ja die kwamen later he.....maar hij krijgt ze wel hahaha ik zie ons al gaan daarquote:
ohja. maar zo'n vraag is zo iets vaags, dat is niet eens een fatsoenlijke missie of tastbare clou. stelletje servio-lovers op de redactie, tssssquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
met die vragen om toegang te krijgen tot de kluis in de keuken : hoeveel bingonummers staan er op een kaart...
zo te horen wordt het een fout pyama feestjequote:
gaan we dan eindelijk het spijkerpoepen zien?quote:
oh ja eigenlijk wel he? hmm maar het is zo leuk om er alleen al aan te denken toch? ik heb een hele brede fantasie wat dat aangaatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Sla je nu niet teveel door ?![]()
![]()
![]()
Maar Strijkplank Laura en de RAT negeren we
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zo te horen wordt het eenfout stout pyama feestje
een kinderfeestje dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zo te horen wordt het een fout pyama feestje
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef Stability het volgende:
nou dat word zakdoekje leggen, stoelendans...tikkertje...en patat,appelmoes en kroketten!!
zwembroek meenemen maar we zeggen niet wat we gaan doen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef Stability het volgende:
nou dat word zakdoekje leggen, stoelendans...tikkertje...en patat,appelmoes en kroketten!!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef Stability het volgende:
We geven Joanne een cadeau in een grote doos, mooie strik eromheen (en daarin 40 ratten)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:42 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ja eigenlijk wel he? hmm maar het is zo leuk om er alleen al aan te denken toch? ik heb een hele brede fantasie wat dat aangaat
en...................het belangrijkste van alles: laura mag op de stoel staan !!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |