Gouden olympiaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Galil, beide AK's, Famas,Spectre,MP5K,PSG1,Olympia!, G11, Commando, FN FAL, M14 en de Enfield.
Ga je toch lekker Crysis spelenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:42 schreef KoningStoma het volgende:
Jammer dat je de wapens geen poep camo kan geven, dat past mooi bij het spel.
Fail much?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:42 schreef KoningStoma het volgende:
Jammer dat je de wapens geen poep camo kan geven, dat past mooi bij het spel.
Ik zeg alleen RIP CODquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:27 schreef KoningStoma het volgende:
Denk je dat wat je daar ziet er zo op de xbox uit komt te zien?
Denk je dat de multiplayer daar ook maar iets op gaat lijken?
Tis wel goed zo, ik heb geen zin in een discussie.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:37 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vul niets in. Ik vraag twee normale vragen. Waarom ben je altijd zo opgefokt?
ik las het net en kon mn ogen niet geloven....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:25 schreef kutkabouter het volgende:
'Treyarch werkt aan nieuwe Call of Duty'
treyarch heeft het nog steeds niet helemaal door. Klapharken.
Waarom zouden ze er mee moeten kappen omdat jij het geen leuke games meer vind? Daar denken de 10 miljoen andere mensen die de game wel kopen en er plezier aan hebben toch wel heel anders over. Bovendien als je gekilled word door campende jongetjes in BO moet je eens Homefront gaan spelen daar ligt iedereen op een of ander kut dak te wachten tot er iemand langs loopt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:54 schreef kutkabouter het volgende:
Ik vind dat COD als serie heeft afgedaan. Ze moeten er gewoon mee kappen, ze zijn te lang doorgegaan. Infinity ward begint met een nieuw team, dat waarschijnlijk de verwachtingen nooit kan waarmaken, en treyarch heeft gefaald. Bovendien wordt heel het spel verziekt door campende 12 jarige jongetjes. Tijd om deze serie af te sluiten.
Dat met die dogtags moeten ze ook in COD verwerken zou heel veel campen voorkomen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:53 schreef KoningStoma het volgende:
In Crysis (zucht alweer ja poe poe) is er een perk waarmee je hoort of er iemand in de buurt is. Geen last van campers in dat spel.![]()
Altijd leuk om falende mensen die "onzichtbaar" in een hoekje denken te kunnen campen.
Care to explain?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat met die dogtags moeten ze ook in COD verwerken zou heel veel campen voorkomen.
Zodra je iemand killed laat die persoon een dogtag vallen deze moet je of handmatig ophalen op de plek waar hij neer ging of je moet een perk gebruiken zodat ze naar je toe komen automatisch. Haal je deze niet op dan tellen ze niet mee voor je killstreak rewards.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:39 schreef BzP het volgende:
[..]
Care to explain?
Dogtags pakken als je iemand knife(d) a la BFBC2 ?
Ah, ik hoorde dat het bij homefront er zo aan toe gaat..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zodra je iemand killed laat die persoon een dogtag vallen deze moet je of handmatig ophalen op de plek waar hij neer ging of je moet een perk gebruiken zodat ze naar je toe komen automatisch. Haal je deze niet op dan tellen ze niet mee voor je killstreak rewards.
Nee hoor, en lekker voor snipers danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:05 schreef BzP het volgende:
[..]
Ah, ik hoorde dat het bij homefront er zo aan toe gaat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |