Top! Grappig hoe je jezelf kan uitdagen he? Wat dat betreft is het wel ' verslavend 'quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef Ticootje het volgende:
7 weken geleden ging ik echt kapot bij 2 minuten rennen. 3 minuten lukte gewoon niet. Nu 4x 8, overmorgen 10-10-12.
Fijn dat het toch is gegaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:34 schreef E.T. het volgende:
Ik had al spierpijn in m'n kuiten en hamstrings, dat was nog niet over na een heftig weekendje op het werk.. En ik was ernstig moe eigenlijk..
Maar toch les7 uitgelopen![]()
Af en toe bij de wandelstukjes leek het wel of m'n kuitspieren een grote knoop waren.. Maar dat weer losgelopen en aan het einde flink goed gerekt..
Blij dat ik toch gegaan ben!
Eruitknal?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:10 schreef wyccie het volgende:
Iemand ervaring met die hardloopbroeken van de Aldi? Ik ben bang dat ik eruitknal.
Lange mouwen shirt ftw!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef Lush-lady het volgende:
ik kan nog wel een leuk nieuw jasje gebruiken, soms is één net te weinig. (als tie in de wasmand ligt...)
Ik heb zo'n hardloopjasje waar je de mouwen af kunt ritsen. Ideaal.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Lange mouwen shirt ftw!Jasjes zijn bij mij verleden tijd, vooral nu het weer lekkerder wordt.
Dat lijkt me dan weer niksquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hardloopjasje waar je de mouwen af kunt ritsen. Ideaal.
tof! Dank voor de tip!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef E.T. het volgende:
Ik krijg trouwens net een mailtje binnen van Aldi; 30 maart hebben ze weer hardloopkleding![]()
shirts voor 7,99; broeken (lang en 7/8) voor 9,99 en jacks voor 13,99
Ik ga ff kijken voor een shirtje iig
Kunnen we best doen, ook al geprobeerdquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:57 schreef Viking84 het volgende:
We kunnen natuurlijk ook zelf stoppen met posten in 1 vd reeksen. Geen nieuwe meer openen als ie dicht is. Maar daar moet wel iedereen van op de hoogte zijn natuurlijk.
Ik denk trouwens wel dat de drempel om te komen posten hoger ligt als het topic alleen in spt staat. Lif lijkt mij een subforum dat ook vaker bezocht wordt.
Als je bij les 21 bent mag je best wat vaker horen hoe goed je bentquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:44 schreef Ticootje het volgende:
Oeh, ik ga ook in het andere topic posten! Zo goed ben ik.
Het was heerlijk, ik had geen zin om te stoppen en het gevoel dat ik nog veel langer door zou kunnen gaan. Ik ben absoluut niet bang meer voor de 4 en 5 minuten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
...
Ik ga zo les 7 lopen, ik heb geen zin. Maar ik ga wel.
Nohquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
Het zal me werkelijk waar aan mijn reet roesten waar het staat. Ik ben hier ooit begonnen, engebleven. Dubbelposten doe ik al helemaal niet.
Dit lijkt me iets laagdrempeliger voor de mensen die hijgend en puffend 4 keer les 1 van Evy doen voor ze verder durven.
En de mensen die in beide topics posten hebben vlgs mij een aandachtsprobleem. Die willen 2 keer horen dat ze goed bezig zijn.;)
Relax, dat had iedereen hierquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef Mvr.Poes het volgende:
Hallo,
Ik wil me graag bij jullie melden.
Ik ben net begonnen met hardlopen en zie dat sommige van jullie al heel ver zijn!Echt ontzettend knap!Op dit moment heb ik echt nog niet het idee dat ik 4x8 minuten ooit zal kunnen lopen....
Rustig aan, ik heb les 1 uiteindelijk 4x gelopen en kon de 3 minuten ook niet volhouden. Gisteren les 6 gelopen, 3x3 minuten was een eitjequote:Op woensdag 23 maart 2011 15:54 schreef Mvr.Poes het volgende:
Bedankt!
Ik ben echt echt nog maar net begonnen,zondag les 1 gelopen,de 3 minuten niet vol kunnen maken *schaam* daarna een klein griepje gekregen en ik wil donderdag of vrijdag les 1 overnieuw doen want ik kan het niet hebben dat ik hem niet heb uitgelopen.Vooral niet toen evy zei proficiat het zit erop,goed gedaan.Toen dacht ik echt neeeee helemaal niet goed gedaan!
Mijn doel is om 3x in de week hard te gaan lopen
Kijk,dat geeft een poes hoopquote:douche-eendje
Heeft een bad.
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 15:54 schreef Mvr.Poes het volgende:
Bedankt!
Ik ben echt echt nog maar net begonnen,zondag les 1 gelopen,de 3 minuten niet vol kunnen maken *schaam* daarna een klein griepje gekregen en ik wil donderdag of vrijdag les 1 overnieuw doen want ik kan het niet hebben dat ik hem niet heb uitgelopen.Vooral niet toen evy zei proficiat het zit erop,goed gedaan.Toen dacht ik echt neeeee helemaal niet goed gedaan!
Mijn doel is om 3x in de week hard te gaan lopen
Rustig aan, ik heb les 1 uiteindelijk 4x gelopen en kon de 3 minuten ook niet volhouden. Gisteren les 6 gelopen, 3x3 minuten was een eitje . Het komt allemaal goed!
Je moet ze effe via..minder legale wegen vindenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:55 schreef Joysa het volgende:
Ik kan nergens evie downloaden? Die links zijn dood?
Oh sjaise, ik ben daar heul slecht inquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Je moet ze effe via..minder legale wegen vinden
Haha, dat was een fikse quote-fail, en ik douche liever dan badderen... Maar jou gaat het ook zeker lukken hoor! Speciaal voor jou, over mijn 3 minuten die ik eerst niet vol kon houden in les 1:quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:26 schreef Mvr.Poes het volgende:
Hmm ik kan dus ook nog niet goed quoten haha maar ik bedoel bad-eendje haar post.
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, vreselijk. Vooral als Evy in je oor toetert dat je al halverwege bent en je bijna ten aarde stort wegens zuurstofgebrek [/dramaqueen].
En hoeveel was je daarvoor kwijt ongeveer? Bij Runners World ben je gemiddeld zo'n 120 euro kwijt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb gewoon asics gehaald. Ik ben nog niet zo professioneel bezig dat ik een loopanalyse ed nodig acht. Zolang de schoen maar een echt loopschoen is met voldoende demping en afrollen van de voet. Ik was ook zo van m'n pijnlijke knieën af toen ik de goede schoenen had.
Oké, netjes! Ik heb nu paar simpele hardloopschoenen van de Decathlon van 25 euroquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:45 schreef Ticootje het volgende:
Ik dacht iets van 60 euro. Ik moest meteen 2 paar hebben want dochter loopt ook, en anders zou ik mijn schoenen steeds kwijt zijn. Die loopt trouwens al 9 km, is al een jaar bezig.
Oh, posten jullie daarom in dit topic.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
En de mensen die in beide topics posten hebben vlgs mij een aandachtsprobleem. Die willen 2 keer horen dat ze goed bezig zijn.;)
Ik ben bij Runnersworld geweest (Alkmaar), wat in mijn geval maar goed is geweestquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef Blinker het volgende:
Ahhh, ik was dit topic kwijt!
Ik loop gelukkig ook nog steeds! Helaas wel twee keer de griep gehad, dus heb er wat langer over gedaan, maar ik kom er wel. Vandaag eindelijk de 2x 10 minuten gedaan.
Dat was erg pittig, maar ben erg trots dat het me is gelukt
Morgen eens kijken voor nieuwe (duurdere/betere) hardloopschoenen. Ik zat te denken om naar Runnersworld in Amsterdam te gaan. Iemand ervaring daar of heeft er iemand anders misschien betere ervaring in omg. Amsterdam?
Mag ik vragen wat niet goedkoop is?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben bij Runnersworld geweest (Alkmaar), wat in mijn geval maar goed is geweest. Bleek een fikse afwijking te hebben aan mijn voeten en enkels. Schoenen waren niet goedkoop, maar ze lopen wel heel erg lekker!
Die van mij waren met korting 112 euro, iets wat ik normaal niet zo snel uit zou geven aan een paar schoenenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:56 schreef Blinker het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat niet goedkoop is?
Ik ging ook gewoon zomaar naar binnen, m'n vriend moest nieuwe schoenen. Toen ook maar op laten meten. En ja hoor, in m'n spijkerbroek totaal ongeveer 12x door de winkelstraat in Den Haag gerendquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:04 schreef winterstorm666 het volgende:
ik heb ook overpronatie en redelijk zwakke enkels.
ook heb nu ook saucony, maar deze heb ik zonder advies gekocht.
de vorige paar saucony heb ik in nijmegen bij runnerworld gekocht en met een inlegzooltje was ik ook 125 kwijt maar die liepen geweldig.
alleen het voorlopen zag er niet uit.
ze wilde zien hoe ik liep en daarom stuurde ze me met hardloopschoenen naar buiten.
alleen was ik in een opwelling naar binnen gestapt voor advies en daardoor liep ik in mijn normale kloffie.
picture this. gaastopje met vleermuismouwen en rok met overal leren banden en kettingen.
het zou een gezicht zijn geweest haha!!
de verkoper vertrok geen spier trouwens.
Klopt, en een loopband veert meer meequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:24 schreef winterstorm666 het volgende:
het schijnt dat je op een loopband anders loopt dan gewoon op straat.
meer op de voorvoet omdat je toch wat onstabieler voelt op een band.
en in nijmegen waren ze toen nog niet verbouwd. de shop is nu groter dus het was echt de straat op.
godzijdank was het terrasje nog niet open anders was ik door de grond gezakt haha!
Rennen? 8 km/u of harder. Wandelen bedoel je denk ik? Euh..gewoon, wandelenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:30 schreef athlonkmf het volgende:
Wat is rennen voor jullie (qua snelheid)? En lopen?
Nou douche-eendje,jij krijgt je douche hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Haha, dat was een fikse quote-fail, en ik douche liever dan badderen... Maar jou gaat het ook zeker lukken hoor! Speciaal voor jou, over mijn 3 minuten die ik eerst niet vol kon houden in les 1:
[..]
Haha dat is een goeie,en zo waar ook!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net les 18 gelopen! Incl. de laatste 7 minuten!
Mvr.Poes, we zijn allemaal zo begonnen hoor!Gewoon stapje voor stapje, letterlijk!
rennen minimaal 9 km/u, wandelen 6 km/u.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:30 schreef athlonkmf het volgende:
Lopen in het begin rond de 9, aan het eind wat minderquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:30 schreef athlonkmf het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
rennen minimaal 9 km/u, wandelen 6 km/u.
Runkeeper starten, twee keer homebutton en in iPod je podcast startenquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:58 schreef Ticootje het volgende:
Nu zit ik dus meteen... Ja dat lopen met evy is wel leuk, maar zo met runkeeper heb ik wel de precieze snelheden per interval, dat kan niet als ik met mn podcast loop...
Ik ga zo maar ff wat muziek op mn telefoon knallen en de run 21 in runkeeper gooien, ik ren denk liever dat ik de goede tijden heb en daarop kan trainen.
Traag en tragerquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:30 schreef athlonkmf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |