Netjes hoor, mag je best trots op zijn.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:27 schreef Periodista het volgende:
Ik ben echt trots op mezelf!
[ afbeelding ]
Nice!!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:27 schreef Periodista het volgende:
[ afbeelding ]
3 dagen achter elkaar. is een dagje rust ertussen niet belangrijk?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
nette tijd hoor![]()
vandaag stiekem nog een keer les 9 gelopen, gewoon omdat ik er zin in had. Morgen les 10,en daarna weer een dagje rust![]()
Jaquote:Op zondag 13 februari 2011 21:42 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
3 dagen achter elkaar. is een dagje rust ertussen niet belangrijk?
Mooie tijd! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:27 schreef Periodista het volgende:
[ afbeelding ]
Goed punt, alleen ben ik vanwege mijn eigen agenda genoodzaakt om woensdagavond te rennen, zaterdag en zondag.. nu dacht ik omdat ik toch in het weekend minder doe, rust ik 'meer/sneller' dan doordeweeks wanneer ik werk dus vandaar dat ik het wel een goed schema vondquote:Op zondag 13 februari 2011 21:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja
je spieren en pezen moeten herstellen en worden sterker door rust. als je die rust niet neemt overbelast je jezelf alleen maar ook al voelt t goed in eerste instantieRustdagen zijn absoluut dus nuttig en tis onverstandig om ze niet te nemen.
Dat 3 minuten zo lang kunnen duren he?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:46 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, nog een keer les 1 gelopen. Gaat nog niet helemaal vlekkeloos, komt net aan de 2 minuten en de 3 haal ik nog niet. Doe hem wel tot ik de 3 minuten vol kan houden
Netjesquote:Op zondag 13 februari 2011 18:27 schreef Periodista het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, vreselijk. Vooral als Evy in je oor toetert dat je al halverwege bent en je bijna ten aarde stort wegens zuurstofgebrek [/dramaqueen].quote:Op maandag 14 februari 2011 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat 3 minuten zo lang kunnen duren he?
Haha, hardlopen is naast een fysieke sport ook wel echt een sport waar je doorzettingsvermogen voor moet hebben of moet trainenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, vreselijk. Vooral als Evy in je oor toetert dat je al halverwege bent en je bijna ten aarde stort wegens zuurstofgebrek [/dramaqueen].
Over een paar lessen zegt ze halverwege dat je nu toch echt moet voelen dat je conditie met sprongen vooruit is gegaan. En dat zegt ze op het moment dat je ademhaling zo aan het gieren is dat ze je twee steden verder kunnen horen.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, vreselijk. Vooral als Evy in je oor toetert dat je al halverwege bent en je bijna ten aarde stort wegens zuurstofgebrek [/dramaqueen].
Oh ja! En dan sta je al bijna stil op het moment dat ze 'bijna' zegt. Kun je weer gaan optrekken.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ergens in les 15 of 16 of zo, dan zegt ze op een gegeven moment
'ja! We zijn er!................................. BIJNA!'
op een moment dat je echt al niet meer kunt, bij 'er' stopt met hardlopen en dan blijk je nog te moeten![]()
Het verschil tussen die twee is de tijd die tussen de eerste personen die over de start gingen (dus toen het startschot klonk en de klok ging 'lopen') zat en dat ik over de startstreep ging.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Netjes
Wat is het verschil tussen bruto en netto tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |