Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
LOLquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:09 schreef DaMart het volgende:
O wacht, mijn telefoon denkt meteen even op te kunnen laden, nu hij aan de laptop hangt... dat wordt dus op werk ook de laptop opladen.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:04 schreef Panda72 het volgende:
Amerikaanse (92) schiet op buurman na blauwtje
Uitgegeven: 23 maart 2011 07:31
SAINT PETERSBURG - Een 92-jarige Amerikaanse vrouw heeft met een half-automatisch vuurwapen vier kogels op haar 53-jarige buurman afgeschoten, nadat hij had geweigerd haar te kussen.
Dat heeft de politie van Fort McCoy in Florida bekendgemaakt, meldden Amerikaanse media dinsdag. De vrouw is gearresteerd.
De vrouw was naar het huis van haar buurman gegaan en wilde zoenen. Toen hij weigerde kregen de twee ruzie waarna ze woedend vertrok. Korte tijd later schoot ze op het huis van de man, die niet gewond raakte.
De man vermoedt dat de vrouw al een oogje op hem had sinds hij een half jaar geleden naast haar kwam wonen. Hij zette weleens het vuilnis voor haar buiten, maar ''ik denk dat ze dat anders heeft geïnterpreteerd''.
Ik heb een kleine schuld bij DUO en een grote schuld bij mijn ouders... Dat wil ik em echt niet aan doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat kan idd een reden zijn. Muck en ik hebben beide schuld bij IBgroep dus dat heft elkaar op!
Het gaat om een schuld van meer dan 20.000 euroquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
marijk, ik heb de studieschuld van FeMaleDuck ook afgelost hoor
Goedemorgenquote:
Of is het andersom... laptop geeft ineens aan dat accu 99% vol is in plaats van de 63% netquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:09 schreef DaMart het volgende:
O wacht, mijn telefoon denkt meteen even op te kunnen laden, nu hij aan de laptop hangt... dat wordt dus op werk ook de laptop opladen.
quote:
quote:
Goedemorgen snuitjequote:
Goedemorgen liebchenquote:
wat heb jij voor accu aan je telefoon hangenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of is het andersom... laptop geeft ineens aan dat accu 99% vol is in plaats van de 63% net.
frontliniebewonerquote:
pezuquote:
MPGquote:
quote:
haha das gaafquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of is het andersom... laptop geeft ineens aan dat accu 99% vol is in plaats van de 63% net.
En mag je ook gaan werken?quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat heb jij voor accu aan je telefoon hangen
[..]
frontliniebewoner
[..]
pezu
[..]
MPG
quote:
Gewoon een HTC-accu... maar is het niet mogelijk dat omdat er een stroomverbinding tussen 2 apparaten was, ze stroom opwekten en elkaar oplaadden? Of gaat dat tegen alle natuurkundige wetten in?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat heb jij voor accu aan je telefoon hangen
jaquote:
PGquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:37 schreef PriemGirl het volgende:
Goeiemorgen lieve mensjes
*spierpijn heeft*
Maar wel gewonnen met tennissen
Ja, zou lullig zijn als dat niet het geval wasquote:
dikke knuffel in de ochtend maakt de dag inderdaad bij voorbaatquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
vanochtend een dikke knuffel van Thijs gekregen, en wel 10 kusjes, het verkeer zat mee, ik kon heerlijk rustig opstarten en zit nu lekker een beetje te werken in mijn eentje
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
vanochtend een dikke knuffel van Thijs gekregen, en wel 10 kusjes, het verkeer zat mee, ik kon heerlijk rustig opstarten en zit nu lekker een beetje te werken in mijn eentje
Thijsquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
Wok!quote:
Goed bezig... MiniDuck was vooral druk met 'Naar mamma toe' aan het roepen toen ik haar uit bed haalde, maar verder was ze wel liefquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
quote:
Goedemorgen damesquote:
hey Koenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:42 schreef Koen66 het volgende:
en uiteraard ookaan de binnenwandelende heren, anders krijg ik zo'n reputatie alleen tegen dames te praten
wel de dames persoonlijk begroeten en de heren in 1 keerquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:42 schreef Koen66 het volgende:
en uiteraard ookaan de binnenwandelende heren, anders krijg ik zo'n reputatie alleen tegen dames te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel de dames persoonlijk begroeten en de heren in 1 keer
nu heb ik 2 reputaties....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) praat alleen tegen dames
2) doet continue Koentjes
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel de dames persoonlijk begroeten en de heren in 1 keer
Ach wok, wij kennen onze plaats toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
3) Is verliefd op Barquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu heb ik 2 reputaties....
je hebt maar 1 reputatie hoor, je praat alleen tegen de dames en als ze er niet zijn vraag je waar ze zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu heb ik 2 reputaties....
idd, reed er gelijk 20 min langer over vanochtend, kutfile bij Schipholquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:48 schreef PeZu het volgende:
hee gvd waar is nu die zon dan, fokking mist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |