Nope, live audience. En Niles-CC zijn gewoon baas.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:58 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Overdreven, dat lach bandjeNet alsof er echt mensen daar zijn die helemaal uit hun dak gaan
Verschrikkelijk.
Wat een gare live audience danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nope, live audience. En Niles-CC zijn gewoon baas.
Ik heb een keer het publiek gezien en daar zat het type "middle-aged women". Dat verklaart ook wat denk ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:02 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Wat een gare live audience dan
Ik vind de show opzich wel grappig maar ik vind dat gelach echt lame.
Jep, straks ff kijken of ik hem een beetje in de auto kan krijgen, en eens even een stukje rijden om te kijken of't wat isquote:
Je zat er dichtbij.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:22 schreef Koen. het volgende:
[..]
Dear fliend,
Solly for the tlouble
Fliend, we make sure that we have checked evelything is ok before we send out your older, may be something happened on the way to you.
DANK U!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:27 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Hij is 1 1/4", normale maat voor een wastafel. En ik kan het weten want ik werk bij een installatiebedrijf. Tenzij jouw wastafel afwijkt natuurlijk.
Het betekend dat het elk moment (of over een maandquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:38 schreef Semmm het volgende:
Mijn 2 pakjes staan nu op "Passed China customs"
Betekent dit nou dat ze nog in China zijn of al het land uit zijn?
Vergeet niet je batterijen eruit te halen als je 'm niet gebruikt. Dat ding van mij doet niets meer.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:51 schreef Dhaha het volgende:
Dealextreme groene laser was kapot, na 7 dagen antwoord dat ze een nieuwe sturen
Nice!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:58 schreef ElmoFan het volgende:
ik heb iets van 15 dollar aan coupons van focalprice door een paar kapotte oortjes
ooquote:
Eh... je kunt gewoon de prijs overtypen er CNY -> EUR achter zetten (Google) en dan weet je het...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:29 schreef Dhaha het volgende:
wie kan er chinees en vertelt me even de prijs van een ipad hierzo?
http://www.taobao.com/mar(...)46359471b2eee&pm_id=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |