quote:
Die zaten toch in andere versies..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Dat was hilarisch. Weet alleen niet meer wie hij toen koos. Was dat niet Dildo?
Ik denk het niet welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze zullen nu toch wel niet gaan fucken bij sstnl....
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
dus ik moet niet meer twitteren om rijk te worden
het is een poging waard zou ik zeggenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
gewoon doen, zou ik zeggen..als je het nu niet durft, durf je het nooit, en er is niets engs aan een topic openen hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef ariehaan het volgende:
Is het misschien leuk om een topic te openen waar iedereen zich kan melden die niet meer kijkt als Gerard eruit gaat?
Ik ben vrij nieuw hier, dus durf zelf niet zo goed ...
zou gradje twitterenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
het is een poging waard zou ik zeggen
Als hij ook zo lult als nu,hangen de klanten zo op.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:13 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij verkoopt adviseert pensioenen
Ja, breng ze op het idee. "het hele internet explodeert". Buzzzzzzzzzz.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef ariehaan het volgende:
Is het misschien leuk om een topic te openen waar iedereen zich kan melden die niet meer kijkt als Gerard eruit gaat?
Nee, als je eenmaal twittert ben je niet meer te reddenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja idd gewoon doen. ik vind t ook niks om hier topics te openen, maar soms moet het gewoon. zo ook deze cosquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef ariehaan het volgende:
hoeveel mensen hebben dat al niet geroepenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:15 schreef ikke79 het volgende:
als ze donderdag de zaak weer zo besodemieteren dan kijk ik echt niet meer![]()
![]()
![]()
Als je wel kijkt krijg ik ¤50 van je. Afgesproken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:15 schreef ikke79 het volgende:
als ze donderdag de zaak weer zo besodemieteren dan kijk ik echt niet meer![]()
![]()
![]()
Niemand zou ook meer kijken als Guido eruit ging en Servio zou blijven... zie het resultaat... Ik heb het wel 2 dagen volgehoudenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef ariehaan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |