quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dan zeg ik dat de katten dan een leuk verzetje hebben
Goedemorgenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ik ben ook helemaal bijgekomen van het weekend en alle andere dingen
CAquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ik ben ook helemaal bijgekomen van het weekend en alle andere dingen
hoor je vaker bij een flat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus jij laat al je buren mee betalen aan jouw rekening?
ja opeens tante gewordenquote:
jah.. en ik aan die van hunquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus jij laat al je buren mee betalen aan jouw rekening?
Wow, heftig van je schoonzusje! Maar wel leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja opeens tante geworden
(schoonzusje wist niet dat ze zwanger was)
Gezeik op me werk.....
En nog wat andere dingentjes
En het weekend was gezellig!
das altijd bijzonder...quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja opeens tante geworden
Ik snap nooit dat dat kan, je merkt toch dat je zwanger bentquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja opeens tante geworden
Gezeik op me werk.....
En nog wat andere dingentjes
En het weekend was gezellig!
Haiquote:
ik snap dat ook niet, een vriedin van me, zo iel als een krielkip had ook niks doorquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat dat kan, je merkt toch dat je zwanger bent![]()
Maar gefeliciteerd!
ik vraag me altijd af waar de baby zich dan zou moeten "verstoppen"quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snap dat ook niet, een vriedin van me, zo iel als een krielkip had ook niks door![]()
![]()
en de mensen om haar heen zagen ook niets? Of dacht iedereen dat ze gewoon wat was aangekomen ofzo? Ik vind het zo bizarquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snap dat ook niet, een vriedin van me, zo iel als een krielkip had ook niks door![]()
![]()
ja echt hehquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af waar de baby zich dan zou moeten "verstoppen"
nee van haar de tweede keer alquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wow, heftig van je schoonzusje! Maar wel leukEerste keer dat je tante bent geworden?
nopequote:Op woensdag 23 maart 2011 09:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
en de mensen om haar heen zagen ook niets? Of dacht iedereen dat ze gewoon wat was aangekomen ofzo? Ik vind het zo bizar![]()
Mogge pezuquote:
Bizar!quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope![]()
ja ik ook mja kennelijk kan het gebeurt wel vaker
quote:
is het dan een mini baby ofzo?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt heh![]()
dit is haar ongeveer -> |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |