met as of kaarsvet ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef Niki.P het volgende:
Hoe hebben ze trouwens een rooster gemaakt zo mogen toch niet schrijven??
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bowlingballen met nummertjes erop dan
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
JIJ snapt ut !!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ja waar nog maar 1 clue van in het huis is geslingerd...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef ieniemieniee het volgende:
het is trouwens jammer dat als hij eruit gaat, zijn geheim er ook uit gaat. hij heeft namelijk een fijn, onraadbaar geheim
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef Stability het volgende:
[..]
we pakken de finale dag dan wel !!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef Niki.P het volgende:
Hoe hebben ze trouwens een rooster gemaakt zo mogen toch niet schrijven??
ja echt? welke dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja waar nog maar 1 clue van in het huis is geslingerd...
ja hallo je mag zelf ook wel ff opletten!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef wieweetwatt het volgende:
Knagsje... Joanna was weer in beeld... ik zag het nog net op tijd... zou je me de volgende keer kunnen waarschuwen? Codewoord (om het voor jou gemakkelijk te maken) is RAT
ja ! ik ga morgen ff een bollywood pakkie kopen...doen we speciaal een dansiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:39 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En voor Karim maken we een oosters dansje![]()
met die vragen om toegang te krijgen tot de kluis in de keuken : hoeveel bingonummers staan er op een kaart...quote:
okquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:39 schreef knagsje het volgende:
[..]
ja hallo je mag zelf ook wel ff opletten!!!!
wie had er gekookt vanavond? aaf toch? zegt genoeg lijkt me..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:39 schreef Niki.P het volgende:
Karim stopte net dat boek in zijn mond...
het is toch ook een belachelijk "geheim" van stervio? wie weet nou wat een bingo queen is?!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
met die vragen om toegang te krijgen tot de kluis in de keuken : hoeveel bingonummers staan er op een kaart...
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wie had er gekookt vanavond? aaf toch? zegt genoeg lijkt me..
doe dan maar bowlingballenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef Stability het volgende:
[..]
en biljartballen...komen harder aan
Geer heeft wel mensenkennis he?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:40 schreef evaxsis het volgende:
Wat een RAT wel Karim nomineren en nu zit ze (Jo) zowat op zijn schoot
leuk, een kinderfeestjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
Ach... Jo heeft een verzoek ingediend om iets te mogen organiseren voor Laura's verjaardag
Sla je nu niet teveel door ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:39 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ! ik ga morgen ff een bollywood pakkie kopen...doen we speciaal een dansie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |