quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt heh![]()
dit is haar ongeveer -> |
echt.. als je eerste al ongewenst is , dan zorg je toch dat er geen tweede komt??quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee van haar de tweede keer al
Eerste ongewenst, tweede ook
ohh.. dat is echt een relatie die het gaat reddenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje werd wel dikker en dikker
Iedereen zei ga naar de dokter, maar nee ze had een vleesboom die groeide
Niemand geloofd haar hoorWe weten allemaal dat ze wist dat ze zwanger was, maar ja.... de papa wilde geen kinderen meer
Dan maar verborgen houden
nee gewoon normaal kindquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is het dan een mini baby ofzo?
mja ik vind het wel gek hoor
je hebt toch wel IETS door..
wat triestheidquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niemand geloofd haar hoorWe weten allemaal dat ze wist dat ze zwanger was, maar ja.... de papa wilde geen kinderen meer
Ja ik snap niet dat hij nog bij haar isquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh.. dat is echt een relatie die het gaat redden![]()
Sorry, maar wat een achterlijk mokkelquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
snel, zet je mijter op. dan herkennen ze je niet
ja laten steriliseren omdat je vrouw/vriendin niet te vertrouwen isquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik snap niet dat hij nog bij haar is
Maar hij heeft gezegd, hier is het laatste woord nog niet over gesproken. Kiest nu dus wel voor haar, anders is hij zijn kinderen kwijt.
Hij zei; dit gebeurd me geen derde keerDus hij laat zich steriliseren
eensch!quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een achterlijk mokkel![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een achterlijk mokkel![]()
mja haar sturen om te laten helpen is ook zo wat.. hoe weet je dat dat echt gebeurt is ??quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja laten steriliseren omdat je vrouw/vriendin niet te vertrouwen is
Belachelijk tochquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt je was een a vergetenquote:
Joahquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Marijke
Alles goed?
[..]
Hee Crv
Gaat het wat beter?
Beetje de omgekeerde wereldquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ohh dat is dan wel weer een extra domper jahquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het
En dat is nou familie
En wij proberen al 1,5 jaar zwanger te worden, lopen bij de gyn, en zij poept ze even uit
die was al opgegeten door de haaiquote:
Frustrerend is datquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het
En dat is nou familie
En wij proberen al 1,5 jaar zwanger te worden, lopen bij de gyn, en zij poept ze even uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |