Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
LOLquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:09 schreef DaMart het volgende:
O wacht, mijn telefoon denkt meteen even op te kunnen laden, nu hij aan de laptop hangt... dat wordt dus op werk ook de laptop opladen.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:04 schreef Panda72 het volgende:
Amerikaanse (92) schiet op buurman na blauwtje
Uitgegeven: 23 maart 2011 07:31
SAINT PETERSBURG - Een 92-jarige Amerikaanse vrouw heeft met een half-automatisch vuurwapen vier kogels op haar 53-jarige buurman afgeschoten, nadat hij had geweigerd haar te kussen.
Dat heeft de politie van Fort McCoy in Florida bekendgemaakt, meldden Amerikaanse media dinsdag. De vrouw is gearresteerd.
De vrouw was naar het huis van haar buurman gegaan en wilde zoenen. Toen hij weigerde kregen de twee ruzie waarna ze woedend vertrok. Korte tijd later schoot ze op het huis van de man, die niet gewond raakte.
De man vermoedt dat de vrouw al een oogje op hem had sinds hij een half jaar geleden naast haar kwam wonen. Hij zette weleens het vuilnis voor haar buiten, maar ''ik denk dat ze dat anders heeft geïnterpreteerd''.
Ik heb een kleine schuld bij DUO en een grote schuld bij mijn ouders... Dat wil ik em echt niet aan doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat kan idd een reden zijn. Muck en ik hebben beide schuld bij IBgroep dus dat heft elkaar op!
Het gaat om een schuld van meer dan 20.000 euroquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
marijk, ik heb de studieschuld van FeMaleDuck ook afgelost hoor
Goedemorgenquote:
Of is het andersom... laptop geeft ineens aan dat accu 99% vol is in plaats van de 63% netquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:09 schreef DaMart het volgende:
O wacht, mijn telefoon denkt meteen even op te kunnen laden, nu hij aan de laptop hangt... dat wordt dus op werk ook de laptop opladen.
quote:
quote:
Goedemorgen snuitjequote:
Goedemorgen liebchenquote:
wat heb jij voor accu aan je telefoon hangenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of is het andersom... laptop geeft ineens aan dat accu 99% vol is in plaats van de 63% net.
frontliniebewonerquote:
pezuquote:
MPGquote:
quote:
haha das gaafquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of is het andersom... laptop geeft ineens aan dat accu 99% vol is in plaats van de 63% net.
En mag je ook gaan werken?quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat heb jij voor accu aan je telefoon hangen
[..]
frontliniebewoner
[..]
pezu
[..]
MPG
quote:
Gewoon een HTC-accu... maar is het niet mogelijk dat omdat er een stroomverbinding tussen 2 apparaten was, ze stroom opwekten en elkaar oplaadden? Of gaat dat tegen alle natuurkundige wetten in?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat heb jij voor accu aan je telefoon hangen
jaquote:
PGquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:37 schreef PriemGirl het volgende:
Goeiemorgen lieve mensjes
*spierpijn heeft*
Maar wel gewonnen met tennissen
Ja, zou lullig zijn als dat niet het geval wasquote:
dikke knuffel in de ochtend maakt de dag inderdaad bij voorbaatquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
vanochtend een dikke knuffel van Thijs gekregen, en wel 10 kusjes, het verkeer zat mee, ik kon heerlijk rustig opstarten en zit nu lekker een beetje te werken in mijn eentje
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
vanochtend een dikke knuffel van Thijs gekregen, en wel 10 kusjes, het verkeer zat mee, ik kon heerlijk rustig opstarten en zit nu lekker een beetje te werken in mijn eentje
Thijsquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
Wok!quote:
Goed bezig... MiniDuck was vooral druk met 'Naar mamma toe' aan het roepen toen ik haar uit bed haalde, maar verder was ze wel liefquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
quote:
Goedemorgen damesquote:
hey Koenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:42 schreef Koen66 het volgende:
en uiteraard ookaan de binnenwandelende heren, anders krijg ik zo'n reputatie alleen tegen dames te praten
wel de dames persoonlijk begroeten en de heren in 1 keerquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:42 schreef Koen66 het volgende:
en uiteraard ookaan de binnenwandelende heren, anders krijg ik zo'n reputatie alleen tegen dames te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel de dames persoonlijk begroeten en de heren in 1 keer
nu heb ik 2 reputaties....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) praat alleen tegen dames
2) doet continue Koentjes
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel de dames persoonlijk begroeten en de heren in 1 keer
Ach wok, wij kennen onze plaats toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
3) Is verliefd op Barquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu heb ik 2 reputaties....
je hebt maar 1 reputatie hoor, je praat alleen tegen de dames en als ze er niet zijn vraag je waar ze zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu heb ik 2 reputaties....
idd, reed er gelijk 20 min langer over vanochtend, kutfile bij Schipholquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:48 schreef PeZu het volgende:
hee gvd waar is nu die zon dan, fokking mist
o jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
3) Is verliefd op Bar
Goedemorgen binnenkomers
ik ben veel te obviousquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt maar 1 reputatie hoor, je praat alleen tegen de dames en als ze er niet zijn vraag je waar ze zijn
Achter het aanrecht graagquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach wok, wij kennen onze plaats toch?
Goedemorgen lieverdquote:
quote:
daar wordt je dik van hoorquote:
quote:
Ben ik al, dus geeft nietsquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar wordt je dik van hoorik kan alleen maar lekker koken
ik ookquote:
Ehm, neequote:
huh watquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
3) Is verliefd op Bar
Goedemorgen binnenkomers
Dat was de running gag toch?quote:
een wok staat meestal op het fornuis ...quote:
ik zal eens in mijn schema kijkenquote:
meestal niet of kook jij 24/7?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een wok staat meestal op het fornuis ...
oh... nou ja, ik vind alles bestquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een wok staat meestal op het fornuis ...
Woehoequote:
ook staat geregeldquote:
wel nee..quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koen is verliefd op je, heb je daar echt nog niks van gemerkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Bij mij staat ie in het keukenkastjequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wel nee..
ik ben net een kerel.. ik begrijp een hint nog niet als ie in neonletters voor m'n hoofd hangt...HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Of 5 jaar na dato ineens bedenken dat er toch aardig wat hints gegeven zijn
.
Maar goed, dan weet je het nu dus.
bij ons in de keuken lade.. of het aanrecht, of op de kookplaat of in de wasmachinequote:Op woensdag 23 maart 2011 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij mij staat ie in het keukenkastje
wanneer mag ik er weer uitquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
mooi dan heb ik nog 5 jaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar. Of 5 jaar na dato ineens bedenken dat er toch aardig wat hints gegeven zijn
.
Maar goed, dan weet je het nu dus.
ja hier ook dusquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bij ons in de keuken lade.. of het aanrecht, of op de kookplaat of in de wasmachinehij heeft niet echt een vaste plek
ze wast jequote:
Ik heb hem laatst ook ergens op het keukenkastje zien staan en toen moest hij met een vork geprikt worden om van de kast af te komenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wassen?quote:
afwasmachine dan ...quote:
en je servies dan, ook in de wasmasjienquote:
het wordt toch gewassenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
en je servies dan, ook in de wasmasjien
buiten bereik van toekquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst ook ergens op het kuekenkastje zien staan en toen moest hij met een vork geprikt worden om van de kast af te komen.
op jou leeftijd maakt een jaartje meer ook niet meer uit ....quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwww 5 jaar, zolang kan ik wel wachten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
neequote:Op woensdag 23 maart 2011 09:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het wordt toch gewassen
wasmachien afwasmachien
poteeto potaato
tuurlijkquote:
sommige mensen zijn het wachten waard he?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwww 5 jaar, zolang kan ik wel wachten![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sommige mensen zijn het wachten waard he?
"de vaat" die snap ik nog wel..quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee![]()
wasmasjien : kleren
vaatwasser: vaat
its a simple
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
op jou leeftijd maakt een jaartje meer ook niet meer uit ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
[..]
tuurlijkheb ik niet dus ik dacht aan de normale wasmachine
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
op jou leeftijd maakt een jaartje meer ook niet meer uit ....nee, oud ben ik al dus een jaartje extra maakt idd niks oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
wat zei ik nou net?? ik ben stiekem een kerel...quote:
[..]
sommige mensen zijn het wachten waard he?
misschien komt dat omdat de wasmasjien al zoveeeeeel langer is ingeburgerd dan de vaatwasserquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
"de vaat" die snap ik nog wel..
maar het is ook niet kleding-wasser..
inconsistentie![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat zei ik nou net?? ik ben stiekem een kerel...Tja, je zit ook wel in een mannenwereldje dus is niet gek hoor. Maar wees gewoon jezelf, das het belangrijksteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
wel 1 gehad, een maand of 3 en toen verkochtquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
geen afwasmachien??
mja jij hebt miniwokjes toch??
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel 1 gehad, een maand of 3 en toen verkocht![]()
het beviel niet
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat zei ik nou net?? ik ben stiekem een kerel...maar je ziet er absoluut niet uit als een kerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Dat heb ik nou ook... geen behoefte aan een afwasmachine...quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het beviel niet
ik zou niet zonder kunnen hoor, dat gedoequote:Op woensdag 23 maart 2011 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook... geen behoefte aan een afwasmachine...
wij thuis ook niet, lekker met de hand doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
niks, het aanrecht is altijd fokking te laag, afwas sucksquote:
weinig blijkbaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
whut is wrong with you!
ik zou niet meer zonder kunnen!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat in en uit ruimen, de helft van je servies en je favorieten kopje erin, kan net zo goed na het eten even afwassen en gelijk opruimenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wij thuis ook niet, lekker met de hand doen
inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weinig blijkbaar
[..]
[..]
dat in en uit ruimen, de helft van je servies en je favorieten kopje erin, kan net zo goed na het eten even afwassen en gelijk opruimenben je in totaal nog sneller ook
snel, zet je mijter op. dan herkennen ze je nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:09 schreef Symphonic het volgende:
Pffffff damn mag ik even onzichtbaar zijn
mja bij ons staat het meestal op het aanrecht en wordt het er op dag 2 allemaal in gezet en klaar is klaraquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat in en uit ruimen, de helft van je servies en je favorieten kopje erin, kan net zo goed na het eten even afwassen en gelijk opruimenben je in totaal nog sneller ook
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
snel, zet je mijter op. dan herkennen ze je niet
hakt erin he, zo een weekendje parijsquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh bijna 12 uur geslapen![]()
Maar het was blijkbaar nodig
En beter voor het milieu en je waterrekeningquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weinig blijkbaar
[..]
[..]
hmm vind slordig uitzien een vaat op de aanrechtquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja bij ons staat het meestal op het aanrecht en wordt het er op dag 2 allemaal in gezet en klaar is klara
quote:
Symphonica el Treinooooooquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:09 schreef Symphonic het volgende:
Pffffff damn mag ik even onzichtbaar zijn
meeste mensen hebben de neiging om eerst de boel helemaal af te spoelen voor ze het in de vaatwasser doen. Ja, dan kan je net zo goed afwassen idd.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja bij ons staat het meestal op het aanrecht en wordt het er op dag 2 allemaal in gezet en klaar is klara
Nein Mannquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hakt erin he, zo een weekendje parijs
Is fles naar Parijs geweest?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hakt erin he, zo een weekendje parijs
Ach, volgens mij valt dat met al die zuinige apparaten nog wel te bezien... maar zolang ik alleen ben vind ik het onzinquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En beter voor het milieu en je waterrekening
ik woon op een flat 6 hoog.. mieten zullen er niet zo snel komenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm vind slordig uitzien een vaat op de aanrecht
bij ons smorgens, smiddags en savonds ff afwas
scheelt ook in mieren enzo
Je hebt een miniwok verkocht?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het beviel niet
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik woon op een flat 6 hoog.. mieten zullen er niet zo snel komen
een vaatwasser staat gemiddeld gezien een half uur - uur te draaien ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is fles naar Parijs geweest?
[..]
Ach, volgens mij valt dat met al die zuinige apparaten nog wel te bezien... maar zolang ik alleen ben vind ik het onzinEn samen met iemand afwassen is vaak ook echt gezellig
omdat er nog genoeg mensen onder ons wonen waar de mieren eerst op bezoek gaanquote:
Als ik je zeg dat muizen zelfs in een flat op 7 hoog kunnen komen ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik woon op een flat 6 hoog.. mieten zullen er niet zo snel komen
en ik ben een enorme chaoot en het is nooit netjes in ons huisdus.. die afwas kan er ook nog wel bij
psssst mieren zijn geen muizenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als ik je zeg dat muizen zelfs in een flat op 7 hoog kunnen komen ?
de vaatwasser staat niet continue nieuw water te verpompen.. net als de was machinequote:Op woensdag 23 maart 2011 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een vaatwasser staat gemiddeld gezien een half uur - uur te draaien ?
Gebruikt dus veel water (denk ik)
een bak vol laten lopen, afwassen en klaar is volgens mij goedkoper
dan zeg ik dat de katten dan een leuk verzetje hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als ik je zeg dat muizen zelfs in een flat op 7 hoog kunnen komen ?
Ik spoel ook voor enzo... En in een vaatwasser gaat vaak meer dan 1 afwas hequote:Op woensdag 23 maart 2011 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een vaatwasser staat gemiddeld gezien een half uur - uur te draaien ?
Gebruikt dus veel water (denk ik)
een bak vol laten lopen, afwassen en klaar is volgens mij goedkoper
aah okquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de vaatwasser staat niet continue nieuw water te verpompen.. net als de was machine
die van ons is een A-nivo ding en doet er 2 uur over..
bovendien betalen wij gas licht en water in een gezamelijke flat rekening dus...
Nou okee danquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
omdat er nog genoeg mensen onder ons wonen waar de mieren eerst op bezoek gaan
dus jij laat al je buren mee betalen aan jouw rekening?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de vaatwasser staat niet continue nieuw water te verpompen.. net als de was machine
die van ons is een A-nivo ding en doet er 2 uur over..
bovendien betalen wij gas licht en water in een gezamelijke flat rekening dus...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dan zeg ik dat de katten dan een leuk verzetje hebben
Goedemorgenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ik ben ook helemaal bijgekomen van het weekend en alle andere dingen
CAquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ik ben ook helemaal bijgekomen van het weekend en alle andere dingen
hoor je vaker bij een flat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus jij laat al je buren mee betalen aan jouw rekening?
ja opeens tante gewordenquote:
jah.. en ik aan die van hunquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus jij laat al je buren mee betalen aan jouw rekening?
Wow, heftig van je schoonzusje! Maar wel leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja opeens tante geworden
(schoonzusje wist niet dat ze zwanger was)
Gezeik op me werk.....
En nog wat andere dingentjes
En het weekend was gezellig!
das altijd bijzonder...quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja opeens tante geworden
Ik snap nooit dat dat kan, je merkt toch dat je zwanger bentquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja opeens tante geworden
Gezeik op me werk.....
En nog wat andere dingentjes
En het weekend was gezellig!
Haiquote:
ik snap dat ook niet, een vriedin van me, zo iel als een krielkip had ook niks doorquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat dat kan, je merkt toch dat je zwanger bent![]()
Maar gefeliciteerd!
ik vraag me altijd af waar de baby zich dan zou moeten "verstoppen"quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snap dat ook niet, een vriedin van me, zo iel als een krielkip had ook niks door![]()
![]()
en de mensen om haar heen zagen ook niets? Of dacht iedereen dat ze gewoon wat was aangekomen ofzo? Ik vind het zo bizarquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snap dat ook niet, een vriedin van me, zo iel als een krielkip had ook niks door![]()
![]()
ja echt hehquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af waar de baby zich dan zou moeten "verstoppen"
nee van haar de tweede keer alquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wow, heftig van je schoonzusje! Maar wel leukEerste keer dat je tante bent geworden?
nopequote:Op woensdag 23 maart 2011 09:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
en de mensen om haar heen zagen ook niets? Of dacht iedereen dat ze gewoon wat was aangekomen ofzo? Ik vind het zo bizar![]()
Mogge pezuquote:
Bizar!quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope![]()
ja ik ook mja kennelijk kan het gebeurt wel vaker
quote:
is het dan een mini baby ofzo?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt heh![]()
dit is haar ongeveer -> |
He fraariquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt heh![]()
dit is haar ongeveer -> |
echt.. als je eerste al ongewenst is , dan zorg je toch dat er geen tweede komt??quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee van haar de tweede keer al
Eerste ongewenst, tweede ook
ohh.. dat is echt een relatie die het gaat reddenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje werd wel dikker en dikker
Iedereen zei ga naar de dokter, maar nee ze had een vleesboom die groeide
Niemand geloofd haar hoorWe weten allemaal dat ze wist dat ze zwanger was, maar ja.... de papa wilde geen kinderen meer
Dan maar verborgen houden
nee gewoon normaal kindquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is het dan een mini baby ofzo?
mja ik vind het wel gek hoor
je hebt toch wel IETS door..
wat triestheidquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niemand geloofd haar hoorWe weten allemaal dat ze wist dat ze zwanger was, maar ja.... de papa wilde geen kinderen meer
Ja ik snap niet dat hij nog bij haar isquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh.. dat is echt een relatie die het gaat redden![]()
Sorry, maar wat een achterlijk mokkelquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
snel, zet je mijter op. dan herkennen ze je niet
ja laten steriliseren omdat je vrouw/vriendin niet te vertrouwen isquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik snap niet dat hij nog bij haar is
Maar hij heeft gezegd, hier is het laatste woord nog niet over gesproken. Kiest nu dus wel voor haar, anders is hij zijn kinderen kwijt.
Hij zei; dit gebeurd me geen derde keerDus hij laat zich steriliseren
eensch!quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een achterlijk mokkel![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een achterlijk mokkel![]()
mja haar sturen om te laten helpen is ook zo wat.. hoe weet je dat dat echt gebeurt is ??quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja laten steriliseren omdat je vrouw/vriendin niet te vertrouwen is
Belachelijk tochquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt je was een a vergetenquote:
Joahquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Marijke
Alles goed?
[..]
Hee Crv
Gaat het wat beter?
Beetje de omgekeerde wereldquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ohh dat is dan wel weer een extra domper jahquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het
En dat is nou familie
En wij proberen al 1,5 jaar zwanger te worden, lopen bij de gyn, en zij poept ze even uit
die was al opgegeten door de haaiquote:
Frustrerend is datquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het
En dat is nou familie
En wij proberen al 1,5 jaar zwanger te worden, lopen bij de gyn, en zij poept ze even uit
quote:
thats the nature.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Wat is STRESS?
Je pikt een liftster op, een mooi meisje.
Plotseling valt ze flauw in jouw auto en je brengt haar naar het ziekenhuis.
Daar word je gestresseerd van.
Maar in het ziekenhuis hoor je dat ze zwanger is, en ze feliciteren je dat je vader gaat worden...
Jij zegt dat je niet de vader bent, maar het meisje zegt van wel.
Dit begint erg stressvol te worden...
Dus dan... eis je een DNA-onderzoek om te bewijzen dat je de vader niet bent.
Nadat de test gedaan is krijg je van de arts te horen dat je onvruchtbaar bent, en dat waarschijnlijk al vanaf je geboorte. Je bent wel heel erg gestrest maar enorm opgelucht.
Onderweg terug naar huis denk je na over je 3 kinderen thuis...
DÁT IS PAS STRESS!!!!!!
je broer is dan ook wel een beetke zacht in zijn bolletje hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Belachelijk toch
Hij had het na de eerste al moeten doen.....
een paar ferme tikken geven die vuige sletquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja haar sturen om te laten helpen is ook zo wat.. hoe weet je dat dat echt gebeurt is ??en .. je weet ok meteen dat het iig niet vanjezelf is..
maar wel heel triest voor die kindertjes hoor!
mja je zou het wel denken hehquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Beetje de omgekeerde wereld![]()
Ach, dan zullen ze wel voor elkaar gemaakt zijn
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh dat is dan wel weer een extra domper jah
Ja eerst was ik boos.... maar nu heb ik alleen maar medelijdenquote:
nee is me broer nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
je broer is dan ook wel een beetke zacht in zijn bolletje hoor![]()
[..]
een paar ferme tikken geven die vuige slet
[..]
mja je zou het wel denken heh
nee dat is levenslangquote:
ja mag van mij wel wat langzamerquote:
ooh ja kon ook nogquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee is me broer niet
Zij is het zusje van me man
quote:
Nou ja, ik hoop dat ze zo slim zijn om dat niet tegen hun kinderen zeggenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja eerst was ik boos.... maar nu heb ik alleen maar medelijden
Gelukkig is ons kind (ooit) wel gewenst en zal een gelukkiger leven hebben, dan kinderen die niet gewenst zijn.... zo denk ik dan weer
Hey crvquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:33 schreef crv het volgende:
Hoi c_a![]()
![]()
Gefeli.
hoe is tie met jouw ?
al wat meer bekend?
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey crv
HSG onderzoek gehad en dat was goed, eileiders nu goed doorgespoten
4 April weer naar de Gyn
What do we learn from this? Not much probablyquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee van haar de tweede keer al
Eerste ongewenst, tweede ook
mogge ldgquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:36 schreef Symphonic het volgende:
Zo de eerste komt zeuren, ik ben aan de beurt vandaag
Tosso....
had je eerst een andere kleur danquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:36 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vind mijn groene Mini toch leuker
quote:
goede morgen kindjes-mevrouw..quote:
Pfft half tien GEWEEST, en NU pas de eerste die komt zeurenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:36 schreef Symphonic het volgende:
Zo de eerste komt zeuren, ik ben aan de beurt vandaag
Tosso....
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:36 schreef crv het volgende:
[..]
doorgespoten
![]()
is dat niet erg pijnlijk ?
hoe gaat dat, zetten ze de Kärcher erop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En doet het pijn.... hmzzzz jaMaar op het moment dat ik wilde gaan stuiteren was het alweer afgelopen
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:40 schreef littledrummergirl het volgende:
ik dacht heel ff dat ik in oud zat door dat doorgespoten eierstokken verhaal
eyy.. dat moet ook kunnen hierquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:40 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:40 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wil je het echt wetenow, nou ja blij dat het in ieder geval ok is, nu je vent nog. hoop dat bij hem ook alles goed isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En doet het pijn.... hmzzzz jaMaar op het moment dat ik wilde gaan stuiteren was het alweer afgelopen
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
eyy.. dat moet ook kunnen hier
we delen alles met elkaar.. ook de poepbroeken op de fiets
Dat idee had ik ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:40 schreef littledrummergirl het volgende:
die is al getest.... ook zijn zaadjes zijn goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:41 schreef crv het volgende:
[..]
ow, nou ja blij dat het in ieder geval ok is, nu je vent nog. hoop dat bij hem ook alles goed is
Mwoa.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wil je het echt wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En doet het pijn.... hmzzzz jaMaar op het moment dat ik wilde gaan stuiteren was het alweer afgelopen
dat klinkt niet prettig
dan hadden wij maar geluk met onze 2 kinderen
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
misschien toch aan je timing werken dan ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die is al getest.... ook zijn zaadjes zijn goed
We zijn dus weer lekker een apart stelBeide goed maar niet zwanger kunnen raken
tsja.. je hoort het ook echt steeds vakerquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die is al getest.... ook zijn zaadjes zijn goed
We zijn dus weer lekker een apart stelBeide goed maar niet zwanger kunnen raken
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hey solquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:43 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Toch een fox gekregen als vervangende auto.
Kost mij in ieder geval niets meer
Nog niet officieel ontvangen maar zeer grote kans dat andere total loss wordt verklaard.
een fox rijdt niet echt super fijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:43 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Nog niet officieel ontvangen maar zeer grote kans dat andere total loss wordt verklaard.
Ook al geprobeerd.... Vanaf dat ik niet meer ongi was, en dan om de dag, misschien blijft het niet plakken op de 1 of andere manierquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:42 schreef crv het volgende:
[..]
misschien toch aan je timing werken dan ?
Wokquote:
Barretjequote:
vraariequote:
Vandaag niet hoorquote:
Trevquote:
Flessiequote:
Solquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:43 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Pi's zijn wij gewentquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:43 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
die fiets wou ik weer vergeten jahquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bij ons ging het allemaal TE makkelijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd.... Vanaf dat ik niet meer ongi was, en dan om de dag, misschien blijft het niet plakken op de 1 of andere manier
Nou ja dan maar op een onromantische manier.....
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
vraariemoest jij niet vandaag beginnen bij de Boer?
Dat gun ik echt iedereenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsja.. je hoort het ook echt steeds vaker
ik hoop dat het bij ons ook goed gaat als barman en ik er aan gaan beginnen
hou eens op jij !quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij ons ging het allemaal TE makkelijk
ik zocht m ook al! Mja mobiel...quote:
Hey Solquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:43 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
mja.. statisctisch zou ik weer degene moeten zijn bij wie het niet lukt, bij m'n vriendinnen lukt het allemaal wel makkelijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat gun ik echt iedereen(ok behalve me schoonzusje
)
Want het kan best stressig zijn
Ben je kleurenblind?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zie het niet![]()
kan je ze naast elkaar zetten?
nee, zwanger worden was bij ons geen probleem bedoel ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hou eens op jij !
je hebt het wel leuk!
Ach ja misschien is er wel reden dat het nog niet gelukt is.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij ons ging het allemaal TE makkelijk
Ja Topgearquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zocht m ook al! Mja mobiel...
top gear
mja dat het TE makkelijk gingquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, zwanger worden was bij ons geen probleem bedoel ik
hmmm depri en psych onderwerpen komen wel vaker op de tafel hierquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach ja misschien is er wel reden dat het nog niet gelukt is.
Dat het onze tijd nog niet was/is... Alles heeft een reden toch?
We zien wel... eerst maar even de gyn afwachten 4 april![]()
Zal ik het dan morgen over me werk hebbenAnders wordt het zo'n depri bende hier
op het schermquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm depri en psych onderwerpen komen wel vaker op de tafel hier
de bolivia specialquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja Topgear![]()
Een keer samen kijken?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ben je kleurenblind?
Ik heb ze zo niet binnen handbereik, wel onder mijn usericonmanager.
dit weekend en gisteren stond ik op het punt om door te draaienquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat ik met jou wil delenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
we delen alles met elkaar..
zelfs op momenten dat we het NIET wildenquote:
ik heb al twee banken en 3 kasten met je gedeeldquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat ik met jou wil delen
geeft niksquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach ja misschien is er wel reden dat het nog niet gelukt is.
Dat het onze tijd nog niet was/is... Alles heeft een reden toch?
We zien wel... eerst maar even de gyn afwachten 4 april![]()
Zal ik het dan morgen over me werk hebbenAnders wordt het zo'n depri bende hier
ja, wat was het lijstje ook alweer van bar?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat ik met jou wil delen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2011 09:50:55 ]
Ja maar dat hadden wij eerst ook, lukt het niet dan beginnen we er niet aan... nu zitten we in het begin van de medische malle molenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. statisctisch zou ik weer degene moeten zijn bij wie het niet lukt, bij m'n vriendinnen lukt het allemaal wel makkelijk
al weet ik nog niet of ik al het "gedoe" wil als blijkt dat het niet lukt.. we zullen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |