o jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
3) Is verliefd op Bar
Goedemorgen binnenkomers
ik ben veel te obviousquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt maar 1 reputatie hoor, je praat alleen tegen de dames en als ze er niet zijn vraag je waar ze zijn
Achter het aanrecht graagquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach wok, wij kennen onze plaats toch?
Goedemorgen lieverdquote:
quote:
daar wordt je dik van hoorquote:
quote:
Ben ik al, dus geeft nietsquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar wordt je dik van hoorik kan alleen maar lekker koken
ik ookquote:
Ehm, neequote:
huh watquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
3) Is verliefd op Bar
Goedemorgen binnenkomers
Dat was de running gag toch?quote:
een wok staat meestal op het fornuis ...quote:
ik zal eens in mijn schema kijkenquote:
meestal niet of kook jij 24/7?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een wok staat meestal op het fornuis ...
oh... nou ja, ik vind alles bestquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een wok staat meestal op het fornuis ...
Woehoequote:
ook staat geregeldquote:
wel nee..quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koen is verliefd op je, heb je daar echt nog niks van gemerkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Bij mij staat ie in het keukenkastjequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wel nee..
ik ben net een kerel.. ik begrijp een hint nog niet als ie in neonletters voor m'n hoofd hangt...HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Of 5 jaar na dato ineens bedenken dat er toch aardig wat hints gegeven zijn
.
Maar goed, dan weet je het nu dus.
bij ons in de keuken lade.. of het aanrecht, of op de kookplaat of in de wasmachinequote:Op woensdag 23 maart 2011 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij mij staat ie in het keukenkastje
wanneer mag ik er weer uitquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
mooi dan heb ik nog 5 jaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar. Of 5 jaar na dato ineens bedenken dat er toch aardig wat hints gegeven zijn
.
Maar goed, dan weet je het nu dus.
ja hier ook dusquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bij ons in de keuken lade.. of het aanrecht, of op de kookplaat of in de wasmachinehij heeft niet echt een vaste plek
ze wast jequote:
Ik heb hem laatst ook ergens op het keukenkastje zien staan en toen moest hij met een vork geprikt worden om van de kast af te komenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wassen?quote:
afwasmachine dan ...quote:
en je servies dan, ook in de wasmasjienquote:
het wordt toch gewassenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
en je servies dan, ook in de wasmasjien
buiten bereik van toekquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst ook ergens op het kuekenkastje zien staan en toen moest hij met een vork geprikt worden om van de kast af te komen.
op jou leeftijd maakt een jaartje meer ook niet meer uit ....quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwww 5 jaar, zolang kan ik wel wachten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
neequote:Op woensdag 23 maart 2011 09:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het wordt toch gewassen
wasmachien afwasmachien
poteeto potaato
tuurlijkquote:
sommige mensen zijn het wachten waard he?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwww 5 jaar, zolang kan ik wel wachten![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sommige mensen zijn het wachten waard he?
"de vaat" die snap ik nog wel..quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee![]()
wasmasjien : kleren
vaatwasser: vaat
its a simple
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
op jou leeftijd maakt een jaartje meer ook niet meer uit ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |