quote:
Gewoon een HTC-accu... maar is het niet mogelijk dat omdat er een stroomverbinding tussen 2 apparaten was, ze stroom opwekten en elkaar oplaadden? Of gaat dat tegen alle natuurkundige wetten in?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat heb jij voor accu aan je telefoon hangen
jaquote:
PGquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:37 schreef PriemGirl het volgende:
Goeiemorgen lieve mensjes
*spierpijn heeft*
Maar wel gewonnen met tennissen
Ja, zou lullig zijn als dat niet het geval wasquote:
dikke knuffel in de ochtend maakt de dag inderdaad bij voorbaatquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
vanochtend een dikke knuffel van Thijs gekregen, en wel 10 kusjes, het verkeer zat mee, ik kon heerlijk rustig opstarten en zit nu lekker een beetje te werken in mijn eentje
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
vanochtend een dikke knuffel van Thijs gekregen, en wel 10 kusjes, het verkeer zat mee, ik kon heerlijk rustig opstarten en zit nu lekker een beetje te werken in mijn eentje
Thijsquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
Wok!quote:
Goed bezig... MiniDuck was vooral druk met 'Naar mamma toe' aan het roepen toen ik haar uit bed haalde, maar verder was ze wel liefquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
quote:
Goedemorgen damesquote:
hey Koenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:42 schreef Koen66 het volgende:
en uiteraard ookaan de binnenwandelende heren, anders krijg ik zo'n reputatie alleen tegen dames te praten
wel de dames persoonlijk begroeten en de heren in 1 keerquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:42 schreef Koen66 het volgende:
en uiteraard ookaan de binnenwandelende heren, anders krijg ik zo'n reputatie alleen tegen dames te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel de dames persoonlijk begroeten en de heren in 1 keer
nu heb ik 2 reputaties....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) praat alleen tegen dames
2) doet continue Koentjes
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel de dames persoonlijk begroeten en de heren in 1 keer
Ach wok, wij kennen onze plaats toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
3) Is verliefd op Barquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu heb ik 2 reputaties....
je hebt maar 1 reputatie hoor, je praat alleen tegen de dames en als ze er niet zijn vraag je waar ze zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu heb ik 2 reputaties....
idd, reed er gelijk 20 min langer over vanochtend, kutfile bij Schipholquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:48 schreef PeZu het volgende:
hee gvd waar is nu die zon dan, fokking mist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |