quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pierre die het laatste potje eindelijk zijn geliefde Stakeout erbij kon pakken op Summit
Ik merk alweer dat de gezelligheid hier te vinden is!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef BzP het volgende:
[..]
Ga je kale kanker moeder in een rolstoel vervelen...
Je had zelf een homo lach...
En ik op mn plaats gezet ?
Door een stel randomers die via een forum samen moeten spelen omdat ze zelf geen vrienden in RL hebben?
Laat mij maar niet lachen!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een passie heb je voor dat ding
Ja echt, had er 3 tegen vanmiddag. Is echt zo irritant niet normaal, campers kom ik niet meer zo vaak tegen gelukkig, of in ieder geval succesvolle campers dan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:52 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Teveel de laatste tijd op PSN. Toch maar weer met mn Flak Jacket class spelen.
M16.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
Famas of aug? Ik kan niet kiezen
Famaugquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
quote:
Famas.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gast ik haalde 2 keer mijn 8-9-11 killstreaks tegen jou dus misschien is het een plan om niet zo stoer te doen en gewoon normaal te doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:47 schreef BzP het volgende:
limburg ownt jullie kankerkopjes.....
Beetje zombies liggen te whoren en als er iemand komt die beter er in is en tevens verder is gekomen, gaan jullie wat zeggen dat je dan geen leven hebt
jullie hebben geen leven en geen eigen vrienden
En
ik
typ
met
Hoeveel spaties ik wil....
Limburg > Jullie anyday
BIO
huilenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:47 schreef BzP het volgende:
limburg ownt jullie kankerkopjes.....
Beetje zombies liggen te whoren en als er iemand komt die beter er in is en tevens verder is gekomen, gaan jullie wat zeggen dat je dan geen leven hebt
jullie hebben geen leven en geen eigen vrienden
En
ik
typ
met
Hoeveel spaties ik wil....
Limburg > Jullie anyday
BIO
Deze reactie is al net zo klachtwaardig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast ik haalde 2 keer mijn 8-9-11 killstreaks tegen jou dus misschien is het een plan om niet zo stoer te doen en gewoon normaal te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |