SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.rice rice baby tututututedudududum![]()
Is het snipen nou verbeterd laatst? Ik was lekker bezig toen net, score van 17-3 ofzo op Discovery.rice rice baby tututututedudududum![]()
Ik zie nu pas dat ik de lapo had.Sorry guys. En zulke plaatjes zijn altijd een beetje jammer.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Dat lijkt meer op een soep. Zo dun.
Achja.. Het internet heeft me al zo verneukt dat het me niets meer doet![]()
![]()
Nee is echt heb die UFC nog ergens op mijn HDD staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:50 schreef KoningStoma het volgende:
Heb je die shit nog nooit gezien? Kun je volgens mij ook wel op jijbuis vinden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:50 schreef KoningStoma het volgende:
Volgens mij is dat net na de tap.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Ik zal het vanavond even goed terugkijken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rechter hand als je het live terug kijkt zie je hem iets duidelijker tappen.
Was gisteren na 10 minuten al helemaal klaar met BLOPS, was moe en dat ging duidelijk ten koste van mijn scherpte....![]()
Ik heb een zwart scherm bij het opstarten van BO
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Xbox?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:43 schreef BzP het volgende:
Ik heb een zwart scherm bij het opstarten van BO![]()
Snap er geen ruk van....
Het is dat al mn vrienden en collegas op psn zitten anders was ik overgestapt naar X-box.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Wat is headquarters toch leuk als je in een goed team zit
Wat is headquarters toch kut als je tegen een goed team zit![]()
![]()
Ik speel eigenlijk alleen nog maar Black Ops omdat de meeste mensen die game hebben, de game zelf vind ik niet zo boeiend meer. Nouja de Zombie-modus blijft wel baas
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Dit heb ik met iedere shooter zelfs als we met z'n allen hello kitty islands adventure zouden spelen zou ik me nog goed vermakenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:15 schreef Rossdale het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen nog maar Black Ops omdat de meeste mensen die game hebben, de game zelf vind ik niet zo boeiend meer. Nouja de Zombie-modus blijft wel baas![]()
Daarom vind ik het zo klote dat niemand Homefront haalt. Ik vermaak me met de game, maar ik mis een leuke groep om mee aan te kutten
Je verdient bakken met geld, doe hem ons cadeau!quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:11 schreef Rossdale het volgende:
Daarom vind ik het zo klote dat niemand Homefront haalt. Ik vermaak me met de game, maar ik mis een leuke groep om mee aan te kutten![]()
Ik verdien helemaal geen bakken met geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Vanmiddag ging het overigens wel echt lekker leuke potjes gehad met Pierre en Michhas
Hopelijk halen ze in de volgende COD alle anti air launchers eruit en doen ze net zoals bij homefront dat je een bepaald aantal punten moet verdienen voor je iets neer kan halen dat zou een heel positieve ontwikkeling zijn.![]()
Dat heb ik ook, maar dan met crysis.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:11 schreef Rossdale het volgende:
Daarom vind ik het zo klote dat niemand Homefront haalt. Ik vermaak me met de game, maar ik mis een leuke groep om mee aan te kutten![]()
![]()
Ze moeten er weer net als bij mw2 in doen dat je een emblem of title verdient door challenges te voltooien. Dat is een stukleuker dan al die piemels die je nu ziet![]()
![]()
Hoor ik hier iemand zeggen: "Pak een RPG en schiet zo wild mogelijk om je heen"?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:11 schreef Rossdale het volgende:
Ik vermaak me met de game, maar ik mis een leuke groep om mee aan te kutten
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
En dat er heel episch Triple of Multikill in beeld komt te staan bij iedereenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ze moeten er weer net als bij mw2 in doen dat je een emblem of title verdient door challenges te voltooien. Dat is een stukleuker dan al die piemels die je nu ziet![]()
Al weken geen filmpjes meer gemaakt maar dit gebeurde een paar dagen terug.
rice rice baby tututututedudududum![]()
Altijd leuk als een misser met een bankshot beloond wordt, zeker als het iemand anders is
PSG1 de dodelijkste sniper rifle van Black Ops en dan toch 2 hitmarkers krijgen
Dont get me started on dem shitmarkersquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:51 schreef Rijstkoker het volgende:
PSG1 de dodelijkste sniper rifle van Black Ops en dan toch 2 hitmarkers krijgen![]()
![]()
Dat ding voelt helemaal niet aan als een sniper vind ik. Als je graag wil snipen speel je toch MW of MW2quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:51 schreef Rijstkoker het volgende:
PSG1 de dodelijkste sniper rifle van Black Ops en dan toch 2 hitmarkers krijgen![]()
Met de L96A1 gaat het ook lekker alleen met de PSG1 hoort het eigenlijk 1 shot 1 kill te zijn toch? Dan vind ik het gewoon extreem raar dat ie 2 hitmarkers heeft en dan word ik vervolgens zelf kapot geschoten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ding voelt helemaal niet aan als een sniper vind ik. Als je graag wil snipen speel je toch MW of MW2rice rice baby tututututedudududum![]()
1 shot 1 kill voor een sniper is absolute overkill raak je iemand in zijn linker onder been en dan gaat hij neerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:36 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Met de L96A1 gaat het ook lekker alleen met de PSG1 hoort het eigenlijk 1 shot 1 kill te zijn toch? Dan vind ik het gewoon extreem raar dat ie 2 hitmarkers heeft en dan word ik vervolgens zelf kapot geschoten.! Ik ben al gestopt met snipen na MW omdat ik het veel te frustrerend vond en dat ga ik ook zo houden ook.
![]()
Het is verbeterd! Wel relaxed hoor nu. Zal morgen eens kijken of ik een filmpje kan plaatsen, bijna alle schoten gaan raak.
[ Bericht 53% gewijzigd door Rijstkoker op 25-03-2011 01:56:56 ]rice rice baby tututututedudududum![]()
M'n knifekills telde zojuist niet mee voor m'n killstreak...
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
En terecht knivenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
M'n knifekills telde zojuist niet mee voor m'n killstreak...!
![]()
Ik had toen net ook een keer dat ik een ballistic afschoot maar hij ging dwars door de vijand zijn hoofd heen.rice rice baby tututututedudududum![]()
De L69A1 is wel sterker volgens mij:quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:51 schreef Rijstkoker het volgende:
PSG1 de dodelijkste sniper rifle van Black Ops en dan toch 2 hitmarkers krijgen
![]()
L96A1 hoort sterker te zijn daarom is het een bolt action..
En een PSG1 een semi auto.
Net als de shotties, een spas is echt niet sterker als een stakeout maar wel semi auto.
Tenminste dit lijkt me logisch!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
L96A1 is inderdaad sterker. In de filmpjes hierboven wordt het helemaal uitgelegd. Kort gezegd: PSG1 heeft een one shot kill als je iemand in zijn bovenlijf, nek en hoofd raakt. En de L69A1 heeft een one shot kill als je iemand in zijn bovenlijf, nek, hoofd, schouders en armen raakt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:34 schreef BzP het volgende:
L96A1 hoort sterker te zijn daarom is het een bolt action..
En een PSG1 een semi auto.
Net als de shotties, een spas is echt niet sterker als een stakeout maar wel semi auto.
Tenminste dit lijkt me logisch!![]()
Morgen stuur ik mn ps3 op...
Heb mn gitaar maar weer uit t stof gehaald hahahVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
maar voor guitar hero heb je wel een console nodig hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:04 schreef BzP het volgende:
Morgen stuur ik mn ps3 op...
Heb mn gitaar maar weer uit t stof gehaald hahah![]()
Voor gitaar hero wel ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar voor guitar hero heb je wel een console nodig hoor
Wat is je punt?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik heb nooit gezegd dat ik guitarhero ging spelen, laat staan dat ik guitar hero heb...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
dan weet ik niet wat voor gitaar jij hebtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:48 schreef BzP het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat ik guitarhero ging spelen, laat staan dat ik guitar hero heb...![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan weet ik niet wat voor gitaar jij hebt![]()
Je kan ook gewoon op een elektrische/akoestische gitaar spelen hoor..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan weet ik niet wat voor gitaar jij hebt![]()
Er is nog leven in BlackOps? Heb nu 1,5 maand niet gespeeld en moet eigenlijk weer een goldmember worden wil ik online spelen maar gezien CoD de enige reden is om online te spelen twijfel ik![]()
![]()
![]()
real guitars are for old peoplequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:40 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op een elektrische/akoestische gitaar spelen hoor..![]()
Ik ben niet oudquote:![]()
Anyway, na een paar weken totaal niet met de xbox bezig te zijn geweest game ik nu toch haast weer dagelijks![]()
![]()
Eens een nerd, altijd een nerdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:06 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik ben niet oud![]()
Anyway, na een paar weken totaal niet met de xbox bezig te zijn geweest game ik nu toch haast weer dagelijks![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan weet ik niet wat voor gitaar jij hebt
Ik kan echt niet aan die grafcontrollers van de xbox wennen, Ik aim als iemand met parkinson.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:37 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik kan echt niet aan die grafcontrollers van de xbox wennen, Ik aim als iemand met parkinson.Ik ook
![]()
![]()
Strafe(n) dat gaat nog wel maar bijsturen lukt me gewoon niet...
Ps3's analoge sticks zijn veel gevoeliger..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:37 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik kan echt niet aan die grafcontrollers van de xbox wennen, Ik aim als iemand met parkinson.Het grootste voordeel van de Xbox is juist de ongelofelijk fijn in de hand liggende controllerquote:Op maandag 28 maart 2011 12:23 schreef BzP het volgende:
Strafe(n) dat gaat nog wel maar bijsturen lukt me gewoon niet...
Ps3's analoge sticks zijn veel gevoeliger..En als je een hogere sensitivity gewend bent... ZET DAN DE SENSITIVITY HOGER IPV HIER TE KOMEN MIEPEN
![]()
three times hooray for rossdalequote:Op maandag 28 maart 2011 13:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Het grootste voordeel van de Xbox is juist de ongelofelijk fijn in de hand liggende controllerEn als je een hogere sensitivity gewend bent... ZET DAN DE SENSITIVITY HOGER IPV HIER TE KOMEN MIEPEN
![]()
Hooray hooray hooray![]()
Sowieso die controller waar je op je 25ste reuma/hand-aids van krijgt vergelijken met een xbox controller.
Xbox van een maat, ps3 in reparatie.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dan koop je toch zon PS3 unit voor de xboxDie knoppen zijn niet te vergelijken.. Die xbox knop zit "vaster" in positie en kost iets meer kracht om uit die neutrale positie te krijgen... Zo'n "klik" krijg je dan, en dat heeft de ps3 niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Het grootste voordeel van de Xbox is juist de ongelofelijk fijn in de hand liggende controllerEn als je een hogere sensitivity gewend bent... ZET DAN DE SENSITIVITY HOGER IPV HIER TE KOMEN MIEPEN
![]()
Met de ps3 controller kan je heel fijntjes je crosshair bijstellen.
Ik heb het al eerder geprobeerd met de sensitivity omhoog te zetten maar dat schiet niet op..
X-box controllers zijn gewoon ontworpen voor mensen met vergroeide lepra...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Kansloze discussie wederom..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik heb geen xbox naam, speel soms op die van een maat "khebvuurnodig"quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Je kan een maand gratis live krijgen als je een nieuwe account aan maaktquote:Op maandag 28 maart 2011 14:56 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik heb geen xbox naam, speel soms op die van een maat "khebvuurnodig"![]()
Tnx, leuk om te weten...quote:Op maandag 28 maart 2011 15:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan een maand gratis live krijgen als je een nieuwe account aan maakt
Heb alleen geen x-box.
Maar kan ik met een willekeurige emailadres gewoon een account aanmaken en dan een maand online knallen?
En na die maand weer een nieuw account maken?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja volgens mij wel een bepaald aantal keerquote:Op maandag 28 maart 2011 15:10 schreef BzP het volgende:
[..]
Tnx, leuk om te weten...
Heb alleen geen x-box.
Maar kan ik met een willekeurige emailadres gewoon een account aanmaken en dan een maand online knallen?
En na die maand weer een nieuw account maken?![]()
Altijd handig om te weten, was jou tag?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel een bepaald aantal keer
Dan voeg ik je een x toe als ik eens bij die maat ben (mocht je dat willen)Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Staat in mijn ondertitelquote:Op maandag 28 maart 2011 15:18 schreef BzP het volgende:
[..]
Altijd handig om te weten, was jou tag?
Dan voeg ik je een x toe als ik eens bij die maat ben (mocht je dat willen)![]()
Cool, ik zuig echt op de x box.. 30-12 was mn beste game zaterdag _0-quote:
Ik geef wel (met pijn in mn hart) toe dat het grafisch er ietsie beter uitziet op de xboxVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja, want 30-12 is wel heel slecht.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:22 schreef BzP het volgende:
[..]
Cool, ik zuig echt op de x box.. 30-12 was mn beste game zaterdag _0-
Ik geef wel (met pijn in mn hart) toe dat het grafisch er ietsie beter uitziet op de xbox
Uhuh want beste game en heel slecht is ook psies hetzelfde he!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja, want 30-12 is wel heel slecht.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dan moet je niet zeggen dat je zuigt als je beste game 30-12 is. Als het nou 12-30 was, dan had ik je gelijk gegeven.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:29 schreef BzP het volgende:
[..]
Uhuh want beste game en heel slecht is ook psies hetzelfde he!Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ok, in vergelijking tot mijn behaalde resultaten op de ps3 ben ik op de xbox niet zo bekwaam als op de ps3.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat je zuigt als je beste game 30-12 is. Als het nou 12-30 was, dan had ik je gelijk gegeven.
Op de xbox was mn beste game 30-12 tegen dikke noobs Zaterdagavond...
Dat was IMO best crappyVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ekte bazen spelen 94-11 ieder potje.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat je zuigt als je beste game 30-12 is. Als het nou 12-30 was, dan had ik je gelijk gegeven.![]()
daaromquote:Op maandag 28 maart 2011 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ekte bazen spelen 94-11 ieder potje.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Net 1 potje kunnen spelen na het weekend en moet er nu alweer vandoor
You still have a long path before you my little grasshopper...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Bijna 5e prestigegolden guns ik kom er aan
Ekte bazen hebben ze al bijna allemaalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Bijna 5e prestigegolden guns ik kom er aan
![]()
Eckte bazen spelen niet meer.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ekte bazen spelen 94-11 ieder potje.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
eckte bazen schrijven echte als eckteOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Hoeveel heb jij er al?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ekte bazen hebben ze al bijna allemaalOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
wow, freak?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dus volgens jou zijn bijstandsmoeders echte bazen?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Galil, beide AK's, Famas,Spectre,MP5K,PSG1,Olympiaquote:!, G11, Commando, FN FAL, M14 en de Enfield.
![]()
Gouden olympiaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Galil, beide AK's, Famas,Spectre,MP5K,PSG1,Olympia!, G11, Commando, FN FAL, M14 en de Enfield.
![]()
![]()
Ga je toch lekker Crysis spelenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:42 schreef KoningStoma het volgende:
Jammer dat je de wapens geen poep camo kan geven, dat past mooi bij het spel.![]()
Fail much?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:42 schreef KoningStoma het volgende:
Jammer dat je de wapens geen poep camo kan geven, dat past mooi bij het spel.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Denk je dat wat je daar ziet er zo op de xbox uit komt te zien?
Denk je dat de multiplayer daar ook maar iets op gaat lijken?![]()
Ik zeg alleen RIP CODquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:27 schreef KoningStoma het volgende:
Denk je dat wat je daar ziet er zo op de xbox uit komt te zien?
Denk je dat de multiplayer daar ook maar iets op gaat lijken?
Waar jij al die invullingen vandaal haalt zal mij een worst wezen.
BF 3 new engine, COD 3 niet....
Ga jij maar lekker superjumpen bij crysis...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
BF heeft mij nooit zo kunnen boeien veel te weinig actie. Deze game gaat sowieso COD niet "killen" ben ik absoluut niet bang voor, daarvoor zijn er te veel casual COD gamers die zich niet snel zullen wagen aan BF.![]()
Ik vind dat COD als serie heeft afgedaan. Ze moeten er gewoon mee kappen, ze zijn te lang doorgegaan. Infinity ward begint met een nieuw team, dat waarschijnlijk de verwachtingen nooit kan waarmaken, en treyarch heeft gefaald. Bovendien wordt heel het spel verziekt door campende 12 jarige jongetjes. Tijd om deze serie af te sluiten.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Tis wel goed zo, ik heb geen zin in een discussie.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:37 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vul niets in. Ik vraag twee normale vragen. Waarom ben je altijd zo opgefokt?
Ik denk dat BF3 veel potentie heeft om COD te overtreffen op veel fronten.
COd heeft de naam en staat zeker aan de top, maar als het recept van MW3 dezelfde basis heeft als de voorgaande delen voorspel ik niet dezelfde resultaten laat staan vooruitgang..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Als het de graphics krijgt van mw2 is dat al een 100% verbetering ten opzichte van bo..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik ben in ieder geval onder de indruk van wat we voorgeschoteld krijgen met deze filmpjes...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
'Treyarch werkt aan nieuwe Call of Duty'
treyarch heeft het nog steeds niet helemaal door. Klapharken.
ik las het net en kon mn ogen niet geloven....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:25 schreef kutkabouter het volgende:
'Treyarch werkt aan nieuwe Call of Duty'
treyarch heeft het nog steeds niet helemaal door. Klapharken.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Waarom zouden ze er mee moeten kappen omdat jij het geen leuke games meer vind? Daar denken de 10 miljoen andere mensen die de game wel kopen en er plezier aan hebben toch wel heel anders over. Bovendien als je gekilled word door campende jongetjes in BO moet je eens Homefront gaan spelen daar ligt iedereen op een of ander kut dak te wachten tot er iemand langs loopt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:54 schreef kutkabouter het volgende:
Ik vind dat COD als serie heeft afgedaan. Ze moeten er gewoon mee kappen, ze zijn te lang doorgegaan. Infinity ward begint met een nieuw team, dat waarschijnlijk de verwachtingen nooit kan waarmaken, en treyarch heeft gefaald. Bovendien wordt heel het spel verziekt door campende 12 jarige jongetjes. Tijd om deze serie af te sluiten.![]()
In Crysis (zucht alweer ja poe poe) is er een perk waarmee je hoort of er iemand in de buurt is. Geen last van campers in dat spel.![]()
Altijd leuk om falende mensen die "onzichtbaar" in een hoekje denken te kunnen campen.![]()
Dat met die dogtags moeten ze ook in COD verwerken zou heel veel campen voorkomen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:53 schreef KoningStoma het volgende:
In Crysis (zucht alweer ja poe poe) is er een perk waarmee je hoort of er iemand in de buurt is. Geen last van campers in dat spel.![]()
Altijd leuk om falende mensen die "onzichtbaar" in een hoekje denken te kunnen campen.![]()
Care to explain?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat met die dogtags moeten ze ook in COD verwerken zou heel veel campen voorkomen.
Dogtags pakken als je iemand knife(d) a la BFBC2 ?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Zodra je iemand killed laat die persoon een dogtag vallen deze moet je of handmatig ophalen op de plek waar hij neer ging of je moet een perk gebruiken zodat ze naar je toe komen automatisch. Haal je deze niet op dan tellen ze niet mee voor je killstreak rewards.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:39 schreef BzP het volgende:
[..]
Care to explain?
Dogtags pakken als je iemand knife(d) a la BFBC2 ?![]()
Ah, ik hoorde dat het bij homefront er zo aan toe gaat..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zodra je iemand killed laat die persoon een dogtag vallen deze moet je of handmatig ophalen op de plek waar hij neer ging of je moet een perk gebruiken zodat ze naar je toe komen automatisch. Haal je deze niet op dan tellen ze niet mee voor je killstreak rewards.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Nee hoor, en lekker voor snipers danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:05 schreef BzP het volgende:
[..]
Ah, ik hoorde dat het bij homefront er zo aan toe gaat..Die hebben altijd die retrieve dogtag perk nodig anders krijgen ze nooit killstreaks
Snap niet dat jullie allemaal Homefront halen als je al vind dat er veel gecamped wordt in BO. In Homefront zit drie kwart van de mensen achterin de map te campen met een sniper tot ze genoeg punten hebben voor een heliquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee hoor, en lekker voor snipers danDie hebben altijd die retrieve dogtag perk nodig anders krijgen ze nooit killstreaks
!
![]()
hhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:05 schreef BzP het volgende:
[..]
Ah, ik hoorde dat het bij homefront er zo aan toe gaat..![]()
Ok, dan ben ik misschien verkeerd geinformeerd.
Maar bedankt voor het uitlachen en voor de gene die zei dat ik gay klonk
Maarja, kon het verwachten ben ook niet de liefste hier.
ik hoorde trouwens iemand hard lachen, die klonk pas zwaar gay.
Maar dat terzijde,
Stoma plays like a pussy.
sorry, needed to be said (K)Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Gewoon 10 of meer teams laten rage quitten. Die laatste gast van net was wel een echte baas met zijn 8-56 ofzoquote:!
![]()
Ik denk dat het er wel meer waren jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon 10 of meer teams laten rage quitten. Die laatste gast van net was wel een echte baas met zijn 8-56 ofzo!
![]()
![]()
Mwah..quote:Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Whehehe, ben je even op je plaats gezet, jongen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:33 schreef BzP het volgende:
Ok, dan ben ik misschien verkeerd geinformeerd.
Maar bedankt voor het uitlachen en voor de gene die zei dat ik gay klonk
Maarja, kon het verwachten ben ook niet de liefste hier.
ik hoorde trouwens iemand hard lachen, die klonk pas zwaar gay.
Maar dat terzijde,
Stoma plays like a pussy.
sorry, needed to be said (K)
ik had de tranen in me ogen staan van het lachen shiiit that was the gayest voice everquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Whehehe, ben je even op je plaats gezet, jongen.![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik had de tranen in me ogen staan van het lachen shiiit that was the gayest voice ever
Ga je kale kanker moeder in een rolstoel vervelen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik had de tranen in me ogen staan van het lachen shiiit that was the gayest voice ever
Je had zelf een homo lach...
En ik op mn plaats gezet ?
Door een stel randomers die via een forum samen moeten spelen omdat ze zelf geen vrienden in RL hebben?
Laat mij maar niet lachen!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef BzP het volgende:
[..]
Ga je kale kanker moeder in een rolstoel vervelen...
Door een stel randomers die via een forum samen moeten spelen omdat ze zelf geen vrienden in RL hebben?
Laat mij maar niet lachen!![]()
![]()
Waarom doe je dan zo je best om o zo stoer over te komen tegenover die mensen op dat forum die je niets interesseren?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef BzP het volgende:
[..]
Laat mij maar niet lachen!
Stakker
Oh en nog iets, ik ben BzP
Het is echt fucking stoer
om een enter tussen elke zin te posten
en zo veel mogelijk
scheldwoorden in een post te gebruiken
fucking bosmogeaul klapjosti knurfterige droeftoeter
enzo
oja je interesseert me helemaal niets!
random forumuser die helemaal geen vriendjes heeft in RL
en een beetje stoer loopt te doen!
en dan mij een beetje belachelijk maakt omdat ik
nog geen baard in de keel heb en mijn balletjes nog
niet zijn ingedaald!
Hoe durven jullie wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef BzP het volgende:
[..]
Uquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef BzP het volgende:
[..]
Got
Owned.
Period.![]()
Ik voorspel een nieuwe ban voor bzpOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Once again Spacevietnamees, logs into PSN to find himself in an epic battle to accumulate 7500 points.rice rice baby tututututedudududum![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:40 schreef Rossdale het volgende:
Oh en nog iets, ik ben BzP
Het is echt fucking stoer
om een enter tussen elke zin te posten
en zo veel mogelijk
scheldwoorden in een post te gebruiken
fucking bosmogeaul klapjosti knurfterige droeftoeter
enzo
oja je interesseert me helemaal niets!
random forumuser die helemaal geen vriendjes heeft in RL
en een beetje stoer loopt te doen!
en dan mij een beetje belachelijk maakt omdat ik
nog geen baard in de keel heb en mijn balletjes nog
niet zijn ingedaald!
Hoe durven jullie wel!je vergeet hij is een limbo and that makes double gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahhahahahahahahahahahahahah
Dat kut accent moet als ik er aan denk nog steeds omlachen.
Hehe![]()
Speel je toch tot level 14 met de MP5K rapid fire of Enfield supressor zijn beide briljante wapens.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mp5k
hk21
m16
olympia
dragunov![]()
![]()
![]()
prestige
toch elke keer doen![]()
enfield.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pierre die het laatste potje eindelijk zijn geliefde Stakeout erbij kon pakken op Summit
Ik merk alweer dat de gezelligheid hier te vinden is!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef BzP het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een passie heb je voor dat dingMaar ook alleen op Summit en Kowloon, icm een RPG
Man man, wat kan dat ding rapen, heerlijk
Toch vind ik de spass12 wat beter, bij de stakeout heb ik vaak het idee dat alles raak is, maar ik dan geen hitmarkers krijg..Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Ja echt, had er 3 tegen vanmiddag. Is echt zo irritant niet normaal, campers kom ik niet meer zo vaak tegen gelukkig, of in ieder geval succesvolle campers dan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:52 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Teveel de laatste tijd op PSN. Toch maar weer met mn Flak Jacket class spelen.
M16.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
Famas of aug? Ik kan niet kiezen![]()
Famaugquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
Famas of aug? Ik kan niet kiezenPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Famas.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
Famas of aug? Ik kan niet kiezen![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
Famas of aug? Ik kan niet kiezen
limburg ownt jullie kankerkopjes.....
Beetje zombies liggen te whoren en als er iemand komt die beter er in is en tevens verder is gekomen, gaan jullie wat zeggen dat je dan geen leven hebt
jullie hebben geen leven en geen eigen vrienden
En
ik
typ
met
Hoeveel spaties ik wil....
Limburg > Jullie anyday
BIOVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ps, ban me maar zoveel je wilt MOD.
i dont give a flying fuck as I have a life
Unlike others here...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
![]()
______________!!!!!!!!!!!!!!1
Gast ik haalde 2 keer mijn 8-9-11 killstreaks tegen jou dus misschien is het een plan om niet zo stoer te doen en gewoon normaal te doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:47 schreef BzP het volgende:
Beetje zombies liggen te whoren en als er iemand komt die beter er in is en tevens verder is gekomen, gaan jullie wat zeggen dat je dan geen leven hebt
En
ik
typ
met
Limburg > Jullie anyday
BIO![]()
huilenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:47 schreef BzP het volgende:
En
ik
typ
met
Limburg > Jullie anyday
BIO![]()
Deze reactie is al net zo klachtwaardig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast ik haalde 2 keer mijn 8-9-11 killstreaks tegen jou dus misschien is het een plan om niet zo stoer te doen en gewoon normaal te doen
Ik heb nieteens gespeelt tegen jullie.....
En waarom zou ik nu nog normaal doen?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Nou als iemand beweerd zo'n meester te zijn in COD dan zou ik ook niet zo makkelijk mijn killstreaks moeten halen. Verder kutkabouterquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Deze reactie is al net zo klachtwaardig.x100!
![]()
Waar heb ik beweerd een meester te zijn?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou als iemand beweerd zo'n meester te zijn in COD dan zou ik ook niet zo makkelijk mijn killstreaks moeten halen. Verder kutkabouterx100!
Ik heb nog NOOIT mijn PS3 ratio genoemd..
Verder zei ik nog dat ik zwaar crap was op de xblock, dus zo'n argument is ook zinloos...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Sowieso dat jullie er waarde aan ontlenen hoe goed je bent in een spelletje.
Limburg, is dat niet dat stuk land wat nog steeds teruggegeven moet worden aan de Duitsers?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:47 schreef BzP het volgende:
Limburg > Jullie anyday
Zegt degene met een schoonfamilie uit Budelquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Limburg, is dat niet dat stuk land wat nog steeds teruggegeven moet worden aan de Duitsers?![]()
Die mag ook verkocht worden hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt degene met een schoonfamilie uit Budel![]()
Precies.... zonder deze situaties vind ik forums saai..quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mooi toch anders post hier toch niemand meer
Of ik moet iets willen weten maar dan stel ik wel in een ander topic mijn vraag..
Trouwens, ik denk dat de meerderheid van de limburgers nog liever bij duitsland willen horen dan NL...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Soerendonk en Maarheeze, daar gebeurt het allemaal!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Budel is ook wel echt een gat daar kun je echt helemaal niets![]()
![]()
Weert is ook niet meer wat het was....Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Het on-weert hohohohohooooooo vreselijk, wat een blindleggert!quote:
Daar wonen ook zoveel tjappies echt te sneu voor woordenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Soerendonk en Maarheeze, daar gebeurt het allemaal!![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Ik heb geen flauw idee, gelukkig kom ik er maar 1x per jaarquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar wonen ook zoveel tjappies echt te sneu voor woorden
Ik hoop na de zomer weer in Amsterdam te gaan wonen want hier hoef je bijvoorbeeld op donderdag niet de kroeg in te gaan want dan is er geen klote te doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, gelukkig kom ik er maar 1x per jaar![]()
Dinsdagen zijn de dagen knul, vergeet dat nooit! Tuesday Boozeday!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop na de zomer weer in Amsterdam te gaan wonen want hier hoef je bijvoorbeeld op donderdag niet de kroeg in te gaan want dan is er geen klote te doen
Kroegen zijn dicht op dinsdagquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dinsdagen zijn de dagen knul, vergeet dat nooit! Tuesday Boozeday!!
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kroegen zijn dicht op dinsdag!
![]()
Om te janken!
Ja je hebt wel een kroeg die dan open is maar daar zitten de lokale Hell's Angels hem dan te chillenquote:![]()
Kan ook leuk zijn! Die gasten weten meestal wel hoe ze moeten zuipenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja je hebt wel een kroeg die dan open is maar daar zitten de lokale Hell's Angels hem dan te chillen
best relaxte gasten...quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja je hebt wel een kroeg die dan open is maar daar zitten de lokale Hell's Angels hem dan te chillen
(no bullshit)Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Maatje van me heeft daar van de week nog klappen gekregen schade is, neus gebroken, pols gebroken en een hersenschudding. Dus liever nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan ook leuk zijn! Die gasten weten meestal wel hoe ze moeten zuipen!
![]()
Tikte hij toevallig buiten een paar motoren om?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maatje van me heeft daar van de week nog klappen gekregen schade is, neus gebroken, pols gebroken en een hersenschudding. Dus liever niet!
Gelukkig niet weet niet of hij dan nu nog bij de levende wasquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tikte hij toevallig buiten een paar motoren om?![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig niet weet niet of hij dan nu nog bij de levende was
Ik ben er weer vandoor!
Gewoon de grootste van die hells angels klappen dan druipen ze vast wel af.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig niet weet niet of hij dan nu nog bij de levende wasOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Kom maar en keer langs doen we daar en biertjequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Gewoon de grootste van die hells angels klappen dan druipen ze vast wel af.![]()
Vrijwillig naar Limboland gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom maar en keer langs doen we daar en biertje
Waarom denk je dat ik weer wil verhuizen naar Amsterdamquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Vrijwillig naar Limboland gaan.![]()
Omdat je een kontenkruiper bent?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik weer wil verhuizen naar AmsterdamVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dat is ook niet alles.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik weer wil verhuizen naar Amsterdam
Beter gewoon Den Bosch. Geweldige terrasjes.Verder nooit last van paupers, we hebben namelijk "maar" 4 prachtwijken ofzo.
Gadver..
Achja je zou jezelf maar Bozz_187 noemen
Je zou jezelf maar Bejaarde zonder Penis noemen
Of staat BzP daar niet voor?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Misschien verzorgt pierre hem wel op zondag.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:35 schreef Rossdale het volgende:
Je zou jezelf maar Bejaarde zonder Penis noemen
Of staat BzP daar niet voor?Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Wat? Huh? Ik doe niks daar, ik ben verantwoordelijk voor het deurbeleid daar!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Misschien verzorgt pierre hem wel op zondag.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ok "Stoma"quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:27 schreef KoningStoma het volgende:
![]()
Mensen die zichzelf voor lul zetten zonder dat ze het doorhebben.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Speel net 1 potje met de setup van xJawz:
Commando met Extended Mags
Scavenger, Sleight of Hand en Marathon
Granaat, Concussion en Claymore
Blackbird, Chopper Gunner en Doggies.
31-1 op TDM
Vervang marathon voor tac mask pro en je hebt nog een betere class. Zeker als je scavenger speelt gewoon iedere ruimte waar je in komt stuns gooien en dan heb je een gigantisch voordeel. Terwijl je met marathon alleen maar unlimited kan sprinten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:28 schreef Rijstkoker het volgende:
Speel net 1 potje met de setup van xJawz:
Commando met Extended Mags
Scavenger, Sleight of Hand en Marathon
Granaat, Concussion en Claymore
Blackbird, Chopper Gunner en Doggies.
31-1 op TDM![]()
mensen die niet kunnen lezenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:14 schreef BzP het volgende:
Gadver..
Achja je zou jezelf maar Bozz_187 noemen![]()
![]()
Amen broeder.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oke dan
mensen uit limburg met een zachte gay![]()
Pffffff ik heb liever een wijf in mn bed die me met de zachte g toespreekt dan zo'n belachelijk onaantrekkelijke rochel g...Belgische en limbo vrouwen > Jullie totale niet sexy vrouwen..
Jammer dat de rest van de wereld ook zo over NL denkt, want als ze in Limburg zouden komen wisten ze ook dat er vrouwen in NL waren die wel geil klonken....
En noem me maar Gay, ik weet beter..
VEEL BETER :-)Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
i bet you can suck a golfball through a gardenhosequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:01 schreef BzP het volgende:
..
En noem me maar Gay, ik weet beter..
VEEL BETER :-)![]()
I know for a fact that your mum canquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
i bet you can suck a golfball through a gardenhoseVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
nice ik kan die band wel bruin maken hoor no problemquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Brazillian Jiu Jitsu en ja was zeker chill mag binnen kort voor mijn bruine band op![]()
Yo chilll wanneer kan ik langs komen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nice ik kan die band wel bruin maken hoor no problem![]()
door hem uit je reet te trekken ja..quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nice ik kan die band wel bruin maken hoor no problemVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Is dat een leugenaar op een boerderij?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
ik ga niet eens klikken want ik do niet aan gramaticale correctheid.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:09 schreef BzP het volgende:
http://www.niow.nl/taaltr(...)79-KcCFaxk7AodlAejzg![]()
Als je erop zou klikken, dan zou ik je nog lager in moeten schatten dan ik al deed.
"Bozz187"Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
yay he learned to read, nu nog sociaal leren doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:12 schreef BzP het volgende:
Als je erop zou klikken, dan zou ik je nog lager in moeten schatten dan ik al deed.
"Bozz187"![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:13 schreef Michhas het volgende:
Blijven haten op Bozz!
Misschien wordt het tijd dat de puist uitgeknepen gaat worden...![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat je op schoot bij sinterklaas mag zitten![]()
![]()
Zeker, soms voel ik wat groeien tussen de benen van de sintVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ouwe lebberaar die je bentquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:19 schreef BzP het volgende:
Zeker, soms voel ik wat groeien tussen de benen van de sint![]()
![]()
Jullie kunnen me haten, dissen en samenspannen tegen me wat jullie willen...
Maar op zo'n manier als dit, vind ik Fok! veel leuker!
en fyi ik kan HEEL veel stemmetjes.. wie weet ben ik de volgende x de homo melkboer.
Just like a box of chocolates..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
oke now you just being sadquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:23 schreef BzP het volgende:
Jullie kunnen me haten, dissen en samenspannen tegen me wat jullie willen...
Maar op zo'n manier als dit, vind ik Fok! veel leuker!
en fyi ik kan HEEL veel stemmetjes.. wie weet ben ik de volgende x de homo melkboer.
Just like a box of chocolates..![]()
dit wordt de volgende x grappig..... kijken hoe goed je in het ECHT engels kan..quote:
wat heeft engels er mee te maken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:27 schreef BzP het volgende:
[..]
dit wordt de volgende x grappig..... kijken hoe goed je in het ECHT engels kan..
ik hoef het niet te kunnen![]()
Wat een kutdiscussie.Vrouwen met zachte G trouwens.
This pik ik nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wat heeft engels er mee te maken.
ik hoef het niet te kunnen![]()
Fenk joe ferry matschj
Now steej aweej or joe wil peej de praisVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
en dat is?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef BzP het volgende:
Fenk joe ferry matschj
Now steej aweej or joe wil peej de prais![]()
Sex hoef je ook niet te kunnen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wat heeft engels er mee te maken.
ik hoef het niet te kunnenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
BzP:
Komt van alle ongewassen piemelsquote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Je opmerking komt een beetje te laat..
Traag van begrip?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
ja iets met chromosomen enzoquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:03 schreef BzP het volgende:
Je opmerking komt een beetje te laat..
Traag van begrip?![]()
Translated:Je hebt wel interresse he? ouwe geile beer (K)quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Gaan jullie nog een epic battle houden of word er alleen geslowchat over dat ie homo is.rice rice baby tututututedudududum![]()
eerst picas anders nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:04 schreef BzP het volgende:
Translated:
[..]
Je hebt wel interresse he? ouwe geile beer (K)![]()
![]()
Black cockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rice rice baby tututututedudududum![]()
Zo ben ik hier ook terecht gekomen, ik wou de film black cocks kopen maar vergat mn bril op te zetten toen ik naar de media markt ging..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
you gotta pay me more then dude...quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wtf white boy with a black cock wash your dickVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Blij dat dit topic bijna vol en weg is.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
ik ook speelkwartier is leuk geweest ik ga weer chillenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:08 schreef kutkabouter het volgende:
Blij dat dit topic bijna vol en weg is.![]()
Party pooperquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:08 schreef kutkabouter het volgende:
Blij dat dit topic bijna vol en weg is.Quitterquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik ook speelkwartier is leuk geweest ik ga weer chillenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:13 schreef KoningStoma het volgende:
Wie, denk je, denk na het lezen van dit topic "goh, die bzp is echt een stoere knaap"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop dat ik dat toch op zn minste bereikt heb..quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:13 schreef KoningStoma het volgende:
Wie, denk je, denk na het lezen van dit topic "goh, die bzp is echt een stoere knaap"?
Tenminste toffe peer ofzoVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Nog maar 11 posts.
7?Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
3 ..
Kabouter zit met spanning te wachten om die 300ste post te maken.....Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Inderdaadquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:44 schreef BzP het volgende:
3 ..
Kabouter zit met spanning te wachten om die 300ste post te maken.....![]()
![]()
dichtOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: