SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.rice rice baby tututututedudududum![]()
Is het snipen nou verbeterd laatst? Ik was lekker bezig toen net, score van 17-3 ofzo op Discovery.rice rice baby tututututedudududum![]()
Ik zie nu pas dat ik de lapo had.Sorry guys. En zulke plaatjes zijn altijd een beetje jammer.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Dat lijkt meer op een soep. Zo dun.
Achja.. Het internet heeft me al zo verneukt dat het me niets meer doet![]()
![]()
Nee is echt heb die UFC nog ergens op mijn HDD staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:50 schreef KoningStoma het volgende:
Heb je die shit nog nooit gezien? Kun je volgens mij ook wel op jijbuis vinden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:50 schreef KoningStoma het volgende:
Volgens mij is dat net na de tap.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Ik zal het vanavond even goed terugkijken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rechter hand als je het live terug kijkt zie je hem iets duidelijker tappen.
Was gisteren na 10 minuten al helemaal klaar met BLOPS, was moe en dat ging duidelijk ten koste van mijn scherpte....![]()
Ik heb een zwart scherm bij het opstarten van BO
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Xbox?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:43 schreef BzP het volgende:
Ik heb een zwart scherm bij het opstarten van BO![]()
Snap er geen ruk van....
Het is dat al mn vrienden en collegas op psn zitten anders was ik overgestapt naar X-box.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Wat is headquarters toch leuk als je in een goed team zit
Wat is headquarters toch kut als je tegen een goed team zit![]()
![]()
Ik speel eigenlijk alleen nog maar Black Ops omdat de meeste mensen die game hebben, de game zelf vind ik niet zo boeiend meer. Nouja de Zombie-modus blijft wel baas
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Dit heb ik met iedere shooter zelfs als we met z'n allen hello kitty islands adventure zouden spelen zou ik me nog goed vermakenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:15 schreef Rossdale het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen nog maar Black Ops omdat de meeste mensen die game hebben, de game zelf vind ik niet zo boeiend meer. Nouja de Zombie-modus blijft wel baas
Forum Opties Forumhop: Hop naar: