SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.rice rice baby tututututedudududum![]()
Is het snipen nou verbeterd laatst? Ik was lekker bezig toen net, score van 17-3 ofzo op Discovery.rice rice baby tututututedudududum![]()
Ik zie nu pas dat ik de lapo had.Sorry guys. En zulke plaatjes zijn altijd een beetje jammer.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Dat lijkt meer op een soep. Zo dun.
Achja.. Het internet heeft me al zo verneukt dat het me niets meer doet![]()
![]()
Nee is echt heb die UFC nog ergens op mijn HDD staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:50 schreef KoningStoma het volgende:
Heb je die shit nog nooit gezien? Kun je volgens mij ook wel op jijbuis vinden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:50 schreef KoningStoma het volgende:
Volgens mij is dat net na de tap.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Ik zal het vanavond even goed terugkijken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rechter hand als je het live terug kijkt zie je hem iets duidelijker tappen.
Was gisteren na 10 minuten al helemaal klaar met BLOPS, was moe en dat ging duidelijk ten koste van mijn scherpte....![]()
Ik heb een zwart scherm bij het opstarten van BO
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Xbox?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:43 schreef BzP het volgende:
Ik heb een zwart scherm bij het opstarten van BO![]()
Snap er geen ruk van....
Het is dat al mn vrienden en collegas op psn zitten anders was ik overgestapt naar X-box.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Wat is headquarters toch leuk als je in een goed team zit
Wat is headquarters toch kut als je tegen een goed team zit![]()
![]()
Ik speel eigenlijk alleen nog maar Black Ops omdat de meeste mensen die game hebben, de game zelf vind ik niet zo boeiend meer. Nouja de Zombie-modus blijft wel baas
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Dit heb ik met iedere shooter zelfs als we met z'n allen hello kitty islands adventure zouden spelen zou ik me nog goed vermakenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:15 schreef Rossdale het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen nog maar Black Ops omdat de meeste mensen die game hebben, de game zelf vind ik niet zo boeiend meer. Nouja de Zombie-modus blijft wel baas![]()
Daarom vind ik het zo klote dat niemand Homefront haalt. Ik vermaak me met de game, maar ik mis een leuke groep om mee aan te kutten
Je verdient bakken met geld, doe hem ons cadeau!quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:11 schreef Rossdale het volgende:
Daarom vind ik het zo klote dat niemand Homefront haalt. Ik vermaak me met de game, maar ik mis een leuke groep om mee aan te kutten![]()
Ik verdien helemaal geen bakken met geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Vanmiddag ging het overigens wel echt lekker leuke potjes gehad met Pierre en Michhas
Hopelijk halen ze in de volgende COD alle anti air launchers eruit en doen ze net zoals bij homefront dat je een bepaald aantal punten moet verdienen voor je iets neer kan halen dat zou een heel positieve ontwikkeling zijn.![]()
Dat heb ik ook, maar dan met crysis.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:11 schreef Rossdale het volgende:
Daarom vind ik het zo klote dat niemand Homefront haalt. Ik vermaak me met de game, maar ik mis een leuke groep om mee aan te kutten![]()
![]()
Ze moeten er weer net als bij mw2 in doen dat je een emblem of title verdient door challenges te voltooien. Dat is een stukleuker dan al die piemels die je nu ziet![]()
![]()
Hoor ik hier iemand zeggen: "Pak een RPG en schiet zo wild mogelijk om je heen"?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:11 schreef Rossdale het volgende:
Ik vermaak me met de game, maar ik mis een leuke groep om mee aan te kutten
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
En dat er heel episch Triple of Multikill in beeld komt te staan bij iedereenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ze moeten er weer net als bij mw2 in doen dat je een emblem of title verdient door challenges te voltooien. Dat is een stukleuker dan al die piemels die je nu ziet![]()
Al weken geen filmpjes meer gemaakt maar dit gebeurde een paar dagen terug.
rice rice baby tututututedudududum![]()
Altijd leuk als een misser met een bankshot beloond wordt, zeker als het iemand anders is
PSG1 de dodelijkste sniper rifle van Black Ops en dan toch 2 hitmarkers krijgen
Dont get me started on dem shitmarkersquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:51 schreef Rijstkoker het volgende:
PSG1 de dodelijkste sniper rifle van Black Ops en dan toch 2 hitmarkers krijgen![]()
![]()
Dat ding voelt helemaal niet aan als een sniper vind ik. Als je graag wil snipen speel je toch MW of MW2quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:51 schreef Rijstkoker het volgende:
PSG1 de dodelijkste sniper rifle van Black Ops en dan toch 2 hitmarkers krijgen![]()
Met de L96A1 gaat het ook lekker alleen met de PSG1 hoort het eigenlijk 1 shot 1 kill te zijn toch? Dan vind ik het gewoon extreem raar dat ie 2 hitmarkers heeft en dan word ik vervolgens zelf kapot geschoten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ding voelt helemaal niet aan als een sniper vind ik. Als je graag wil snipen speel je toch MW of MW2rice rice baby tututututedudududum![]()
1 shot 1 kill voor een sniper is absolute overkill raak je iemand in zijn linker onder been en dan gaat hij neerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:36 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Met de L96A1 gaat het ook lekker alleen met de PSG1 hoort het eigenlijk 1 shot 1 kill te zijn toch? Dan vind ik het gewoon extreem raar dat ie 2 hitmarkers heeft en dan word ik vervolgens zelf kapot geschoten.! Ik ben al gestopt met snipen na MW omdat ik het veel te frustrerend vond en dat ga ik ook zo houden ook.
![]()
Het is verbeterd! Wel relaxed hoor nu. Zal morgen eens kijken of ik een filmpje kan plaatsen, bijna alle schoten gaan raak.
[ Bericht 53% gewijzigd door Rijstkoker op 25-03-2011 01:56:56 ]rice rice baby tututututedudududum![]()
M'n knifekills telde zojuist niet mee voor m'n killstreak...
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
En terecht knivenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
M'n knifekills telde zojuist niet mee voor m'n killstreak...!
![]()
Ik had toen net ook een keer dat ik een ballistic afschoot maar hij ging dwars door de vijand zijn hoofd heen.rice rice baby tututututedudududum![]()
De L69A1 is wel sterker volgens mij:quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:51 schreef Rijstkoker het volgende:
PSG1 de dodelijkste sniper rifle van Black Ops en dan toch 2 hitmarkers krijgen
![]()
L96A1 hoort sterker te zijn daarom is het een bolt action..
En een PSG1 een semi auto.
Net als de shotties, een spas is echt niet sterker als een stakeout maar wel semi auto.
Tenminste dit lijkt me logisch!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
L96A1 is inderdaad sterker. In de filmpjes hierboven wordt het helemaal uitgelegd. Kort gezegd: PSG1 heeft een one shot kill als je iemand in zijn bovenlijf, nek en hoofd raakt. En de L69A1 heeft een one shot kill als je iemand in zijn bovenlijf, nek, hoofd, schouders en armen raakt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:34 schreef BzP het volgende:
L96A1 hoort sterker te zijn daarom is het een bolt action..
En een PSG1 een semi auto.
Net als de shotties, een spas is echt niet sterker als een stakeout maar wel semi auto.
Tenminste dit lijkt me logisch!![]()
Morgen stuur ik mn ps3 op...
Heb mn gitaar maar weer uit t stof gehaald hahahVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
maar voor guitar hero heb je wel een console nodig hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:04 schreef BzP het volgende:
Morgen stuur ik mn ps3 op...
Heb mn gitaar maar weer uit t stof gehaald hahah![]()
Voor gitaar hero wel ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar voor guitar hero heb je wel een console nodig hoor
Wat is je punt?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik heb nooit gezegd dat ik guitarhero ging spelen, laat staan dat ik guitar hero heb...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
dan weet ik niet wat voor gitaar jij hebtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:48 schreef BzP het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat ik guitarhero ging spelen, laat staan dat ik guitar hero heb...![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan weet ik niet wat voor gitaar jij hebt![]()
Je kan ook gewoon op een elektrische/akoestische gitaar spelen hoor..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan weet ik niet wat voor gitaar jij hebt![]()
Er is nog leven in BlackOps? Heb nu 1,5 maand niet gespeeld en moet eigenlijk weer een goldmember worden wil ik online spelen maar gezien CoD de enige reden is om online te spelen twijfel ik![]()
![]()
![]()
real guitars are for old peoplequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:40 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op een elektrische/akoestische gitaar spelen hoor..![]()
Ik ben niet oudquote:![]()
Anyway, na een paar weken totaal niet met de xbox bezig te zijn geweest game ik nu toch haast weer dagelijks![]()
![]()
Eens een nerd, altijd een nerdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:06 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik ben niet oud![]()
Anyway, na een paar weken totaal niet met de xbox bezig te zijn geweest game ik nu toch haast weer dagelijks![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan weet ik niet wat voor gitaar jij hebt
Ik kan echt niet aan die grafcontrollers van de xbox wennen, Ik aim als iemand met parkinson.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:37 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik kan echt niet aan die grafcontrollers van de xbox wennen, Ik aim als iemand met parkinson.Ik ook
![]()
![]()
Strafe(n) dat gaat nog wel maar bijsturen lukt me gewoon niet...
Ps3's analoge sticks zijn veel gevoeliger..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:37 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik kan echt niet aan die grafcontrollers van de xbox wennen, Ik aim als iemand met parkinson.Het grootste voordeel van de Xbox is juist de ongelofelijk fijn in de hand liggende controllerquote:Op maandag 28 maart 2011 12:23 schreef BzP het volgende:
Strafe(n) dat gaat nog wel maar bijsturen lukt me gewoon niet...
Ps3's analoge sticks zijn veel gevoeliger..En als je een hogere sensitivity gewend bent... ZET DAN DE SENSITIVITY HOGER IPV HIER TE KOMEN MIEPEN
![]()
three times hooray for rossdalequote:Op maandag 28 maart 2011 13:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Het grootste voordeel van de Xbox is juist de ongelofelijk fijn in de hand liggende controllerEn als je een hogere sensitivity gewend bent... ZET DAN DE SENSITIVITY HOGER IPV HIER TE KOMEN MIEPEN
![]()
Hooray hooray hooray![]()
Sowieso die controller waar je op je 25ste reuma/hand-aids van krijgt vergelijken met een xbox controller.
Xbox van een maat, ps3 in reparatie.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dan koop je toch zon PS3 unit voor de xboxDie knoppen zijn niet te vergelijken.. Die xbox knop zit "vaster" in positie en kost iets meer kracht om uit die neutrale positie te krijgen... Zo'n "klik" krijg je dan, en dat heeft de ps3 niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Het grootste voordeel van de Xbox is juist de ongelofelijk fijn in de hand liggende controllerEn als je een hogere sensitivity gewend bent... ZET DAN DE SENSITIVITY HOGER IPV HIER TE KOMEN MIEPEN
![]()
Met de ps3 controller kan je heel fijntjes je crosshair bijstellen.
Ik heb het al eerder geprobeerd met de sensitivity omhoog te zetten maar dat schiet niet op..
X-box controllers zijn gewoon ontworpen voor mensen met vergroeide lepra...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Kansloze discussie wederom..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik heb geen xbox naam, speel soms op die van een maat "khebvuurnodig"quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Je kan een maand gratis live krijgen als je een nieuwe account aan maaktquote:Op maandag 28 maart 2011 14:56 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik heb geen xbox naam, speel soms op die van een maat "khebvuurnodig"![]()
Tnx, leuk om te weten...quote:Op maandag 28 maart 2011 15:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan een maand gratis live krijgen als je een nieuwe account aan maakt
Heb alleen geen x-box.
Maar kan ik met een willekeurige emailadres gewoon een account aanmaken en dan een maand online knallen?
En na die maand weer een nieuw account maken?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja volgens mij wel een bepaald aantal keerquote:Op maandag 28 maart 2011 15:10 schreef BzP het volgende:
[..]
Tnx, leuk om te weten...
Heb alleen geen x-box.
Maar kan ik met een willekeurige emailadres gewoon een account aanmaken en dan een maand online knallen?
En na die maand weer een nieuw account maken?![]()
Altijd handig om te weten, was jou tag?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel een bepaald aantal keer
Dan voeg ik je een x toe als ik eens bij die maat ben (mocht je dat willen)Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Staat in mijn ondertitelquote:Op maandag 28 maart 2011 15:18 schreef BzP het volgende:
[..]
Altijd handig om te weten, was jou tag?
Dan voeg ik je een x toe als ik eens bij die maat ben (mocht je dat willen)![]()
Cool, ik zuig echt op de x box.. 30-12 was mn beste game zaterdag _0-quote:
Ik geef wel (met pijn in mn hart) toe dat het grafisch er ietsie beter uitziet op de xboxVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja, want 30-12 is wel heel slecht.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:22 schreef BzP het volgende:
[..]
Cool, ik zuig echt op de x box.. 30-12 was mn beste game zaterdag _0-
Ik geef wel (met pijn in mn hart) toe dat het grafisch er ietsie beter uitziet op de xbox
Uhuh want beste game en heel slecht is ook psies hetzelfde he!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja, want 30-12 is wel heel slecht.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dan moet je niet zeggen dat je zuigt als je beste game 30-12 is. Als het nou 12-30 was, dan had ik je gelijk gegeven.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:29 schreef BzP het volgende:
[..]
Uhuh want beste game en heel slecht is ook psies hetzelfde he!Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ok, in vergelijking tot mijn behaalde resultaten op de ps3 ben ik op de xbox niet zo bekwaam als op de ps3.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat je zuigt als je beste game 30-12 is. Als het nou 12-30 was, dan had ik je gelijk gegeven.
Op de xbox was mn beste game 30-12 tegen dikke noobs Zaterdagavond...
Dat was IMO best crappyVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ekte bazen spelen 94-11 ieder potje.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat je zuigt als je beste game 30-12 is. Als het nou 12-30 was, dan had ik je gelijk gegeven.![]()
daaromquote:Op maandag 28 maart 2011 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ekte bazen spelen 94-11 ieder potje.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Net 1 potje kunnen spelen na het weekend en moet er nu alweer vandoor
You still have a long path before you my little grasshopper...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Bijna 5e prestigegolden guns ik kom er aan
Ekte bazen hebben ze al bijna allemaalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Bijna 5e prestigegolden guns ik kom er aan
![]()
Eckte bazen spelen niet meer.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ekte bazen spelen 94-11 ieder potje.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
eckte bazen schrijven echte als eckteOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Hoeveel heb jij er al?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ekte bazen hebben ze al bijna allemaalOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
wow, freak?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dus volgens jou zijn bijstandsmoeders echte bazen?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
Forum Opties Forumhop: Hop naar: