Zie post boven mijquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog geen goede gebruikerservaringen gehoord over cheap-ass over-ears.
What-ap with that?
Niet wat Head-Fi'ers vinden, wat FOK!kers ervan vinden.quote:
Wat bedoel je met over-ears?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog geen goede gebruikerservaringen gehoord over cheap-ass over-ears.
What-ap with that?
HD-201 is opzich voor zijn geld goed. Aleen de drivers zitten wel bijna aan hun max. Dus dat is jammer. Die Koss Porta Pro zien er 80s uit (dat vind je leuk/verschrikkelijk) maar schijnen ook erg goed te zijn. Ljokerl heeft ook een topic over koptelefoons.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Niet wat Head-Fi'ers vinden, wat FOK!kers ervan vinden.
Ennuh... naast geluid mag best het aspect 'trendy design' meespelen.![]()
Deze bedoel ik. Of zit ik er helemaal naast en heb je het over iets heel anders?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:41 schreef ErkendFokker het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.zococity.es/pr(...)e-Audio-Sw-Xcape.htm
Dit zijn dus de Sunrise SW-Xcape v1. Op Head-Fi geroemd om zijn fantastische geluid. Hier goedkoper dan via ebay.
Heel gedetailleerd en toch ook lichtelijk warm geluid. Kan met EQ makkelijk omgetoverd worden in een basshead IEM. Dat is leuk voor bijv. Justice of Daft Punk.
Echt beste aankoop ooit geweest.
Wat heb je tegen in-ears?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef Ballsofsteel het volgende:
Top! Dit soort reviews moeten we hebben![]()
Sunrise SW-Xcape v1 <- zien er top uit, helaas zijn in-ears niet voor mij
Nou hoe ze zitten heb ik geen last van, maar het schuur-geluid dat de draadjes maken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:09 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Wat heb je tegen in-ears?
Ik vond ze eerst zelf ook behoorlijk kut. Maar als je van goede kwaliteit hebt dan zitten ze prima, je merkt op een gegeven moment niet eens dat ze in je oren zitten.
Met deze dingen op je schedel ben je echt een hippe vogel hoor, juist omdat niemand het durftquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Niet wat Head-Fi'ers vinden, wat FOK!kers ervan vinden.
Ennuh... naast geluid mag best het aspect 'trendy design' meespelen.![]()
Met dure oordoppen (als er een beetje een fatsoenlijke kabel op zit) heb je dat niet meer. En er zit een shirt clip bijgeleverd waardoor je de microphonics (zo noemen ze dat schuurgeluid) vermindert. Als je het dan nog niet goed vindt kan je de draad ngo over je oor doen (oordoppen op de kop in). Dan is het helemaal weg.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Nou hoe ze zitten heb ik geen last van, maar het schuur-geluid dat de draadjes maken.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:08 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Deze bedoel ik. Of zit ik er helemaal naast en heb je het over iets heel anders?
Ik quotete shiznuts, niet jou :p Hij had het over over-ears ... Geen idee wat dat isquote:
Meelec maakt ook zeker goed spul. Ik had M11 en die vond ik heel goed. Totdat ik die sunrise binnen kreegquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:42 schreef ElmoFan het volgende:
Heb laatst meelec m9 besteld, schijnen ook goede oordoppen te zijn. Maar verder volledig offtopic want komt uit vs
Bedankt voor de tips! Helaas zit ik op china-budget, dus moet ik even wachten voor ik ze kan kopen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:19 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Met dure oordoppen (als er een beetje een fatsoenlijke kabel op zit) heb je dat niet meer. En er zit een shirt clip bijgeleverd waardoor je de microphonics (zo noemen ze dat schuurgeluid) vermindert. Als je het dan nog niet goed vindt kan je de draad ngo over je oor doen (oordoppen op de kop in). Dan is het helemaal weg.
Ghehe, herkenbaar. Ik heb ondertussen al genoeg in china uitgegeven. Als ik dat allemaal in 1x aan iets goeds had uitgegeven dan had ik nu echt fantastische dingen gehad. Maar in plaats daar van heb ik een heleboel kapotte kanen oordoppenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:50 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips! Helaas zit ik op china-budget, dus moet ik even wachten voor ik ze kan kopen.
Headphones die als schelpen over je oren zitten (denk Beats Studio).quote:
http://www.head-fi.org/fo(...)s-studio-added-03-22 :pquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Headphones die als schelpen over je oren zitten (denk Beats Studio).
On-ears (denk Beats Solo) wat mij betreft ook goed. Zie ook deze monsterlijke site.
Ik had een tijd lang in-ears van Creative, maar die waren vrij onaangenaam. Ik besloot voor kwaliteit en comfort te gaan en kocht de echte Beats Solo by Dr Dre, on-ear types. De geluidskwaliteit was echt fenomenaal toen ik die voor het eerst opzette.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:26 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
http://www.head-fi.org/fo(...)s-studio-added-03-22 :p
Heb zelf de HD201, een of ander Aldi ding en dus gisteren die porta pro besteld. Maar eens kijken of het wat is. ben zelf eigenlijk meer van de IEMs omdat ze best comfortabel zijn eigenlijk (niet zo'n zwaar ding op je hoofd)
Nee never-buying is niet van Jack :p Jack is geen nakkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:10 schreef 08gnoT. het volgende:
Omg ik zie net een heel beschamende faal op m'n paypalOp never-buying had ik een keer een centdeal besteld waar ze een dollar insurance bijgeplakt hadden en die niet aankwam, toen maakte ik een geschil aan. Nu zie ik dat ik de claim bij lightake gemaakt had, zelfde bedrag en zelfde orderweek.
Die sites zijn toch allebei van Jack? Maar dan nog is het best lullig
Dan heb ik dat al die tijd verkeerd gedachtquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:31 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Nee never-buying is niet van Jack :p Jack is geen nakker
Ctrl+f even op dit: (C7) JVC HA-M750 Black Series Krijgt een 8 op isolation.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik had een tijd lang in-ears van Creative, maar die waren vrij onaangenaam. Ik besloot voor kwaliteit en comfort te gaan en kocht de echte Beats Solo by Dr Dre, on-ear types. De geluidskwaliteit was echt fenomenaal toen ik die voor het eerst opzette.Maar meh... on-ears is bij langdurig gebruik ook niet echt comfortabel. Ik ben daarna eigenlijk verrast door m'n Brainwavz Alpha's van $4,-. Een mad bass en een lekkere vibe, toch vrij comfortabel en eigenlijk gebruik in die tegenwoordig vaker dan mijn Beats. Maar wat ik eigenlijk wil proberen zijn over-ears met noise cancellation en crisp sound maar toch met de nodige bass. Ff Studio's gaan kopen is leuk bedacht, maar daar hangt een prijskaartje aan. Ik heb bij de Saturn hier een simpele en opvouwbare noise-reduction headphone gekocht. Maar dat is het toch ook niet.
Ik zou nu eigenlijk gewoon de kwaliteit-prijs verhouding van de Brainwavz Alpha terug willen zien in een over-ear (eventueel comfortabele on-ears) headphone. Ik begrijp dat dát niet kan voor vier dollar, maar 30 á 40 wel zou je toch denken? Maar daar hoor je eigenlijk nauwelijks wat over.
Die van mij ben ik nog hartstikke tevreden mee en ze krijgen best wat te verduren in die maanden dat ik ze heb/draag.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:11 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ghehe, herkenbaar. Ik heb ondertussen al genoeg in china uitgegeven. Als ik dat allemaal in 1x aan iets goeds had uitgegeven dan had ik nu echt fantastische dingen gehad. Maar in plaats daar van heb ik een heleboel kapotte kanen oordoppenEn kanen koptelefoons die kut klinken.
Koptelefoon of doppen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:43 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die van mij ben ik nog hartstikke tevreden mee en ze krijgen best wat te verduren in die maanden dat ik ze heb/draag.
Net wat op wat spul op eBay geboden m.b.v. 08gnot search. Morgenvroeg weet ik of ik wat gewonnen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |