Ze zien er wel leuk uit, op een plaatje, maar je hebt er echt niks aan lijkt me.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef monkeybrain het volgende:
8gnot, al in bestelling staan?![]()
[ afbeelding ]
Lightinthebox heb ik wel een aantal keer voorbij zien komen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:01 schreef GuitarJJ het volgende:
Google ads van DX. Nog nooit eerder gezien op fok
[ afbeelding ]
http://imgur.comquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:52 schreef Loll het volgende:
alweer wat kapot. iemand goede image hoster(gratis)
Oeh die zijn wel tofquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef monkeybrain het volgende:
8gnot, al in bestelling staan?![]()
[ afbeelding ]
Zit die headset een beetje lekker? En denk je dat die op z'n plaats blijft als je bijvoorbeeld gaat hardlopen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:44 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ze zijn binnen!
Even een korte kleine eerste review:
Nokia Headset, beetje groot, goed en mooi geluid, jammer dat ik niet wist dat er een andere stekker bij zat (gelukkig had ik nog een nokia lader), irritant lichtje wat ik meteen ga afplakken.
Bluetooth keyboard
Ziet er degelijk uit, binnenkort even uitproberen. Kopie van een apple draadloze toetsenbord, op wat vormgeving puntjes na
http://www.mymemory.co.uk(...)SportaPro-Headphonesquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Zit die headset een beetje lekker? En denk je dat die op z'n plaats blijft als je bijvoorbeeld gaat hardlopen?
Ik ben de laatste dagen ook naar zoiets opzoek
Ik heb deze site's gevonden:quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef groggy het volgende:
bij welke chinese webshop kan je ook alweer schilderijtjes laten maken?
Ik zocht eigenlijk iets met bluetooth, maar deze in combinatie met zo'n armband voor mp3/telefoon zal ook goed, zo niet beter, werken. Ik hou deze even in de gaten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:47 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
http://www.mymemory.co.uk(...)SportaPro-Headphones
Neem deze
Schijnt iig goed te klinken. Het is de goedkopere versie van de porta pro, en de porta pro is geroemd om zijn goede geluidskwaliteit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:19 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk iets met bluetooth, maar deze in combinatie met zo'n armband voor mp3/telefoon zal ook goed, zo niet beter, werken. Ik hou deze even in de gaten.
bedankt morgen ff opload doen. had een leren hoesje voor de iphone 3 besteld, met broek clip. komen bij jullie die BD 1 cent oordopjes ook altijd kapot aan?quote:
http://www.taobao.com/index_global.php ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:36 schreef rcco het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heet die ene Chinese kopie van eBay nou?
De naam van een website waar je regelmatig op zit vergeten.
Taobao?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:36 schreef rcco het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heet die ene Chinese kopie van eBay nou?
De naam van een website waar je regelmatig op zit vergeten.
Is by the way polarized. Ik merkte het aan mijn screenprotector van mijn phone die er opeens redelijk funky uitzag als ik m'n hoofd ten opzichte van het scherm bewoog.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:01 schreef l30n het volgende:
[..]
Ik zat al te twijfelen over zo'n wayfarer van BIC, welke heb je gekocht? Deze? http://www.buyincoins.com(...)s-product-1611.html?
Leuke producten heeft die sitequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:38 schreef rcco het volgende:
Nee, hij is in het engels.
Edit: ioffer.com dus. Ik heb hier bijna twee uur naar gezocht.![]()
![]()
Hé bedankt voor je uitgebreide info. Eigenlijk moet er een apart topic komen voor RC gadgets.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:14 schreef shiznuts het volgende:
Wat ga je ermee doen? Binnen vliegen? Buiten vliegen? Heb je binnen genoeg ruimte? Heb je buiten een aardig ruime tuin of een veldje in de buurt misschien?
Binnen: IR (Infrared) heli, coaxiaal (dubbele rotor)
Buiten: RF (Radiofrequency) 27 MHz, of 2.4Ghz systeem
Stabiliteit? Coaxiale heli met gyro.
Manoeuvrebiliteit? 4CH Flybar of flybarless fixed pitch systeem
3D? 6CH collective pitch systeem
Als ik zo deze punten zie 'beginner, niet te groot, niet te duur maar wel met gyro' dan denk ik al gauw aan een Volitation, een H8 X-Power (heet ook wel Pro Exceed) als echt nette modellen. Iets kleiner en goedkoper heb je de Syma Alu Shark 006. Voordeel van deze heli's is dat ze ook buiten te gebruiken zijn vanwege de RF i.p.v. IR die je toch eigenlijk tegenkomt op alle heli's die kleiner zijn dan dat. Buiten houdt echter niet in dat je elke dag naar buiten kan om te vliegen, des te kleiner ze zijn, des te vatbaarder zijn ze voor wind. Je kunt eigenlijk alleen in (zo goed als) windstille condities vliegen. Ga je voor IR, dan heb je werkelijk keuze uit tientallen, zo niet honderden verschillende heli's voor binnengebruik. Zijn allemaal quasi hetzelfde gebouwd dus veel verschil is daar niet.
Morgen in ieder geval even uitproberen naar me werk, kan helaas niet hardlopen want me enkel is dubbel geklapt dus dat weet ik nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Zit die headset een beetje lekker? En denk je dat die op z'n plaats blijft als je bijvoorbeeld gaat hardlopen?
Ik ben de laatste dagen ook naar zoiets opzoek
Hij is 1 1/4", normale maat voor een wastafel. En ik kan het weten want ik werk bij een installatiebedrijfquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:07 schreef portabel het volgende:
Voor twee wastafels zoek ik een afvoerplug, ik kwam op deze uit van lightinthebox. Is dit universieel?
Alles van eBay (voornamelijk China en Duitsland) eigenlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:26 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Hé bedankt voor je uitgebreide info. Eigenlijk moet er een apart topic komen voor RC gadgets.
Heb je ook wat goede (Chinese) webshops voor me, of haal jij alles van eBay af?
Eh, nee.quote:
Je voelde hem al aankomen hea, ofniet?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef rcco het volgende:
[..]
Over de producten mag helaas niet gesproken worden hier.
Nope, live audience. En Niles-CC zijn gewoon baas.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:58 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Overdreven, dat lach bandjeNet alsof er echt mensen daar zijn die helemaal uit hun dak gaan
Verschrikkelijk.
Wat een gare live audience danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nope, live audience. En Niles-CC zijn gewoon baas.
Ik heb een keer het publiek gezien en daar zat het type "middle-aged women". Dat verklaart ook wat denk ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:02 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Wat een gare live audience dan
Ik vind de show opzich wel grappig maar ik vind dat gelach echt lame.
Jep, straks ff kijken of ik hem een beetje in de auto kan krijgen, en eens even een stukje rijden om te kijken of't wat isquote:
Je zat er dichtbij.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:22 schreef Koen. het volgende:
[..]
Dear fliend,
Solly for the tlouble
Fliend, we make sure that we have checked evelything is ok before we send out your older, may be something happened on the way to you.
DANK U!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:27 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Hij is 1 1/4", normale maat voor een wastafel. En ik kan het weten want ik werk bij een installatiebedrijf. Tenzij jouw wastafel afwijkt natuurlijk.
Het betekend dat het elk moment (of over een maandquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:38 schreef Semmm het volgende:
Mijn 2 pakjes staan nu op "Passed China customs"
Betekent dit nou dat ze nog in China zijn of al het land uit zijn?
Vergeet niet je batterijen eruit te halen als je 'm niet gebruikt. Dat ding van mij doet niets meer.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:51 schreef Dhaha het volgende:
Dealextreme groene laser was kapot, na 7 dagen antwoord dat ze een nieuwe sturen
Nice!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:58 schreef ElmoFan het volgende:
ik heb iets van 15 dollar aan coupons van focalprice door een paar kapotte oortjes
ooquote:
Eh... je kunt gewoon de prijs overtypen er CNY -> EUR achter zetten (Google) en dan weet je het...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:29 schreef Dhaha het volgende:
wie kan er chinees en vertelt me even de prijs van een ipad hierzo?
http://www.taobao.com/mar(...)46359471b2eee&pm_id=
Dat vooropgesteld inderdaad.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:54 schreef UncleSam het volgende:
Het is niet echt slim om iPads uit China te kopen hoor..
Waarom is dat zo?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef rcco het volgende:
[..]
Over de producten mag helaas niet gesproken worden hier.
Ik kreeg 'n mailtje van Apple zelf. Maar ik ga hem (nooit) kopen...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat vooropgesteld inderdaad.Maar dat is mijn pakkie an verder niet.
Krijg trouwens nu net een berichtje van Dixons dat ze de iPad 2 nu verkopen:
http://dixons.nl/pagina/iPad2
'Merk'producten -> nep -> verboden om over te praten.quote:
Daar zit dan weer zo'n stukje kabel tussen die ik niet nodig hebquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:14 schreef shiznuts het volgende:
http://cgi.ebay.com/USB-F(...)&hash=item2a0796a321
(of bieden)
Oh zo, zoiets: http://cgi.ebay.com/USB-F(...)&hash=item4aa62c89d6 (BIC eBay)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Daar zit dan weer zo'n stukje kabel tussen die ik niet nodig heb![]()
Misschien is het er wel helemaal niet
Het leek me handig voor mijn toekomstige tablet, dan hangt de dongle/usb stick niet los
Ik denk vaak 'nou, volgens mij heb ik helemaal niks te wensen meer, ik heb alles al', maar dan zie je toch weer dingen voorbijkomen en voor je het weet zit je te wachten tot meerdere pakketjes binnen zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:30 schreef mtchel112 het volgende:
Zijn jullie niet eens uitgekocht op die sites:')
Hier ook, een 3,5 mm splittertje gekocht voor $0,80 op eBay.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik denk vaak 'nou, volgens mij heb ik helemaal niks te wensen meer, ik heb alles al', maar dan zie je toch weer dingen voorbijkomen en voor je het weet zit je te wachten tot meerdere pakketjes binnen zijn.![]()
ben er nu wel klaar mee idd. tenzij er nieuwe dingen komen, de meeste sites hebben min of meer allemaal dezelfde crapquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:30 schreef mtchel112 het volgende:
Zijn jullie niet eens uitgekocht op die sites:')
Oh, en natuurlijk zoek ik nog een goeie grote zaklamp met assault crown. Kan wel 100000 reviews gaan lezen van allerlei onbekende Chinezen, maar lees liever persoonlijke ervaringen hier.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:15 schreef neo2000 het volgende:
Ik zoek nog wat powercords welke normaal gesproken voor pc's gebruikt worden.. Zeg maar zo eentje:
http://www.dealextreme.co(...)ble-120cm-250v-23189
Maar dan met een erg korte snoer van een centimeter of 50 maximaal.
<snip>
Gixen? Of bedoel je op alle veilingen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:40 schreef Loll het volgende:
mwoah het is gewoon leuk omdingen in/aan je brievenbus/deurbel te krijgen. iemand een progamma waardoor het progammatje voor je bied op ebay tot bijvoorbeeld 10 cent?
veiling ja. wat gixen is weet ik nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:03 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Gixen? Of bedoel je op alle veilingen?
Tablet pc's zijn een gok. Wil je er een met Android raad ik je aan in het Android topic te kijken hier op Fok, daar komen ervaringen voorbij. Verwacht echter niet dezelfde kwaliteit als bij een Ipad o.i.d. Wil je iets hebben wat een beetje aardig werkt, dan moet je een vrij recente Android release hebben, een pad welke goeie support uit de community heeft (en dus niet als de A-pad verschillende revisie heeft waarbij revisie X wel een bepaalde rom kan draaien en revisie Y weer niet, terwijl revisies alleen te onderscheiden zijn aan een kleur van een ledjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:03 schreef Romanov het volgende:
Na een aantal verhalen uit mn omgeving, heb ik vanmorgen ook maar eens wat besteld bij DE. Een uber(semi)hip kussen!
http://www.dealextreme.co(...)pillow-cushion-56429
Ook nog een eelt ei, want je wilt niet met klompvoeten lopen
Heeft er trouwens iemand ooit eens een mobiel daar gekocht? Of bij een andere chinese webshop for that matter? En is het wat?
Ook een tablet pc in de wishlist, en nee geen iPad. Kan niet wachten op mn salaris![]()
Dat ga ik ook doen! bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik ben er vorig jaar mee begonnen om dingen eerst een dag in het winkelmandje te laten zitten voor ik afreken. Verbazend hoeveel dingen ik besluit toch niet nodig te hebben![]()
Ik ook niet hoor, het is echt een kortstondige verslavingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:23 schreef mtchel112 het volgende:
Ik ook, maar koop zelden nog wat. Mis het totaal niet :p
Mocht je het niet vinden,quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:43 schreef Ballsofsteel het volgende:
Ik kan dit nergens vinden, jullie wel?
[ [url=http://store.fastmac.com/contents/image.php?sizex=160&sizey=160&image[0]=images/products/usocket_checkout.jpg&]afbeelding[/url] ]
Moet natuurlijk wel met een euro plug zijn
Action, 80 cent ofzo maar dan zonder aan en uitknop. (zie ik ook geen voordeel in eigenlijk)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:43 schreef 08gnoT. het volgende:
Die laatste is wel goedkoper te krijgen, maar op ebay kan ik hem niet vinden. Een gewone 3-weg splitter.
Ja, dat moet m dan worden denk ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:43 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Mocht je het niet vinden,
[ link | afbeelding ]
+
[ link | afbeelding ]
Die laatste is wel goedkoper te krijgen, maar op ebay kan ik hem niet vinden. Een gewone 3-weg splitter.
Ja, ze zijn bij veel winkels te koop. Ik heb er zelf ook een op m'n slaapkamer zonder schakelaar, van de gamma volgens mij. Ideaal, niet de kabelbende van een stekkerdoos maar wel extra aansluitingen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:15 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Action, 80 cent ofzo maar dan zonder aan en uitknop. (zie ik ook geen voordeel in eigenlijk)
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:35 schreef RobertNL het volgende:
...
Heb ook mijn 90 graden kabeltje binnen gekregen, 15 dagen naar verzenden best ok dus
Vandaag een poging gedaan:quote:
Ziet er leuk uit, nu krijg ik ook zin om zoiets te bouwenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Vandaag een poging gedaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Boh, ziet er nu al beter uit!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Danku, ik zal eens in dat Android forum gaan rondneuzen. Heb mijn zinnen gezet op de Flytouch 2 of 3. Telefoon laat ik maar zitten dan, gezien je reactie. Ik twijfelde daar zelf al over, maar toch zie je veel tegenstrijdige reacties op die sites.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:03 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tablet pc's zijn een gok. Wil je er een met Android raad ik je aan in het Android topic te kijken hier op Fok, daar komen ervaringen voorbij. Verwacht echter niet dezelfde kwaliteit als bij een Ipad o.i.d. Wil je iets hebben wat een beetje aardig werkt, dan moet je een vrij recente Android release hebben, een pad welke goeie support uit de community heeft (en dus niet als de A-pad verschillende revisie heeft waarbij revisie X wel een bepaalde rom kan draaien en revisie Y weer niet, terwijl revisies alleen te onderscheiden zijn aan een kleur van een ledje) en zelf een beetje technisch zijn. Oh, en beseffen dat de goedkoopste PADS bij voorbaat al niets zijn omdat je jezelf gaat ergeren aan de traagheid en weten dat je qua support niet in aanmerking komt voor support.
Dus, veel tijd hebben en jezelf eens goed inlezen voor je iets koopt.
Telefoons kunnen we hier kort over zijn: begin er niet aan. Vaak is het een OS wat nagebouwd is om te lijken op en bestaand OS. Batterijen zijn vaak niet wat je ervan verwacht, ook geen support etc etc. Plus, en da's het belangrijkste; vaak scheelt zo'n mobiel niet eens zo veel qua prijs met een instap modelletje hier. Wil je meer kunnen als met een instapmodelletje dan zeker geen Chinaphone kopen. Is ook maar de vraag of bellen überhaupt gaat werken aangezien Chinezen soms IMEI nummers klonen waardoor je provider bepaalde toestellen van het netwerk kan blocken. En meer van die fratsen waar je niet op zit te wachten. Er zullen vast uitzonderingen zijn, maar je kan jezelf afvragen of je die moeite wilt gaan doen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Als je niet te veel geld weel uitgeven is dit een goede optie voor maar 143,00. Deze is ook wel bekend onder de naam Heropad C8..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:53 schreef Romanov het volgende:
[..]
Danku, ik zal eens in dat Android forum gaan rondneuzen. Heb mijn zinnen gezet op de Flytouch 2 of 3. Telefoon laat ik maar zitten dan, gezien je reactie. Ik twijfelde daar zelf al over, maar toch zie je veel tegenstrijdige reacties op die sites.
Had wel een beetje hulpquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:16 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]ooooh... Ik wou dat ik zoiets kon maken.
Ja, klopt. Heb ik voor je post toevallig ook naar zitten kijken (kijk de afgelopen dagen wel erg veel naar tabletsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:25 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Als je niet te veel geld weel uitgeven is dit een goede optie voor maar 143,00. Deze is ook wel bekend onder de naam Heropad C8..
* Anne-Myrthe heeft een te grote gadget verslaving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |