuk om het in te bouwen![]()
![]()
Wat een belachelijk ding. Dat ding past niet eens goed in het stopcontact en het wordt super heet en gaat ruiken.
Ook niet kopen.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Kan iemand mij vertellen hoe de gang van zaken gaat bij tinydeal?
Heb 2 dagen geleden iets besteld, al betaald met paypall en heb een bevestiging van betaling gekregen van tinydeal.
Echter staat mijn order nergens in mijn account (order history)?I are Baboon![]()
Ja, ze zijn bij veel winkels te koop. Ik heb er zelf ook een op m'n slaapkamer zonder schakelaar, van de gamma volgens mij. Ideaal, niet de kabelbende van een stekkerdoos maar wel extra aansluitingen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:15 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Action, 80 cent ofzo maar dan zonder aan en uitknop. (zie ik ook geen voordeel in eigenlijk)
En in een van de poorten ook een usb-lader geprikt.
Edit: Vind net dit:
Muziek uit de muur tappen.
[ Bericht 4% gewijzigd door 08gnoT. op 26-03-2011 16:23:36 ]![]()
Maar dan zit wel een hele pc in je muur ingebouwd.Dat wil zeggen in je lasdoosje als dat past. Of anders in de kabelgoot, want eigenlijk zijn die kastjes voor inbouw in een kabelgootje. Ben je denk ik beter af met een sheevaplug of guruplug.
Gewoon een lange kabel naar je PC toe
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:35 schreef RobertNL het volgende:
...
Heb ook mijn 90 graden kabeltje binnen gekregen, 15 dagen naar verzenden best ok dusVandaag een poging gedaan:quote:
Ziet er leuk uit, nu krijg ik ook zin om zoiets te bouwenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Vandaag een poging gedaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Boh, ziet er nu al beter uit!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Danku, ik zal eens in dat Android forum gaan rondneuzen. Heb mijn zinnen gezet op de Flytouch 2 of 3. Telefoon laat ik maar zitten dan, gezien je reactie. Ik twijfelde daar zelf al over, maar toch zie je veel tegenstrijdige reacties op die sites.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:03 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tablet pc's zijn een gok. Wil je er een met Android raad ik je aan in het Android topic te kijken hier op Fok, daar komen ervaringen voorbij. Verwacht echter niet dezelfde kwaliteit als bij een Ipad o.i.d. Wil je iets hebben wat een beetje aardig werkt, dan moet je een vrij recente Android release hebben, een pad welke goeie support uit de community heeft (en dus niet als de A-pad verschillende revisie heeft waarbij revisie X wel een bepaalde rom kan draaien en revisie Y weer niet, terwijl revisies alleen te onderscheiden zijn aan een kleur van een ledje) en zelf een beetje technisch zijn. Oh, en beseffen dat de goedkoopste PADS bij voorbaat al niets zijn omdat je jezelf gaat ergeren aan de traagheid en weten dat je qua support niet in aanmerking komt voor support.
Dus, veel tijd hebben en jezelf eens goed inlezen voor je iets koopt.
Telefoons kunnen we hier kort over zijn: begin er niet aan. Vaak is het een OS wat nagebouwd is om te lijken op en bestaand OS. Batterijen zijn vaak niet wat je ervan verwacht, ook geen support etc etc. Plus, en da's het belangrijkste; vaak scheelt zo'n mobiel niet eens zo veel qua prijs met een instap modelletje hier. Wil je meer kunnen als met een instapmodelletje dan zeker geen Chinaphone kopen. Is ook maar de vraag of bellen berhaupt gaat werken aangezien Chinezen soms IMEI nummers klonen waardoor je provider bepaalde toestellen van het netwerk kan blocken. En meer van die fratsen waar je niet op zit te wachten. Er zullen vast uitzonderingen zijn, maar je kan jezelf afvragen of je die moeite wilt gaan doen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]ooooh... Ik wou dat ik zoiets kon maken.
![]()
Als je niet te veel geld weel uitgeven is dit een goede optie voor maar 143,00. Deze is ook wel bekend onder de naam Heropad C8..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:53 schreef Romanov het volgende:
[..]
Danku, ik zal eens in dat Android forum gaan rondneuzen. Heb mijn zinnen gezet op de Flytouch 2 of 3. Telefoon laat ik maar zitten dan, gezien je reactie. Ik twijfelde daar zelf al over, maar toch zie je veel tegenstrijdige reacties op die sites.
* Anne-Myrthe heeft een te grote gadget verslaving![]()
![]()
Had wel een beetje hulpquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:16 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]ooooh... Ik wou dat ik zoiets kon maken.
Ja, klopt. Heb ik voor je post toevallig ook naar zitten kijken (kijk de afgelopen dagen wel erg veel naar tabletsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:25 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Als je niet te veel geld weel uitgeven is dit een goede optie voor maar 143,00. Deze is ook wel bekend onder de naam Heropad C8..
* Anne-Myrthe heeft een te grote gadget verslaving) Qua uiterlijk lijkt ie op de flytouch 2, maar het 7 inch schermpje is voor mij te klein. Ik heb best wat meer te besteden, dus de keus lag eerder bij de flytouch.
Tot ik gister opeens de ft3 tegenkwam, die past beter qua specs bij wat ik ermee wil.
willekeurige link
En over een tijd koop ik ook nog een Dell Duo, gewoon omdat ze dat kunnen maken![]()
![]()
Naja, blijft vetquote:Ik wil eigenlijk zoiets voor m'n md80's.
de 2e komt ergens volgende week binnen, en dan kan ik eindelijk wat 3d gaan filmen![]()
Ik heb ook deze even gekocht om dan het resultaat te kunnen bekijken![]()
![]()
Hmm jammer van de 37 dollar shipping..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:21 schreef Romanov het volgende:
[..]
Tot ik gister opeens de ft3 tegenkwam, die past beter qua specs bij wat ik ermee wil.
willekeurige link![]()
Hier is tie 222 dollar, met leren case en usb keyboard en gratisch scheepingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:11 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Hmm jammer van de 37 dollar shipping..Kwestie van een beetje zoeken, maar het is er wel. Zou hem toch al met case kopen, dit is wel ideaal.
![]()
Ik probeer wat te bestellen bij zarmark maar krijg elke keer een error..
Heeft iemand nog ervaring met andere betrouwbare sites om spullen van taobao te kopen?![]()
Bedoelde deze?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Joa. Die benne nie goud wies.
Vraagje btw, iemand een idee waar je zo'n muts (00:50) vandaan kan halen:
http://www.dealextreme.co(...)-mask-headgear-57086
Of bedoelde da nie jonguh?!Common sense is my super power. What's yours?
Ziet er naar uit dat ik volgende week een spiegelreflex rijker ben... en geld armer...
Kijken of China/eBay nog wat toevoegends heeft. Maar eerst![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 03:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Bedoelde deze?
http://www.dealextreme.co(...)-mask-headgear-57086
Of bedoelde da nie jonguh?!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gd thinkin' m8.(Hum, ook al allemaal van dat dunne stof helaas
)
[..]Enjoying it so far?
Echt zo'n wollen wil ik, niet zo'n dun flimsy ding, die zien er totaal niet uit.
iemand ervaring met deze site; http://www.9182736450.com ?
hoor redelijk goede verhalen over de man achter die website, hij is alleen rete traag.![]()
Iets met zo'n domeinnaam vertrouw ik berhaupt niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:12 schreef Buschetta1 het volgende:
iemand ervaring met deze site; http://www.9182736450.com ?
hoor redelijk goede verhalen over de man achter die website, hij is alleen rete traag.
Zou het niet een stuk goedkoper zijn om samen te bestellen van taobao, aangezien de eerste 500 gram of zo veel duurder is in verzendkosten? Ik zag net toffe shirts van 2-5 euro per stuk maar met shipping kwam het op meer dan 15
Nog niet duur maar wel groot verschil.![]()
Ik zag net op tradetang bijvoorbeeld 6000 live points voor 11 dollar. Dit bijvoorbeeld: Link
Is dit wel te vertrouwen? Want ik 4200points in NL kost 43 euro?
P.S Dit is de 1e keer dat ik me probeer te verdiepen in wholesale en chinese webshops![]()
net een bestelling van BIC gedaan:
2x cigarette case
4x ipod earphones
1x ck boxer
1x fietslampjes
iemand deze onderbroek al binnengekregen?
hoop datie niet gay staat![]()
Ik neem aan dat je wel 10%ebay110 + recommender gebruikt hebquote:Op zondag 27 maart 2011 14:02 schreef mtchel112 het volgende:
2x cigarette case
4x ipod earphones
1x ck boxer
1x fietslampjes
hoop datie niet gay staat![]()
![]()
ja, gewoon nieuw accountje aangemaakt:P had 3 dollar korting ofzo:P toch lekkerquote:Op zondag 27 maart 2011 14:07 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel 10%ebay110 + recommender gebruikt heb![]()
Je moet 'em wel kunnen hebben misschien. Ben je al zomerfit?
En dan heb je de M gedaan? Ik ben best klein van stuk, maar bedacht me: it's made in Asia.
Bleek een goede keuze te zijn geweest. Verder is het wel een boxer, alleen dan wel inderdaad net een stukske korter, de kwaliteit zeker aardig, maar het is maar net of je je er gemakkelijk bij voelt. Persoonlijk kan ik 'em wel hebben, maar het is nou niet van: oh, die staan zo leuk en zitten zo lekker doe er nog maar een zooi daarvan. Maar aan de andere kant: het is maar fucking ondergoed en ik ga echt niet als die sjonnies 20 euro voor een Bjrn Borg-gedoetje uitgeven omdat het zo hip is.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
zomerfit bijna, laatste grammetje eraf, heb een L bestelt, en anders donder ik m weg was toch maar 3 euroquote:Op zondag 27 maart 2011 14:14 schreef shiznuts het volgende:
Je moet 'em wel kunnen hebben misschien. Ben je al zomerfit?
En dan heb je de M gedaan? Ik ben best klein van stuk, maar bedacht me: it's made in Asia.
Bleek een goede keuze te zijn geweest. Verder is het wel een boxer, alleen dan wel inderdaad net een stukske korter, de kwaliteit zeker aardig, maar het is maar net of je je er gemakkelijk bij voelt. Persoonlijk kan ik 'em wel hebben, maar het is nou niet van: oh, die staan zo leuk en zitten zo lekker doe er nog maar een zooi daarvan. Maar aan de andere kant: het is maar fucking ondergoed en ik ga echt niet als die sjonnies 20 euro voor een Bjrn Borg-gedoetje uitgeven omdat het zo hip is.maar ik wou het gewoon idd is proberen, en heb het ook gehad met BB's van 20 euro. mn moeder koopt ze nog steeds voor me als ze ze is tegenkomt
![]()
![]()
Die 4x ipod earphones kan je meteen uit elkaar trekken en weggooien, een blik tegen je oor met een touwtje eraan klinkt zelfs beter dan die earphones van BICquote:Op zondag 27 maart 2011 14:02 schreef mtchel112 het volgende:
2x cigarette case
4x ipod earphones
1x ck boxer
1x fietslampjes
hoop datie niet gay staat. Als je van die iPod oortjes wil kopen zou ik je deze aanraden:
http://www.dealextreme.co(...)ck-110cm-cable-42004
of
http://www.focalprice.com(...)erationCDMP3MP4.html![]()
Ik had voor mijn vader de 5-in-1 wireless headphones besteld. Die was razendsnel binnen zei 'ie. Hij vond het een perfecte pas en geluidje hebben. Ook weer blijgemaakt voor 6 euro.
lul nou niet joh, ik vind ze gewoon prima gewoon goed geluid hoor ik weet niet wat jij met die dingen doet?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:14 schreef l30n het volgende:
[..]
Die 4x ipod earphones kan je meteen uit elkaar trekken en weggooien, een blik tegen je oor met een touwtje eraan klinkt zelfs beter dan die earphones van BIC. Als je van die iPod oortjes wil kopen zou ik je deze aanraden:
of
Ze zijn echt precies hetzelfde hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 16:14 schreef l30n het volgende:
[..]
Die 4x ipod earphones kan je meteen uit elkaar trekken en weggooien, een blik tegen je oor met een touwtje eraan klinkt zelfs beter dan die earphones van BIC. Als je van die iPod oortjes wil kopen zou ik je deze aanraden:
of
![]()
Goede muziek mee luisteren, maar dat komt er bagger uit. Kutmuziek komt er wel even kut uitquote:Op zondag 27 maart 2011 16:58 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
lul nou niet joh, ik vind ze gewoon prima gewoon goed geluid hoor ik weet niet wat jij met die dingen doet?Ik weet niet hoe goed jouw zintuigen 't doen, maar je ziet zo dat het draadje 2x dunner is, en als je je oren gebruikt hoor je het verschil ook. Geen enkele scherpte of bass. Die van BIC zijn 't zelfde als http://www.dealextreme.co(...)pod-3-5mm-jack-11599quote:Op zondag 27 maart 2011 17:09 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ze zijn echt precies hetzelfde hoor![]()
Vind ze allemaal kut :p Of je nou de ene kutte ipod oordop neemt of de andere, ze blijven kut. Beter koop je in ears ofzo.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:33 schreef l30n het volgende:
[..]
Goede muziek mee luisteren, maar dat komt er bagger uit. Kutmuziek komt er wel even kut uit
[..]
Ik weet niet hoe goed jouw zintuigen 't doen, maar je ziet zo dat het draadje 2x dunner is, en als je je oren gebruikt hoor je het verschil ook. Geen enkele scherpte of bass. Die van BIC zijn 't zelfde als http://www.dealextreme.co(...)pod-3-5mm-jack-11599![]()
![]()
Als je geld moet verdienen aan het doorverkopen van zulke oortjes, dan doe je iets niet goed.
Doe ik ook hoor, maar uiteindelijk willen ze ook duurdere dingen, daar kan je dan weer aardig wat winst over maken. Ik heb op die brainwavz ook aardig wat winst gemaakt door die aanbieding van 5 euro. Ik baal er zelfs van dat ik er toen niet meer had gekocht.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:53 schreef shiznuts het volgende:
Als je geld moet verdienen aan het doorverkopen van zulke oortjes, dan doe je iets niet goed.
![]()
5 euro per stuk doorverkopen, 3 euro winst, afzet zo'n 40 mensen = 120 euro. Voor een student is 100 euro in de maand extra verdienen met oortjes/kabeltjes geweldig, heb gisteren v/h geld wat ik heb verdiend een ipad gekochtquote:Op zondag 27 maart 2011 17:53 schreef shiznuts het volgende:
M'n broertje verkoopt ze voor mij op zn middelbare school, verdient hij er ook nog wat aan.
![]()
Ik zat zelf ook rond te kijken op dealextreme, en vond aardig wat handelsgoed naar mijn mening, wat is volgens jullie het beste om zeg maar in te handelen?
Ik heb nu wat mooie aanstekers besteld, dat verkoopt volgens mij wel bij mij op school..![]()
![]()
tip: ken de producten, niet heel veel bestellen als het kutkwaliteit is.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:14 schreef Omniaer het volgende:
Ik zat zelf ook rond te kijken op dealextreme, en vond aardig wat handelsgoed naar mijn mening, wat is volgens jullie het beste om zeg maar in te handelen?
Ik heb nu wat mooie aanstekers besteld, dat verkoopt volgens mij wel bij mij op school..![]()
van die sigarettendoosjes met gasbrander erin, dan even naar de rokershoek lopen op school,quote:Op zondag 27 maart 2011 18:14 schreef Omniaer het volgende:
Ik heb nu wat mooie aanstekers besteld, dat verkoopt volgens mij wel bij mij op school..
maar serieus je kan beter vakkenvullen verdien je veel meer![]()
![]()
Lol whut. Zitten jullie allemaal nog in de schoolbanken?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Jupquote:Op zondag 27 maart 2011 18:24 schreef shiznuts het volgende:
Lol whut. Zitten jullie allemaal nog in de schoolbanken?![]()
![]()
jepquote:Op zondag 27 maart 2011 18:24 schreef shiznuts het volgende:
Ach so, ik nam klakkeloos aan dat we een meer gevarieerdere doelgroep hadden hier.
Derde jaars HBO meldt zich.
Ik heb 21,50 aan store credit bij bic. Ik heb al wat spulletjes zoals een muis, batterijen en een bluetooth adapter in me winkelwagen, maar na aftrek van korting heb ik dus nog zo'n 8 a 9 dollar over. Wat zou ik kopen?
Verder leek een zaklampje me wel handig, maar ze hebben er zoveel...De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Neem een Md80quote:Op zondag 27 maart 2011 18:50 schreef beeklaan het volgende:
Ik heb 21,50 aan store credit bij bic. Ik heb al wat spulletjes zoals een muis, batterijen en een bluetooth adapter in me winkelwagen, maar na aftrek van korting heb ik dus nog zo'n 8 a 9 dollar over. Wat zou ik kopen?
Verder leek een zaklampje me wel handig, maar ze hebben er zoveel...![]()
![]()
RB zonnebril? Titonic ijsblokjes tray? Auto telefoon oplader?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:50 schreef beeklaan het volgende:
Verder leek een zaklampje me wel handig, maar ze hebben er zoveel...![]()
Jaquote:Op zondag 27 maart 2011 18:24 schreef shiznuts het volgende:
![]()
Helaas passen zonnebrillen nooit goed op mijn hoofd. Ik heb er eindelijk n gevonden bij de V&D afgelopen jaar.
Die titanic dingen zijn geniaal. Thanks.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Maar waar zit u dan, heer shiznuts?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:24 schreef shiznuts het volgende:
Kan je vertellen dat de ijsblokjes igg de eerste keer lekker chemisch ruiken ;Pquote:Op zondag 27 maart 2011 19:22 schreef beeklaan het volgende:
Helaas passen zonnebrillen nooit goed op mijn hoofd. Ik heb er eindelijk n gevonden bij de V&D afgelopen jaar.
Die titanic dingen zijn geniaal. Thanks.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Eerste keer alleen hoop ik
http://www.dealextreme.co(...)ard-slot-black-58281
Heb deze gekocht voor bij het hard lopen (wat ik wil gaan doen) Iemand ervaring ermee?
Weet iemand waar ik goed koop een kleine sd kaart kan kopen?![]()
Heb zelf deze, werkt primaquote:Op zondag 27 maart 2011 19:54 schreef larry_flynt het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)ard-slot-black-58281
Heb deze gekocht voor bij het hard lopen (wat ik wil gaan doen) Iemand ervaring ermee?
Weet iemand waar ik goed koop een kleine sd kaart kan kopen?![]()
![]()
Niet iedereen in dit topic zit nog op school hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:39 schreef shiznuts het volgende:
Ach so, ik nam klakkeloos aan dat we een meer gevarieerdere doelgroep hadden hier.
Ik vroeg me al haast af of ik niet al te oud aan het worden was voor deze gadgetsongein.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Niet iedereen in dit topic zit nog op school hoor.
Vind het gewoon hartstikke handig en soms hebben ze gewoon erg leuke dingen.
En je speelt met helicoptertjes dus je mag niet oordelen!De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Ja, iesch voor grote kinderen... Net als die ene gozer.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:07 schreef beeklaan het volgende:
En je speelt met helicoptertjes dus je mag niet oordelen!
Nee, dat heeft grotendeels ook met m'n camerahobby te maken h. Nog een keer dat filmpje maar:
Dat wil ik ook doen.
Kut silverlight plug in. Hij crasht constant.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Ben ook wel een beetje gadgetverslaafde, maar wel gesettled met vrouw en kind hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 18:39 schreef shiznuts het volgende:
Ach so, ik nam klakkeloos aan dat we een meer gevarieerdere doelgroep hadden hier.![]()
![]()
Ja, bij mij ook alquote:Op zondag 27 maart 2011 20:44 schreef beeklaan het volgende:
Kut silverlight plug in. Hij crasht constant.![]()
En dan moet je nog een keer die reclame kijken.![]()
En dan doet ie het nog niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:46 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook al![]()
En dan moet je nog een keer die reclame kijken.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
HAHAHAHAH
"als dat ding los zou slaan, dan onthoofd dat je" over die propeller
1500 euro per heli![]()
En dat wijf is verkoopster en hij is huisvader met drie kinderen... oke, lever maar in die subsidies...De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Blijft een enorm gaaf filmpje inderdaad. Was met een SLR gefilmd toch?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, iesch voor grote kinderen... Net als die ene gozer.
Nee, dat heeft grotendeels ook met m'n camerahobby te maken h. Nog een keer dat filmpje maar:
Dat wil ik ook doen.![]()
Ik trap het gemiddelde wel behoorlijk omhoog hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:24 schreef shiznuts het volgende:
![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:08 schreef beeklaan het volgende:
HAHAHAHAH
"als dat ding los zou slaan, dan onthoofd dat je" over die propeller
1500 euro per heli![]()
En dat wijf is verkoopster en hij is huisvader met drie kinderen... oke, lever maar in die subsidies...![]()
Ja. Al heb ik mijn twijfels bij de echtheid. Een tijdje later zag ik diezelfde familie in een ander programma, toen hadden ze burenruzie.
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:45 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ben ook wel een beetje gadgetverslaafde, maar wel gesettled met vrouw en kind hoorGelukkig.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:27 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik trap het gemiddelde wel behoorlijk omhoog hoor.Ja, da's natuurlijk erg overdreven vet en professioneel/duur, maar het doet genoeg inspireren.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Blijft een enorm gaaf filmpje inderdaad. Was met een SLR gefilmd toch?
a kak die kut verjaardagen bij mij in maart al mijn geld is op en nu moet ik paypal terug boeken(hoe diep ben je dan gezonkenBAM dit is 3KB![]()
die kut verjaardagen ook altijd. nu ben ik al mijn kwijt aan doeloos geld uitgeven en moet ik mijn pp saldo terug boeken snik snik.BAM dit is 3KB![]()
Verkoop wat oordopjes...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:50 schreef Loll het volgende:
a kak die kut verjaardagen bij mij in maart al mijn geld is op en nu moet ik paypal terug boeken(hoe diep ben je dan gezonken
Het lukt me niet meer om een recommender te gebruiken bij BIC(ja met nieuw account)
voor je de recommender al in bij het maken van het account?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:56 schreef beeklaan het volgende:
Het lukt me niet meer om een recommender te gebruiken bij BIC(ja met nieuw account)
Nee? Ik heb nu een account met 21 dollar storecredit (vanwege filmpje op internet)
En toen deed BIC weer stoer en werd ik niet doorvezen na paypalhopelijk is de order goed gegaan.
[ Bericht 36% gewijzigd door beeklaan op 27-03-2011 22:22:47 ]De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Vraagje, hopelijk heb ik vrijdagavond een SLR-camera binnen alleen die slikt CF en CFII kaarten.
Welke type geheugenkaart is nou het goedkoopst per GB en als dat niet de CF/CFII kaarten zijn, zijn er ook (Chinese) adapters daar voor? Ervaringen?![]()
http://www.mymemory.co.uk(...)d-Compact-Flash-Card Niet zo duur toch?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:28 schreef Iemand91 het volgende:
Vraagje, hopelijk heb ik vrijdagavond een SLR-camera binnen alleen die slikt CF en CFII kaarten.
Welke type geheugenkaart is nou het goedkoopst per GB en als dat niet de CF/CFII kaarten zijn, zijn er ook (Chinese) adapters daar voor? Ervaringen?
http://www.mymemory.co.uk/Compact-Flash-Cards?&filters=| hier kan je zelf uitzoeken, even sorten op price low->high en kijken hoeveel GB je wil![]()
Voor het eerst maar eens wat uit Singapore besteldWaren ze 3 cent goedkoper dan in Hong Kong
Ok, daar kan ik eens naar kijken. Maar ik lees net m'n post even door en zie dat die niet klopt.
Ik bedoelde wat per GB goedkoopst was CF/CFII of (Micro)SD. En dat laatste met adapter.
En of zo'n adapter bestaat (geloof het wel) en ook fijn werkt (snelheid).![]()
Heb ook eens zo'n ding gezocht voor iemand, geloof dat die een euro of 12/13 zijn bij dx, die slikken tot 32 GB, voordeel is dat als je dan 2 gewone SD hebt je deze dus makkelijk kan wisselen en je niet 2/3 van die ''lompe'' CF kaarten hoeft te hebbenquote:Op zondag 27 maart 2011 23:17 schreef Iemand91 het volgende:
Ok, daar kan ik eens naar kijken. Maar ik lees net m'n post even door en zie dat die niet klopt.
Ik bedoelde wat per GB goedkoopst was CF/CFII of (Micro)SD. En dat laatste met adapter.
En of zo'n adapter bestaat (geloof het wel) en ook fijn werkt (snelheid).
Edit: http://www.dealextreme.co(...)pter-upto-32gb-22338
Ebay: http://cgi.ebay.nl/SDHC-S(...)&hash=item5641e07751MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ok, dan heeft het ook niet echt veel zin voor mij zo'n adapter. Ik stop er gewoon 1 kaart in en dan overzetten met usb-kabel. Dus dan maar gewoon een CF of CFII kaart kopen.
Even kijken hoeveel GB ik wil en wat het verschil is tussen al die types...
EDIT: en natuurlijk de goedkoopste vinden.![]()
Moet ook nog andere spullen d'r voor kopen...![]()
[ Bericht 19% gewijzigd door Iemand91 op 28-03-2011 01:08:16 ]![]()
Ik had die hunt al verwacht voor maandag. Maar ik blijf niet wakker, zit toch nooit wat interessants tussen.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:12 schreef UncleSam het volgende:
Houd de ibood hunt vannacht in de gaten voor gadgets!
En dit soort mensen verkloot het natuurlijk weer voor mensen die wel verantwoordelijkheidsgevoel hebben.![]()
![]()
Een vraagje over Paypal. Ik wilde zaterdag iets kopen, dus heb ik geld van mijn ING rekening gezet over naar m'n Paypal rekening. Dan moet ik dus het hele weekend wachten tot maandag na 10 uur oid voordat de transactie verwerkt is door ING.
Een vriend vertelde me dat zijn Paypal rekening op een andere manier gekoppeld is aan zijn gewone rekening. Wanneer hij iets bestelt mbv zijn Paypal, dan wordt het geld gelijk van zijn normale rekening afgeschreven.
Waar kan ik die optie vinden?When all else fails, you always have delusion.![]()
Daar wordt trouwens wel voor gewaarschuwd hoor, want PayPal is veel minder veilig dan bijvoorbeeld ING, bij PayPal hoeven ze alleen je gebruikersnaam en password te weten en je bent de sjaak.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:57 schreef Mirel het volgende:
Een vraagje over Paypal. Ik wilde zaterdag iets kopen, dus heb ik geld van mijn ING rekening gezet over naar m'n Paypal rekening. Dan moet ik dus het hele weekend wachten tot maandag na 10 uur oid voordat de transactie verwerkt is door ING.
Een vriend vertelde me dat zijn Paypal rekening op een andere manier gekoppeld is aan zijn gewone rekening. Wanneer hij iets bestelt mbv zijn Paypal, dan wordt het geld gelijk van zijn normale rekening afgeschreven.
Waar kan ik die optie vinden?![]()
Eh... en de ING werkt niet met gebruikersnaam en password wil je zeggen? Of bedoel je omdat de TAN-codes nog een 'line of defence' zijn? Nou... die functie kun je ook inschakelen bij PayPal hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:03 schreef l30n het volgende:
[..]
Daar wordt trouwens wel voor gewaarschuwd hoor, want PayPal is veel minder veilig dan bijvoorbeeld ING, bij PayPal hoeven ze alleen je gebruikersnaam en password te weten en je bent de sjaak.
Weer iphone dustcap freebee bij budgetgadgetsIk krijg em alleen niet besteld. Ik weiger in te loggen in paypal om $0 te betalen.quote:BudgetGadgets.com Freebies
Freebies - Soft Silicone Anti-dust Plug Dock Socket Protective Cap for Apple iPhone 4
Now again you have chance to get this item for only $0.00 with free shipping as usual.
Please use coupon BGFR8901299 to checkout this item, you will get it for only $0.00 with free shipping! It's limited to the first 500 people of each day, one freebie per user please.
NOTE: If there are showing "no longer valid" when you enter the coupon, that means the coupon has been used for 500 people within today, you can trying next day. Good luck to you!
(heb niet eens een iPhone)
[ Bericht 5% gewijzigd door thecuriousone op 28-03-2011 13:33:18 ]jaja, en azo...![]()
Zoiets?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:09 schreef RobertNL het volgende:
Ik zoek: http://www.dealextreme.com/p/mini-usb-to-micro-usb-adapter-41527
[ afbeelding ]
maar dan voor Mini usb male -> USB female
(En het zou helemaal geweldig zijn als het 1 was die van 1 mini ook meteen split naar 2 gewone USB)
Kan hem zo snel niet vinden
jaja, en azo...![]()
Waar kan je die code inschakelen :$ ?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Eh... en de ING werkt niet met gebruikersnaam en password wil je zeggen? Of bedoel je omdat de TAN-codes nog een 'line of defence' zijn? Nou... die functie kun je ook inschakelen bij PayPal hoor.
ik heb ook gewoon mijn rekening gekoppeld aan PP, maar zou toch misschien wel geintresseerd zijn in een wat betere beveiliging i.p.v Gebruikersnaam en wachtwoord![]()
![]()
whahah wel een nette uitvindingquote:, en werkt zo te zien ook best goed..
maar de functie van dit apparaat? geen idee waarvoor je het zal gebruiken..![]()
De ING werkt met een gebruikersnaam like 7ioaplse daarentegen log je bij PayPal in met je e-mailadres die iedereen kent. PayPal heeft gn TAN codes, simpelweg omdat het te duur is om die honderden miljoenen mensen over de wereld SMS'jes te kunnen sturen, PayPal is gratis te gebruiken, daarentegen betaal je voor ING jaarlijks een bedrag. PayPal was zaterdag ook bij Kassaquote:Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Eh... en de ING werkt niet met gebruikersnaam en password wil je zeggen? Of bedoel je omdat de TAN-codes nog een 'line of defence' zijn? Nou... die functie kun je ook inschakelen bij PayPal hoor.te zien i.v.m. hun slechte beveiliging qua inloggen en geld overmaken (zonder TAN codes).
![]()
Kassa loopt ook 2 jaar achter. De presentatrice haalde ook alles door elkaar, domme gans.
Ik wil weleens weten hoe slachtoffers van fraude precies werken. Slechte wachtwoorden, waarschijnlijk identiek aan hun webshop accounts. Een computer met geen enkele beveiliging, vol virussen en zooi. Jezelf laten foppen door emailtjes van de Nigeriaanse Paypal.
Op zich zou het wel mooi zijn als Paypal de optie geeft om een IP blokkade te introduceren, zodat deze alleen werkt in een bepaalde stad/provider. Het is nogal nutteloos om overal ter wereld in te kunnen loggen.
Ik heb nog nooit een handtekening gezet voor automatische afschrijving, dan laat ik het geld gewoon terughalen door de bank.![]()
't was inderdaad geen meesterstuk van Kassa over PayPal, maar ergens zat er toch het probleem; de fraudegevoeligheid. Wel goed dat Kassa ook voor de grootste klootzakken van NL nog waarschuwt voor Nigeriaanse fraude..![]()
Ik heb mijn rekening ook gekoppeld aan pp, (ing) maar toch moet ik altijd geld storten richting paypal want de manier waarbij PayPal het van je rekening boekt werkt bij mij ook niet.
Is dat echt een ING issue? ik heb ook een ABN rekening, zou het daar wel mee werken als ik die koppel? Want dat wachten is echt vervelend. Al heb ik me zelf gewoon aangeleerd elke maand 100,- naar PayPal te boeken zodat ik daar altijd wel wat te besteden heb. Maar toch, het zou leuk zijn als het gewoon vlekkeloos werkt![]()
Nu heb ik dat het geld wat ik vrijdag overzette van m'n ING rekening is gegaan, maar niet op de Paypal
Maar ja, ING doet niks in het weekend, Paypal vast ook niet. Ik zal nog even wachtenWhen all else fails, you always have delusion.![]()
Nope, ligt niet aan ING.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:07 schreef Re.active het volgende:
Ik heb mijn rekening ook gekoppeld aan pp, (ing) maar toch moet ik altijd geld storten richting paypal want de manier waarbij PayPal het van je rekening boekt werkt bij mij ook niet.
Is dat echt een ING issue? ik heb ook een ABN rekening, zou het daar wel mee werken als ik die koppel? Want dat wachten is echt vervelend. Al heb ik me zelf gewoon aangeleerd elke maand 100,- naar PayPal te boeken zodat ik daar altijd wel wat te besteden heb. Maar toch, het zou leuk zijn als het gewoon vlekkeloos werkt
Ik zit er ook, en bij mij gaat het gewoon automatisch![]()
![]()
Die ene uit de OP.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:14 schreef Dhaha het volgende:
ik ga even 50 euro aan troep kopen uit china
welke site is nou de beste?
› › Chinese Webshops topic #126 Whop Chop China op z'n kopThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: