Kom op Pietje!! Morbide humor bestaat ook in het echte leven dus waarom hier niet??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een vergelijking.
En dat in jouw situatie.
En dus zit iedereen zo in elkaar? En dus moet je die maar kunnen maken, tegen iedereen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:31 schreef Coos het volgende:
Kom op Pietje!! Morbide humor bestaat ook in het echte leven dus waarom hier niet??
Ik kan een boek schrijven over de morbide grapjes die rechtstreeks tegen mij gemaakt zijn over mijn gebreken.![]()
En zelfs in de slechtste dagen van mijn leven kon ik juist dáár om lachen!!!
Jij wel, een ander misschien niet. Ik vind het wel ok dat daar rekening mee wordt gehouden en dat niet alles maar moet kunnen. Veel, maar niet alles.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Kom op Pietje!! Morbide humor bestaat ook in het echte leven dus waarom hier niet??
Ik kan een boek schrijven over de morbide grapjes die rechtstreeks tegen mij gemaakt zijn over mijn gebreken.![]()
En zelfs in de slechtste dagen van mijn leven kon ik juist dáár om lachen!!!
wat dit soort dingen betreft ben ik het wel vaker eens met Pietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Moe nie gekker worden maar ik ben het een keer met Pietje eens.
Dan moet diegene dat ZELF aangeven Pietje jij bent niet mijn broeders hoeder.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dus zit iedereen zo in elkaar? En dus moet je die maar kunnen maken, tegen iedereen?. Dat diegene gekwetst wordt is zijn / haar probleem dan maar?
Het gaat allang niet meer over Fann...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
Volgens mij had Fann helemaal niets kwaads in de zin, ik vind het jammer dat zij als de boosdoener wordt afgeschilderd.
Kom op mensen, het is Fánn .
Precies!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
Volgens mij had Fann helemaal niets kwaads in de zin, ik vind het jammer dat zij als de boosdoener wordt afgeschilderd.
Dat Disana zelf op die lugubere grapjes van WJ moet reageren? Sadistquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:36 schreef Coos het volgende:
Dan moet diegene dat ZELF aangeven Pietje jij bent niet mijn broeders hoeder.![]()
Je moet je nick veranderen in in Pietje censuur.
Volgens mij was nu WJ de boze man!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
Pietje ik zal dit onthouden en als één van je medemodjes ongepast uit de hoek komt wat nogal vaak voorkomt zal ik je er op aanspreken!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat Disana zelf op die lugubere grapjes van WJ moet reageren? Sadist
En dus? Dat geeft een vrijbrief tot het maken van domme opmerkingen? Staat WJ wel eens stil bij hoeveel notes Teun er nu bij krijgt?quote:
Soms zijn de relaties hier in de sc dat je dat juist wel kan doen. Omdat we elkaar wel gewend zijn ondertussen. WJ heeft een grote bek maar iedereen kent hem ondertussen. Als een newbee het zou doen zou ik ook anders reageren. Beetje pesten en plagen, verder zie ik er geen kwaad in.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dus zit iedereen zo in elkaar? En dus moet je die maar kunnen maken, tegen iedereen?. Dat diegene gekwetst wordt is zijn / haar probleem dan maar?
Ze gaan naar Soury hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dus? Dat geeft een vrijbrief tot het maken van domme opmerkingen? Staat WJ wel eens stil bij hoeveel notes Teun er nu bij krijgt?
Kan je dat niet gewoon tegen hem zeggen?quote:
"luguber" doe ff normaal met je olie op het vuur, gekquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik doe dubbelop...dan weet hij het zekerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan je dat niet gewoon tegen hem zeggen?
Pietje heeft het liefste juist een extra autobahn! Kan ie overal 130 km/uur!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:41 schreef BobdeStreamer het volgende:
Strakke moderatie Piet scheelt weer een autoban
haha, lekkere stokerd. je edit was pas errugquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij was nu WJ de boze man!
Nou ja, mijn gezondheid is ook verre van goed en ik kan sommige grapjes erover wel waarderen, maar ook niet altijd en ook niet op elk moment.
dat smileytje ook. jezus manquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat had je anders gedacht van een katholiek? Ik zou zelfs mijn eigen tante op de brandstapel zetten, gewoon omdat het kon!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, lekkere stokerd. je edit was pas errug
Ja ik dacht laten we eens aardig doen...wie weet geeft het afquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:48 schreef Coos het volgende:
Wel leuk voor je Soury. Eindelijk eens een naamtopic.![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:48 schreef Coos het volgende:
Wel leuk voor je Soury. Eindelijk eens een naamtopic.![]()
Zwartgallig kan ook humor zijn. Het leven is niet altijd een feestje dat hoef ik jou niet te vertellen. Humorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:42 schreef Laysa het volgende:
Grappig...we hebben het er hier ook net over...zelf boeit het me niet omdat ik meestal die ander wel kan toppen als het mezelf betreft....Ik zeg hier ook heel vaak niets...maar denk daarintegen wel een hoop...Ik probeer op zeker rekening te houden met anderen die niet zo zwartgallig zijn
Ja ...doe eens normaalquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Zwartgallig kan ook humor zijn. Het leven is niet altijd een feestje dat hoef ik jou niet te vertellen. Humor
maakt het leven een stuk dragelijker . Sjee wat ben ik serieus !!
doe normaal. ik ben laatst een waterpomptang verloren en dat wist je.. doe-fucking-normaalquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:50 schreef Laysa het volgende:
Zo dadelijk echte meisjes in de jungle bij BLVRD...
Zitten de 2 tangsnollen van DGK in
*brakke stem:quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe normaal. ik ben laatst een waterpomptang verloren en dat wist je.. doe-fucking-normaal
nou, zo kan ie wel weer. ga ff koken![]()
fijne avond!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
*brakke stem:
H E T V E R M O E D E N I S J U I S T![]()
"Daarmee heeft Laysa de inhoud van de kluis van W-J gewonnen"
Amanda en ???quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:50 schreef Laysa het volgende:
Ben jij echt een halve neger btw ? Ik zie je altijd voor me als je ava.quote:
ik ook, mede door zijn stemquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij echt een halve neger btw ? Ik zie je altijd voor me als je ava.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij echt een halve neger btw ? Ik zie je altijd voor me als je ava.
Huidquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:04 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Gaan we het nu weer over orgaantransplantaties hebben?
is pas de 24e staat er toch??/quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:50 schreef Laysa het volgende:
Amanda heeft zwart haarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is pas de 24e staat er toch??/
Vanaf 24 maart. Ex DGK bewoners in "Echte meisjes in de jungle"
heeft ze der vginahaar niet geschoren dan???quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heeft ze der vginahaar niet geschoren dan???
Het is van nature een donker meisje. Het staat haar stukken beter. Nu nog echt haar !! Ben wel benieuwd hoe die troela's dat doen in de jungle. De meeste hadden de stijltang al in de tasquote:
Ik zag haar voorbij flitsen....dr stem klonk ook heel andersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is van nature een donker meisje. Het staat haar stukken beter. Nu nog echt haar !! Ben wel benieuwd hoe die troela's dat doen in de jungle. De meeste hadden de stijltang al in de tas
Ze rookt niet meer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zag haar voorbij flitsen....dr stem klonk ook heel anders
Ik zal het even aan mjn nichtje vragen, die is een paar weken geleden verrot gescholden door Amandaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zag haar voorbij flitsen....dr stem klonk ook heel anders
Wat jammer ik hoopte dat ze nog ergens in een boom hingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal het even aan mjn nichtje vragen, die is een paar weken geleden verrot gescholden door Amanda
Helaas, ze hebben haar weer los gelaten in de bewoonde wereld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat jammer ik hoopte dat ze nog ergens in een boom hing
Gezellig dat je er weer bent !quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:44 schreef Marrije het volgende:
Waarom jij erbij moest zetten dat het niet persoonlojk bedoeld was is me nog steeds een raadsel.
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat had ik er bij gezet omdat in mij kan voorstellen dat Disana dit eventueel persoonlijk
zou kunnen opvatten.
Waarom jij dit dan toch nog even zo wil omdraaien dat zij dat door deze opmerking van
jou alsnog zou kunnen doen is mij persoonlijk dan weer een raadsel.
Ook Goedemorgen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:14 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het vooral een nutteloze opmerking, ik kan me totaal niet voorstellen dat iemand dat persoonlijk zou opvatten. En stel dat ik me dat wel kan voorstellen, dan nog, je kent elkaar verder toch helemaal niet. De overweging wel of geen donor gaat wel wat verder lijkt me.
Pfff, had ze al bij Jensen gezien en dat was eerst wel weer even genoeg. Althans, daar zaten Amanda, ene Britt en ..........? naam vergeten dus. Maar ga donderdag wel kijken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:50 schreef Laysa het volgende:
ach.. de note heb ik hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dus? Dat geeft een vrijbrief tot het maken van domme opmerkingen? Staat WJ wel eens stil bij hoeveel notes Teun er nu bij krijgt?
Dan kan ik je eindelijk toevoegenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
De nieuwe versie van de hyves-app kan contacten synchroniseren.
Jij maakt wat botte opmerkingen en dan heb ik het gedaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gezellig dat je er weer bent !
Ik wilde je nog even feliciteren met het feit dat het je gelukt is om het vuurtje
op te stoken, toch wederom weer een knap stukkie werk
Tv gids heb ik ook en ik heb een noodverlichting app, zodat ik altijd licht bij me heb en ringdroid, dat is om zelf muziekjes te knippen voor ringtonesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:18 schreef Marrije het volgende:
Ik zag die enorme lijst met apps van jou.
I kheb alleen nu.nl die androidalert van dees, whatsapp...nah dat was het wel.
die noodverlichting doet het als je batterij op is. . .?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tv gids heb ik ook en ik heb een noodverlichting app, zodat ik altijd licht bij me heb en ringdroid, dat is om zelf muziekjes te knippen voor ringtones
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
die noodverlichting doet het als je batterij op is. . .?
ik denk van niet, maar dan begrijp ik de functie niet helemaal, dat ding geeft toch altijd licht zolang de accu niet leeg isquote:
Maar dan gaat ie steeds na een paar sec uitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk van niet, maar dan begrijp ik de functie niet helemaal, dat ding geeft toch altijd licht zolang de accu niet leeg is
ah, ja, dan druk je gewoon weer op een knop, maar dat is natuurlijk onhandigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar dan gaat ie steeds na een paar sec uit.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
die noodverlichting doet het als je batterij op is. . .?
.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah, ja, dan druk je gewoon weer op een knop, maar dat is natuurlijk onhandig
Als het gezellig is Y:quote:
Wat is het dan voor iets?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
De air horn is ook leuk. Doet precies wat je verwacht dat ie doet, maar blijft leuk.
Nou ja...deze SC is een lichtend voorbeeld voor als het niet gezellig is...ook dan vliegt de tijd..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het gezellig is Y:
Of bedoelde je dat niet?
Ik moest ook 3x lezen voordat ik het snapte xquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou ja...deze SC is een lichtend voorbeeld voor als het niet gezellig is...ook dan vliegt de tijd..
beetje vreemd lopende zin dit
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest ook 3x lezen voordat ik het snapte x
Dat krijg je van fokken em whatsappen tegelijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest ook 3x lezen voordat ik het snapte x
Kan je die ook als wekker instellen? Ik heb nu een luchtalarm dat het redelijk doet, maar wil wel weer eens iets andersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Download 'm maar.
https://market.android.com/details?id=com.foncannoninc.airhorn
't Is lente hè?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:03 schreef Laysa het volgende:
1 van de katten draait door....aan het rauzen op een deken op de bank...
Het gekkenuurtje!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:03 schreef Laysa het volgende:
is er geen vuvuzela-alarm-appquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan je die ook als wekker instellen? Ik heb nu een luchtalarm dat het redelijk doet, maar wil wel weer eens iets anders
Hebbes. Gaaf!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Download 'm maar.
https://market.android.com/details?id=com.foncannoninc.airhorn
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hoop van niet want die heeft nu college![]()
Dan moet je 'm even flossen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:03 schreef Laysa het volgende:
En om mijn zoon zijn bed uit te krijgenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
om je collega mee bij de les te houden?
ik kijk wel uitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:10 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Dan moet je 'm even flossen.
[ afbeelding ]
geloof het of niet, dat was het eerste waar ik aan dachtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En om mijn zoon zijn bed uit te krijgen
22 en 13 staan op mijn kaartquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:20 schreef Deisyy het volgende:
bij een valse bingo moet je een liedje zingen fann.
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:20 schreef Deisyy het volgende:
bij een valse bingo moet je een liedje zingen bob.
Dat valt niet altijd mee met zo'n klein schermpjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
22 en 13 staan op mijn kaart![]()
altijd goed teruglezen Dees....
In of uit de kerkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat valt niet altijd mee met zo'n klein schermpje![]()
Maar Bob kan wel heel mooi zingen
Inderdaad een leuk stukjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:46 schreef BobdeStreamer het volgende:
"Praten over jezelf, dat kun je in de ik-vorm doen, maar het hóéft niet. Kijk maar naar Studio Sport of Facebook, en je hoort en ziet hoe het anders kan. Door Raymond Noë van Onze Taal."
Leuke column: http://www.nu.nl/column-d(...)en-facebook-hij.html
was weer blijven hangen in het SStquote:
Een en al liefde hier..jeweetzzzzzzzzzzzz togggggggggquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:49 schreef Gert het volgende:
Yep, zeer toffe vakantie. Perfect klimaat: iets boven de 20 graden en van die 'droge' warmte.
En het eiland (Gran Canaria) kent een paar spectaculair mooie landschappen, dus er was meer te zien dan alleen Duitse bierstubes en morsige sangria strandtentjes met namen als "Casa Pepe".
Wat ook tof is daar: goedkoop! Ik heb er een originele Rey Ben gekocht voor slechts 6 euro!![]()
Hier was het af en toe ook gezellig, lees ik.
Ach ja, de broeierige lente.
Nu ik dit typ breekt net het zonnetje hier door, snel de teint bijwerken.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een en al liefde hier..jeweetzzzzzzzzzzzz toggggggggg
Van 22 naar 12 graden is minder erg dan van 22 naar 2 graden, da's waar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:45 schreef Lavenderr het volgende:
Fijn dat je er weer bent Gert. Leuk gehad?
Ach en je boft, het is hier ook prachtig weer , dat maakt de overgang iets minder heftig
Nou, daaromquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Van 22 naar 12 graden is minder erg dan van 22 naar 2 graden, da's waar.
Maar het is, beschut in de tuin, best te doen!
Hier ook. Kreeg berichtje van jongste: ga lekker met een boek in het Noorderplantsoen zitten, zo een heerlijk weertje! En dan is het nog maar maart..........quote:
tis donker nu....iedereen binnenkomenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Mooi weer he, denk dat iedereen daar even van heeft genoten
Ja mamquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis donker nu....iedereen binnenkomen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis donker nu....iedereen binnenkomen
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Goed zo...jullie mogen allemaal 1 snoepje pakken
Ja heks die ga ik kijken!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:28 schreef Toverheks het volgende:
TV tip ned. 2 23.45
VPRO Import: Irans groene zomer
Documentaire
Het Midden-Oosten staat op z'n kop. Egypte, Tunesië, Libië, Bahrein, Yemen, Marokko; overal gaan mensen de straat op. In de zomer van 2009 gebeurde hetzelfde in Iran. Met desastreuze gevolgen. Geanimeerde blogs en tweets uit Iran vormen de basis voor deze verhelderende, soms schokkende reconstructie van de Groene Revolutie. In mei van dat jaar waren de in groen geklede jongeren nog uitzinnig: de sfeer in het stadion waar presidentskandidaat Mousavi speechte, was volgens ooggetuigen explosief, en de wil om iets te veranderen groot. 'Het herstelde mijn geloof in de mensen', zoals een van hen zich herinnert. De verkiezingsdag zelf groeide uit tot één grote deceptie: stembiljetten bleken ineens op en stembureaus werden om raadselachtige redenen gesloten. Daarna brak een donkere tijd aan, waarin Mousavi huisarrest kreeg, Ahmadinejad de macht greep en demonstranten werden beschoten. De massaprotesten, met Where is my vote? als belangrijkste leus en de vermoorde Neda als bekendste slachtoffer, werden keihard neergeslagen, zoals ook te zien is op de filmpjes die ter plekke zijn gemaakt met mobiele telefoons en digitale camera's.
Haar carrierre was van voor mijn tijd, maar het was echt een grote ster hè. Hoorde net een stukje op het journaal. Dat ze acht keer getrouwd is. "Haar laatste man was een bouwvakker die ze leerde kennen in de afkick-kliniek". Da's wel mooi.quote:
En dan vervolgens zeker een theorie verzinnen waarom dit dicatoriale geweld eigenlijk tóch de schuld is van de yanks.quote:
De Zuiderlingen hadden moeten winnen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan vervolgens zeker een theorie verzinnen waarom dit dicatoriale geweld eigenlijk tóch de schuld is van de yanks.
Top-amusement!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De Zuiderlingen hadden moeten winnen.
Zo te horen heb je meer last van vrouwelijke hormonen dan een body-builder!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:50 schreef mootie het volgende:
IK BEN GODVERDOMME NIET CHAGERIJNIG!!!@#!$$@!$@!
Tuurlijk niet poesjequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:50 schreef mootie het volgende:
IK BEN GODVERDOMME NIET CHAGERIJNIG!!!@#!$$@!$@!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga eens even een van mijn vrolijk Iankikkerts zoeken.
Mijn trouwe slachter Stalin zet ik alleen in uiterste nood in!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef Laysa het volgende:
Zeg Gert ga jij ook eens je waakhond in de COS posten
Wat een droppiequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Mijn trouwe slachter Stalin zet ik alleen in uiterste nood in!
[ afbeelding ]
Liefquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga eens even een van mijn vrolijk Iankikkerts zoeken.
jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief![]()
Lees ik nou goed in de updates dat er mensen zijn die de moeder van Joanne hebben gebeld om te laten bevestigen dat haar vriend ervandoor is?
Wat hadden ze nu weer?quote:
Wat een filmpje is dat dan hequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat hadden ze nu weer?
Hij kwam hier net voorbij, maar ik zit te wachten op Shownieuws want zag ik het voorstukje dat één van die meiden in de jungle gegrepen werd door een wurgslang
Een stukje over dat hoger opgeleiden twee keer zoveel verdienen dan mensen met een lage opleiding. Toen kwam daar zo'n mini-gangster vertellen hoe hij aan zijn centjes kwam!quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat hadden ze nu weer?
Hij kwam hier net voorbij, maar ik zit te wachten op Shownieuws want zag ik het voorstukje dat één van die meiden in de jungle gegrepen werd door een wurgslang
echt te erg voor woorden, je gaat dat mens toch niet lastig vallen daarmee. mijn meningquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief![]()
Lees ik nou goed in de updates dat er mensen zijn die de moeder van Joanne hebben gebeld om te laten bevestigen dat haar vriend ervandoor is?
Nog niet eens een tuinslangquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat een filmpje is dat dan he![]()
die pakt nooooooooooooit meer een slang
Soms hebben ze we leuke stukjes bij Pownews, maar ik zit ook regelmatig met kromme tenen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een stukje over dat hoger opgeleiden twee keer zoveel verdienen dan mensen met een lage opleiding. Toen kwam daar zo'n mini-gangster vertellen hoe hij aan zijn centjes kwam!
Ik zat ook schuin weg te kijkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog niet eens een tuinslang![]()
Ik vond het een akelig filmpje, wat een paniek moet dat kind gevoeld hebben.
In hun eentje wel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Joanna, daar zou ik nog mijn hond vanaf schoppen!
Zelfs piranha's zijn vriendelijker.
Dat wel natuurlijki, maar ik las ook ergens de twitterberichten van mama Jo en daaruit begreep ik toch wel dat ze het was, maar kan ook goed zijn dat ik te goedgelovig ben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt te erg voor woorden, je gaat dat mens toch niet lastig vallen daarmee. mijn mening
als het natuurlijk waar is maar kan ook iemand zich uitgeven voor Joanna haar moeder.
Het zijn domme beesten. Ze maken hun school nooit af!quote:
Met een beetje hersens kan je dat zelf wel verklaren. De Yanks houden wel van stabiele situaties in landen waar de grondstoffen voor een prikkie voor het oprapen liggen. (o.a.olie) En hebben ze dus meestal gesteund. Alleen Syrië niet en nu de Ayatholla's aan de macht zijn Iran ook even niet. Maar verder.......ken je geschiedenis pik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan vervolgens zeker een theorie verzinnen waarom dit dicatoriale geweld eigenlijk tóch de schuld is van de yanks.
Ik ken mijn geschiedenis. Ken je de Monroedoctrine?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Met een beetje hersens kan je dat zelf wel verklaren. De Yanks houden wel van stabiele situaties in landen waar de grondstoffen voor een prikkie voor het oprapen liggen. (o.a.olie) En hebben ze dus meestal gesteund. Alleen Syrië niet en nu de Ayatholla's aan de macht zijn Iran ook even niet. Maar verder.......ken je geschiedenis pik.
Dus die theorie is al jaren de werkelijkheid!
komen ook echte beelden in voor in deze doc.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Met een beetje hersens kan je dat zelf wel verklaren. De Yanks houden wel van stabiele situaties in landen waar de grondstoffen voor een prikkie voor het oprapen liggen. (o.a.olie) En hebben ze dus meestal gesteund. Alleen Syrië niet en nu de Ayatholla's aan de macht zijn Iran ook even niet. Maar verder.......ken je geschiedenis pik.
Je kent jou geschiedenis. Maar ken je ook dé geschiedenis??quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken mijn geschiedenis. Ken je de Monroedoctrine?
Als Europa nu iets soortgelijks had gehad hadden we die yanks enorm op hun flikker gegevenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken mijn geschiedenis. Ken je de Monroedoctrine?
Dan hadden we nu een groot Germaans rijk. Als sinds 1914.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Als Europa nu iets soortgelijks had gehad hadden we die yanks enorm op hun flikker gegeven
Chavez?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:50 schreef Coos het volgende:
Maar even zonder dollen. Ik zie paralellen tussen wat er de afgelopen jaren in zuid amerika is gebeurd (daar zijn ook zo'n beetje alle door de VS gesteunde dictators opgeruimd) en de golf die nu in de Arbische wereld aan de gang is.
Dat was misschien niet eens zo verkeerd geweest, dan had Hitler nooit een kans gehad en had de holocaust waarschijnlijk nooit plaatsgevonden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan hadden we nu een groot Germaans rijk. Als sinds 1914.
Sprookjes zijn het. Niets politieks aan! Coos begon over politiek!quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was misschien niet eens zo verkeerd geweest, dan had Hitler nooit een kans gehad en had de holocaust waarschijnlijk nooit plaatsgevonden.
Ow wacht, ik zou het niet meer over politiek hebben hier
Chavez is inmiddels gek geworden maar hij was er ook een.quote:
Gert begon over politiekquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sprookjes zijn het. Niets politieks aan! Coos begon over politiek!
Serieus, het Duitsland van 1914 was niet veel slechter of beter dan het Engeland of Frankrijk van die tijd. Als dat Duitsland The Great War had gewonnen had Europa er nu anders uitgezien, maar ik denk niet dat we één groot Duits rijk zouden zijn. Wel zou Duitsland waarschijnlijk by far het machtigste land van het continent zijn en hadden we waarschijnlijk geen EU.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sprookjes zijn het. Niets politieks aan! Coos begon over politiek!
Das gewoon een rode spaanse peper!quote:
Die een chavezje doetquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das gewoon een rode spaanse peper!
Zijn uitgangspunten zijn best ok, maar hij is te extreem en is en blijft een dictator.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:05 schreef Coos het volgende:
Chavez bij een toespraak in de VN:
Ik ruik nog de zwavel van de duivel die hier net gestaan heeft.(over George Bush)
![]()
Ik moet altijd wel lachen om zijn provocerende taal richting VS maar denk dat hij daarmee een hele beweging in een isolement drijft langzaam.
Uhm.. nope. Het ging over een theorie waarom ook deze smerige dictatuur de schuld zou zijn van de yanks, die lees ik nog niet. Komop je kannut.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:30 schreef Coos het volgende:
[..]
De uitgangspunten van Khadaffi waren net zo oké. Maar ja, macht doet gekke dingen met mensen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn uitgangspunten zijn best ok, maar hij is te extreem en is en blijft een dictator.
give the man a breakquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:08 schreef Coos het volgende:
[..]
De uitgangspunten van Khadaffi waren net zo oké. Maar ja, macht doet gekke dingen met mensen.
Het grote probleem met alleenheersers is dat ze nooit tegengesproken (durven te) worden en daardoor enorm in hun eigen gelijk gaan geloven vrees ik.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:08 schreef Coos het volgende:
[..]
De uitgangspunten van Khadaffi waren net zo oké. Maar ja, macht doet gekke dingen met mensen.
Als ie doot is stort het regime snel in denk ik, stam of geen stam.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Denken dat Quadkoffie een alleenheerser is. Zijn stam hè.
Take a break, take a..quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
give the man a break![]()
[ afbeelding ]
Lees de laatste zin nog eens van de eerste alinea.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhm.. nope. Het ging over een theorie waarom ook deze smerige dictatuur de schuld zou zijn van de yanks, die lees ik nog niet. Komop je kannut.
Maar goed, ze zijn triest genoeg, deze beelden.![]()
Haagse Sjonnie was trouwens drie seconden of zo.
En dus langzaam transformeren naar idioten van het gevaarlijkste soort.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Het grote probleem met alleenheersers is dat ze nooit tegengesproken (durven te) worden en daardoor enorm in hun eigen gelijk gaan geloven vrees ik.
Juist.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:15 schreef Coos het volgende:
[..]
En dus langzaam transformeren naar idioten van het gevaarlijke soort.
Fann.....quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat is dat ?
Ik maakte een grapje heur.. jullie kenne ook nergen tegen hier
Huh?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat is dat ?
Ik maakte een grapje heur.. jullie kenne ook nergen tegen hier
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat een KitKat, een QitQat of een GitGat?
da's een kutkatquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
ies halal!quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
KutKatquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ken het niet laten![]()
Hij gaat niet DOOT. Ik hoorde Clinton vandaag vertellen dat ze (de familie) achter de schermen al op zoek zijn naar uitwijkmogelijkheden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ie doot is stort het regime snel in denk ik, stam of geen stam.
Nee, het forum deed een beetje raar, ik kreeg ook ouwe AT's en meldingen dat het te druk was.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:21 schreef Toverheks het volgende:
Ging hier wat mis met mijn pc..................
slaap lekker allemaal:Z
Pas maar op anders zien sommige mensen hier weer een heel andere bedoeling in deze post.quote:
Dan hebben ze vast te weinig andere dingen om zich druk over te maken, zoals de onstabiele internationale politieke situatiequote:Op donderdag 24 maart 2011 00:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Pas maar op anders zien sommige mensen hier weer een heel andere bedoeling in deze post.
Voor wat geld of privileges doen ze alles.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:27 schreef Gert het volgende:
Schokkend, het sadisme van de proleten die door de Iraanse dictatuur worden ingezet tegen eigen burgers.
Ben jij dat ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:28 schreef Coos het volgende:
Hahaaa deze vond ik nog in een oud mappie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:28 schreef Coos het volgende:
Hahaaa deze vond ik nog in een oud mappie![]()
[ afbeelding ]
Alleen mijn hoofd. Ik heb toch geen borsthaar Fann!!quote:
ik welquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Alleen mijn hoofd. Ik heb toch geen bosrthaar Fann!!![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:32 schreef Coos het volgende:
Deze heeft Gert wel gemaakt. Toen had ik net een nieuwe grasmaaiert gekocht.![]()
[ afbeelding ]
Hier zit ook wel echt wreedheid achter heb ik de indruk, niet "slechts" het doelmatig uitschakelen van oppositie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Voor wat geld of privileges doen ze alles.
Haha ja die weet ik nog! Die eerste is geloof ik niet van mij.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:32 schreef Coos het volgende:
Deze heeft Gert wel gemaakt. Toen had ik net een nieuwe grasmaaiert gekocht.![]()
[ afbeelding ]
En los door een hoop mappen heen zwerven er nog wel andere leuke die dat Foktuig van mij gemaakt hebben. Als het eens een hele dag sneeuwt binnenkort zal ik ze eens opzoeken.quote:
is goedquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:36 schreef Coos het volgende:
[..]
En los door een hoop mappen heen zwerven er nog wel andere leuke die dat Foktuig van mij gemaakt hebben. Als het eens een hele dag sneeuwt binnenkort zal ik ze eens opzoeken.
terwijl ze er eerst neergezet zijn door de VS..quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:50 schreef Coos het volgende:
Maar even zonder dollen. Ik zie paralellen tussen wat er de afgelopen jaren in zuid amerika is gebeurd (daar zijn ook zo'n beetje alle door de VS gesteunde dictators opgeruimd) en de golf die nu in de Arbische wereld aan de gang is.
Nog niksquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:31 schreef hondjes het volgende:
En nu...wat gaat er gebeuren...met je nieuwe pompen
Sterkte dan alvast. Weet je al wanneer het gaat gebeuren?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:35 schreef Laysa het volgende:
Ik ben al zenuwachtig![]()
Das niks voor mij, maar ik zie ietwat op tegen de lijn die dr nog uit moet
Dank jequote:Op donderdag 24 maart 2011 10:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Sterkte dan alvast. Weet je al wanneer het gaat gebeuren?
Wie moet er sorry zeggen?quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:15 schreef Toverheks het volgende:
ik zeg geen sorry als ik niet weet waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |