Ow ja, jij was er ook nogquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:22 schreef knagsje het volgende:
[..]
en al die ziektes waar Jo mee rond loopt niet te vergeten he
Ik kijk sinds donderdag geen streams meer en sinds vrijdag geen tv meer. De laatste uitzending die ik gezien heb was de dagelijkse met Guido daarna was het over. Als je mensen zo gaat oplichten als afgelopen donderdag is gebeurd dan ben ik er klaar mee. Kan het overigens hier goed bijhouden zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef ariehaan het volgende:
Is het misschien leuk om een topic te openen waar iedereen zich kan melden die niet meer kijkt als Gerard eruit gaat?
Ik ben vrij nieuw hier, dus durf zelf niet zo goed ...
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ow ja, jij was er ook nogHet ging inderdaad al een tijdje niet over Joanna
Uitgelaten, in de meidenkamer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef Day het volgende:
Hoe reageerde de bewoners trouwens op servio's nominatie?
Aafke, Mo genomineerd ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef Ireth het volgende:
Ik was trouwens best wel verbaasd over het feit dat Aafke Mo nomineerde!Wil ze vrij spel bij Maik sinds ze aan hem vast heeft gezeten ofzo?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Nou Ruud, ieder die wel echt afhaakt krijgt 50 Euro van jou dan ook toch eh?
Nou, het lijkt me toch wel overduidelijk dat het overgrote deel voor Gerard gaatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef Roguee het volgende:
Op twitter gaat het 99% over Gerard die moet blijven. Zou dit een graadmeter zijn voor donderdag? Ik vrees van niet.
anders ben je je trekmateriaal kwijt he, ik ben zo slecht nog niet..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ow ja, jij was er ook nogHet ging inderdaad al een tijdje niet over Joanna
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef Roguee het volgende:
Op twitter gaat het 99% over Gerard die moet blijven. Zou dit een graadmeter zijn voor donderdag? Ik vrees van niet.
Mijn trekmateriaal zit 3 meter bij me vandaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
anders ben je je trekmateriaal kwijt he, ik ben zo slecht nog niet..
Ja maar Guido stond ook ver voor in alle polls!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me toch wel overduidelijk dat het overgrote deel voor Gerard gaat
Lees even terug,quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Nou Ruud, ieder die wel echt afhaakt krijgt 50 Euro van jou dan ook toch eh?
ik weet hoe je je voeltquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:26 schreef Stability het volgende:
men ohw men , ik ben zelfs in staat om de hele dag op schiphol te gaan wachten tot stervio bij de aankomsthal aankomt....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat wil ik hem er graag uithebben, irriteer me dood aan die overdreven nichterige uitspraak van hem en gewoon zn hele voorkomen irriteert me mateloos...grrrrrrrr zo ik moest me ff afreageren , sorry
is geen graadmeter hoor. Op twitter gaat het er al weken over dat Servio eruit moet. Is ook niet gebeurdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef Roguee het volgende:
Waaaaat???? Heeft ze dat gedaan? Kreeg niet zo goed mee, was gefocust op het aantal stemmen voor karim.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef Ireth het volgende:
Ik was trouwens best wel verbaasd over het feit dat Aafke Mo nomineerde!Wil ze vrij spel bij Maik sinds ze aan hem vast heeft gezeten ofzo?
Aafke had Jo toch genomineerd?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel? Of heb ik het verkeerd verstaan?
Tsja je snapt niet dat die wat verkooptquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:15 schreef r_onald het volgende:
[..]
Als hij ook zo lult als nu,hangen de klanten zo op.
Volgens mij is hij gewoon de post jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |