Limburg, is dat niet dat stuk land wat nog steeds teruggegeven moet worden aan de Duitsers?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:47 schreef BzP het volgende:
limburg ownt jullie kankerkopjes.....
Limburg > Jullie anyday
Zegt degene met een schoonfamilie uit Budelquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Limburg, is dat niet dat stuk land wat nog steeds teruggegeven moet worden aan de Duitsers?
Die mag ook verkocht worden hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt degene met een schoonfamilie uit Budel
Precies.... zonder deze situaties vind ik forums saai..quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mooi toch anders post hier toch niemand meer
Soerendonk en Maarheeze, daar gebeurt het allemaal!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Budel is ook wel echt een gat daar kun je echt helemaal niets
Het on-weert hohohohohooooooo vreselijk, wat een blindleggert!quote:
Daar wonen ook zoveel tjappies echt te sneu voor woordenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Soerendonk en Maarheeze, daar gebeurt het allemaal!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geen flauw idee, gelukkig kom ik er maar 1x per jaarquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar wonen ook zoveel tjappies echt te sneu voor woorden
Ik hoop na de zomer weer in Amsterdam te gaan wonen want hier hoef je bijvoorbeeld op donderdag niet de kroeg in te gaan want dan is er geen klote te doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, gelukkig kom ik er maar 1x per jaar
Dinsdagen zijn de dagen knul, vergeet dat nooit! Tuesday Boozeday!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop na de zomer weer in Amsterdam te gaan wonen want hier hoef je bijvoorbeeld op donderdag niet de kroeg in te gaan want dan is er geen klote te doen
Kroegen zijn dicht op dinsdagquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dinsdagen zijn de dagen knul, vergeet dat nooit! Tuesday Boozeday!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kroegen zijn dicht op dinsdag!
Ja je hebt wel een kroeg die dan open is maar daar zitten de lokale Hell's Angels hem dan te chillenquote:
Kan ook leuk zijn! Die gasten weten meestal wel hoe ze moeten zuipenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja je hebt wel een kroeg die dan open is maar daar zitten de lokale Hell's Angels hem dan te chillen
best relaxte gasten...quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja je hebt wel een kroeg die dan open is maar daar zitten de lokale Hell's Angels hem dan te chillen
Maatje van me heeft daar van de week nog klappen gekregen schade is, neus gebroken, pols gebroken en een hersenschudding. Dus liever nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan ook leuk zijn! Die gasten weten meestal wel hoe ze moeten zuipen
Tikte hij toevallig buiten een paar motoren om?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maatje van me heeft daar van de week nog klappen gekregen schade is, neus gebroken, pols gebroken en een hersenschudding. Dus liever niet!
Gelukkig niet weet niet of hij dan nu nog bij de levende wasquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tikte hij toevallig buiten een paar motoren om?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig niet weet niet of hij dan nu nog bij de levende was
Gewoon de grootste van die hells angels klappen dan druipen ze vast wel af.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig niet weet niet of hij dan nu nog bij de levende was
Kom maar en keer langs doen we daar en biertjequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Gewoon de grootste van die hells angels klappen dan druipen ze vast wel af.
Vrijwillig naar Limboland gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom maar en keer langs doen we daar en biertje
Waarom denk je dat ik weer wil verhuizen naar Amsterdamquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Vrijwillig naar Limboland gaan.
Omdat je een kontenkruiper bent?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik weer wil verhuizen naar Amsterdam
Dat is ook niet alles.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik weer wil verhuizen naar Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |