ik doe het zo hoor....zeker als gerard aankomtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:34 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zooooo dat zijn de echte die-hards![]()
Ik kom alleen voor Gerard naar Schiphol
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een cos heeft tussen de 3000 en de 7000 views, Als de helft "afhaakt" is dat toch mooi meegenomen
wat zullen we stervio toegooien ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ik doe het zo hoor....zeker als gerard aankomtwe verwelkomen hem met echte miljonairs eer !!!
een kratje RATTEN ? nee das zielig voor die ratten....hmm RATTENGIF dan maar?quote:
bingoballenquote:
We nemen een rode loper meequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ik doe het zo hoor....zeker als gerard aankomtwe verwelkomen hem met echte miljonairs eer !!!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:36 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
roze blaadjesen daarna een doornstruik
ik zal wel een woordje maaien in het gras, alsie overvliegtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:34 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zooooo dat zijn de echte die-hards![]()
Ik kom alleen voor Gerard naar Schiphol
en biljartballen...komen harder aanquote:
Dat bedoel ik, ik kom nog wel een keertje hier lurken om te kijken hoe de irritaties hoog oplopen natuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een cos heeft tussen de 3000 en de 7000 views, Als de helft "afhaakt" is dat toch mooi meegenomen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zal wel een woordje maaien in het gras, alsie overvliegt
hihiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zal wel een woordje maaien in het gras, alsie overvliegt
we pakken de finale dag dan wel !!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:36 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
We nemen een rode loper mee![]()
![]()
![]()
maar ik hoop dat het nog effe duurt dan voordat we naar schiphol gaan![]()
deden ze met kaarsvetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef Niki.P het volgende:
Hoe hebben ze trouwens een rooster gemaakt zo mogen toch niet schrijven??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |